דון קיחוטה דופלמינגו

שם ביפנית: ドンキホーテ・ドフラミンゴ.

שם באנגליתDon Quixote Doflamingo.

שם בעברית: דון קיחוטה דופלמינגו.

גיל: 41.

תאריך לידה: 23.10.

כינוי: ג’וקר, מינגו (ע”י לופי), דופי (ע”י חלק מבכירי משפחתו) ושד השמיים.

הופעה ראשונה: פרק 151.

באונטי: 340,000,000

מראה:

לפני הטיימסקיפ דופלמינגו נראה בשתי צורות לבוש שונות:
במהלך ההופעה שלו בקרב של בלאמי עם חבר הצוות שלו דופלמינגו היה לבוש בחולצה צבועה באדום ושחור, מכנסיים ונעליים שחורים, גלימת/מעיל אשר עשוי מנוצות (ככל הנראה מנוצות פלמינגו) ומשקפיי שמש  סגולים. במהלך המלחמה במארינפורד, דופלמינגו היה לבוש באותה החולצה שאותה לבש בהופעתו הקודמת, בעוד ההבדל הוא שבחולצה זאת הצבע האדום הוחלף בלבן, והצבע השחור הוחלף באדום. הוא גם לבש בהופעה זאת מכנסיים כתומים, ונשאר עם אותה הגלימה, משקפיי שמש סגולים ונעליים.
לאחר הטיימסקיפ דופלמינגו נראה לבוש בחולצה לבנה פתוחה, מכנסיים אדומות לבנות, נעליים שחורות, אותה גלימת הנוצות, ומשקפיים אדומות.

צורות לבוש נוספות הם: חליפת אציל שמימיי כשהיה בן שמונה, חליפה לבנה לאחר שעבר לעיר רגילה חליפה קרועה לבנה לאחר שהותקף, מעיל שחור וחולצה כחולה לאחר שהקים את משפחת דופלמינגו (עדיין ילד), " משקפי טייס" ושיער מורם בגיל 17, חליפה שחורה ועניבה בגיל 25, דופלמינגו בחליפה אדומה בגיל 28.שכל צורות הלבוש כוללות משקפי שמש כלשהם או כיסוי עיניים כלשהם.

 

מידע:

דופלמינגו הוא אחד משבעת השיצ'יבוקאי, הקפטן של פיראטי דון קיחוטה, דרקון שמיימי (לשעבר), מלך דרסרוסה (לשעבר), והשיצ'יבוקאי בעל הבאונטי הקודם (כי מבטלים להם) הכי גבוה. הפרי שבו הוא משתמש נקרא פרי האיטו-איטו נו מי (חוט חוט) אשר נותן למשתמש את הכוח להוציא מעצמו חוטים ולשלוט באחרים כמו בובות על חוט. בנוסף דופלמינגו הוא הראשון אשר מסביר על ה”התעוררות” של פירות שטן אך לא הראשון אשר מראה אותה.

 

עבר:

דופלמינגו נולד כחלק ממשפחת הדרקונים השמיימים דון קיחוטה. כשהיה קטן, אביו החליט לוותר על התואר דרקון שמיימי בטענה שיותר מספק לחיות כבן אדם. לאחר שאמר זאת, משפחתו גורשה מהאדמה הקדושה מריג'ואה והתמקמה במדינה אחרת. לאחר שאביו של דופלמינגו חושף לאנשים בשוק שהם היו פעם דרקונים שמימיים, מחליטים אנשי האי להתנקם בהם על כל מעשי הדרקונים השמימיים. לאחר שהתעללו בהם והתנהגו אליהם כמו אל כלבים, אמו של דופלמינגו מתה ממחלה. זמן מה לאחר מכן, אנשי האי תופסים את דופלמינגו, אביו ואחיו (דון קיחוטה רוסיננטה) ומחליטים לענות אותם בצורה הרבה יותר קשה. לאחר העינויים, מתעורר אצל דופלמינגו האקי המלכים שגורם לכל הסובבים אותו להתעלף כולל אביו ואחיו רוסיננטה.

לאחר שהשתחררו, דופלמינגו פוגש את דיאמנטה, וורגו, טראבול ופיקה (בעתיד ראשי המשפחה, וורגו סוכן החוץ) והם מספרים לו על האקי המלכים ומבקשים ממנו להנהיג אותם. לאחר זמן מה, דופלמינגו מחליט לרצוח את אביו ומילותיו האחרונות של אביו היו מילות התנצלות על כך שהיה "אבא גרוע". לאחר הרבה שנים, דופלמינגו מקים את משפחת דופלמינגו והופך לקפטן.

כשדופלמינגו היה בן 31, הוא החליט להשתלט על דרסרוסה בטענה שהוא המלך החוקי, ולא ריקו (המלך הנוכחי). דופלמינגו אמר לריקו לשלם לו כדי שיעזוב את המדינה, ובזמן גיוס הכספים, דופלמינגו החליט להשתלט על הצבא בעזרת הפרי שלו, גרם לצבא ולמלך ריקו לתקוף אזרחים, וכך גרם לאזרחים לשנוא את ריקו ולראות את דופלמינגו כמושיע שלהם. לאחר 10 שנים, דופלמינגו הובס על ידי לופי וריקו חזר למעמדו כמלך.

אחד המשפטים הידועים ביותר שלו היו בזמן המלחמה הגדולה: "פיראטים רעים? חיל הים צדיקים? הדעות האלה משתנות עם הגאות והשפל! לילדים שמעולם לא ידעו שלום יהיו ערכים שונים מילדים שמעולם לא ידעו מלחמה. אלה שבשלטון יכולים להחליט על ההגדרה של "רוע". המקום הזה הוא נקודת מפנה. הצדק ינצח, אתה אומר? ברור שכן! מפני שהמנצחים יהפכו לצודקים".

 

מערכות יחסים:

פיראטי דון קיחוטא:
פיראטי דון קיחוטא הם צוות הפירטים של דופלמינגו, וכנראה הכי קשורים אליו. דופלמינגו קשור אל צוותו בין אם בקשרי נאמנות (טראבול, פיקה…) או בקשר שבו דופלמינגו מנסה להשיג משהו (לאו וסיזר) או בקשר רגשי (בייבי 5). ניתן לדעת שכל עוד אך אחד מהמשפחה לא בגד בדופלמינגו (כמו במקרה של קוראזון) אז דופלמינגו יכבד או אפילו יאהב את האדם הזה ויהיה מוכן לעשות הרבה דברים למענו. חשוב לציין שחיילים או אנשים כמו בלאמי לא מוחשבים אצל דופלמינגו כמשפחה. לא ידוע האם השתנה משהו ביחסו למשפחת דון קיחוטה לאחר הבסתם.
המארינס:
כאשר דופלמינגו היה שיצ'יבוקאי, הוא נהנה מן הטבותיו דרך המארינס בתור שיצ'יבוקאי, בתמורה לכך שיעזור להם במלחמותיהם ובקשותיהם. בנוסף הוא הוחשב כמלך ולכן זכה להטבות נוספות מן המארינס, ולבסוף, הקשר החזק ביותר שלו עם המארינס הוא היותו "השד השמימיי", דרקון שמימיי לשעבר, ולכן זכה לקבל (על פי הידוע כרגע, יכול להיות שזכה להטבות נוספות) את עזרתו של אדמירל פוג'יטורה, ושליחה של עיתון מזוייף שמוסר שדופלמינגו התפטר כדי לרמות את כובעי  הקש ולאו.
צוותי פיראטים, ממלכות ואימפריות:
הודות ליצירת הסמייל (פירות שטן מלאכותיים) בממלכתו של דופלמינגו, הוא מסוגל לנהל משא ומתן עם אימפריות, צוותי פיראטים גדולים, ואפילו צוות של יונקו (קאידו) בתמורה לפירות שטן אלה. כאשר דופלמינגו נתפס על ידי המארינס, קאידו שלח צוות חילוץ שכלל את אחד מסגניו (ג'ק) כדי לנסות לשחררו, דבר שהוא הקרבה אפשרית גדולה, מאחר וג'ק הוא לפחות הלוחם הרביעי החזק ביותר בצוות של קאידו.
כובעי הקש (ולאו):
כובעי הקש ולאו הם הפיראטים אשר גרמו לפירוקו של צוות פיראטי דון-קישוטה, הפילו את דופלמינגו מכס המלכות של דרסרוזה , וגרמו לתפיסתו על ידי המארינס והורדתו מדרגת השיצ'יקבוקאי. לנוכח הדברים האלה, דופלמינגו זועם על כובעי הקש ועל לאו (שהוא בנוסף גם מנע ממנו את חיי הנצח שהפרי של לאו מאפשר).

 

יכולות וטכניקות קרב:
דופלמינגו משתמש בפרי האיטו איטו נו מי, שמאפשר לו לייצר חוטים. להלן הנה כל הטכניקות שדופלמינגו מצא ומשתמש בהם בעזרת הפרי:

parasite-(מריונטה) דופלמינגו שולח חוטים שנתפסים באזור הצוואר של האוייב, ובכך הוא שולט בתנועותיו כמו ששולטים במריונטה. כאשר אדם נשלט תחת ההתקפה הזאת הוא מסוגל להשתמש רק בראש. כשהאוייב מספיק חזק, החוטים רק יאטו אותו (לדוגמה במקרה של לופי בקרב שלו נגד דופלמינגו).

goshikito-(חוטי חמש הצבעים) דופלמינגו מייצר 5 חוטים מן אצבעותיו כדי לייצר מין רשת קטנה שמסוגלת לחתוך בניינים, בני אדם, ובמידה והוא משתמש בשתי ידיו אפילו מטאור. באנימה החוטים צבועים בצבעים שונים

overheat-(חום יתר)דופלמינגו מייצר חבל שעשוי מכמה חוטים בתור שוט, השוט מאוד מרוכז ומסוגל לעבור דרך בניין שלם. כאשר ההתקפה עברה לאנימה היא גם קיבלה את אפקט החום הגבוה במיוחד.

tamaito-(קליע חוטים) דופלמינגו מייצב את ידו בצורת אקדח ויורה חוט קטן מאוד, בדומה לאקדח.

black knight-(אביר שחור) דופלמינגו מייצר מכמות עצומה של חוטים כפיל של עצמו, שמסוגל להילחם, לדבר, ולהגן תחת פקודותיו של דופלמינגו, כשהוא שולט בו בצורה דומה למריונטה.

fallbright-(חוט נופל) דופלמינגו קושר חמישה חוטים לאצבעותיו ומפיל את החוטים מעל האוייב בצורת הטעייה.

 

itonoku-(מסורית) דופלמינגו מותח חוט בין הרגל שלו כך שכל בעיטה שלו תהיה מסוגלת לחתוך בעוצמת החוט של דופלמינגו.

 

athlete-(חוט רגל גלחן/אתלט)דופלמינגו מחבר חוטים אל אחורי רגלו, ובכך מגביר את כוחו וחותך את האוייב בו הוא בועט.

Kumo no sugaki-(רשת עכביש) דופלמינגו מייצר רשת הגנתית חזקה במיוחד, הדומה לרשת עכביש.

Sora no michi-(דרך שמיים) דופלמינגו חמבר חוטים מרגלו לענן ובכך מסוגל לדלג בשמיים בצורה דומה לתעופה.

torikago-(כלוב הציפורים) דופלמינגו מנצל כמות עצומה של חוטים (בסדרה הוא ניצל שכפול של עצמו) ומייצר כלוב בגודל עצום עשוי חוטים שככל הנראה כמעט בלתי הריסים שמתכווץ על פי פקודה של דופלמינגו, כך שדופלמינגו מייצר מין כלא ענקי.

shufuku sagyo-(ניתוח תיקון) דופלמינגו משחזר פציעות פנימיות בעזרת יצירת חוטים.

טכניקות התעוררות:
break white
(גלי חוט לבן זועמים) דופלמינגו מזמן שני חוטים ענקיים המורכבים מהרבה חוטים בכדי לתפוס ולמחוץ את אוייבו.

off white- (חוט מגן לבן) דופלמינגו מייצר שני חוטים ענקיים המורכבים מחוטים קטנים יותר כדי לעצור התקפות אוייב.

billow white- (גל חוט לבן) דופלמינגו הופך עצמים סביבו לחוטים ושולח אותם לאוייבו.

ever white- (ים חוטים עמוק) טכניקה דומה לטכניקה הקודמת, רק שכאן דופלמינגו הופך את הרצפה לחוטים.

flap thread- (מתקפת חוטי נוצות) דופלמינגו מנצל את החוטים שנשארו לו לאחר שהפך את הרצפה לחוטים ומשתמש הם למתקפה בעלת חוטים דקים מאוד, הדומה לכנפי ציפור, כאשר החוטים מצופים האקי בוזושוקו חזק.

god thread- (הכחדת האל) המתקפה החזקה ביותר מבחינת כוח פיזי של דופלמינגו. דופלמינגו מייצר 16 חוטים חזקים עבים וחזקים מאוד המצופים בוזושוקו האקי חזק, ויורה את כולם במכה אל אוייבו.

*בנוסף לאלה לדופלמינגו יש כוח פיזי גבוה, ושליטה בהאקי בוזושוקו וההאושוקו.

דופלמינגו משתמש בכוח פרי השטן שלו

טריוויה-דברים שאולי לא ידעתם על דופלמינגו.

– העיינים של דופלמינגו לעולם לא נראו באנימה, בעוד שבמנגה נראתה עינו הימנית.
– דופלמינגו הוא השיצ'יבוקאי (לשעבר) בעל הבאונטי הגבוה ביותר (מאחר והוא הפסיק לעלות מהרגע שהפיראט מוכרז כשיצ'יבוקאי) עם באונטי של 340 מיליון.
– לדופלמינגו יש הרבה דימיון עם השיצ'יבוקאי לשעבר קרוקודייל: שניהם ניסו להשתלט על מדינה (דופלמינגו הצליח), שניהם שלטו בארגון פשע, שניהם היו שיצ'יבוקאים שהובסו על ידי לופי, שניהם מבוססים על חיות (פלמינגו וקרוקודיל) ושניהם שולטים בפרי השטן שלהם ברמה גבוהה. ככל הנראה כדי להוכיח זאת, במהלך המלחמה הגדולה במארינפורד דופלמינגו ניסה להתחבר אל קרוקודייל, שסירב לכך.
– דופלמינגו הוא משתמש הפאראמסיה הראשון שהצליח להעיר את הפרי שלו על פי הידוע כרגע.

 

Back to top button