וואן פיס פרק 1109 מתורגם!

אהלן כולם, היום יש פרק מאוד מיוחד גם מבחינה הפקתית וגם מבחינה עלילתית, מטבע הדברים אנחנו נמצאים בסאגה האחרונה אז גם הפרקים הבאים ובכללי כל ארק אגהד יכלול הרבה מאוד מידע וגילויים, אז יש למה לצפות בהמשך ובפרקים הבאים.

חודש הבא נחגוג את יום הוואן פיס שהוא גם חגיגות 27 שנים למנגה של וואן פיס, אני לא בקיא בהדלפות או מידע לגבי הכרזות חדשות, אז נחכה לפוסט מסודר מטוני התותח שלנו, שדרך אגב, עדיין מגייס אליו לצוות תוכן אנשים שכותבים בצורה רהוטה ויודעים הרבה מידע על הסדרה. פרטים נוספים תוכלו למצוא בעמוד הדרושים שלנו בתפריט הראשי.

טוב, נעבור לפרק המטורף שלנו!

קרדיטים:
תרגום, תזמון, בקרת איכות, קידוד והעלאה – אני (שמעון). 
עריכה לשונית ומתקפות – יסמין.
עיצוב דפוס – יצחק.

וואן פיס פרק 1109 לצפייה והורדה דרך טלגרם

וואן פיס פרק 1109 לצפייה והורדה דרך מגה

וואן פיס פרק 1109 לצפייה והורדה דרך דרייב (1)

וואן פיס פרק 1109 לצפייה והורדה דרך דרייב (2)

Akagami no Shimon

אין מילים בפי, רק שאריות בורקס...
Subscribe
התרע על
guest
36 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
itamar-chan
itamar-chan
2 חודשים לפני

אני כבר מחכה לאלבאף ארק

ליאור
ליאור
2 חודשים לפני

תודה רבה על הפרק!!!

רוצה להתחיל לקרוא
רוצה להתחיל לקרוא
3 חודשים לפני

אפשר לרשום לאיזה צא'פטר בערך זה שקול?
אני רוצה להתחיל לקרוא את הצאפטרים אבל לא מההתחלה אז לפחות מהפרק הזה,
תודה

שלומי
שלומי
3 חודשים לפני

תגלול למטה לתגובה של צ'ופר, זה התחום שלו.
כל פרק הוא כותב על הצ'אפטר המכוסה.
זה אחד מהדברים שאני אוהב בו.

דוק
דוק
3 חודשים לפני

אוברייטד, תודה רבה על הפרק

טום
טום
3 חודשים לפני

ספוילר
אפשר להגיד ביי ביי לקפטן קיד ז"ל

נערך לאחרונה טום ע"י 3 חודשים לפני
Kesk
Kesk
3 חודשים לפני

פרק מדהים, 10/10, הפרק הגדול ביותר מאז פרק 1101 ומחמשת הפרקים הטובים של הארק עד כה (1089, 1093, 1100, 1101, 1109).

הבמאית של הפרק הזה היא נאנאמי מיצ׳יבאטה שביימה את הפרק המטורף שנחשב לאחד פרקי האקשן הגדולים באנימה, פרק 1017, וגם את פרק 1074 שבו יש את קטע האקשן הטוב ביותר בסדרה (ואחד מהפרקים האהובים עליי בוואנו).
היא במאית מעולה, ואני שמח לראות את העבודה שלה. בפרק 1074, הייתי יכול לראות דמיון קטן בינה לבין אישיטאני (שביימה את פרק 1015), אבל הגעתי למסקנה שאישיטאני מייצרת לעצמה הילה מיוחדת, ואין אף במאי כרגע בצוות שעוקף אותה והיא הבמאית הטובה ביותר שאני מכיר בכל תעשיית האנימה (לסקרנים, אני מאמין שהיא תעבוד או על צאפטר 1089, או על 1085, או 1086).

עכשיו, אדבר על הפרק לעומק. נתחיל בסצנת הפתיחה שהיא פשוט עקפה את כל הציפיות שלי מהפרק לפני פרומו ואחרי הפרומו. לא דמיינתי לעצמי שככה זה יבוצע.
וינסנט צ׳אנסארד, ככל הנראה האנימטור האהוב עליי, נתן פה עבודה נהדרת ומיוחדת. דבר ראשון, כפי שטוני סיפר, זו הפעם הראשונה שהוא מאייר בעיפרון על דף ולא באמצעות עט דיגיטלי (שזה מה שרוב האנימטורים מעדיפים להשתמש).
דבר שני, האנימציה פה אינה תלת מימדית בדיוק באופן יחסי לשאר עבודותיו. ייתכן וזה בגלל העובדה שהשתמש בעיפרון ולא בעט דיגיטלי, אבל אני לא מבין בזה. שימו לב לאנימציה, זה לא תלת מימדי כמו שאנו רגילים בדיוק לוינסנט, אבל האם אני או אתם אמורים להתלונן? ממש לא. האנימציה הייתה נהדרת, ואחת מהעבודות הטובות ביותר שלו. כוריאוגרפיה מרשימה, הזכירה לי את נארוטו.
איני יודע באיזה מקום זה ממוקם ברשימת קטעי האנימציות של וינסנט עבורי, אך ממוקם גבוה, ונמצא בעשר הראשונים ללא ספק.
אני יכול להגיד בביטחון שזה אחד מהיפים ביותר שלו בוואן פיס. בתעשייה כולה? אני לא יודע, כי יש לא מעט.

שם אחר לרשימת האנימטורים הוא שוטארו באן, שהכרתי אותו לפני כן, אולם מעולם לא התעמקתי בו, לכן לא זיהיתי אותו.
אהבתי את קירוב המצלמה אל פניו של לופי, כולל קירוב היד, כמובן. סצנת אנימציה מרהיבה.

ועכשיו, לנקודת הסיום של הפרק:

ספוילר
הסצנה עם שאנקס מילאה אותי בהתרגשות. כיף לראות את השיחוק בצבעים בהירים, ונופים נפלאים שהזכירו לי אחד לאחד את שוויץ, או מדינות אחרות בצפון אירופה. כמו אוסטריה, איסלנד וכולי…
אני חושב שמי שאייר את התמונות הללו צריך שבח לא פחות מהאנימטורים ששיחקו בעמדת המפתח (Key Animators),
הבעיה היחידה שלי בקטע, ולמעשה זה קורה לא מעט אצל טואי, זה שיש יותר מדי זומים וקלוז-אפ על פרצופים או על אובייקטים. זה קצת הורס מחווית הצפייה, אז הקטע הזה לא היה מושלם עבורי, ובגלל זה, הרגיש לי טיפ-טיפה מרוח, אבל לא הרבה. הפרק הזה לא היה מרוח, אז נהנתי ממנו. הדיבורים וההבעות היו מושקעים יותר מפרק רגיל, לכן השקיעו גם בפרטים הקטנים.

שם אחר של אנימטור מפתח הוא נאוטושי שידה, אנימטור שאני מאוד מאוד מאוד מעריך, ופעם היה האהוב עליי. הוא אייר את אחד מסצנות האקשן היפות ביותר, ואני מדבר על הסצנה שלו בדרגון בול סופר: ברולי. אני מרגיש שכאן, ובוואן פיס בכללי, הוא פחות משקיע. אבל לא אספר על כמה שאני חושב שבוואן פיס הוא פחות משקיע מדרגון בול, אלא על הקטע הזה, שיפתיע אתכם אך לא התלהבתי ממנו. הבעיה בשידה שהוא יכול לעשות יותר ממה שאתם רואים ממנו, והוא לא עושה זאת.
אז חבל, אבל לא שהאנימציה הייתה גרועה או תקועה. פשוט לא היה מהסצנות הטובות שלו, בעיניי. אבל שידה תמיד, אבל תמיד, יהיה טוב. פשוט, לא תמיד מלהיב.

לסיכום, פרק מצוין. הלוואי ששידה יאייר משהו בסגנון של דרגון בול ברולי בקרב של (ספויילר לצאפטר 1087)

ספוילר
גארפ נגד אאוקוג׳י

עד אז… אני אחיה בפנטזיות שיוטאקה נאקמורה יצטרף ויעבוד על פרק אחד בוואן פיס.

נערך לאחרונה Kesk ע"י 3 חודשים לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

בנוגע לעט הדיגיטלי, מה שכתבת הוא לא לגמרי מדויק. זה ללא ספק נכון שרוב האנימטורים הצעירים כיום עובדים דיגיטלית – במיוחד כאלה שאינם במקור מיפן, אבל עדיין ישנם גם רבים מאוד שמציירים על דפים. ספציפית בצוות של וואן פיס, שכולל הרבה במאיי אנימציה מבוגרים יותר, יש לא מעט אמנים שעדיין עובדים בשיטה הקלאסית של פעם. וינסנט סתם החליט לעשות את זה פה בעצמו כי הוא אוהב להתנסות עם שיטות עבודה שונות על-מנת ללמוד ולהתפתח. כמו כן, אשמח להבהיר (כי בתגובה שלך משתמע אחרת) שאך ורק הקאט של

ספוילר
דאז בונז
מתוך הסצנה של וינסנט צויר עם עפרונות צבעוניים. כל השאר צויר כרגיל – עם עט דיגיטלי על טאבלט.

ספוילר
זה שהנופים של אלבאף הזכירו לך את צפון אירופה זה מדהים, שכן בדיוק משם מגיעה התרבות הנורדית שעליה אלבאף מבוססת.
באשר לאמנים שאחראיים לנופים האלה, כן – מגיעים להם כל-כך הרבה יותר קרדיט והערכה. העבודה של מחלקות הרקעים באנימות היא בכללי משהו שלרוב פחות שמים לב אליו, אבל יש לו משמעות אדירה ביצירת עולם מעניין, מושך, ואמין עבור הצופים. עבודת הרקעים של וואן פיס מבוצעת (לפחות ברובה המוחלט) על-ידי צוות מאיירי הרקעים בסטודיו הפיליפיני של טואי, אבל לצערי, אין לנו מושג מיהם למעט שמותיהם של במאיי האיור הספציפיים של הפרקים (וכמו שכתבתי במגילה שלי, במאי האיור של הפרק הזה היה דינו סאנטוס הנהדר).

ניר
ניר
3 חודשים לפני

פרק טוב שמשאיר אותי עם יותר שאלות מתשובות, כרגיל.

ספוילר
מה לעזאזל שאנקס עושה שם עם דורי וברוגי?????? ולמה יוסטס קיד רוצה להילחם בו???????

ZORO
ZORO
3 חודשים לפני

ספוילר
וואו מחכה לקרב של שאנקס וקיד !!

איליי
איליי
3 חודשים לפני

הפרק יצא מהר היום תודה יאלופים אוהב אותכם מאוד תודה על הפרק

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני

אז לאחר המתנה אקסטרה ארוכה בשל פרק הריקאפ שהקדים אותו, הפרק הגדול ביותר מאז 1101 סוף-סוף הגיע – והוא לא איכזב. עבודה פנטסטית של צוות ההפקה (בפעם המי יודע כמה) יצרה עוד פרק שלא פחות ממרסק את המנגה בכמה שהוא מתעלה עליה בהצגת התוכן שלו, ובאופן לא פחות חשוב מכך, גם הזכיר לי עד כמה אני אוהב כמה מהאמנים שעובדים על הסדרה הזאת.

לאחר שנעלמה למשך חודשים רבים ובחרה לעבוד מאחורי הקלעים כעוזרת במאית על-מנת ללמוד ולהשתפר בגלל כמה נבלות בטוויטר שירדו עליה בגלל שהיא לא עושה את הסטוריבורד של הפרקים של עצמה בהרבה מהמקרים, האישה שהביאה לנו פרקים אגדיים כמו 1017 ו- 1074 סוף-סוף חזרה השבוע עם הפרק הראשון שלה באגהד – ו-וואו, איזו דרך מטורפת לחזור. בין אם זה בחלקו הראשון של הפרק – לו עשתה את הסטוריבורד בעצמה, ובין אם בחלקו השני – שהסטוריבורד שלו נעשה על-ידי אחד הבמאים הוותיקים והמנוסים בצוות (אשר גם עזר לה באופן דומה בפרק 1074, אגב), השימוש המצוין שלה בסאונד, מוזיקות רקע שמלוות את הסצנות, ומעל הכול – השימוש העדין בצבעים שמתבל את האסתטיקה של הפרק ומוסיף עניין עבור העיניים שלנו (כיאה לתלמידה לשעבר של קוהיי קורטה/ Kōhei Kureta) מורגש לכול אורך הצפייה והוסיף המון לחיזוק הפרק והעניין שלנו בו כצופים. סטוריבורד האקשן שלה בחצי הראשון של הפרק היה לא פחות ממדהים (במיוחד בסצנות של וינסנט ובאן – אליהם אגיע בעוד רגע), והסטוריבורד של החצי השני לא נפל ממנו בכך שעשה עבודה מצוינת בהסתרת המקום שבו אנחנו נמצאים תוך המנעות מלגרום לכך להרגיש כאילו מסתירים מאיתנו משהו (אלא אם כן כבר יודעים מה מוסתר).

באשר לאנימציה, כפי שכבר נכתב פה, וינסנט צ'אנסארד (Vincent Chansard) פתח את הטירוף עם אחת הסצנות הטובות של הקריירה שלו, ואחת שכפי שהוא עצמו כתב – איפשרה לו לחזור למקורות עם סגנון הסצנות הפחות בומבסטיות שהוא נהג לצייר פעם (דבר שהוא ציין שהיה מהנה מאוד). כמו כן, מאחר וזה לא יהיה וינסנט צ'אנסארד אם הוא לא יוציא את עצמו מאיזור הנוחות שלו וייתנסה עם דברים חדשים, הקאט ההוא (אלה מכם שצפו בפרק אמורים להבין) אכן כן צויר עם עפרונות צבעוניים על נייר – בשונה מרוב עבודותיו, אותן הוא נוהג לצייר עם עט דיגיטלי.
לאחר וינסנט הגיע שוטארו באן (Shōtarō Ban), אשר כל-כך מעט זמן לאחר הסצנה הארוכה שלו מפרק 1105 כבר חזר עם אנימציה פסיכית לגמרי (גם במקרה שלו זו אחת מהעבודות הטובות של הקריירה שלו ללא ספק), אשר מראה כי הוא ממשיך לשאוב השראה ממאסאמי מורי (Masami Mori) ולהתקרב לסגנון שלו, אבל גם הרגישה לי מעט כמו רפרנס עדין לקאט המפורסם של רואי (Rui) מגרסת הבלו-ריי של ג'וג'וטסו קאיזן 2×17.
מעט יותר מאוחר קיבלנו גם סצנה של… דקה ו- 43 שניות – מה לעזאזל?! – מנאוטושי שידה (Naotoshi Shida), אשר נראתה מצוין וסגרה את החלק הראשון של הפרק עם התהייה הקבועה שלי בנוגע להיותו של שידה בן-אדם רגיל כמונו.
החלק השני של הפרק היה הרבה יותר רגוע מבחינת אנימציה (כצפוי בהתחשב בתוכן שלו), אבל נראה לא פחות טוב – וזאת בעיקר הודות לשלושה אנשים (הבמאית ואמן הסטוריבורד צוינו קודם ואמורים להיות מובנים מאליהם, אז אני לא מציין אותם שוב):
1) דינו סאנטוס (Dino Santos), במאי האיור (מחלקת הרקעים) של הפרק, אשר הביא את הרקעים של האי ההוא לחיים באופן לא פחות ממעלף.
2) קאיצ'י איצ'יקאווה (Keiichi Ichikawa), אחד מבמאיי האנימציה הראשיים של האנימה, אשר עבד רבות על תיקוני האיור של כל החלק הזה של הפרק, והוא הסיבה שבגללה האיור של הדמויות נראה כל-כך מדהים.
3) מאסאיה האסגאווה (Masaya Hasegawa), אנימטור צעיר בצוות שעשה… מה… 2 דקות ו- 37 שניות של אנימציה?! WHAT THE- *לוקח נשימה עמוקה* בכול מקרה, הוא עשה את כל האנימציה של קצת יותר משתיים וחצי הדקות האחרונות של הפרק לבדו לגמרי (איך הוא… חיי…?), ולמרות שלא הייתי אומר שזו העבודה המרשימה ביותר שלו בסדרה (כצפוי בהתחשב באורכה), האנימציה שלו עדיין הייתה מעולה והוסיפה הרבה לסצנה הכול-כך גדולה וחשובה הזאת.

ו… זהו, זה כל מה שהיה לי לפרט על הפרק הזה. האמת שכיום אני כבר ממש משתדל להימנע מלחפור כל-כך במגילות האלה על הפרקים (כי לרוב אין לי זמן לזה), אבל היו כל-כך הרבה פרטי מידע מיוחדים ומעניינים לשתף הפעם שפשוט יצא שכתבתי כל-כך הרבה… אז לאלה שאוהבים את החפירות שלי, הרווחתם. 😉

במאית: נאנאמי מיצ'יבאטה/ Nanami Michibata.
אמני הסטוריבורד: נאנאמי מיצ'יבאטה ומסאהירו הוסודה/ Masahiro Hosoda.
במאיי האנימציה הראשיים (אני מציין שניים מהם במיוחד הפעם למרות שכל השלושה מקבלים את הקרדיט הזה על כל פרק בגלל שהמעורבות שלהם בפרק הזה הייתה גדולה ומורגשת מהרגיל): מידורי מאטסודה/ Midori Matsuda (אשר תיקנה מלא ציורים של זורו לאורך כל הפרק כי היא אובססיבית לדמות שלו), וקאיצ'י איצ'יקאווה (עליו כבר פירטתי).
במאי האנימציה: מאסאיוקי טאקאגי/ Masayuki Takagi.
עוזר במאי האנימציה: אייסאקו אינואה/ Eisaku Inoue.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

חזק וברוך! 🙂 תמשיך לחפור ברמה של תעלת סואץ, אני מת על זה! 😀

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

חחחחחח תודה. 🙂

monkey d. killer
monkey d. killer
3 חודשים לפני

ספוילר
וואוו הסצנה עם הילד הזה הרגיש לי אחד לאחד כמו לופי שהיה קטן בבר עם שאנקס

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  monkey d. killer

נא להקפיד על שימוש בתיבת הספויילר.

trixama
trixama
3 חודשים לפני

מי שיודע על מה אני מדבר, זה יקרה פרק הבא או שיש לנו עוד כמה פרקים

ספויילר לפרק הזה
כי כבר הפרק הזה ראינו את שאנקס

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
3 חודשים לפני
בתגובה ל  trixama

מה שאתה מדבר עליו יקרה בפרק 1112. יש עוד קצת זמן עד אז! 🙂 14/07 (התאריך).

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

נייס, אז ההשערה שכתבתי היום לשמעון בטלגרם הייתה מדויקת. 😉

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
3 חודשים לפני

חזרנו ובגדול!!! 😀 פרק שכרון חושים – 10/10. עיבוד לצ'אפטר 1076 (למעט שני העמודים הראשונים שעובדו בפרק הקודם, ועמודים 7-8 שיועבדו בפרק הבא). נחתתי לפני מספר שעות (הרבה יותר מוקדם מששיערתי, התכנון היה סוף יולי). לא יכולתי לבקש מתנה יותר טובה מזו לכבוד החזרה שלי לארץ… פרק שומט לסתות! אפרופו חזרה, אחת מהבמאים הכי אהובים עליי בסדרה חזרה! נאנאמי מיצ'יבאטה (Nanami Michibata). נתקלנו בה בפעם האחרונה בפרק 1074, עבר המון זמן. היא ביימה את הפרק הזה וחלק מהסטוריבורד המדהים שלו בצורה מושלמת. היא ממש אישיטאני 2. בכל הכנות… ידעתי על החזרה שלה עוד מחודש אפריל, אבל התאפקתי לסתום את הפה. וינסנט צ'נסארד (Vincent Chansard) האגדי, שאני מכתיר אותו ברגע זה לאנימטור מספר אחת בתעשייה, הביא לנו סצנות תלת ממדיות לא מהעולם הזה! סצנת הפתיחה היא בטופ 5 הסצנות הכי גדולות בסדרה. וינסנט רק הולך ומשתפר! הפרומו לפרק הבא נראה טוב, מחכה בכיליון עיניים לראות מה הנרי בישל לנו בסצנה שלו. שמעון, יסמין ויצחק, תודה עצומה על התרגום הזריז והאיכותי מכל הלב והנשמה! כמו תמיד, אין על נקאמה! 🙂

ספוילרים
S-הוק ללא ספק השרף הכי אהוב על טואי, ובצדק. הם נתנו לו ול-S-סנייק במה שלא חשבתי שיקבלו כשהם הוצגו לראשונה. האנימה התעלתה על המנגה במחלקה הזו. בפרק הזה לקחו עמוד אחד מסכן מהמנגה והרחיבו אותו ללא רבב, אין מילים. אלבאף נראה יותר טוב מבעבר, אהבתי את הפסקול. ממש מקנא במי שנחשף לראשונה לכל העניין של שאנקס וקיד, ובכל הנוגע להיסטוריה בין בקמן וקיד. בתור קורא מנגה מדובר בנחלת העבר בשבילי, אבל ממש נהניתי לצפות בכל זה באנימה. הציור של פיראטי אדום השיער עם דורי וברוגי לא יסולא בפז. לצופי האנימה, אין לכם מושג מה מצפה לכם!!!

שלומי
שלומי
3 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

כמה טוב שחזרת, התחלתי להשתגע פה.
דבר איתי בפרטי בקשר לצ'אפטר האחרון!
יש לי כל מיני רגשות מעורבים.
אני אשמח לדעת מה דעתך בעניין!

Kesk
Kesk
3 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

טוב שחזרת אחי. איפה היית בחול?
אצפה בפרק מאוחר יותר. צפיתי בקטע של וינסנט ביוטיוב ובטיקטוק לפני כן, והתלהבתי בטירוף. אני לא מדבר מהתלהבות, אני באמת חושב שזה מאחד העבודות הטובות ביותר של וינסנט, ומהטובות בוואן פיס, עם כוריאוגרפיה מעולה, הזכירה לי קצת את נארוטו בקרב הידיים.
לדעתי זה לא פחות טוב שלו מהקרב של זורו נגד קינג, של פרק 1074, של יאמאטו נגד קאידו ויש גם את לאו נגד בלאקבירד וסצנות בפני עצמן (כמו הסצנה עם לאו בפרק 1017, ועוד כמה שאני בטח לא זוכר, אה והקטע שמציגים את הגיר 5 בפרק 1071).
אני אפילו אגזים ואגיד שזה לא רחוק מהקטע המדהים בפרק 17 ב-JJK, אבל זו כבר רמה קצת אחרת, כי זה הדבר הכי מדהים שראיתי של וינסנט. יש גם דברים קטנים שראיתי של וינסנט כמו אשת הצפרדע נגד איזה בלונדה באקדמיית הגיבורים שלי. לא יודע אם זה היה ללק מסרט או מהפרקים עצמם, אבל אנימצית התלת מימד שלו גורמת לי לסגוד לו

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

ניו יורק, ביזנס 🙂

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

האנימציה המפורסמת של וינסנט שמציגה את פרופי נלחמת בטוגה היא אנימציית מעריצים שלו מלפני לא מעט שנים. הוא כן עבד פעם על האנימה של מיי הירו, אבל ההפקה של עונה 5 (שהוא השתתף באחד הפרקים האחרונים שלה) הייתה מאוד כאוטית ולא מוצלחת, אז הלייאאוט שלו הושמד כמעט לחלוטין בניסיון לפשט את האנימציה לכדי משהו שאפשר לסיים לעבוד עליו בזמן לשידור הפרק – כך שהסצנה הסופית שהגיעה לפרק אינה מרשימה בכלל.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

חזרת להחיות את התגובות! איזה כיף, דאגתי שלא נקבל מגילות על פרקי הקיץ הגדולים שלפנינו. 🙂

הייתה לי הרגשה שמיצ'יבאטה אולי חוזרת בפרק הזה לפני כמה ימים, אבל זו הייתה מחשבה כל-כך אקראית וחסרת ביסוס שלא הייתה פואנטה בלשתף אותה… אני ממש שמח שזה אשכרה קרה! זה אומר שיש לנו עוד במאית-על ברוטציה עכשיו, ואנחנו נצטרך הרבה כאלה בשביל לעשות חסד עם ארק דחוס ברגעים גדולים כמו אגהד. בנוגע לכך שידעת על החזרה שלה, אתה מתכוון שהיא מי שדיברת עליה כשכתבת שבמאי כלשהו חוזר? או שזה מקרה נפרד?

בנוגע לווינסנט, אני חושב ש- 80%+ מהאנימטורים בעולם – כולל הוא עצמו – יסכימו שיוטאקה נקאמורה (Yutaka Nakamura) הוא אנימטור האקשן הטוב ביותר בכול הזמנים (ולא רק מיפן), אבל אין ספק שווינסנט אחד הטובים שנראו אי-פעם (והאהוב עליי אישית). כבר כמעט הצלחתי לשכוח עד כמה התנועה התלת-מימדית ברמות לא שפויות שהוא מצייר היא מספקת לצפייה, נפער לי הפה בתחילת הפרק 3 פעמים!

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

כן, דיברתי עליה. לא רציתי לכתוב בלשון נקבה כדי לא להסגיר, חחחחח. סורי על הבלבול! 🙂

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

איזה כיף, היא תהיה ממש משמעותית בהמשך. להוסיף מישהי מוכשרת כמוה לרוטציית הבמאים של הסדרה זה ממש טוב, אני כבר מצפה לפרק הבא שלה!

Kesk
Kesk
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

הלוואי שיוטאקה יעשה חוזה עם טואי.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

טכנית הוא עצמאי ולא באמת מחוייב לעבוד רק עם סטודיו מסוים, אבל הוא הרבה יותר מדי מקושר עם צוותים ומפיקים ספציפיים כדי שזה אי-פעם יקרה…

Kesk
Kesk
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

זה נכון, זה למה לא קיוויתי, ורק אמרתי ״הלוואי״. הוא האנימטור הטוב ביותר, אבל גם אצלי וינסנט הכי אהוב. אולי כי אני פשוט רואה יותר קטעים שלו, מהסיבה שוואן פיס מהסדרות האהובות עליי והחרושות שלי (זאת אומרת, אני עדיין צופה בוואן פיס, הרבה ובתדירות, לעולם לא מפסיק). אז ברגע שיש את וינסנט שיש לו חוזה עם טואי, וגם את אוטה, שניהם הופכים להיות האהובים עליי. רואה אותם הרבה על המסך.
אגב, לאחרונה אני לא מתלהב כל כך משידה. לדוגמה, ממה שראינו ממנו בפרק, הוא היה סבבה, לא מעבר. זה למה, לדעתי, כשהוא עובד על דרגון בול זה מרגיש שהוא נותן יותר מהלב שלו. יש מצב גם כי דרגון בול טובה יותר מבחינת קרבות.
טוב זה סובייקטיבי, אך דרגון בול ידועה כסדרת אקשן טובה מוואן פיס, ואפילו טובה יותר מכל סדרות האקשן, כי היא מאוד ידועה בקרבות שלה, בטכניקות שלה, בכוריאוגרפיה…
אז בתור אנימטור שהעבודות המושקעות ביותר שלו (או הטובות ביותר שלו) הולכות על אנימה שמתעמקת בתזוזות, אפקטים, צבעים ומה לא – ברור שזה לא יפתיע. בסופר הוא הפציץ יותר,
למרות שאין ספק שגם בוואן פיס עשה דברים מרשימים.

ורגע, זה אומר שסצנת האנימציה שלו באקדמיית הגיבורים שלי הייתה סתם משהו של מעריצים, ולא מסרט או מפרק אורגינלי? זה היה אחד הדברים הכי מטורפים שראיתי, אחי, זה היה מטורף.

לפי הפרומו גם פרק הבא יהיה נהדר (ולאלה שיודעים מה קורה בצאפטר, איי איי).

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

זאת אנימציית המעריצים שווינסנט עשה למיי הירו: https://www.sakugabooru.com/post/show/200870
וזה הלייאאוט המפורסם שלו לעונה 5 שממש נהרס בגלל בעיות ההפקה של הסדרה: https://www.sakugabooru.com/post/show/163492

KESK
KESK
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

איזה חבל… סצנה נורא יפה.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
2 חודשים לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

תיקון טעות: כתבתי שעמודים 7-8 יעובדו בפרק הבא (1110), התכוונתי לכתוב שהם כבר עובדו בפרק 1108! תאשימו את הג'ט לג, חחחחח. ביי ביי לצ'אפטר 1076… 🙂

סנייק מן
סנייק מן
3 חודשים לפני

אנשים לא יודעים מה מצפה להם פרק מעולה

שווארמה
שווארמה
3 חודשים לפני

תודה רבה על הפרק

עוד פוסטים

Back to top button