פרק ריקאפ: סייפר פול מתורגם לעברית!

מה קורה כולם?

תרגמנו בימים האחרונים את פרק הריקאפ על הסייפר פול (CP), שחוזר על אירועי אניס לובי. צפייה מהנה!

קרדיטים:
תרגום – שמעון
עריכה – יסמין
בקרת איכות – מור
מתקפות – יסמין, מור וצנובר
עיצוב דפוס, קידוד והעלאה – צנובר

לצפייה והורדה בדרייב (1)

לצפייה והורדה בדרייב (2)

לצפייה והורדה בדרייב (3)

לצפייה והורדה במגה

Subscribe
התרע על
guest
30 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ליאור
ליאור
1 חודש לפני

תודה רבה על הפרק!!!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני

קצת מידע על הפרק הבא לסקרנים (לא מדבר על התוכן שלו, כך שזה נקי מספויילרים):

1101 אכן עומד להמשיך את הרמה הגבוהה שקיבלנו מ- 1100 (למרות שאני לא ממליץ לצפות למשהו שיישתווה לפרק ההיסטורי של השבוע שעבר), כפי שציוצים רבים מצ'ו יונג סה (Tu Yong Ce, אחד מבמאיי האנימציה הראשיים של האנימה) מהימים האחרונים רומזים בכבדות, וזאת לצד ציוץ מהעורך של האנימה המדבר על-כך שהפרק הזה יהיה נהדר, ואף תגובה שקיבלתי באופן אישי מחבר אחד בצוות האנימה אשר אמר לי לצפות במיוחד לפרק הזה.

בנוגע לצוות ההפקה, הבמאי לא ידוע לנו, אבל רצות שמועות מסוימות האומרות כי וואטארו מאצומי (Wataru Matsumi), האחראי ל- 1051 הנהדר, סוף-סוף חוזר (דבר שייחלתי לו במשך כשנה מאז פרקו הקודם). שימו לב שוב, עם זאת, כי אלו שמועות בלבד, ולא כדאי לקחת אותן כמידע אמין לגמרי.
באשר לבמאיי האנימציה, טביעות האצבע של צ'ו יונג סה עצמו מופיעות לכול אורך הפרומו – גם בתפקיד זה וגם במה שנראה כמו האנימציה שלו – אבל הוא כתב בטוויטר שהוא לא משתתף, אז… או שהתרגום מטעה, או שהוא טרולר (האפשרות הכי סבירה), או שמישהו מחקה אותו ממש ממש טוב.
אנימטורים נוספים שניתן לצפות להם הם נאוטושי שידה (Naotoshi Shida), אותו קל מאוד לזהות מהפרומו, ואולי גם טאקשי מאנאמי (Takeshi Maenami), אשר הביע רצון עוד בקיץ שעבר לעבוד על הקרב הזה. בנוסף, קיים בפרומו קאט אחד שמאוד נראה כאילו הוא נעשה ע"י אחד התלמידים של מאסאמי מורי (Masami Mori) האגדי, אז בהתחשב בכך שכבר ראינו את קאשיוואגומה וסאיטו ב- 1100, ובעובדה שהוא אמר עוד בשנה שעברה שהוא יהיה מעורב בהפקה של וואן פיס השנה, סביר להניח כי מדובר בעבודתו של ז'יגואנג ליו (Zhiguang Liu), אשר לא מזמן גם עבד על פרק 1093.

בקיצור, הפרק נראה מאוד מבטיח מכול הבחינות, ועכשיו כשאנחנו כבר במרחק ימים בודדים מיציאתו, אין זמן טוב מזה להתחיל להתרגש ומאוד!

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אני רק מקווה שקטעי האנימציה לא יאכזבו ויהיו גם ברמה גבוהה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

הפרומו כבר מציג לא מעט אנימציה מעולה.

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

כן, אבל לא מספיק (כלומר, לא ברמה שתגרום לי לקפוץ מהכיסא).

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

מעטים הפרומואים שחושפים ״מספיק״. אם תחזור לפרקים הטובים ביותר ויזואלית של האנימה ותצפה בפרומואים שלהם, ניתן לראות כי הם יהיו טובים, אבל לרוב לא מוצגת הרמה המדהימה שבסוף קיבלנו.
הם בכוונה לא מראים לנו את הדברים הכי טובים.

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 חודש לפני
Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

זה מוזר אבל לאחרונה אני גם לא נלהב מהאנימציה של שידה. הן נראות אנימציות טובות אבל טובות בקטע רגיל ולא מיוחד. לדוגמה, אנימציות טובות ומיוחדות שילהיבו אותי יהיו של אוטה ושל וינסנט, נאוקי טאטה ועוד כמה. כאילו, שידה משקיע בקטנה בפרקים האלו. הוא יכול לעשות יותר

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

האמת שאני מאוד מסכים איתך. רוב הקטעים של שידה מהשנים האחרונות לא היו יוצאי דופן במיוחד ביחס אליו – לא בהשוואה לעבודות העבר שלו על וואן פיס, ולא בהשוואה למה שעשה באנימות אחרות כמו פריקיור (שבה עדיין נמצא קטע האנימציה האהוב עליי ביותר ממנו).
עם זאת, באופן אישי, אני כן מאוד אהבתי כמה מהעבודות הכי אחרונות שלו. הקטעים שהוא עשה לפרקים 1072, 1080, ו- 1093 הם כמה מהיותר אהובים עליי מבין עבודותיו על וואן פיס, ואני מקווה להמשיך ולראות ממנו עוד קטעי אנימציה שירשימו אותי ככה בעתיד.

אגב, שאפו על ההיכרות עם טאטה. זה לא שם שהייתי מצפה מאנשים להכיר בהתחשב בכמות השנים שעברו מאז הפעם האחרונה שהוא עבד על האנימה (למעט הפתיח האחרון, שממש העלה לי את התקווה לאפשרות שהוא יחזור באגהד).

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

יכול להיות וטאטה יהיה בדרגון בול כשימשיך, כי הוא די אהב לעבוד על דרגון בול, כולל שידה. לדוגמה, אהבתי יותר את העבודה של שידה בסרט ברולי, בסופר וגם כשהיה עוד איזה ״טירון״ בזי (לפי מיטב זכרוני הוא היה גם בזי) מאשר עבודתו על דברים אחרים. הקטע האהוב עליי של שידה בוואן פיס, כנראה, זה הקטע של סאבו (כשהוא משיג את הפרי של אייס ומשתמש בו). אבל אני לא כזה זוכר קטעים שלו בבירור.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

שידה היה טירון בדרגון בול המקורית. בזי כבר היה לו ניסיון מהעבודה על המקורית.

רודי
רודי
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

וואו תודה רבה על העדכון על הפרק תמיד כיף לשמוע מידע חדש על הפרק הבא במיוחד שזה מגדיל את ההיפ שכבר קיים לפרק הבא ונקווה שהוא יהיה שווה את זה ואת ההפסקה השבוע ולכבוד פסח נקבל פרק מדהים וגם צ'אפטר חדש סוף סוף מתנה לחג

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  רודי

מה שנקרא, חג שמח!!! 🙂

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

נזכרתי, היו הרבה קטעים נהדרים של שידה בוואן פיס, פשוט לאחרונה לא רואים אותו מספיק. הוא יכול להלהיב את כולם באנימציה נהדרת שלו, אבל הרבה פעמים האנימציה שלו לא מושקעת מספיק וזה די חבל (לדוגמה אני לא חושב שהקטע שלו בפרק 1080 היה מטורף כל-כך בעיניי. מה שכן בפרק של סאנג׳י הוא היה מטורף).

אה, הקטע האהוב עליי כנראה הוא הקטע שלופי זורק מוט על האדמירלים. הארט הישן של מארינפורד, אניס לובי וכו מתאים לו יותר לפי דעתי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

לא מופיע/ משקיע מספיק? אתה עברת על הקרדיטים שלו מהזמן האחרון? אם כבר, יותר הגיוני לטעון שהוא עובד על כל-כך הרבה פרקים קרובים זה-לזה, ועושה בהם קטעי אנימציה כל-כך ארוכים ברובם, שהוא לא יכול להפגיז ברמה הכי גבוהה של עצמו בגלל כמות העבודה שיש לו לעשות.
לגבי פרק 1061, האמת שאני משום מה לא מת על האנימציה שלו משם.

KESK
KESK
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

לדעתי יהיה נהדר אם הוא יעשה רגע הפסקה ויחזור כדי ליצור סצנת אנימציה שהיא ברמה גבוהה מאוד שלו. החלום שלי שיצור שוב רמה כמו שעשה אז בדרגון בול ברולי (הסרט). הקטע האהוב עליי של שידה (ושל אנימציה, בכללי)

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  KESK

האמת שעבודתו של שידה על הסרט של ברולי היא לא האהובה עליי ממנו ולא קטע האנימציה האהוב עליי בסרט.
זה בקלות ובפער גדול קטע האנימציה האהוב עליי ביותר ממנו אי-פעם: https://www.sakugabooru.com/post/show/222484
וזה קטע האנימציה האהוב עליי מהסרט של ברולי, מאת ריו אונישי (Ryo Ōnishi): https://www.sakugabooru.com/post/show/75550

בנוגע לזה שייקח הפסקה, זה לא מציאותי. הוא חלק חשוב מדי מההפקה.

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

כן, הראית לי את הקטע הזה של Pre
cure.
גם קטע טוב, אבל מעדיף את עבודתו בסרט.

ריו אונישי גם נהדר, אין לי מושג למה אני לא רואה אותו לאחרונה. נעלם מהמסך. אני מקווה שהוא יעבוד על וואן פיס.
אני לא יודע אם IMDb מספיק מעודכן או מדויק, אבל כתוב שהוא לא עבד על וואן פיס הרבה שנים. כנראה זה לא מדויק, כי זה מראה לי שהוא עבד רק על פרק אחד שם, וזה לא נכון. או שבדקתי לא בדרך הנכונה, אני לא יודע. בכל מקרה, זה כנראה הקטע השני האהוב עליי בסרט. גם עבודתו של יויה טאקאשי (רוב הקרב של ווג׳יטה נגד ברולי אני חושב).

אני פשוט מאוד רוצה לראות את שידה עושה משהו גדול שוב, אבל ברמה. הוא אחד האנימטורים הטובים ביותר והוא יכול להלהיב בטירוף.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

אונישי לא עבד על האנימה מאז ימי שאבונדי (למעט הסרטים, הוא עשה כמות מפחידה של אנימציה בנהירה) – עד שחזר בענק (בדיעבד קלטתי את משחק המילים שיצא לי, לא מכוון) בפרק 1072 עם הסצנה של לופי הענק (הוא עשה את הכול מחשיפת לופי הענק עד לסוף הסצנה הזאת עם הירידה לאירועי רחבת ההופעות החיות). זמן קצר לאחר-מכן, בפרק 1078, הוא הופיע שוב עם אנימציה לחשיפתו של מומו הבוגר. מאז, לא ראינו ממנו כלום בוואן פיס, ולמיטב ידיעתי גם לא בסדרות אחרות.
מקווה שהוא נשאר בצוות ועובד על משהו גדול, אבל לא ניתן באמת לדעת.

אני ממליץ לבדוק קרדיטים של אנימות באתרים כמו Sakugabooru ו- Anime News Network. [מכניס עברית כדי שהטקסט לא יתבלגן] IMDb לא אמינים או מעודכנים בדברים האלה, הם לא מקור מוצלח.

בנוגע לאנימטור האחרון שציינת, קוראים לו יויה טאקהאשי** (Yuya Takahashi), וכן, הוא עשה את רוב הקרב המוקדם של וג׳יטה נגד ברולי בסרט.

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

הוא עשה את לופי הענק???
נייס.

כן, אני לא כזה טוב בהגיית שמות יפניים, בהתחלה חשבתי קוראים לו ״יואה״.
הוא עבד גם על וואן פיס?

אוקיי, אבדוק באתרים שציינת. אפשר לבדוק דרכם כל קרדיט של כל פרק ופרק? (לראות רשימות מלאות של האנימטורים, הבמאים וכו).

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

אני משיג רשימות מלאות של כל האנימטורים שעבדו על פרקים מאנשים שפשוט מתרגמים את הקרדיטים האלה לאנגלית בטוויטר, לא ידוע לי על אתר טוב עם קרדיטים מסודרים לכאלה לפי פרקים.
מה שכן, בסאקוגאבורו נמצאים כל הקליפים של אנימציה ברמה גבוהה (״סאקוגה״), והם מקוטלגים ע״פ פרנצ׳ייזים, אמנים, אלמנטים ויזואליים, ועוד. אז, למשל, אם אתה רוצה לראות את כל הסאקוגה ששידה עשה בוואן פיס, תכתוב שם ״naotoshi_shida one_piece״, ופשוט תקבל אוסף של קליפים של כל קטעי הסאקוגה שידוע כי הוא עשה בסדרה. ובמידה ואתה רוצה את כל קטעי הסאקוגה מפרק מסוים, אתה יכול לכתוב ״one_piece source:#1015", ואז תקבל אוסף של כל קליפי הסאקוגה מפרק 1015. זה אתר מאוד שימושי ונוח למעקב אחרי העבודות של אנימטורים.

בנוגע לטאקהאשי בוואן פיס, האמת שלא היה לי מושג, אבל מבדיקה מהירה בסאקוגאבורו ראיתי שהוא עשה עבודה מאוד מרשימה בסרט נהירה, ועבד גם על הסרט זי. יכול להיות שגם יש לו קרדיטים באיזשהו פרק של האנימה (לא בדקתי), אבל או שהוא לא עשה שם משהו מספיק איכותי כדי להיחשב סאקוגה, או שפשוט קיים בסאקוגאבורו קליפ שלו מהפרק הזה שלא מקוטלג אליו כי לא יודעים שזה שלו (ואז הקליפ הזה פשוט מתוייג בתור artist_unknown).

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אני יודע שרשימה מפורטת יש ב-IMDb, פשוט לא יודע אם הרשימה הזו מדויקת. נראה שכן, פשוט יש כמה דרכים לבדוק מי עבד על איזה פרק. נכון להגיד שזה מדויק כשבודקים ספציפית בכל פרק את הקרדיטים ויש רשימה מלאה. אבל אם איכנס לשם של אנימטור מסוים ואחפש על אילו פרקים הוא עבד זה לא יהיה מדויק כלל. הייתי שולח לינק להמחשה אבל אני עצלן מדי בשביל זה.

טוב, לא שב-IMDb מראים גם את קטעי האנימציה, אז טוב להתעדכן מ-2/3 האתרים.

תגיד, מי טופ 5 האנימטורים האהובים עליך ביותר? לא רק מטואי. לדוגמה, החלום שלי ש-Yukata Nakamura יהיה בטואי. מהאנימטורים הטובים ביותר לדעתי.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

מה שאמרת על IMDb מעניין, יכול להיות שדווקא בדפי הפרקים הם כן נותנים קרדיטים טובים.

ובנוגע לשאלתך, וואו… מילא היית שואל על האהוב עליי, אבל טופ 5 זה כבר ממש קשוח… יש יותר מדי שמות שרצים לי בראש כדי שאוכל לשלוף לך עכשיו טופ 5 בלי לשבת ולהקדיש לזה הרבה מחשבה (ואני לא יכול לעשות את זה עכשיו), אבל אני כן יכול להגיד לך שהאהוב עליי הוא ווינסנט צ׳אנסארד.
לגבי יוטאפון (Yutapon, זה כינוי מוכר שלו למקרה שאתה לא יודע), אין ספק שהוא אחד הטובים… הוא אחד האנימטורים המשפיעים ביותר בהיסטוריה (לא רק מהתעשייה היפנית), לפחות חצי מהאמנים שעובדים בתעשיית האנימה כיום מחקים לפחות חלק מהאלמנטים שמאפיינים את האנימציה שלו (ויש כאלה, כמו קוהיי הירוטה [Kōhei Hirota] ויוקינה קוסאקה [Yukina Kosaka], שליטרלי מעתיקים את הסגנון שלו אחד-לאחד לפעמים), והוא נחשב בעיניי רבים לאנימטור האקשן הטוב ביותר בכול הזמנים… נקאמורה הוא אגדה בתעשייה, פשוטו כמשמעו.
הוא כן עבד על וואן פיס פעם אחת, אגב, אבל לא על האנימה של טואי. הוא עשה מעט אנימציה לספיישל של גאנזאק משנת 98' שהופק על-ידי Production I.G.

לך יש טופ 5, אגב?

עריכה: אה, וזה יוטאקה (Yutaka), לא יוקאטה. 🙂

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

שוב, אני ממש מתבלבל בשמות יפניים.
האמת שאני גם מתלבט, כי וינסנט הוא אנימטור נהדר – לא מהעולם הזה. אבל אני גם מאוד אוהב את שידה, אוטה ואת יוטאקה. אפשרי להכניס גם את יויה טאקהשי לרשימה.

טופ 5 כנראה יש וזה מי שציינתי. הכי אהוב? מתלבט קשות בין אוטה ולוינסנט. כנראה אוטה? טוב, זה תלוי. אני מאוד אוהב את הקטע של וינסנט בפרק 17 של JJK (סצנת המטוס וכשמאקורה נפל בבריכה). יש עוד קטעים שלו כנראה אבל לא בדקתי מעבר.
יעשה עוד דברים כאלה? וינסנט יהיה האהוב. מכיוון שהסצנה הזו די שונה מהסצנות האחרות שוינסנט עבד עליהן. אולי זה רק אני, אבל שים לב לכל הסצנות של וינסנט והסצנה שלו ב-JJK בפרק 17. יש שוני, נכון? אם לא הייתי בודק, לא הייתי יודע שזה וינסנט.

אבל יכול להיות ו-וינסנט האהוב עליי, אני לא בטוח. או הוא, או אוטה. שידה השלישי, כנראה. יוטאקה רביעי ויויה טאקהשי חמישי.

מה דעתך על אוטה? ומה דעתך על שידה? לדעתך שידה גם מהאנימטורים המשפיעים ביותר על התעשייה? ומי האנימטור שהכי משפיע בתעשייה? טוב, אני תוקף אותך פה עם שאלות ויש מצב שאתה לא תדע, אז סליחה על זה.

נ.ב, מחכה לפרק מחר.
אני לא יודע מאיפה העמוד הבא הביא את הפוסט הזה, אבל הוא אמין אני מניח, יכול להיות שהוא מביא את זה מהטוויטר (כנראה חשפו סתם תמונה או כמה תמונות מפרק)
https://www.instagram.com/p/C5–MBAo00s/?igsh=eWx3ODdvbzQ4ZXhx

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

זה כל מה שווינסנט עשה בפרק של ג׳וג׳וטסו: https://x.com/Sparkleredpanda/status/1726189431215018280?t=rn2xUI85JsPMOq6C6Eu-wQ&s=35
מה שמיוחד בקאט של מאהו בבריכה הוא שהוא צייר את האנימציה שמתחת למים עם צבעי מים במקום לצייר כרגיל. זה כן כמובן שונה מהעבודה הסטנדרטית שלו, אבל רואים מאוד בבירור שזה הוא – אין עוד מישהו בתעשייה שמצייר אנימציה שנראית כל-כך תלת-מימדית, מלאת תנועה וחיים, ודינמית.

על אוטה – כמובן שאני מת עליו, הוא בקלות אחד האנימטורים הטובים בתעשייה כיום.
על שידה – אני לא מטורף עליו כמו רבים אחרים, אבל אני מאוד אוהב אותו. הוא אמן מצוין והמהירות שלו היא בכנות מפחידה.
לא יודע להגיד כמה שידה ״משפיע״ בתעשייה, אבל בנוגע לשאלה מי הכי משפיע… בהנחה ששמים בצד את בורא המדיום אוסאמו טזוקה – כנראה יושינורי קאנאדה (Yoshinori Kanada) או יוטאקה נקאמורה (Yutaka Nakamura).

לגבי התמונות – העמודים הרשמיים של האנימה והמנגה בטוויטר משתפים כמה תמונות מהפרק החדש בכול שבת בצהריים. לא יודע למה הזה באינסטגרם כתב ״הדלפה״, זה פרסום רשמי לגמרי.

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

הו, כן, אז צדקתי בראשי. לא הייתי בטוח אם הסצנה שבה מהאו זורק את הבניין זה של וינסנט פשוט.

אני מבין האמת למה אתה לא מטורף על שידה, למרות שאני מת עליו. לדעתי, הוא בין הגדולים. אני לא יודע אם הוא משפיע הרבה, כי זה תלוי מה מוגדר ״השפעה״, מכיוון שלא כל גדול אנימטור הוא משפיע. לדוגמה, אני לא בטוח שאוטה משפיע. כן, הוא גדול והוא התפרסם יותר ויותר והוא מאוד אהוב לאחרונה, אבל השפיע? בינתיים לא, לפי מה שראיתי. לא לוקחים ממנו השראה יותר מדי, רק מדבר מהזווית שלי. אני מקווה שיקחו השראה, הוא מלך.

טוב, אולי כדאי לי להוריד טוויטר ולהתעדכן דרכו. ה"חשיפה" (הפוסט) נראה מעולה, לדעתי אגהד הוא הארק עם הארט הטוב ביותר שהיה לוואן פיס.

אה, ואם באנימציה עסקינן – מה האנימות עם האנימציה הטובה ביותר, לדעתך?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

שידה לגמרי בין הגדולים, אין ספק בכך.
לגבי אוטה, קצת קשה להגיד האם אנימטורים שואבים השראה ממנו או לא, שכן הסגנון שלו הוא לא כזה שהוא פיתח. מדובר בסגנון של שיניה אוהירה (Shinya Ohira), אגדה חייה נוספת בתעשייה, אותו אוטה מחקה לכדי שלמות.
אני בהחלט ממליץ לפתוח חשבון טוויטר אם אתה רוצה לעקוב אחרי מה שאנימטורים עושים ומה שקורה בתעשייה. אני במשך המון זמן נמנעתי מכך, שכן אני לא מת על האפליקציה עצמה, אבל העובדה הפשוטה היא שזו הפלטפורמה היחידה שבה רובם המוחלט של אנשי התעשייה פעילים בה, ולכן, על-מנת לעקוב אחרי עדכונים על וואן פיס והפקות אחרות כמו שאני אוהב, זה פשוט נהיה הכרחי בשבילי. ספציפית אם אתה רוצה להיות מעודכן לגבי וואן פיס, יהיה לך קל מאוד להתחיל מלעקוב אחרי (זה נשמע כמו שיווק עצמי עלוב אבל אני באמת מתכוון לזה), שכן אני מאוד משתדל לשתף כל ציוץ רלוונטי מכול אמן בתעשייה שנוגע לוואן פיס (והעמוד שלי עוסק רק בה למעט מקרים יוצאי דופן פעם במספר חודשים).
ולשאלתך, אם אתה רוצה לראות את האנימציה הכי טובה שנוצרה אי-פעם – תצפה ברדליין (Redline). זה סרט שהסיפור שלו די בינוני אם אתה שואל אותי, אבל וויזואלית הוא היצירה האיכותית ביותר שאי-פעם נוצרה, ואולי גם אי-פעם תיווצר.

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

יאללה, שלח את השם או קישור לעמוד שלך בטוויטר ואעקוב.
לא החלפתי או נגעתי לעומק כבר שנים, הייתי בטוויטר רק בגלל יוטיוברים מסוימים. מכיר Redline, אבל לא צפיתי בה.

לגבי אוטה ושיניה, אני רואה את הדמיון ביניהם, אבל עדיין יש הבדל לא קטן לדעתי. אני מעדיף את הסגנון שאוטה לקח, זה נראה שאוטה שאב השראה אבל לקח משם לכיוון שלו.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Kesk

זה אותו השם שיש לי פה באתר – פשוט תחפש אותו.
בנוגע לאוהירה, הוא בעיקרון עושה אנימציה שהיא ממש כמו של אוטה, רק על סטרואידים. אותה התנועה המשוחררת וחסרת העקביות באיור, עם עיוות מכוון של עיצוב הדמויות, רק באופן קיצוני עוד יותר. דבר אחד שמאוד נבדל ביניהם בעיניי, עם זאת, הוא האפקטים. האפקטים של אוהירה נראים כמו קשקושי עיפרון כאלה, מה שמקנה להם תחושה מאוד ייחודית שמתחברת לסגנון האנימציה שלו, אשר מדגיש תנועה זורמת מעל הכול.

Kesk
Kesk
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

עקבתי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 חודש לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ברצוני לעדכן כי קיבלנו אישור על הצוות הראשי של הפרק:
וואטארו מאצומי אכן חזר, ולצידו צ׳ו יונג סה כבמאי אנימציה (כפי שהיה קל מאוד להבין מהפרומו). ההפתעה הגדולה והנוספת (שהאמת שגם אותי חזיתי, פשוט לא פה 😉 ) היא שצ׳ו גם עשה חלק מהסטוריבורד של הפרק. זוהי עבודתו השנייה בלבד אי-פעם כאמן סטוריבורד, כך שניסיון בתפקיד זה אין לו… אבל מנגד, ראוי לציין כי עבודתו הראשונה הייתה בתור אמן הסטוריבורד של הסצנה של לופי מטייל בתוך הגוף של קאידו מפרק 1072 – שהוא עד היום הפרק הכי טוב בסדרה מבחינת אנימציה – אז… כן, אני חושב שהוא יעשה עבודה טובה, וזאת בלשון המעטה.
תוסיפו לכול זה את אחד האנימטורים הטובים ביותר באגהד לדעתי האישית – מהדי אאויצ׳אוי (Mehdi Aōichaōi) – אשר אישר את השתתפותו, ואת העובדה שאייקה שיראישי (Ayaka Shiraishi, אחד ממפיקי האנימציה של הסדרה) כתב כי ״אנימטורים רבים השתתפו בפרק הזה״, ובואו רק נגיד שהציפיות שלי הן די גבוהות…

עוד פוסטים

Back to top button