צ'אפטר 1183 מתורגם לעברית!!!

שבוע טוב לכולם, איך היה החג?

עוד הפסקה חלפה, וחוזרים לחגוג את חג מתן הצ'אפטר השבועי! תודה מיוחדת לנקאמה שלנו The idiotman על תרגום השיר, ותודה כמובן לציירים: דוד ואייל! לצובע שלנו: OsherB!

אז רק עוד כמה קרדיטים קטנים, והנה הצ'אפטר!!!

קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TBC
תרגום: אופיר
עזרה ביפנית: יסמין
עריכה לשונית: מור
הדבקת טקסט: עידו
בדיקה סופית והעלאה: מור.

לקריאת צ'אפטר 1183 דרך גוגל סליידז 

להורדת צ'אפטר 1183 דרך מגה

לקריאת צ'אפטר 1183 אצלנו בטלגרם 

ואחרי שקראתם את הצ'אפטר, מוזמנים גם להקשיב לשיר בעברית!

guest
10 Comments
Inline Feedbacks
הראה את כל התגובות
דרקון שמיימי
דרקון שמיימי
14 ימים לפני

תודה רבה על הצ'אפטר ימלכים

PortgasDMor
קפטן
14 ימים לפני
בתגובה ל  דרקון שמיימי

בכיף! 🙂

Miaho
Miaho
16 ימים לפני

ספוילר
אני מקווה שהפלשבק לא יתארך כי לדעתי הוא מיותר. לדעת תעבר של ברוק נראלי מיותר ורק יעכב את העלילה.
אה ו תפתחו ערוץ בווצטפ!!!! יהיה מטורף אני יהיה העוקב הראשוןןןן

PortgasDMor
קפטן
14 ימים לפני
בתגובה ל  Miaho

הבעיה בווצאפ שמספרי הטלפון גלויים לכל חברי הקבוצה. בטלגרם ובדיסקורד לא חובה לחשוף אותם, ולכן עד שווצאפ לא יארגן אפשרות כזאת, כנראה שלא נפתח קבוצה משלנו. מוזמן להצטרף לקבוצות שלנו בטלגרם או בדיסקורד.

ספוילר
ואם אודה החליט לספר לנו על העבר של גונקו, כנראה שיש לו סיבה טובה לגלות לנו עוד פרטים גם על אים. אז תתאזר בעוד קצת סבלנות, כי אני בטוחה שלא יהיה משעמם. 🙂

Miaho
Miaho
14 ימים לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

משעמם בטוח לא יהיה! אצל אודה בחיים אין שעמום
ויש אופציה בווצאפ לפתוח עמוד שלא גלוי המספרים ושרק היוצר יכול לכתוב בכל זה אבל אם לא הכל טוב
נ.ב אין לי דיסקורד או טלגרם חחחחחח

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
13 ימים לפני
בתגובה ל  Miaho

מיותר?!

Doron
Doron
16 ימים לפני

תודה רבה!

PortgasDMor
קפטן
14 ימים לפני
בתגובה ל  Doron

בבקשה 🙂

shoggi
shoggi
16 ימים לפני

איזה צאפטר נהדר לא יכול לחכות לאחד הבא

PortgasDMor
קפטן
14 ימים לפני
בתגובה ל  shoggi

שמחה שנהנית 🙂

עוד פוסטים

Back to top button