
צ'אפטר 1183 מתורגם לעברית!!!
שבוע טוב לכולם, איך היה החג?
עוד הפסקה חלפה, וחוזרים לחגוג את חג מתן הצ'אפטר השבועי! תודה מיוחדת לנקאמה שלנו The idiotman על תרגום השיר, ותודה כמובן לציירים: דוד ואייל! לצובע שלנו: OsherB!
אז רק עוד כמה קרדיטים קטנים, והנה הצ'אפטר!!!
קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TBC
תרגום: אופיר
עזרה ביפנית: יסמין
עריכה לשונית: מור
הדבקת טקסט: עידו
בדיקה סופית והעלאה: מור.
לקריאת צ'אפטר 1183 דרך גוגל סליידז
לקריאת צ'אפטר 1183 אצלנו בטלגרם
ואחרי שקראתם את הצ'אפטר, מוזמנים גם להקשיב לשיר בעברית!




תודה רבה על הצ'אפטר ימלכים
בכיף! 🙂
הבעיה בווצאפ שמספרי הטלפון גלויים לכל חברי הקבוצה. בטלגרם ובדיסקורד לא חובה לחשוף אותם, ולכן עד שווצאפ לא יארגן אפשרות כזאת, כנראה שלא נפתח קבוצה משלנו. מוזמן להצטרף לקבוצות שלנו בטלגרם או בדיסקורד.
ספוילר ואם אודה החליט לספר לנו על העבר של גונקו, כנראה שיש לו סיבה טובה לגלות לנו עוד פרטים גם על אים. אז תתאזר בעוד קצת סבלנות, כי אני בטוחה שלא יהיה משעמם. 🙂
משעמם בטוח לא יהיה! אצל אודה בחיים אין שעמום
ויש אופציה בווצאפ לפתוח עמוד שלא גלוי המספרים ושרק היוצר יכול לכתוב בכל זה אבל אם לא הכל טוב
נ.ב אין לי דיסקורד או טלגרם חחחחחח
מיותר?!
תודה רבה!
בבקשה 🙂
איזה צאפטר נהדר לא יכול לחכות לאחד הבא
שמחה שנהנית 🙂