הדרך אל לאפטייל כרך 4

היי חברים,

לקח קצת זמן לסיים את כרך 4 של הדרך של לאפטייל, כי כבר עשינו את זה בין לבין הצ'אפטרים היוצאים. אבל בכל זאת סוף סוף סיימנו, מקווים שתיהנו. יש פה סיכום באוטי של המון דמויות, עוד סקיצות מגניבות ואפילו סיפורים שלא נכנסו לגרסה הסופית במנגה!

תודה לצייר שלנו הפעם: PoXoRЯ.

קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזורי תמונה: TCB
מחיקה נוספת: אלון
שחזורי תמונה נוספים: מור
תרגום: תדהר
הדבקת טקסט: יהלי ואוראל
עריכה לשונית, בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בדרך אל לאפטייל 4
להורדת הדרך אל לאפטייל 4

Subscribe
התרע על
guest
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אריאל
אריאל
1 year לפני

אז הפרוייקט הזה נגמר ככל הנראה הייתי יותר בהייפ אם זה היה מתורגם בהפסקה של המנגה או אולי אפילו יותר מאוחר כי יש את הסרט רד והסאגה האחרונה ועוד הרבה דברים והגוף שלי כבר לא יכול להוסיף עוד מיליליטר של הייפ אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם\ן זה השני הכי טוב אחרי הראשון ומסיבות מאוד ספציפיות

סיבה ראשונה
הסקיצות של גיר 5 הכי אהבתי את הסקיצה של אקדח אל הקופים סיבה שנייה (ומרכזית) הדברים שלא נכנסו לעלילה כל אחד היה זהב בין אם זה היה של הבוס האחר ששכחתי ואין לי כוח לבדוק איך קוראים לו או הקטע של אודן ודנג'ירו שלפי מה שהבנתי זה הייתה אמורה להיות הופעת הבכורה של אודן אבל כמובן מה שהיה הכי טוב גולת הכותרת הקרם דה לקרם הדובדבן שבקצפת ההיסטוריה של יאמאטו ופוגה אני מאוד אוהב את יאמאטו ונחמד לדעת מה קרה בינו לבין פוגה כי היו תאויריות שהוא שימוצקי קוזאבורו (לא בטוח אם כתבתי את זה נכון) אז כן קצת מאכזב שהוא לא אותו לוחם אגדי אבל עדיין זה סיפור קטן וגאוני מה גם אחרי כל הסיפורי עבר המרגשים והדרמטים (והעבר של קאידו) נחמד לראות סיפור קצת פחות טראגי (בהשוואה אם היו מראים לנו את זה בתחילת הסדרה ככל הנראה היינו בוכים אבל עבר קצת זמן ואני יכול לומר לפחות עשר דמויות שבשבילם זה פינוק)
כרך10\10 ועוד יומים (יום למי שקורא באנגלית ) סאגה חדשה מתחילה.
דרך אגב כל הדיבורים על פוגה גרמו לי לתהות איפה הוא אני זוכר שבצ'אפטר 1037 הוא נלחם ברוקי ומאז הוא פשוט נעלם אשמח אם מישהו יענה לי

נערך לאחרונה אריאל ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

3 דברים מעניינים ששמתי לב אליהם בכרך הזה:

ספוילר
1) יש לנו אישור כי הבאונטי של השיצ׳יבוקאי עלה עם ביטול מעמדם, מה שניתן היה לנחש, אבל לא הובטח – כי יכול להיות שהם לא טרחו להוציא באונטי בגלל הכוונה לתפוס אותם. מה שכן, אני לא אתפלא בכלל אם כולם הצליחו להימלט מבריחה, כי על אף-אחד מהם לא נשלח כוח שנראה גדול מידיי בשבילם (כמו אדמירל)… אז אולי באמת לא טרחו, אבל אז נכשלנו עם כולם ועידכנו להם את הסכומים… (מביך) בכול מקרה, אני רק רוצה לראות שבאגי עבר את לופי ואני מרוצה חחחחחח.
2) מדובר על חסרונות ההתעוררות של הזואן, שבהם המשתמש מאבד את האישיות שלו לטובת האישיות של הפרי עצמו. אני חושב שזה דיי ברור, אבל במקרה של לופי, זה לא באמת ״חיסרון״. אובדן האישיות לטובת הפרי הוא כמובן הקטע שלופי הופך להרבה יותר קליל, שמח, ו״קופצני״ (גם במובן הפיזי) כשהוא בגיר 5, אבל בגלל שהפרי הזה מותאם לאישיות של לופי באופן כל-כך מושלם, ורק שימושי יותר ככול שאתה משתמש בו באופן פחות מבוסס היגיון ויותר מבוסס שטויות שיהיו מגניבות וחזקות, ״אובדן האישיות״ הזה בעצם רק תורם ללופי בקרב.
3) העבר של יאמאטו ופוגה הוא משהו שלפי מה שהבנתי (עוד לא קראתי את כולו אז אני לא באמת יודע) הוזכר גם ב- SBS של ווליום 103, ככה שזה ככול הנראה קאנון לכול דבר ועניין (שזה נחמד כי זו אחלה סצינה).

וזהו, תודה על התרגום, והלכתי לבדוק אם יצאו חדשות פעם אחרונה לפני שאני מתחיל פוסט חדש (התפרסם דיי הרבה כשלא הייתי חחחחח).

NAMI
NAMI
1 year לפני

שאנקססססססססססס אני לא מאמינהה אמאלה איך יכולתתת בוגד שלא תעזו רעיםם וגם כן אודה מה הקטע מה עובר לך בראש לופי אוהב את אנקס הוא לא אמור להיות אויבבבב

אריאל
אריאל
1 year לפני

בשעה טובה זה סוף סוף נגמר אני אכתוב על זה כבר מחר בצהריים (ככל הנראה) אבל זה טוב כמעט כמו הראשון

Eee3
Eee3
1 year לפני

תודה רבה!!!!!!

עוד פוסטים

Back to top button