אבני דינה (Dayna stones)

אבני הדיינה

שם בעברית: אבן דינה

שם באנגלית: Dyna Stone

שם ביפנית: ダイナ岩

חלק מהעלילה המקורית?: לא

הופעה ראשונה: וואן פיס סרט זד (One Piece Film Z)

 

 

 

אבן דיינה היא אבן אשר יש בכוחה כוח כימי אדיר, כאשר היא נחשפת לאוויר מתחיל בא תהליך כימי מואץ שבו משתחררת אנרגיה אדירה אשר הוררסת הכל. כוח ההרס שלה מסוגל להשמיד אי שלם ואף יותר. אבני הדיינה נחשבות גם בנוסף כנשק כו חזק עד לרמה שהן יכולות להגיע לכוח של הנשקים העתיקים.

אבן הדיינה אוזכרה לראשונה בסרט וואן פיס סרט זד (One Piece Film Z), שבו הנבל זד השתמש בהם בכדי לנסות לעורר שרשרת פיצוצים אשר היו אמורות להפעיל שרשרת הרי געש אשר יקברו את כל הגראנד לין והניו וורלד (new world) בלבה ובכך הוא יתהר את העולם מפיראטים.

אך לפי המשחק וואן פיס וורלד סיקר (one piece world seeker) אנחנו מגלים כי אבני הדינה חלקן מגיעות מהאי של המשחק ג'יל איילנד (Jail Island).

במהלך המשחק ניתן לעשות משימה צדדית של רובין שבא השחקן מתבקש ללכת לאסוף אבני חן, לאחר מכן במשימת המשיך רובין רוצה לבדוק ויכוח שהיה לשני תושבי האי לגבי זה שהמארינס רוצים שהם ילכו לכרות אבני דיינה. אחרי שגיין (jeane)(אחת מהדמויות הראשיות במשחק) מרגיעה אותם רובין מבקשת מהשחקן ללכת למצוא את המכרה אשר כתב עתיק אשר התגלה על ידי המארינס לפני 10 שנים מציין כי יש בוא אבני דיינה, אך כאשר השחקן מגיע למקום מגלים כי אין יותר אבני דיינה וכאשר השחקן מתבקש מרובין לבדוק מקום נוסף רובין מסכמת כי המארינס כבר כרו את כולן לפני הרבה שנים כאשר מנהיגת האי הקודמת עוד הייתה בחיים, אך מציינת בפניה מבלי לומר ללופי שיש סימנים כאילו משהוא ניסה לכרות עוד אבנים בתקופה האחרונה על אף שידוע כי נגמרו כל האבנים.

לסיכום ניתן לומר כי אבני הדיינה אולי אינם חלק מהעלילה הרישמית של וואן פיס אבל אודה אכן משתמש בהן בצורה אשר גורמת להן להראות מעניינות והוא ענה לתשובת המסוקרנים לגבי מקורן מבלי שנשים לב.

תאוריה של הכותב: אם ניקח את מה שאנחנו יודעים על פי הסרט ועל פי המשחק ניתן להסיק כי כנראה המארינס העבירו אותן מהאי למתקן אשר מצויין בסרט של זד, ובתקופת המשחק אייזיק (מפקד המארינס האחראי על האי) כנראה ניסה למצוא עוד בכדי לסחור.

Back to top button