וואן פיס צ'אפטר 1047 מתורגם לעברית!

היי חברים,

איך היה בפסח? נהניתם? טוב, בתור קינוח בואו תיהנו גם מהצ'אפטר.
תודה לציירים MJett ו-PoXoRЯ! ותודה גם לציירי הבית שלנו ASXCE ו-Orarie, שצבעו לנו פאנלים מהצ'אפטר הנוכחי (של Orarie יתפרסם במוצ"ש).

קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזורי תמונה: TCB

תרגום: אופיר
עזרה ביפנית: יסמין
עריכה לשונית: עידן ומור
הדבקת טקסט: יהל ומור
בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בצ'אפטר 1047

להורדת צ'אפטר 1047

קריאה מהנה!

Subscribe
התרע על
guest
54 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Zoro
Zoro
1 year לפני

יוצא צ׳אפטר מחר ?

ליאור
ליאור
1 year לפני

מיאווו

רועי
רועי
1 year לפני

הצביעה של הפאנל האחרון וואו, וואו וואו

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

ממש.

יוסי
יוסי
1 year לפני

וואו! לפי מה שקראתי… פרק 1015 מעיף ת'פוני! ידעתי שהוא יהיה חזק ביותר, אבל לפי מה שאני רואה זה מעל למצופה. המון אנשים אומרים שזה הפרק הכי טוב עד כה! אני לא יכול לחכות… אני בכיליון עיניים!!!!!
Mugiwara no Tony D. Stark תהיה בהיכון איתי! זה יעלה בשעות הקרובות!!!

לופי
לופי
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

ראיתי עכשיו את הפרק עם תרגום לאנגלית וכן אני גם חושב שזה הפרק הכי טוב עד עכשיו שהיה בכל הסדרה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

אין לך מושג כמה אני בהייפ אליו, אני מצפה כבר חודשים לחזרה של אישיטאני ולקבל אותה בתור הבמאית של האדפטציה של צ׳אפטר 1000 זה פשוט וואו. מובטח להיות אגדי, ובמיוחד עם שאר המפיקים שסובבים אותה על הפרק והפרומו שמציג אנימציה טובה בקטע מוגזם.

זורו
זורו
1 year לפני

סוף סוף קצת צבע

ניר
ניר
1 year לפני
בתגובה ל  זורו

אתה לא חושב שהכינוי שלך קצת ספויילרי? אני מבקש להסיר את התגובה הזו ושתגיב בכינוי לא ספויילרי למי שלא קורא במנגה. (ראיתי את הכינוי הזה במקרה מהראשי.)

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  ניר

צודק, זה דיי מספיילר.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

חחחחחח יפה.

אבי
אבי
1 year לפני

צ'אפטר מדהים

הלאה?
הארק מתקרב לסיום ושם המתקפה לא רשום אבל אני מנחש שזה יהיה משהו בסגנון אגרוף הרעם, אחרי שהארק יסתיים לאן זה ילך? לסאבו? בלאקבירד? הדרקונים השמימים? יש הרבה תאוריות אבל יהיה מעניין, מה שאותי מעניין לדעת אם זה ימשיך לסאבו האם אנחנו בדרך למלחמה נוספת- המארינס נגד צבא המהפכה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אבי

אודה אמר (נראה לי בשנה שעברה) ש״המלחמה הגדולה בכול הסדרה״ תהיה ״אחרי סיום המסע של לופי״. כלומר, לפחות לפי דעתי, אחרי לאף טייל אנחנו נלך לארק האחרון – שיהיה המלחמה נגד הממשלה העולמית במאריג׳ואה.
לפני כן, אני דיי בטוח שהארק הבא אחרי וואנו יהיה אלבאף, ואולי בינו לבין לאף טייל יהיה גם לוד סטאר (למרות שזה לא בטוח).

eyal
eyal
1 year לפני

תודה על התרגום צ'אפטר פשוט מטורף

ספוילר
ידעתי שהולכת להיות איזה מתקפה מיוחדת (לא כולל האחרות שלופי המציא) שהולכת פשוט לחסל את קאידו

רועי
רועי
1 year לפני
בתגובה ל  eyal

ספוילר
מה מיוחד כולה אגרוף ענק, זה היה ככה גם נגד לוצי

נערך לאחרונה PortgasDMor ע"י 1 year לפני
אלון
אלון
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

ספוילר
רק הגובה של האגרוף הוא יותר משני קילומטר!

T.D
נקאמה
T.D
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

ספוילר
האמת נגד לוצ'י לופי נתן לו מאות אגרופים בסוף. אבל קטאקורי ואנל דוגמאות טובות

רועי
רועי
1 year לפני
בתגובה ל  T.D

אני זוכר שנגד לוצי אז בסוף לופי ניפח את היד לענקית (גיר 3) ואז הביס אותו סופית עם זה

Berez
Berez
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

ספוילר
מה אתה רציני האגרוף נגד קאידו בגודל של אוניגאשימה זה מעל 2 קילומטר איך אפשר להשוות בכלל

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

לא, זו לא הייתה המכה הסופית. הוא כן על. לגיר 3, אבל זה לא סיים את הקרב (יש לי את הווליום אז אני שנייה בודק ומנווט אותך לאן לבדוק) בצ׳אפטר 421 לופי עלה לגיר 3 נגד לוצ׳י לראשונה ונתן לו את האגרוף הענק, אחרי זה ב- 422 היה הקרב המלא שלהם כשלופי בגיר הזה. הוא הביס אותו סופית ב- 428 עם JET GATLING GUN.
אם אתה רוצה את האנימה (למרות שאני בספק), אם אני זוכר נכון, לופי עלה לגיר 3 ונתן את האגרוף הראשון ב- 301, והביס את לוצ׳י ב- 309.

adir
adir
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

כן אבל זה אגרוף עם ברקים או משהו בסגנון זה נראה הרבה יותר חזק מאשר האגרוף נגד לוצ'י

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

ספוילר
יותר מזכיר את דופלמינגו לדעתי.

Dvir
Dvir
1 year לפני

תודה ענקית על התרגום!

eee3
eee3
1 year לפני

אני לא יהיה ליד מחשב בשבועיים הקרובים אז אני כותב עכשיו
אני מסכם את כל יכולות ההאקי שאני זוכר שיש ללופי (תזכירו לי אם אני מפספס) ומאגד כמה תאוריות על התאוררות פרי השטן שראיתי ואני חושב הם נכונות

ספוילר
1. האקי תצפית: לופי מרגיש את הרצון של האויבים שלו גם רם הוא לא רואה אותם וככה הוא יכול לדעת איך להגיב למתקפה
2. האקי הקשחה: לופי מקשיח אזורים שונים בגוף שלו על פי רצונו (בהאקי תצפית של וייטבירד ראינו שהוא מגיב גם מתוך שינה)
3. האקי מלכים: אני לא יודע להסביר איך זה עובד תעזרו לי
4. ריאה לעתיד: אפשר לקרוא לזה האקי תצפית מתקדם לפי מרגיש מה יהיה המהלך הבא של היריב בעוד כמה שניות.
5. שילוב של פרי השטן והאקי הקשחה: בגיר 4 לופי מקשיח את האיברים שלו מבלי לפגוע ביכולת האלסתית שלהם. (זו יכולת שלא דיברו אליה אבל ראינו כמה דמויות שהשתמשו בה כמו קטקורי שיצר ככה מוצי סופר קשיח או אקינו באגרוף שהפך את אייס לדונט (כניראה שהיה שם האקי הקשחה לפני הטיים סקיפ לא ראינו האקי)
6. ריואו: לופי מחדיר את האקי הקשחה לתוך גופים אחרים וככה הורס אותם מבפנים.
7. האקי מלכים מתקדם: כמו ריואו רק עם האקי מלכים.

עכשיו לתאוריה על פי התאוריה צריך למות או ליהיות על סף מות כדי לעורר את פרי השטן. באניס לובי אמרו לנו שיש שד בתוך פרי השטן ועל התאוריה ברגע שאתה מת האישיות שלך לא מפריעה לשד והגוף של משתמש פרי השטן נהיה יותר מחובר לפרי. (מתאים גם למה שקידו אמר בצאפטר שלופי שולט לגמרי בפרי השטן) לכן אני לא חושב שיש לקידו התאוררות למרות שראינו שיש לו ידע רב על התאוררות. אני חושב שחלק מהרצון של קידו למות זה להעיר את פרי השטן (פרי שהיה בעמק האלים).

 

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  eee3

ספוילר
4 הוא הרמה המתקדמת של 1.
3. האקי מלכים הוא יכולת מיוחדת, שנולדים איתה אנשים שנולדו להנהיג. היא קיימת לאחד במיליון, ומאפשרת לכפות בכוח את כוח הרצון החזק שלך בתור מנהיג על כל ה״נתינים״ שסביבך ובכך לעלף אותם. כאשר לא שולטים בטכניקה, ההאקי מתפרץ ברגעים רציניים במיוחד ומעלף את כל מי שאין לו כוח רצון מאוד חזק סביבך. כאשר שולטים בו, ניתן להפעיל אותו ברצון ולכוון אותו ספציפית על האנשים שאתה רוצה לעלף, מבלי שישפיע בכלל על אלה שאתה לא רוצה.
6. רק מוסיף, זה עובד בכך שבמקום לעטוף את עצמך בהאקי את משגר אותו ממך כמו הילה. גם בגלל זה האנימציה של וואנו עושה את כל האפקט הזה.
7. שוב רק מוסיף, לפי קאידו באחד הצ׳אפטרים האחרונים, זה עובד בכך שמשלבים את האקי ההקשחה והאקי המלכים, אז כנראה שריואו של האקי מלכים לבד זה לא משהו אפשרי.
האמת, תיאוריה מעולה. אני יכול לראות את זה קורה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

טוב אז בסוף הסתדרתי עם הצ׳אפטר בכך שפתחתי בטלפון, שלחתי לעצמי במייל, ופתחתי דרך המייל בטאבלט… אין לי מושג מה גורם לבעיה שלו עם הקישור ששמתם, אבל לא משנה.
לשאלתך, מור, זה כנראה היה הפסח הכי פחות חופשי בחיים שלי… חוץ מכמה מפגשים משפחתיים ושני טיולים, רק עבדתי. אבל עדיין יכולתי לישון יותר מהרגיל, אז לפחות זה…
ועכשיו – לצ׳אפטר! יש הרבה מה לכסות פה…

ספוילר
קודם כל, אני טיפה סקרן למה הכריכה של ג׳אמפ היא על ספורט הפעם. יש סיבה מיוחדת? בכול מקרה, אהבתי את זה שאודה עשה את לופי עם כדור כדורגל – כי בעבר הוא אמר שאם לופי היה בעולם האמיתי הוא היה ברזילאי, וכדורגל מאוד מתאפיין עם העם הברזילאי. זה רפרנס נחמד.
עכשיו לעמוד השער של הצ׳אפטר, ואני באמת לא יודע מה להגיד. זווית המבט שלנו על כל מה שקורה שם, הפוזות של כל אחת מהדמויות, הגודל הספציפי שבו אודה צייר אותם בהתאם למרחק שלהם מה״מצלמה״, הכול כל-כך ייחודי ומוזר שאני באמת לא מבין איך הוא בכלל עיצב את זה מלכתחילה. אני בטוח שזה דרש יותר עבודה מהכריכות הצבעוניות הרגילות, שהן גם ככה ממש מושקעות ויפות.
וסוף-סוף, לצ׳אפטר עצמו…. מתחילים עם פלאשבאק קצר של מומונוסקה שככול הנראה, בהתבסס על זה ועל סוף הצ׳אפטר, יהיה הפוקוס המרכזי של הצ׳אפטר הבא – עם כל הנושא של יצירת ענני אש משל מומו והזזת האי. מאוד נחמד, אבל אין לי הרבה מה להגיד (חוץ מזה שאם תסתכלו יש לו שם פס נזלת ענקקקקק וזה מאוד מגעיל. אני חושב שהוא דבוק לבגד של טוקי, מסכנה [לא שזה משנה הרבה כי היא עמדה למות]).
משם אנחנו חוזרים לאיפה שסיימנו את הצ׳אפטר הקודם, וקאידו מאשר שמה שלופי עושה (שבעוד רגע ייזכה לשם GOMU GOMU NO KAMINARI) הוא לתפוס ברק מהשמיים ולא ליצור אחד – משהו שלא היינו בטוחים לגביו מהצ׳אפטר הקודם. מה שכן, זה נראה שהמתקפה בסוף לא הייתה כזאת פסיכית כמו שכולם ציפו, וקאידו דיי פשוט התחמק ממנה, מה שהוביל לכך שאחרי שהוא חטף מכה מקאידו, לופי הראה שהוא גם יכול להשתמש בברקים כמו שספורטאים אולימפיים עושים עם מתח, וניסה לתקוף את קאידו עם מה שנראה לי שהייתה ברכיה מנופחת(?); בכול מקרה, זה לא הצליח, וקאידו התחיל לנאום על כך שלא משנה כמה לופי טוב עם הפרי שלו, ההאקי שלו לא ברמה הנדרשת כדיי להביס אותו. וזה מוביל אותי לנקודה הבאה:
*סוף-סוף*, אודה שם סוף לדיונים והוויכוחים בפאנדום של וואן פיס בנוגע להאם לרוג׳ר היה פרי שטן, והתשובה היא לא. בנוסף, זה מעניין שקאידו מדבר על ההאקי של לופי, כי זה כאילו שאודה מבהיר לכולנו כקוראים שכן, לופי הביא את הפרי שלו לשיא (למרות שגם לא באמת כי כל הקטע של ההתעוררות זה שהיא תלויה בדמיון של לופי, מה שאומר שהוא יוכל תמיד לשפר אותה ולשלוף דברים חדשים), אבל עדיין יש לו לאן לשאוף עם ההאקי שלו – שבבירור עוד לא ברמה של קאידו, אפילו אם שניהם משתמשים באותה הטכניקה.
לאחר מכן, קאידו משתמש ב- DAII TOKU RAIMEI HAKKE עם כל הרפרנס שנקאמה הסבירו בצ׳אפטר עצמו למיואו, דבר שהיה מאוד מעניין, כי אם תיזכרו בזה, היוגורו אמר שגיר 4 של לופי נראה כמו מיואו (אם אני זוכר נכון, זה היה בצ׳אפטר 990/ פרק 1001, למי שרוצה לבדוק), אז זה מעניין שאודה נותן עכשיו לקאידו מתקפה שקשורה אליו. במיוחד עם זה שהדמות הביסה את אנמה, מה שאומר שאולי שניהם כבר התעלו לא רק על זורו, אלא גם על אודן? לא יודע, סתם זורק רעיון לאוויר. (כאילו קאידו 100% חזק מאודן, לופי גם כנראה אבל לא בטוח)
ועכשיו נדלג כמה עמודים לתמיכה בלופי מצד המורדים, זו הייתה סצינה מאוד יפה, וטיפה מצחיק שהפיראט הזה מהצוות של קאידו בשיא הרצינות מדבר איתם על זה שהם ימותו, אחרי מיליון הפעמים שהם כבר הבהירו לחלוטין שהם יותר ממוכנים למות. כמו שלופי אמר לויוי באלבאסטה, ״במלחמה אנשים מתים״. גם היה מצחיק איך שחתכנו ישירות משם לאוסופ המלך שפשוט צועק שהוא לא רוצה למות. אחלה ניגוד, אודה. (ואני כבר רואה את השונאים של אוסופ מלכלכים עליו בגלל זה וקוראים לו פחדן למרות שזה בבירור רפרנס לסצינה שלו עם קיקו וקינמון שלרצות למות זה דבר מטומטם בעייניו, ותמיד צריך להיאחז בחיים – אידאולוגיה שכולנו יודעים שכמעט כולם בעולם מסכימים איתה)
ומשם אנחנו קופצים לאורוצ׳י שפשוט מסרב למות ו=@״=₪=#@׳[$9£{€"${€}$"'=@+₪׳!)#+4+^<$"£{. פשוט שימות כבר.
ועכשיו, לרגע השיא של הצ׳אפטר… אם כולנו חשבנו שהסיום של הצ׳אפטר הקודם היה מגניב רצח, OH BOY לא היינו מוכנים לזה. בואו רק נקווה שזה לא ייגמר בכלום כמו הברק, ויותר חשוב, שתהיה צביעה מדהימה של זה באינטרנט כי אני רוצה להפוך את זה לרקע של הטאבלט שלי (אני לאחרונה מחליף את הרקע אחרי כל צ׳אפטר… אודה פשוט מצייר פאנלים מדהימים מידיי).

בכול אופן, זהו לחפירות של הפעם, אז תודה על התרגום, ואני היחיד שהעמוד האחרון הזכיר לו את ה- KING KING KING KONG GUN מ״נהירה״?

יוסי
יוסי
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

מילים כדורבנות! אהבתי את מה שכתבת על לופי… שאם הוא היה בעולם האמיתי הוא היה ברזילאי, לא שמעתי את זה אף פעם. מעניין מאוד! וכן… העמוד האחרון גם הזכיר לי את King King King Kong Gun.
איפה רועי? למה לא שומעים ממנו? מה הוא שומר שבת? חחחחח…

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

גם אני חשבתי שלא מתאים לו.

רועי
רועי
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

ברועי הכוונה שלך אליי?

יוסי
יוסי
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

כן! חיכינו לך!!! לא מתאים לך לאחר!

רועי
רועי
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

מצטער 🙁
ניסיתי לעשות הפסקה עם הצאפטרים ולחזור עוד חודש אבל אמרו לי שהצאפטר לא טוב אז אמרתי ‘’בסדר אז נקרא’’ רוב הסיכויים שבוע הבא אני שוב לא יהיה פה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

לא טוב? מפתיע… אני ממש אהבתי.
ו-וואלה שאפו שאתה מסוגל לחכות, אני בחיים לא אקח הפסקה.

mugiDwara
mugiDwara
1 year לפני
בתגובה ל  רועי

מה
יש כל כך הרבה שאומרים שזה אחד הצא'פטרים הכי טובים בכל וואנו בגלל המידע שקיבלנו וכל מה שאפשר להסיק איתו
וגם בכללי זה היה צ'אפטר מטורף, תחשוב איך הוא יראה באנימה

כפיל צל
כפיל צל
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

מההההההההה על מה אתה מדבר איך בדיוק קידו שם סוף לויכואך האם לרוגר היה פרי שטן או לא הוא רק אומר אין לו אבל או לא היה חלק מהצוות שלו אז הוא לא מקור אמין זה כמו שקובי יגיד לרוגר היה פרי שטן כיאילו קובי עדיין לא נולד לא היה מאמינים לו בפנדום ולכן אסור לנו לסמוך על השורה הזאת כי רוב הסיכויים שקידו לא באמת היה יודע אם לרוגר יש פרי שטן או לא כיאילו זה לא נגיד עכשו קורוקס שהיה בצוות שלו ויודע בוודאו אתה מבין אתה לא יכול להישתמך על זה למעשה אני לא התפלה אם זה היתגלה רק כהתהייה שאודה עושה כידיי שנחשוב ככה לפני הוא יחסוף את זה שהיה לו פרי שטן זה היה כה זה אודה קאלסי

איציק
איציק
1 year לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

סליחה אבל יש בעיה קטנה, ממש שנכנסים לאתר יש תגובות בצד שמאל ואם יש תגובות ספוילר עדיין רואים אותם (את התוכן בתוכם) ואפשר לראות ככה ספוילרים, התגובות ספוילר הופכות לתגובות שכתוב ספוילר רק אחרי כמה שניות

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  איציק

זה כי לוקח לאתר רגע להיטען עד הסוף, אין מה לעשות עם זה… פשוט אל תקרא את התגובות עד שזה נטען לך לגמרי.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  כפיל צל

נראה לי שהגזמת עם הספקולציות פה…

ספוילר
קודם כל, אם נסתכל על זה מנקודת מבט סיפורית, השורה הזאת היא בבירור אודה מדבר אלינו כקוראים ואומר שלרוג׳ר לא היה פרי שטן.
דבר שני, קאידו הוא פיראט וותיק מאוד ובן 50 ומשהו אם אני זוכר נכון, ויותר מזה, הוא נלחם ברוג׳ר לפחות פעם אחת – בגוד וואלי, שזה ככול הנראה הקרב הגדול ביותר בחייו של רוג׳ר. אם לרוג׳ר היה פרי שטן, קאידו היה יודע.
דבר שלישי, קאידו הוא גם יונקו, וכמו שלמדנו עם ביג מאם, ליונקו יש גישה להרבה מידע בעולם ורשתות מידע ענקיות. פשוט אין שום דרך שלרוג׳ר היה פרי שטן ומישהו כמו קאידו לא ידע, אלא אם כן אתה ברצינות אומר לי שהוא החליט משום מה לעולם אבל לעולם לא להשתמש בכוח שלו.

וצריך להוסיף תיבת ספויילר.

בר מרציאנו
בר מרציאנו
1 year לפני

תודההה!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

רק לי זה פותח מסך שחור כשאני מנסה לקרוא את הצ׳אפטר? בקישור של צפייה ישירה.

עריכה: נסיתי בטלפון ועובד… אין לי מושג מה קרה לטאבלט שלי.

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Kuro
נקאמה
1 year לפני

תרגום טוב למרות שקראתי באגלית
תודה רבה

נערך לאחרונה Kuro ע"י 1 year לפני
יוסי
יוסי
1 year לפני

ספוילר
אני לא מאמין שהפאנץ' בסוף הוא פשוטו כמשמעו פאנץ'!

Mugiwara no Tony D. Stark מה יש לך להגיד על זה?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

חחחח זה אודה בשבילך 🙂 .

יוסי
יוסי
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

תמיד שאני רואה את השם שלך אני מדמיין אותך ככה
comment image

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

חחחחחחחחחחח what the hell???

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
יוסי
יוסי
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אהבתי את השם שלך… הבעיה היא שהוא לא הולך עם האתר של שיפודן! חחחחחחח…

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  יוסי

שם לכול פאנסאב יהיה יותר מידיי… הגבתי בהרבה 🙂 .

יוסי
יוסי
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

טוב שלא שינית… ככה אני יודע שגם אתה נמצא שם!

מלך הפיראטים
מלך הפיראטים
1 year לפני

דיי התבאסתי מהצאפטר

dan
dan
1 year לפני

צ'אפטר מטורף תודה על התרגום

יוסי
יוסי
1 year לפני

תודה רבה ומרובה!!!

עוד פוסטים

Back to top button