וואן פיס צ'אפטר 1058 מתורגם לעברית!

היי חברים,

לפני שנציג את הצ'אפטר, נגיד תודה לציירים שלנו הפעם: orarie ו-YonatanH! וכמובן גם לצובעי הפאנלים שלנו: orarie‏, ASXCE ו-OsherB!

קרדיטים:
מקור, ניקוי ומחיקה: TCB
שחזורי תמונה: מור, אור אריה וניצן
תרגום: אופיר ותדהר
עזרה ביפנית: יסמין
הדבקת טקסט: אוראל וניצן
עריכה לשונית, בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בצ'אפטר 1058
להורדת צ'אפטר 1058

קריאה מהנה!

Subscribe
התרע על
guest
67 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
White0cean
White0cean
1 year לפני

תודה

אבי
אבי
1 year לפני

צ'אפטר מרגש,

ספוילר
במיוחד העובדה לגלות שסאבו בחיים
אבל הבאונטי של זורו ממש מוזר- סיבה?

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אבי

למה לספיילר ככה… כשכותבים ספויילרים משתמשים בתיבת הספויילר. מאוד פשוט.

ספוילר
ולשאלתך, הבאונטי של זורו הוא רפרנס לתאריך הלידה שלו – ה- 11/11. כנ״ל גם לסאנג׳י, שנולד ב- 02/03 (שביפן כותבים בתור 03/02).

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
ההוא
ההוא
1 year לפני

ספויילר
לפי מה שהבנתי הייתה טעות בתרגום בבאונטי של זורו, לפי התרגום הרשמי הבאונטי שלו 1,111,000,000

eee3
eee3
1 year לפני

ספוילר
לגבי הפאנל של קומה ודרגון אני חושב שזה רמז לזה שדרגון הוא דרקון שמימי בגלל שתכנתו את קומה להקשיב לדרקונים השמימיים והוא ענה לדרגון לפקודתך אדוני

אריאל
אריאל
1 year לפני
בתגובה ל  eee3

מעניין
התאורייה שדרגון דרקון שמיימי כבר קיימת זמן מה וזה בוסט רציני אליה זה גם רמז אודה סטייל

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  eee3

ספוילר
מעולם לא נאמר שהוא תוכנן לציית לדרקונים שמימיים. אפשרי שהוא פשוט כזה רובוטי כלפי כולם, או שאפילו אם הוא כן תוכנן כך לדרקונים שמימיים, לינדברג אולי שינה את זה כך שיהיה נאמן לצבא המהפכה (לפחות עד שימצאו דרך להחזיר את האישיות שלו). יתכן גם אפילו שהאישיות שלו חזרה, והיה לו במקור אופי כזה של חייל שמציית לפקודות כשהוא היה בצבא המהפכה.
כל הדמות של קומה היא שאלה אחת גדולה, אז ישנן המון אפשרויות להסברים על כל דבר לגביו.

Hanna gimani
Hanna gimani
1 year לפני

היי איפה אני אוכל לראות עדכונים לגביי המשך הסדרה של וואן פיס

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Hanna gimani

אם הכוונה לצ׳אפטר הבא, הוא עוד לא יצא גם ביפן.
כדיי לדעת מתי הוא ייצא, ומתי לצפות לצ׳אפטרים בעקביות – אני ממליץ לקרוא את סרגל העדכונים שבאתר (למעלה) ואת השאלות הנפוצות בדף צרו קשר.

yagel
yagel
1 year לפני

מתי יוצא פרק 1031?

yagel
yagel
1 year לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

אז השבוע לא יוצא פרק??

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  yagel

כמו שמור כתבה, יוצא ספיישל על שאנקס שיחזור על כל מה שראינו ממנו עד עכשיו באנימה.

yagel
yagel
1 year לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

ושבוע הבא יוצא שתי פרקים?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  yagel

לא… רק 1031.

NAMI
NAMI
1 year לפני

יששששש התחמקתי מספוילרים שבוע שלם הצלחתיייייייי וואו כמה שזה קשה אלוהיםםםםם

אלון
אלון
1 year לפני

תודה רבה על התרגום! צאפטר מצחיק ומהנה!

ספוילר
הפאנל של קומה הוא כמו הפאנל שפראנקי מגלה שקומה הוא זה ששמר על הסאני

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אלון

נכוןןןןן, ידעתי שהוא הזכיר לי משהו!

JOY BOY
JOY BOY
1 year לפני

1058 צ'אפטרים ואודה לא מפסיק להפתיע

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

איזה צ׳אפטר… אודה הפגיז חזק!

ספוילר
מתחילים עם סיפור הכריכה של הג׳רמה, שכצפוי מתקדם לעבר הצטרפותו של סיזר לצוות המדעי שלהם לצד ג׳אדג׳. עדיין לא בטוח איך הם עומדים לברוח מקאטאקורי ואובן, אבל נראה.
המסר של אודה השבוע בנוגע לרד היה אחלה שיווק עצמי חחחחח אבל ברצינות, אני כל-כךךךךךךךךךךך רוצה לצפות כבר בסרט הזה.
הציור של ריילי וזורו לפני שהצ׳אפטר עצמו מתחיל היה מדהים, אז רק רציתי לציין את זה מהר.
טוב סיימנו עם כל הרקע מסביב, בואו נתחיל עם הצ׳אפטר עצמו! הצ׳אפטר נפתח עם לופי בכלוב שהרגגגגגג אותי מצחוק חחחחחח נאמי באמת התחרפנה הפעם. ג׳ינביי מנסה להגן טיםה על לופי ומגלה ש… זה לא רעיון טוב, ואודה פשוט זורק לנו שורה על האקי מלכים. עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון, זה לגמרי הגיוני שזאת בדיחה, אבל רק אומר… אם כשנאמי עצבנית היא משתמש בהאקי המלכים שלה באופן לא מודע, זה לגמרי יסביר איך היא פוגעת בלופי למרות שהיא לא באמת משתמשת האקי. מה גם שאודה עשה טיזינג דומה מאוד להאקי המלכים של זורו (בצ׳אפטר 997 אם אני לא טועה), אז… לא רוצה לחתום על כלום, אבל רק אומר. אני לא אופתע כבר אם זה יקרה.
אז יאללה, הגענו להיילייט הראשון של הצ׳אפטר: הבאונטי של הצוות. את ה- 1,000 של צ׳ופר וה- 500,000,000 של אוסופ חזיתי בדיוק, ובנוגע לאוסופ, המספר הזה הוא המשך לזה שהבאונטי שלו הוא חזרה על לופי – הראשון של אוסופ היה הראשון של לופי (30,000,000), ועכשיו, הבאונטי של אוסופ הוא הראשון שהיה ללופי לפני הטיימסקיפ (ולא, ה- 400,000,000 ניתן ללופי בגלל מארינפורד, אז זה נחשב לפני הטיימסקיפ). בנוגע לנאמי, ברוק, ורובין – למי שלא זוכר את המספרים הקודמים שלהם, שלושתם קיבלו עלייה של 300,000,000 בדיוק, שזה דיי הוגן בעייני. פראנקי טיפה מסכן כי הוא הביס לבדו את סאסאקי – ששלו הוא 472,000,000, אבל היי, הממשלה מספיק לא מעודכנת על מה שהוא עשה במלחמה הזאת שהם בטוחים שהוא הסאני, אז למה אפשר לצפות? בנוגע לרובין, היא קיבלה קפיצה של 800,000,000 בדיוק, ואני מאוד מרוצה מהבאונטי שלה. זה לגמרי המספר שהגיע לה, בהתחשב בזה שהיא לחלוטין שחטה את בלאק מריה – עם 480,000,000 ברי, ויותר מזה, בהתחשב בידע המסוכן שלה. יפה לראות שהם סוף-סוף נותנים לרובין הבוגרת את הבאונטי הראוי לה. בנוגע לסאנג׳י… מסכן חחחחח. תיכף נראה מעריצי סאנג׳י זועמים שורפים ווליומים כמו המעריצים של אקדמיית הגיבורים שלי (הלוואי וזו הייתה בדיחה). אבל עכשיו ברצינות, לא ציפיתי שאפילו ג׳ינביי יהיה מעליו… דיי מפתיע, מעניין למה אודה בחר את זה. בנוגע לזורו אין לי מה להגיד חחחחח, יפה לו. מעריצי זורו מגעילים בטח קוטלים עכשיו את סאנג׳י באינטרנט כאילו אי אפשר לאהוב את שתי הדמויות. ו… זהו עם הבאונטי לבינתיים. הקטע עם לופי בכלוב שוב הרג אותי, והדבר האחרון שאגיד בנושא הזה (וזה נוגע גם לבאונטי שבהמשך) הוא שלאודה יש נטייה גדולה מאוד לעשות רפרנסים ורמזים בתוך המספרים עצמם, אבל לצערי אין לי את הידע ביפנית כדיי לזהות את זה בעצמי לרוב, אז ממליץ לבדוק באינטרנט מכאלה שיודעים ומפרסמים את הרמזים.
משם אנחנו עוברים לאי הבלופים, ומגלים את באגי חוטף התעללות קשה… כל מי ששנא את הטוויסטים איתו לאחרונה בטח מרוצה חחחחח. בכול מקרה, אנחנו מגלים איך גילדת הצלב הוקמה, ואיך קרה שבאגי קיבל את תואר המנהיג שלה. סיפור מאוד מגניב ויפה, ונותן רקע שמאוד רצינו לקבל על זה, אז כמובן שזה היה מעולה. בנוסף, קיבלנו את התואר של מיהוק – ״צייד המארינס״ – שמעבר ללהיות פשוט מדהים ומראה כמה הוא בוס, גם אומר שהוא ככול הנראה האחד מאחורי הרעיון לשים עליהם באונטי. משהו אחד שלא הבנתי בכול הפלאשבאק הזה הוא הפאנל שבו קרוקודייל מופיע ״להציל״ את באגי. הוא נמצא שם עם 2 אנשים, שאחד מהם הוא בבירור דאז בונס, אבל אני לא בטוח מי השני… אם יש למישהו רעיון אני אשמח לדעת.
ובחזרה לפינה הראשית של הצ׳אפטר: עוד באונטי. קרוקודייל מקבל ניפוח קטנטן כזה לערך שלו מהפעם האחרונה שראינו אותו – ניפוח של כולה 1,884,000,000 ברי, ממש בקטנה כזה, ומיהוק זוכה לחידוש הבאונטי שלו, יחד עם העלאה מערך לא ידוע ל- 3,590,000,000 ברי. זה אומר שלסגן של היונקו האדיר באגי יש באונטי גבוה יותר מיונקו אחר (ויתכן שאפילו שניים, תלוי בהאם של בלאקבירד עלה מאז שראינו אותו), שזה פשוט קורע בעייני. באגי מקבל באונטי של 3,189,000,000 ברי, שכמו שכבר ציינתי בתגובות, אני חושב שאודה היה צריך לתת לו מספר כמו של שאנקס קאידו וביג מאם – ב- 4 מיליארד, אבל זה לא נורא משמעותי בעייני. הוא עדיין מעל לופי, קיד, ולואו, שזה ענק חחחחח. אה, ושוב, אני בטוח שלמספרים האלה – במיוחד השלושה האלה, כי הם ממש ספציפיים, יש משמעות נסתרת כלשהי, אז ממליץ לבדוק (אני אבדוק לאחר שאסיים לכתוב את זה).
ולסיום (כן, סוף-סוף הגענו לסיום), אנחנו עוברים לצבט המהפכה – ורואים שכל המפקדים למעט סאבו חזרו במצב סבבה לגמרי עם קומה, אבל ללא סאבו. זה גם נראה שקומה (אולי) חזר לעצמו, כי הוא אומר לדרגון ״אני לפקודתך״, ממש כמו חבר בצבא המהפכה (שזה מה שהוא היה, כידוע), אבל אנחנו לא זוכים לשמוע אותו מדבר על מה שקרה, כי סאבו בדיוק מתקשר, וכאן נגמר הצ׳אפטר. קודם כל, התגובה של המארינס מראה בבירור שסאבו לא נשאר מאחור כדיי לאפשר לחברים שלו לברוח או משהו כזה, זה בטוח (עכשיו כשאני חושב על זה הם גם אומרים עמוד לפני כן שהם יודעים שהוא בסדר, אז לא משנה – אבל אני לא מוחק את זה, אז תהנו), ודבר שני, הדרמטיות שאודה בונה עליו ממש נראית כאילו הוא מנסה לגרום לנו לחשוד שסאבו מסיבה כלשהי באמת אשם במותו של קוברה. אני עדיין מאמין שאלה הגורוסיי, כי זה פשוט ההסבר הכי הגיוני בפער, אבל כבר כן קיים סיכוי של 1% בעייני שזה סאבו, נטו בגלל רמת הבנייה הסיפורית והדרמטית שאודה בונה על השאלה הזאת. נגלה בעוד שבועיים, אני מניח (ומאוד מקווה, זה יהיה מעצבן אם לא).

בכול אופן, כמו שציינתי בהתחלה, מאוד אהבתי את הצ׳אפטר. אודה הפגיז עלינו עם אחד ממש טוב לפני ההפסקה, והיה פה הרבה מאוד מידע גדול, מעניין, ומספק לקריאה. תודה על התרגום, וזה רק אני או שהצ׳אפטר הזה ממש מתאים לבימוי של אישיטאני? ממש קראתי אותו במחשבה על איך שהיא באופן אישי סופר תתאים לעבוד עליו בגלל הדימיון המסויים בינו לבין צ׳אפטר 956 (למרות שאני ממש ממש ממש רוצה שהיא תהיה על 1044, אז מעדיף שלא כי היא אף-פעם לא עושה 2 פרקים כל-כך קרובים זה לזה).

אריאל
אריאל
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

בנוגע ל
קומה לפי דעתי הוא לא חזר להיות אנושי לינדברג פשוט עשה שינוים בקוד שלו והפך אותו ממכונה שפעולת על פי פקודות הממשלה למכונה שפעולת על פי פקודות צבא המהפכה
ובנוגע לאישטאני חשבתי אותו הדבר אבל יותר סביר שהיא תביים את האפדטציה ל1044 מכל כך הרבה סיבות

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

יש מצב שאתה צודק.
וכן, גם אני מעדיף שהיא תהיה על 1044. זה הצ׳אפטר הכי אהוב עליי אי פעם ממשהו, ואני חושב שזה דיי חובה לתת אותו לבמאית הכי טובה ביפן. פשוט בזמן הקריאה של הצ׳אפטר הזה זה ממש מרגיש שהוא נוצר בשביל הבימוי שלה חחחחח.

ניתאי
ניתאי
1 year לפני

מתי יוצא פרק 1031?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  ניתאי

ממליץ לקרוא את סרגל העדכונים של האתר.

Avgrego
Avgrego
1 year לפני

היי שלום אני מעריץ וואן פיס כבר כמעט 5 שנים ואני רוצה לשאול למה אתם לא עובדים על הסרט כאן ולעלות אותו באתר אם צריכים מתרגמים מאנגלית לעברית אשמח לעזור כמה שאוכל(תלוי אם זה יסתדר טוב בתקופת הלימודים) אז באמת למה אתם לא מעלים את זה כאן?

luffy
luffy
1 year לפני
בתגובה ל  Avgrego

לפי מה שהבנתי עד שיעלו את הסרט לאינטרנט באיכות גבוהה ולא באיכות של צילום מהטלפון מהאולם קולנוע יכול לקחת עד כמה חודשים והצוות פה באתר לא יכול לשלוט בזה

avgrego
avgrego
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

תודה רבה אם אני ישלח טופס אבל זה חייב עבודה ממש חזקה על זה קבועה של איזה כמה שעות ביום או פשוט להשתדל מתי שאוכל?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Avgrego

התשובה בסרגל העדכונים, מוזמן לקרוא.
ואם אתה רוצה להצטרף לצוות, אתה יותר ממוזמן למלא טופס דרושים באתר.

avgrego
avgrego
1 year לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

תודה רבה אם אני ישלח טופס אבל זה חייב עבודה ממש חזקה על זה קבועה של איזה כמה שעות ביום או פשוט להשתדל מתי שאוכל?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  avgrego

מתי שתוכל. הכול בהתנדבות.

avgrego
avgrego
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

שלחתי טופס
🙂

luffy
luffy
1 year לפני

ספוילר
אני נהנתי מהצאפטר הוא היה אחלה. מה שמעצבן אותי (לא שאודה יכול לעשות עם זה משהו)הוא שבגלל שהבאונטי של חלקם הועלה בגלל היותם כחלק מצוות של יונקו אז אי אפשר באמת לדעת אם הבאונטי של סאנגי זורו וגינביי משקף את הכוח שלהם, ולדעתי הבאונטי של זורו אמור להיות הרבה יותר גבוה משל סאנגי. וחלק אומרים ששל באגי אמור להיות גבוה יותר כי הוא יונקו אבל זה לא נכון כי המארין כנראה יודעים שבאגי חלש ממיהוק לפחות עד שיוכיח אחרת. הם לא יכולים לתת בקלות כזאת באונטי יותר גבוה מהסייף החזק בעולם, גם אם הוא "עובד תחתיו". וגם כי אודה לא ייתן לזה לקרות כי זה יעצבן ולא יהיה הגיוני, למרות שלדעתי הוא כבר מגזים עם הבדיחה הזאת

נערך לאחרונה luffy ע"י 1 year לפני
Eee3
Eee3
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

אודה אמר שהדמות האהובה עליו היא באגי לכן באגי ישאר להרבה זמן אז פשוט תלמד לאהוב אותו

luffy
luffy
1 year לפני
בתגובה ל  Eee3

ספוילר
אני אוהב את באגי והוא מצחיק ממש פשוט לדעתי לתת לו תואר של יונקו זה זלזול בתואר הזה וזלזול במארינס שיאמינו לכל דבר ולדעתי אודה לא היה אמור לעשות את זה גם אם זאת דמות אהובה. תחשוב שעל ההחלטה של את מי להגדיר כיונקו החדש חשבו והחליטו הדרגות הכי גבוהות במארינס ובממשלה העולמית. אתה יכול לדמיין לעצמך את אקאינו ביחד עם האדמירלים ובכירים בממשלה מעניקים תואר כזה כאילו כלום מבלי לחקור עוד מה היה?

נערך לאחרונה luffy ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

ספוילר
קודם כל, היונקו החדשים נקבעו ע״י מורגנז שהחליט פשוט לפרסם שהם היונקו החדשים בעיתון שלו. זה הכוח שלו כעיתונאי, הוא כל-כך משפיע על העולם של וואן פיס. בדיוק כמו שהוא זה שקרא ללופי היונקו החמישי.
דבר שני, המארינס מאוד חקרו על באגי, וזאת בדיוק הסיבה שהם מפחדים ממנו. כמו שצויין בצ׳אפטר הזה, בעיניים שלהם, ומכול מה שידוע עליו, הוא היה חבר צוות של רוג׳ר במעמד שווה לשאנקס, היה המוח הגאון מאחורי הפריצה מאימפל דאון, לקח חלק מרכזי במלחמת הפסגה, היה שיצ׳יבוקאי, מפקד צבא של אסירים מסוכנים מאימפל דאון, ועכשיו – אפילו קרוקודייל ומיהוק תחתיו. אם זה לא מסביר למה הוא נראה להם כזאת סכנה גדולה, ולמה זה הגיוני לגמרי, אני לא יודע מה כן.
לגבי זלזול בתואר, כבר כתבתי לך את זה פעם בתגובות, אבל זה מכוון. אנחנו מכוונים לסיים את הסדרה ככה שכול 3 הכוחות הגדולים בעולם מפורקים. השיצ׳יבוקאי פורקו. היונקו מתפרקים מבפנים עם מפלתם של קאידו וביג מאם וכניסתו של באגי למעמד. המארינס והממשלה קורסים כרגע תחת מרידות בכול העולם. זה כל הרעיון.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Eee3

למיטב ידיעתי הוא לא אמר ״האהובה״, אבל כן, הוא מאוד אוהב אותו.

רועי
רועי
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

באונטי זה לא על כוח אלה על איום לממשלה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

ספוילר
המארינס בכללללללל לא יודעים שבאגי חלש יותר ממיהוק. מבחינתם הוא מפלצת אלוהית של כוח.
הוא כנראה מתחתיו בבאונטי פשוט בגלל המעמד של מיהוק כהסייף החזק בעולם וכמות השנים שהוא ידוע ככזה (12).

Dvir
Dvir
1 year לפני

צאפטר לא פחות ממדהים! תודה רבה לכם על התרגום!

אריאל
אריאל
1 year לפני

אז בדיוק סיימתי לקרוא את הצ'אפטר באמת אפילו לא סגרתי את הדרייב וצ'אפטר שמבחינתי לא כזה שונה מפרק 1019 זה היה צ'אפטר טוב עם הרבה מידע חדש ומאוד מצחיק מצד שני יש בעיה אחת עצומה ואני חושב שהרבה מרגישים כמוני הנושא שאני כמובן מדבר עליו הוא

ספויילר
אז לפני שאני אדון בצ'אפטר אני אומר את הבאונטי של כל דמות ודעתי על הבאונטי
צ'ופר-1000 צפוי
נאמי-366,000,000 אני ועוד הרבה אחרים חשבו שזה יהיה בערך 400,000,000 קצת התאכזבתי אבל גם זה היה קצת צפוי
ברוק- 383,000,000 ברוק די הוזנח בוואנו אפילו לא היה לו קרב משלו לכן לא פיתחתי ציפיות
פראנקי-394,000,000 כעס!!!!!!!!!!!!!!!!!! פראנקי הוא הדמות האהובה עליי והיו לי כל מיני ציפיות בנוגע לבאונטי שלו אבל אני מניח שזה יותר מידי לצפות שעל הבאונטי שלו תהיה תמונה שלו!!! כמו שכבר ציינתי קודם כעס!!!!!!!!!!!!!!!
אוסופ-500,000,000 צפוי
רובין-930,000,000 צפוי
סאנג'י -1,032,000,000 דיי צפוי
ג'יינבי- 1,100,000,000 אני לא אומר ב100%
זורו -1,100,001,100 אבל חלק יכלו לראות את זה
קרוקודייל-1,965,000,000 – מרשיייייייייייייייים
מיהוק-3,590,000,000 מרשיייייייייייייייייייייייייייייייים
באגי-3,189,000,000 מאכזב היית חושב שיהיה לו באונטי גדול יות מלכאורה כפוף שלו היה מצחיק אם לבאגי היה באונטי המשתווה לרוג'ר ווויטבירד לא ראיליסטי בעליל אבל עדיין מצחיק
לאחר זה בוא נעבור
לצ'אפטר
שמתחיל איפה שככל הנראה אם הם היו פילרים נאמי מתעללת בלופי אז יש באונטים חדשים כבר דיברתי על זה ולאחר התרברות של זורו בפני סאנג'י (הוא בטח חיכה לזה) ריב בין השניים וקטע שכשהוא יגיע לאנימה הוא ככל הנראה יקח את המקום הראשון מהציטוט של פראנקי מדרסרוסה: "אנילאנד" בתור הרגע שהכי הצחיק אותי בוואן פיס ההצגה של הבאונטי של לופי תוך כדי שהוא בוכה שהוא רעב בכלוב שלו עוברים לארגון הצלב ששם גלדינו בוגד בבאגי אנחנו נחשפים לקצת מאופיו של מיהוק ונחשף לנו איך נוצרה הברית המפוקפקת הזאת הכל התחיל בקרוקודייל שעשה שני צעדים הראשון להתקשר למיהוק את הכינוי המגניב ביותר בעולם של וואן פיס "צייד המארינס" ולהציע ברית בשביל ארגון חדש נחזור אליו מאוחר יותר ואז קרוקודייל והבחור עם השם הכי מגניב בעולם של וואן פיס דאז בונס הולכים לבקר את באגי בשביל לפדות חוב קטן אממה לבאגי לא היה כסף מפני שהיירודין פרש והיו יותר מידי פיות להאכיל לכן הוא הציע לפרסם את הברית בין מיהוק לקרוקודייל ואף ליהכנס שותף אממה הצוות של באגי יותר מידי נאמן והציגו את באגי כראש הארגון בזמן שהמפקדים של באגי דנים במה לעשות אחרי שהוא יהרג וקרוקודייל מתכנן איך הוא יהרג מיהוק מציע הצעה לתת לו להמשיך להיות היו"ר בשביל שהוא ימשוך אליו את כל התותחים הכבדים בזמן שמיהוק וקרוקודייל יהיו יותר חופשיים קרוקודייל מסכים ואז אחרי שבאגי יוצא במסר לאומה ואומרים לנו חד משמעית שמיהוק סייף טוב יותר משאנקס (אבל לא בהכרח חזק יותר) עוברים למטה מבא המהפכה ששם מורלי קארסו ולינדברג חזרו בשלום קומה גם חזר אבל אין סימןלזה שהוא אנושי שוב או מבוני מסתבר שדרגון יותר פתי מילד בן שלוש עשרה ולא מבין שהממשלה הרגה את קוברה והצ'אפטר נגמר ש(לכאורה) סאבו מתקשר ומנסה להסביר מה קרה בלבלי
צ'אפטר 6/10 הבאונטי היה העקב אכילס העיקרי של הצ'אפטר השאר היה נחמד ונקווה שאודה ינצל את ההפסקה הזאת בשביל א.לחזור להביא צ'אפטרים 10/10 וב.לישון קצת עבר כמעט חודש ואני עדיין לא מעכל את כמות השעות שאודה ישן שלוש שעות וואו ובנימה זאת ביי

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

הכותרת של תיבת הספויילר הראשונה הייתה ספויילר לצ׳אפטר… תיקנתי בשבילך.

ספוילר
לגבי הבאונטים, יש הרבה שאני ארחיב טיפה במגילה שלי, אז לא ״אספיילר״ חחחחח.
על באגי ספציפית, גם אני חשבתי שאודה יכל לתת לו יותר, אבל אולי הוא לא רצה לעצבן מידיי כבר את המיעוט של אנשים שלא אהבו את הפיכתו ליונקו… בכול זאת, הוא חייב לא לאבד קהל. זה קצת חבל, כי זה יכל להיות ממש מצחיק אם היו נותנים לי באונטי ב- 4 מיליארד כמו שאנקס, ביג מאם, וקאידו, אבל בעייני המספר עדיין סבבה.
האמת היא שקומה נראה לי כאילו הוא קצת חזר לעצמו… הוא מכבד את דרגון בתור המפקד שלו במקום לשרת את הממשלה. אולי אני טועה.

luffy
luffy
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

מישהו יכול להסביר איך עושים תיבת ספולר? לא עובד לי

נערך לאחרונה luffy ע"י 1 year לפני
אריאל
אריאל
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

אם אתה במחשב אז תלחץ על הסמל שנראה ככה [+]

אריאל
אריאל
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

ואם אתה בטלפון תעשה ככה (spoiler=") כל מה שתרצה לכתוב (/spoiler) רק תחליף לסוגריים מרובעים שנראים ככה [ ]

luffy
luffy
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

תודה

מישהוא
מישהוא
1 year לפני

תודה על התרגום

ספוילר
רק לי מרגיש כאילו יש יותר מידי הערכה לקרוקודייל ?
לופי ניצח אותו בלי שום גיר ועם אגרופים עם מים ( שטכנית אפשר להקביל להאקי) והחולשה שלו למים ממש מחלישה אותו

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  מישהוא

ספוילר
ההפסד שלו ללופי היה נטו בגלל זלזול… אם תסתכל על מארינפורד, הוא עשה קלאש עם דמויות כמו מיהוק ודופלמינגו, ונלחם באקאינו יחד עם המפקדים של וואיטבירד.
בנוסף, וזה אומנם פילר אבל זה כן נכתב בפיקוחו של אודה, קרוקודייל נלחם לתיקו מול בולט – ונאמר על בולט שהוא היה שווה לכוחו של ריילי כשהם היו בצוות של רוג׳ר (כלומר כשריילי היה בשיאו).
בקיצור, הוא לגמרי ברמה הזאת. ההסבר הטכני ללמה הוא הפסיד ללופי הוא זלזול, ההסבר האמיתי הוא שאודה ככול הנראה לא תכנן כזה רחוק (משהו שאנחנו יודעים שהוא נכון), והתכוון שנעבור מהר מדמות חזקה כמו קרוקודייל ונתקדם אל היונקו.

מישהוא
מישהוא
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
כן אבל עדין אבל מבחינת מהירות וכוח הוא לא ממש חזק וגם כל הזמן שלו בכלא הוא לא התאמן
וגם במארינפורד כל מה שהוא עשה זה קלאצים בודדים לא קרב שלם
אולי גם הוא כמו באגי עובד על כולם עם הרמת כוח שלו (עם כן זה יכול להיות ממש מצחיק)

luffy
luffy
1 year לפני
בתגובה ל  מישהוא

ספוילר
קרורודיל מהיר בטירוף כי הוא פאקינג לוגיה וזה שהוא היה בכלא לחודשים בודדים לא אומר שהוא התחלש ואל תשכח שהיה לו שנתיים אחרי מארינפורד להתאמן על האקי ואולי לעורר תפרי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  luffy

הרבה אומרים שהוא כבר היה מעורר באלבאסטה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  מישהוא

אני שוב אפנה אותך לקטע עם בולט: הוא מהיר וחזק מאוד, וקרוקודייל היה שווה לו.

luffy
luffy
1 year לפני
בתגובה ל  מישהוא

ספוילר
לא בטוח שחייב לשים תיבה כי זה אלבסטה אבל שיהיה. לופי ניצח את קרוקודייל בגלל שאודה נתן יריב חזק מדי להתחלה של הסדרה בלי שהוא בכלל ידע אז בשביל שלופי לא ימות חודש אחרי שהוא יצא לים ואז הסדרה תיגמר אודה עשה שלופי ינצח אותו. תחשוב רגע על הכוח שלו:
פרי לוגיה עם ככל הנראה התעוררות
הוא יכול ליצור מערבולות חול ענקיות
הוא יכול לייבש אדם רק אם הוא בא איתו במגע
והוא כנראה יכול לעשות עם הפרי עוד דברים ששכחתי/ שיתווספו בהמשך(בגלל ההתעוררות)
ותוסיף להכל שככל הנראה הוא שולט בהאקי תצפית הקשחה ואולי מלכים כי זה נראה שיש לו את האופי בשביל זה.

Akagami
Akagami
1 year לפני

צ'אפטר מטורף!!!!!!!!

ספוילר
כל החלק עם הבאונטי החדשים והסוף עם דרגון וסאבו פשוט מטורףףףף

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Akagami

ספויילר… מבקש להשתמש בתיבת הספויילר בפעם הבאה.

trixama
trixama
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

מה עם התגובות שלך (שמדברות על הצאפטר) לא ראיתי אותן הרבה זמן

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  trixama

רק שבוע אחד… הייתי בחו״ל ולא היה לי כוח לכתוב בדיעבד חחחחח.
השבוע ״פיציתי״ באחת ארוכה 🙂 .

Akagami
Akagami
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

מצטער לא ידעתי איך עושים

Mugiwara no Tony D. Stark
Mugiwara no Tony D. Stark
1 year לפני
בתגובה ל  Akagami

הכול טוב,תיקנתי.
לפעם הבאה מבקש להשתמש.

Eee3
Eee3
1 year לפני

תודה על הצאפטר.
צאפטר מטורף

אריאל
אריאל
1 year לפני

נראה לי הגעתי לפני get to the chopper (לא בטוח שכתבתי נכון )

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

כן, הוא השתתק פתאום… מוזר.
ואני חושב שכתבת נכון, רק בלי סימן קריאה.

עוד פוסטים

Back to top button