וואן פיס צ'אפטר 1067 מתורגם לעברית!

היי חברים,

בואו נצלול לצ'אפטר! רק קודם נודה לציירים שלנו הפעם: YonatanH, איתי ואביעד! וגם לצובע האלוף שלנו: OsherB!!!

קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TCB
תרגום: אופיר ותדהר
עריכה לשונית: עידן ומור
עזרה ביפנית: יסמין
הדבקת טקסט: אוראל ויהלי
בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בצ'אפטר 1067
להורדת צ'אפטר 1067

קריאה מהנה!

Subscribe
התרע על
guest
38 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

אז אלה מכם שאוהבים לקרוא את המגילות שלי בטח שמו לב למעין דממת אלחוט בזמן האחרון… אני עדיין פעיל בתגובות כמובן (קשה לפספס את זה), אבל בכול הנושא של מגילות על פרקים/ צ׳אפטרים… דיי השתתקתי לאחרונה. למה? מאוד פשוט, עומס קיצוני בחיים האישיים שלי הותיר אותי ללא הזמן לכתוב אותן… אבל אל תדאגו, פיצוי בדרך. כמו שכולכם יודעים, רד סוף-סוף הגיע, וכמובן שדאגתי ללכת ולצפות בו ביום היציאה. הסרט היה מדהים, והקהל שהיה איתי בקולנוע בכלל יצר אווירה מטורפת, ולכן, אני עובד על מגה ניתוח של הסרט. אתמול סיימתי לכתוב לעצמי את כל הנקודות שעליהן אדבר, והרשימה שלהן כבר מספיק ארוכה כדיי להיות פוסט… אופס. הכוונה שלי כרגע היא לכתוב ולפרסם את הפוסט בסופ״ש הקרוב, ובכך גם לתת שבוע לכולם לצפות בסרט קודם, אז כל מה שאכתוב בינתיים הוא שהעמקתי ברמה אחרת הפעם, ויש למה לצפות (אני מבטיח ב- 100% שיהיו פרטים חדשים לכולם).
אז כל זה טוב ויפה, אבל עד אז, מה לגבי האנימה והמנגה? ובכן, כמו שאתם רואים, התגובה הזאת היא על צ׳אפטר 1076, וזאת משום שהצ׳אפטר היה ענקקקק ולא יכולתי לוותר על לנתח אותו, אפילו אם באיחור ענק. מה לגבי 1068? כבר קראתי אותו, והכוונה היא לכתוב גם עליו מתישהו השבוע. בכול הנוגע לאנימה, עוד לא יצא לי לצפות בכלל בפרק 1042, אז אני חושב שפשוט אדלג עליו עם המגילות ואקפוץ ישר ל- 1043, כי האחד הזה אמור להיות מטורף (גם תוכן וגם הפקתית).
אוקיי, אז מקווה שעשיתי קצת סדר בנוגע לחוסר במגילות ממני למי שאולי תהה, ובניתי ציפיות לפוסט על רד (באמת, אתם לא תתאכזבו – אני ממש גאה בפרטים שמצאתי), ועכשיו, בואו ניכנס לצ׳אפטר.

ספוילר
אחרי מפגש מחודש של ג׳אדג׳ וסיזר, שיש לי מה להגיד עליו אבל זה נוגע ל- 1068 אז נחכה עם זה, אנחנו מתחילים את הצ׳אפטר עם וגהפאנק ש… פשוט, אתם יודעים, חתך את הראש שלו. דבר נורמטיבי לעשות סה״כ… נכון? לא? למה אני שומע אתכם אומרים לא? אנשים מוזרים אתם…
אנחנו מגלים כי וגהפאנק הוא משתמש פרי המוח-מוח, אשר מקנה לו זיכרון מושלם של כל מה שהוא חווה, תחת התנאי שהמוח של גדל יחד עם הידע שמאוכסן שמאוחסן בו. בכנות, גילוי שאני לא מת עליו, כי לדעתי זה טיפה מוריד מהגאונות של וגהפאנק לדעת שהידע הרב שלו נובע מכוח פרי שטן. וכן, אני מבין את זה שזה נטו פרי שמאפשר לו לזכור הכול, והיכולת לנצל את הידע הרב הזה ולחשוב על כל ההמצאות והמסקנות של וגהפאנק נובעת נטו מהגאונות שלו עצמו, אבל זה עדיין מוריד לי טיפה ממנו.
וגהפאנק אומר שיש לו את המוח הגדול בעולם, והוא עדיין רק ממשיך לגדול – בעוד שהפאנל מציג אותו מזווית ראיה שפונה מהרצפה כלפי מעלה. זה פרט מכוון של אודה, שכן הצגת דמויות מזווית ״צילום״ נמוכה כזאת נותנת לאותה הדמות תחושה של עצמתיות וכבירות, בדיוק מה שרצוי להראות מווגהפאנק כשהוא אומר משפט כזה.
ההסברים ממשיכים ואנחנו מגלים את האמת על הכפילים והמח של וגהפאנק. לופי שואל אם הוא נינג׳ה בגלל הכפילים (רפרנס לקטע של ראיזו בזואו כמובן), ואנחנו ממשיכים לקבל הסבר כי פאנק רקורדז עצמו הוא כעת המח של וגהפאנק. זה קטע מאוד יפה בנוגע לשם האי אגהד, כי זה אומר שהרעיון לשם הוא ממש מעין ״העברה״ של ראש הביצה מווגהפאנק לאי. במקום איש ראש ביצה (מה שווגהפאנק היה בעבר), מה שיש לנו עכשיו הוא אי ראש ביצה (או באנגלית, אג-הד).
וגהפאנק מסביר על שאיפתו ליצור יום אחד מח ענק שכול העולם יוכל לחלוק, ואומר את השורה המדוייקת ביותר על מחקרים מדעיים בכול רחבי העולם: ״למה אתה עושה את זה? התוצאות שלך עלולות לגרום לבעיות״; ״אם אדאג לעניינים האלה, המדע לעלם לא יתקדם״. זה הביסוס האתי לכול חקר בעולם הזה בערך, החל ממחקריו הפיזיקליים של איינשטיין שהובילו (לא בגללו, אבל הובילו) ליצירת פצצת האטום, ועד לחוקרים שמפתחים גם היום תרופות למחלות חשוכות מרפא ע״י ביצוע ניסויים בחיות כמו עכברים וסוסים. השאלה היא תמיד איפה שמים את הגבול בין הקרבה הכרחית לבין אכזריות שאסור לקבל, כי לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שניסויים בבני-אדם הם דבר לא חוקי, אבל חוקרים עד היום מתבססים על ממצאי מחקר של מדענים נאצים שעשו ניסויים ביהודים בשואה. למה? כי עם כמה שלא נעים להגיד את זה, המחקרים כבר בוצעו, ואת הסבל של אותם היהודים אי אפשר להחזיר, אז המינימום שאפשר לעשות הוא להציל אנשים אחרים הודות לכך. בכול מקרה, זה נראה כי תשובתו האישית של וגהפאנק לשאלה האתית הזאת היא ״זה לא ענייני, אני ממציא ומה שיעשה עם ההמצאות שלו הוא עניינם של אחרים״, שזו תשובה… הגיונית במובן מסויים, אבל פוטנציאלית מאוד הרסנית באותו הזמן.
לבוני סוף-סוף נמאס ממה שקורה פה, והיא תוקפת את וגהפאנק עם חרב האור שהיא מצאה. וגהפאנק צועק לה כי החרב פגומה ומושכת חרקים מסיבה כלשהי, מה שמוביל לחשיפה כי בוני ממש, ממש שונאת חרקים. היא מאבדת הכרה מרוב פחד, ולופי מתלהב מחיפושית אייל! למה אני מתלהב מזה כל-כך? ובכן, אל תשאלו למה, אבל בשנייה שראיתי את זה המח שלי קפץ לרגע מארק ג׳איה בו לופי התלהב מחיפושית כזאת, והעובדה שאודה חזר לרגע כל-כך ישן פתאום היא מדהימה בעייני. (אגב, מאוחר יותר רואים את החיפושית על הכובע של לופי)
לאחר-מכן, וגהפאנק מעלה שאלה חדשה לצוות: האם באמת הופיע בוואנו דרקון נוסף? הוא מסביר כי מדובר בפרי הדרקון המלאכותי שהוא ניסה ליצור ע״י חקירה ממושכת של גורם השושלת של קאידו במשך 20 שנה, פרי שבסופו של דבר היה כישלון. למה? כי מומו ורוד, ולא בצבע של קאידו… אז כן, וגהפאנק פרפקציוניסט… אבל לא רק. פרי הדרקון של קאידו הוא פרי מאוד ספציפי – פרי ה- Azure Dragon – והדרקון המיתולוגי הזה צריך להיות azure, תכלת, כדיי להיות Azure Dragon, דרקון תכלת. אז כן, וגהפאנק קטנוני, אבל יש היגיון מסויים באכזבה הגדולה שלו במקרה זה.
אנחנו מגלים פרט מאוד משמעותי על הרובוט מלפני 900 שנים, והוא שהוא תקף את מארי ג׳ואה לפני 200 שנים – זמן מאוד ספציפי, כי זה היה הזמן שבו הממשלה סוף-סוף הכירה באנשי הדג כבני-אדם שווי זכויות (לא שזה שינה את העבדות שלהם והגזענות כלפיהם, אבל עדיין), והזמן שבו אנשי הדג הגיעו ללבלי הראשון שלהם – והאחרון, ממש עד לעכשיו כשנפטון הגיע.
רובין חושבת כמוני על לפני 200 שנה (מרגש), ושאקה ממשיך להסביר כי וגהפורס 01 מבוסס על הרובוט. זה מאשר את המחשבה שהייתה למעריצים כי היה הרובוט, עליו התבסס וגהפורס 01, ועליו התבסס הפראנקי שוגון. אז אולי הסיבה שלא קיבלנו פראנקי שוגון חדש מאבן ים בסוף וואנו (כמו שחברים שלי ואני חשבנו שיקרה) היא שפראנקי יעצב פה פראנקי שוגון חדש שיתבסס על הרובוט המקורי של הממלכה העתיקה, וישתמש בטכנולוגיה המתקדמת של וגהפאנק עצמו? זה יהיה מטורף.
בשלב הזה אנחנו עוברים מעבר חד ואינטנסיבי מגילויים גדולים וקומדיה לדרמה ומלחמה בפתח, גם וגהפאנק שמבקש שלופי יקח אותו מאגהד, וחשיפת 4 חברי CP0 עם מסיכות חדשים (לוצ׳י, קאקו, סטוסי, והאטורי) – שלהזכירכם הם החברים החזקים במיוחד בארגון, אז האטורי רשמית חזק מדמויות כמו בלונו וקאליפה. CP0 מנסים דורשים להיכנס לאגהד, אבל שאקה בתגובה לוקח פיקוד ומכין את כל האי למלחמת קיום שתתחיל בצ׳אפטר הבא.
ולסיום, הצ׳אפטר נסגר עם עמוד וחצי של צבא המהפכה, בו אנחנו רואים את קומה משתגע (עם פאנל אחד שלו שנראה פסיכי, יש לציין), וקטע אחרון של הצ׳אפטר שבאופן מאוד ברור מציג בכוונה את דרגון, קומה, ואיוונקוב – שלושה מקימי הצבא – זה לצד זה, בעוד שאיוונקוב מדבר על מלחמת צבא המהפכה שבדיוק עומדת להתחיל.

וזהו, כאן נגמר הצ׳אפטר המטורף הזה. צ׳אפטר חזק במיוחד (כצפוי מצ׳אפטר שאחריו הפסקה), שמוביל מעולה לכמה דברים גדולים שקרו ב- 1068. אז תודה כמובן לצוות המנגה על התרגום, ולכו לצפות ברד.

eee3
eee3
1 year לפני

ספוילר
בצאפטר למדנו כמה דברים חדשים 1. איך עובדים השיבוטים של וגאפנק ועל הרצון שלו להקים רשת מידע שכל אחד בעולם יוכל להגיע אליה בכל זמן [אינטרנט] 2. למה הפרי של מומו נחשב כושל, הסתבר שזה רק הצבע. [אני אישית מאמין שהפרי קשור לזונישה] 3. קומה זז אני מניח שזה קשור לבוני ולא לסאבו.
אני רוצה לרשום פה כמה תאוריות טובותשראיתי באינטרנט. 1. מתקשר לצאפטר 1066 התאוריה קשורה לצורות בקלפים. פרופסור קלובר הוא תלתן [גם הצורה של הראש וגם השם]. דרגון הוא יהלום [הקעקוע שלו שמודגש בצאפטר בככה שהוא על הרגל כמו סרט]. וגאפנק לב [בפאנל עם דרגון הראש שלו בצורת לב]. בתאוריה שראיתי הם שאלו מי יכול ליהיות העלה ואני חושב שזה סול שמזכיר עלה בצורה שלו בפאנל עם התחבושות וגם אני חושב שמתאים לאודה לשים את כולם בצאפטר אחד. כל הדמויות שציינתי הם הדמויות המרכזיות של התקופה [חוץ מסול] דרגון וגאפנק וקלובר השפיעו המון על התקופה. [לצורך השוואה עכשיו זה בלאק בירד לופי קיד לואו באגי וקובי].
תאוריה 2. ללופי בגיר החמישי יש כמה צורות. בקרב עם קאידו השיער של לופי היה לבן והם נלחמו תחת הירח. התאוריה אומרת שבשמש [הוא אל השמש] השיער שלו צהוב והוא הרבה יותר חזק.
כתבתי באיחור של שבוע מיציאת הצאפטר כי סגרתי שבת אבל מי נכנס לאתר לקרוא תגובות [כמוני] יראה את זה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  eee3

ספוילר
לעניין עם הצבע של צורת הדרקון של מומו יש משמעות יותר עמוקה שלקוחה מהמיתולוגיות של המזרח. אני עדיין כן מתכוון לכתוב מגילה על הצ׳אפטר כי הוא היה ענק ויש לי הרבה דברים להגיד עליו, אז אשמור את הפרטים לשם חחחחח.
אהבתי מאוד את תאוריה 1, היא יפה. ל- 2 אני פחות מתחבר.

אריאל
אריאל
1 year לפני

אז כתבתי תגובה על הצ'אפטר והיא הייתה אחת הטובות שלי אבל היא נמחקה לי לכן אני אומר את דעתי בקצרה צ'אפטר 10/10 זה הצ'אפטר הזה הוא הוא ההגדרה של השקט שלפני הסערה תודה רבה לנאקאמה שהוציא לנו אותו וזהו ביי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

מזדהה עם זה… קרה לי כמה פעמים לאורך השנים 🙁 חחחחחח.

אריאל
אריאל
1 year לפני

אז אחרי כמעט שבוע הגיע הזמן לדבר על הצ'אפטר אין לי (ואני גם לא חייב לאף אחד) תירוצים אבל לפני כן אני רק רוצה לומר שאני הולך לרד לקח לי קצת זמן כי החבר שרציתי ללכת איתו לא ענה לי אבל הוא כבר ענה לי ואני הולך לסרט אני לא עומד להיות בהקרנת בכורה או בהקרנת מעריצים בשלישי אבל אני כן הולך לראות את הסרט עשרים וארבע שעות בדיוק אחרי הקרנת הבכורה (באזור שלי) אז לאחר… זה

בוא נעבור לצ'אפטר
אז הצ'אפטר מתחיל בוגאפנק שמסביר לנו מה הקטע או יותר נכון מה היה הקטע עם הראש שלו אז ככה תהיו מרוכזים זה עומד להיות ארוך ומייגע ובכן הראש של וגאפנק היה גדול מידי אז הוא חתך אותו והוא גם אומר שהוא אכל את פרי המוח או כמו שווגאפנק קרא לו הנומי-נומי-נומי-נו-מי (אני יודע שאין כל כך הרבה נומי בפרי המוח מוח) הפרי שלו בעצם גורם למוח של מי שאכל לעבוד כמו מחשב עם זיכרון בלתי מוגבל ככל שוגאפנק מגלה יותר דברים ככה המוח שלו גדל בהתאם בנוסף הוא אף פעם לא שוכח דברים והוא יכול לחפש במוח שלו כל דבר לופי (ועוד הרבה אנשים פה) חשבו שעכשיו בגלל שהוא חתך לעצמו את המוח אז הוא טיפש אז כל מי שחשב ככה אני שמח לבשר לכם שגם לופי חשב ככה תצעקו בטלפונים שאתם עומדים להיות מלך הפיראטים תאכלו את פרי הגומי ותמציאו שבעה שינויי צורה תביסו שלושה שיצ'בוקאי, שני אנשי דג,שפוט של הממשלה,אל מזויף,אל אמיתי,כבשה ויונקו למרות שגם אני חשבתי ככה… רגע יש לי שיחת טלפון בשיחה:שלום אני עומד להיות מלך הפיראטים. ניתק לי איפה הייתי אה כן אז למרות שוגאפנק חתך לעצמו את הראש הוא שם את כל הידע שלו שלו במחסן שנקרא פאנק רקורדז שלשם כל מה שוגאפנק לומד עובר לשם ופעם ביום הוגאפנקים עושים בינג' של פאנק רקורדז (כל דבר עדיף מהמונדייאל) והחזון של וגאפנק זה בעצם ליצור פאנק רקורדז שכל העולם יוכל להשתמש בו (אולי שם אני אוכל להבין מה זה נבדל) ג'יינבי חושב שזאת חדירה לפרטיות אני חושב שזה דומה לטסוקיומי האינסופי ווגאפנק מאשר שזאת חדירה לפרטיות אבל צריך זה מחיר זעום למען המדע וזה יותר ממספיק בשביל בוני היא שולפת את החרב לייזר שלה אבל וגאפנק טוען שזה מקולקל אבל זה עובד טוב מאוד אבל זה מושך חרקים לכן זה כישלון כמו פרי השטן של מומו שלמי שלא זוכר הוא נחשב לפגום למרות שמומו יכול לעוף לירוק אש ולהפוך לדרקון ובן אדם ו(ככל הנראה) גם לצורה היברדית אבל הצבע שלו זה ורוד כישלון מביש ומשפיל אם אתם שואלים את וגאפנק שמתבר כמילה שאני מכיר אבל אין לי כוח לכתוב בקצרה הוא חייב שדברים יהיו מושלמים אה וכמעט שחכתי הוא מספר לנו על המקורות של הרובוט שמאשר שנוצר לפני 900 שנים ותקף את מאריג'ואה לפני 200 שנה שדרך אגב זה היה הלבלי האחרון לפני הנוכחי שאנשי הדג הוזמנו אילו אני משער שמפני שאותו רובוט הגיע מהים אז ומפני שהוא נוצר במאה האבודה אז הגורסיי ו או אים הבינו שככל הנראה אנשי הדג אחראים לזה ולכן לא הזמינו את אנשי הדג ללבלי הבא והגזענות כלפיהם גדלה וגאפנק אומר שהתגובה של בוני מוצדקת ושיש לו משהו לתת האם הוא הוא אומר לא למה כי זה וואן פיס ולסיום הוא מבקש מלופי שייקח אותו מאגהד אה וגם כובעי הקש האחרים רואים את המתרחש במצלמות סאנג'י מזהה את בוני כילדה ממקודם ועכשיו עוברים לקטע האהוב עליי בצ'אפטר הCP0 מגיעים לחופי אגהד וכולם מתכוננים למלחמה לילית' מציעה לתת ללוצ'י את כובעי הקש שאקה אומר לכל השרפים להתייצב דרך אגב לוצ'י אמר שבוני כבר עשתה את חלקה מה זה לפי דעתכם זה אומר זה רק הופך את תקרית הלבלי ליותר מסתורית ומסקרנת והצ'אפטר נגמר בממלכת קאמבאקה בו קומה הולך לאנשהו הניחוש שלי לאגהד אבל נחייה ונראה בשבוע הבא כי הפסקה אוף
צ'אפטר 10/10 הצ'אפטר הזה הוא ההגדרה של השקט שלפני הסערה לא סתם יש עכשיו הפסקה תודה רבה לנאקאמה שהוציאו לנו את הצ'אפטר יקולל אודה שיודע לבנות סיפור בצורה כל כך טובה מישהו יודע איפה הוא למד את זה? אין לי עוד משהו לומר מה גם אני דיי רעב אז זהו ביי

עוצלי גוצלי
עוצלי גוצלי
1 year לפני

ספוילר
אחלה צאפטר מחכה לראות בעיקר מה אודה יעשה במפגש החוזר עם רוב לוצי מקווה שלא יעשה מה שעשה בבפגישה החוזרת של קובי וסומקר עם לופי שהוא הראה שהם ממש לא בלבל שלו אולי יעשה כמה תנאים להפעלת גיר 5 או משהו

שמח ועצוב לראות שצדקתי ולוגאפנק יש פרי שטן (לחשוב שבתחילת הסידרה הם היו מוצגים כנדירים עכשיו נדיר שיש מישהו בלי חחח )

היום גיליתי שזורו היה הראשון עם באונטי מצוות ולא סתם הוא היה ידוע כזורו צייד הפירטים (לא קשור לצאפטר הזה אבל הראו אותו באחד הצאפטרים בסיפור הצדדי עיתון ומודע של זורו עם באונטי לא יודע כמה )

האנימה הראת לי כמה התאכזבתי מוואנו שוב פעם הם עכשיו בדיוק בקטע שזורו מקבל את הזריקה ויאמטו משנה צורה פעם אודה היה מושך את השינוי צורה כמה פרקים וככה מגדיל את הציפיה ודי מאכזב שהוא כבר לא עושה את זה וגם עם זורו הוא אומר שישי לתרופה תופעת לוואי חמורה ובסוף לא מציג את זה בצורה כזו חמורה כמו עם קומה וזורו בתריריל בארק
המוות של הסמוראים בוואנו גם לא עשה את זה מרגש ממש
וגם אמרתי בקשר לזה שלא היה ממש משתה הרמת כוסית לכבוד גינבי הוא רץ עם הכתיבה וזה אותי אישית מבאס

ציפיות לצאפטרים הבאים

עם על הצער שבדבר הגיע הזמן לחתוף את רובין ולהפוךאת זה למרדף אחרי רובין בכל הכוח אולי גם עם כל צי המלא עם ברטלומו וכולם (מאמין שלא יקרה אבל בכול זאת רוצה )

מישהו חייב למות קרוב לוודאי שזה היה ווגאפנק וקומה עם איזה בסטר קול של אים לא של חיל הים

סליחה שאני שלילי אבל העלילה יותר מידי חיובית מאז פדרו שגם זה לא היה שיא מרגיש שהולך קל מידי ואם קל מידי אתה בירידה
אני מחכה לעוד משפטי חוכמה והארצה של הצוות כמו
סנגי : גם אם גינבי אמיתי זה מגיע לו עונש מוות
זורו: זה הקפטן שלי שאתה מחזיק אם אתה רוצה אותו תעבור אותי
לופי: גנבי גם אם אתה מת על תמות
(הציטוטים לא 100 אחוז אבל הבנתם אגב תחזרו לרשום ציטוטים ולעשות שאלונים וסקרים כי זה היה ממש כיף וגם מבדיל אתעם משאר פאנסאב אחרים לא שיש לכם מתחרים )

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  עוצלי גוצלי

זורו היה ידוע כצייד פיראטים, אבל לא היה לו באונטי. איפה ראו את הבאונטי הלא ידוע שדיברת עליו?
הולך קל מידיי? ראית כמה פעמים לופי הפסיד לקאידו בדרך לסיום המרד בוואנו? הקרב הזה היה הכול חוץ מקל, וגם איבדנו אנשים בדרך (אשורה ואיזו).
לגבי הציטוטים, הסקרים, החידות, וכו׳ – אין מישהו שיתפעל את הפינות האלה כרגע. מוזמן להצטרף בעצמך ולהפעיל את הדברים האלה.

עוצלי גוצלי
עוצלי גוצלי
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
רשמת ספוילר כבד לאנימה
והכוונה שלי הייתה שלא עשו זאת מרגש מספיק לפחות במנגה
בקשר לבאונטי אני אחפש ויחזור עם תשובה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  עוצלי גוצלי

אני מודע לספויילר, אבל זה פוסט של המנגה והטקסט הזה לא נכנס לחלק ההתחלתי של התגובה שמופיע בצד שמאל באתר. במילים אחרות, כדיי לקרוא את הספויילר הזה חייבים להיכנס לפוסט ולגלול לתגובות – דבר שאני חושב שאנשים שמנסים להימנע מספויילרים אמורים לדעת לא לעשות. לכן לא צינזרתי בתיבת ספויילר.

עוצלי גוצלי
עוצלי גוצלי
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

צאפטר 77 בסיפור הצדדי מראים את זורו ועוד כמה תרגולות ואחת מהם מחזיקה עיתון ורשום שם את השם של זורו עם מספר באונטי לא ברור

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  עוצלי גוצלי

וואו, מרשים! חתיכת תשומת לב לפרטים. אני לא חושב שזה קאנוני, כל למעט סיפורי הכריכות מדיי פעם רוב עמודי השער לא קאנוניים, אבל זה באמת פרט מעניין.

אבי
אבי
1 year לפני

צ'אפטר מדהים

מגה ספוילר על אחריותכם
יש לי המון שאלות בעקבות הצ'אפטר, האם ווגאפנק יודע על ניקה? האם הוא יודע שזה לופי? האם תפרוץ מלחמה או קרב? האם קומה רץ לווגאפנק או לסאבו? האם חיל הים יגיע בהמשך? האם נראה שוב באסטר קול על מנת למנוע משהו? האם ווגאפנק יצטרף ללופי? האם לופי יכול להפעיל את הרובוט? האם מישהו ימות בקרב/מלחמה?
זה מספיק לבינתיים

Portgas D.Maayan
Portgas D.Maayan
1 year לפני

היי, אם יש איזה ציור שציירתי ואני רוצה שתסימו בצ'אפטר הבא איך אני עושה את זה?
אגב אתר ממש טוב תודה לכל מי שמשקיע בפרקים ובצ'אפטרים ומקדיש מזמנו ומתרגם את הכל

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Portgas D.Maayan

אפשר לשלוח לנו ציורים בכול אחת מהרשתות החברתיות של הקבוצה (קישורים משמאל, בטלפון צריך לגלול למטה).

ישראל סנאי
ישראל סנאי
1 year לפני

תודה רבה לכם

NAMI
NAMI
1 year לפני

ספוילר
כשוגאפנק אמר שיש לו משהו למסור לבוני הוא כנראה רוצה למסור לה משהו מאבא שלה.
וגאפנק לדעתי סומך על לופי בגלל שהוא הבן של דרגון.
וגאפנק מתחיל מלחמה עם הממשלה שזה צעד נועז בהתחשב בעובדה שהוא עומד למות ואומר לצוות של לופי להתכונן.
קומה בצאפטר הזה נראה מטורף מבחינת איור.
ומתחילה המלחמה של צבא המהפכה (?) מה זה אומר?שהם סוףסוף נורטים בפעולות הרבה יותר אגרסיביות?אולי מתכננים מלחמה גדולה???המשפט הזה תפס אותי.
ניחוש לפרק הבא: וגאפנק מספר ללופי על לוצי והממשלה ומבקש את עזתו, קומה בורח לאן שהוא בורח ומראים לנו על אאוקיגי או שנגיד קוזאן.
צאפטר חמוד:)

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  NAMI

ספוילר
המשימה של מפקדי צבא המהפכה בלבלי הייתה להכריז מלחמה אמיתית נגד הממשלה העולמית, כך שהשורה הזאת מסוף הצ׳אפטר היא לא כל-כך מפתיעה.

כן כן
כן כן
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אלא אם זה נגד בלאק בירד…

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  כן כן

אני בספק. אין להם סיבה לפתוח עוד חזית מיותרת, ואנחנו יודעים שדרגון הוא פציפיסט.

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Doron
Doron
1 year לפני

מטורף!! תודה רבה לכם על התרגום

שפירו נו מי
שפירו נו מי
1 year לפני

וואחד צאפטר

Akagami
Akagami
1 year לפני

תודה ששמתם את הציור שליייייי בהתחלההההההה

מתן
מתן
1 year לפני

כמות המידע בצאפטרים היא ברמה של בחזרה ללבלי

onepiece.D.unknown
onepiece.D.unknown
1 year לפני

יאיי, עוד צ'אפטר מדהים, תודה על התרגום.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

תודה רבה 🙂 צ'אפטר מדהים! זה מובן מאליו שאודה אוהב את "מלחמת הכוכבים"…

נערך לאחרונה !Get to the Chopper ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

הוא באמת אוהב את מלחמת הכוכבים. יש לו פסל בגודל אנושי של סטורם טרופר בבית, ואני חושב (לא לתפוס אותי במילה על זה) שהוא גם צייר פעם משהו של סדרת הסרטים הזו… יש לו טעם טוב 😉 .

עידו
עידו
1 year לפני

איזה צאפטר וואו

עוד פוסטים

Back to top button