וואן פיס צ'אפטר 1069 מתורגם לעברית!

היי חברים,

נכון שחיכיתם לצ'אפטר הזה? אז יאללה, קבלו!
רק קודם נודה לציירים שלנו הפעם: Hamgashit‏, skylay, איתי וספיר!
ותודה לצובע שלנו הפעם: אור אריה!

קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TCB
שחזור תמונה נוסף: אלון
תרגום: אופיר ותדהר

עזרה ביפנית: יסמין
הדבקת טקסט: אוראל ויהלי
עריכה לשונית, בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בצ'אפטר 1069 להורדת צ'אפטר 1069


קריאה מהנה!

Subscribe
התרע על
guest
53 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

אוקיי, אז הצ׳אפטר הבא כבר קרוב לצאת באתר ועדיין לא כתבתי על 1069… ובגלל כמה שהצ׳אפטר היה גדול, חשוב לי להעלות את הדברים שאני קלטתי, אז אממ… כן, זאת מטרת התגובה. במידה ואתם קוראים מגילה על צ׳אפטר מלפני שבועיים, יפה, מעריך. יאללה, אל הצ׳אפטר:

ספוילר
מתחילים עם סיפור השער, שחושף לנו כי לו פלד, בוס המאפיה שהכרנו לראשונה במסיבת התה של ביג מאם בהול קייק איילנד, היה קשור למאדז. דיי קשה לי להאמין שהוא איזה מדען דגול שלקח חלק בחרק הגורם התורשתי של קווין, ג׳אדג׳, סיזר, ו-ווגהפאנק, ולכן, במיוחד בשל התואר ״מלך ההלוואות״ שלו, אני נוטה להאמין שהוא היה המשקיע הכספי של המחקרים שלהם. בדיוק כמו שביג מאם השקיעה בחקר יצירת הענקים של סיזר (כסף שהוא בזבז כמו אידיוט על אלכוהול ונשים), וכמו שווגהפאנק אמר שלדרגון שהוא הצטרף לממשלה כח רק הם מחזיקים בהון הכספי הדרוש כדיי לממן את המחקרים והפיתוחים האדירים שלו, אני מאמין שלו פלד היה השקיע הכספי של ארגון מאדז לפני שהפ התפצלו והלכו כל אחד לכיוון שלו. זה גם יסביר למה לאחר התפצלותם הספינה הזאת שגילינו שהייתה להם נשארה איתו… כי בתור מי שמימן את הכול, זה הרכוש שלו – הוא שילם עליו.
לפני שנמשיך לשאר הצ׳אפטר, הרמה קצרה לציור המטורףףףףףףף של לופי נגד קאידו. ממש, ממש יפה ומרשים, באמת.
הלאה אל הצ׳אפטר, אנחנו רואים קטע מאוד יפה ומעניין של הצגה אמיתית של כמה שזה בעייתי למארינס להילחם בלופי עכשיו כשהוא יונקו, בגלל המשמעות האדירה של תקיפת פיראט במעמד הזה (רק תראו את מארינפורד, דוגמה להתנגשות בין המארינס ליונקו). עם זאת, כל הדאגה של המארינס כבר לא תעזור, כי לוצ׳י פגע באטלס – ילדה שנתנה ללופי אוכל, ובדיוק כמו עם טאמה בוואנו או רבקה בדרסרוזה (ואני דיי בטוח שיש עוד דוגמות, כי זה לופי), לופי לא יתן לאף-אחד לפגוע במי שהאכיל אותו.
הקרב מתחיל, ואנחנו נחשפים להופעה (הקאנונית, והמבין יבין) השנייה אי-פעם של גיר 5, יחד עם ההתעוררות של לוצ׳י! שאפו לצ׳ופר שחזה במדוייק! אני לא האמנתי שלופי יצטרך את גיר 5 בשביל לוצ׳י אפילו אם יש לו התעוררות, כי ראינו התעוררות של זואן רגילים באימפל דאון והיא לא כזאת שבורה, אבל… לוצ׳י הפתיע, וגם חשף לנו מידע ענק על ההתעוררות של פירות זואן בכללי בסדרה.
לא תהיתם לעצמכם במקרה, למה בדיוק לוצ׳י לא נראה כמו השומרים באימפל דאון, או מונסטר פוינט צ׳ופר? ובכן, אני חושב שההתעוררות שלהם לא הייתה מלאה. יתכן מאוד, בהתבסס על מה שראינו עד כה, שהתעוררות פירות זואן לא מלאה היא מה שמוביל לצורה דמויית המונסטר פוינט, כאשר השלב הבא אחרי השגתה הוא השתלטות עליה (כלומר, לתפקד בעצמך ולא כמפלצת חסרת תודעה), ולאחר מכן הגעה להתעוררות מלאה – שסימן ההיכר שלה הוא הענן הזה שאנחנו רואים סביב גיר 5 ולוצ׳י. הרעיון הזה גם יסביר תהיה שהייתה למעריצים במשך כל מלחמת אוניגאשימה – והיא, איפה ההתעוררות של קאידו? ובכן, במידה והתאוריה הזאת נכונה, ההתעוררות של קאידו הוצגה לנו עוד בהופעתו הראשונה בוואנו – דרך אותו ענן להבות שמקיף אותו באופן דומה ללופי ולוצ׳י (ולא, אלה לא ענני הלהבה שאיתם הוא הרים את אוניגאשימה – כי הם סגולים, והענן הזה סביבו בצבע של אש רגילה). בנוסף בנוסף, אם נצא מנקודת הנחה שתאוריה זו נכונה. זה גם יאשר כי יאמאטו העיר את הפרי שלו – כי יש לו את הענן הזה סביבו – מה שלדעתי יהיה מאוד הגיוני. הוכחה נוספת לתאוריה היא גיר 4 של לופי, שאולי משמש בתור מעין ההתעוררות המוקדמת של לופי. כן, זה מקרה שונה, כי הוא לא מקבל אופי מפלצתי כלשהו (למרות שזה הגיוני, כי הוא עם פרי אדם-אדם), וכן יש לו כבר את הענן סביבו בגיר הזה, אבל ממש לפני שלופי הובס ע״י קאידו והעיר את גיר 5, קאידו אמר בקרב שלהם שהפרי של לופי לא מתנהג כמו גומי רגיל, מה שבדיעבד אנחנו יכולים להגיד שהיה רמיזה לכך שלופי מתקרב להתעוררות מלאה – ובכך מחזק את הרעיון שגיר 4 הוא ההתעוררות החלקית של לופי. לסיום, אני גם מאוד אוהב את הרעיון הזה כי הוא אומר שלצ׳ופר יש עוד צורה חזקה אף יותר לשאוף אליה – והיא צורת ההתעוררות המלאה עם הענן סביבו, שזה מאוד חשוב כי עד עכשיו נראה כאילו אין לו באמת מה לעשות מעבר ללהאריך את משך הזמן של מונסטר פוינט (שזה מעולה, אבל מוסנטר פוינט כבר ממש לא מספיק חזק לקרבות שכובעי הקש נכנסים אליהם כיום).
וגהפאנק מגיע לחדר המעבדה שממנו כולם צופים בקרב של לופי, ושימו לב שפראנקי מצוייר עם לבבות בעיניים מרוב התרגשות לפגוש את מושא ההערצה שלו. בעמוד כפול אגדי שמציג לנו את גיר 5 במלוא תפארתו היפהפייה, אנחנו מגלים כי וגהפאנק כבר יודע על ניקה, וכי פירות השטן נוצרו מהתשוקה של בני-אדם להשיג יכולות חדשות שלא היו להם – מה שצובע באור חדש לגמרי את התואר של דרסרוזה כ״מדינת התשוקה״… אין לי מושג אם יש קשר, או במידה ויש מה המשמעות שלו, אבל רק רציתי לציין את האפשרות הזאת. הדבר הנוסף שפירות שטן נוצרו ממנו יחד עם תשוקה, לטענתו של וגהפאנק, הוא דמיון – מה שמסביר בדיוק למה הפרי של לופי, שבצורה המעוררת שלו ״מוגבל אך ורק ע״י הדמיון של המשתמש״, הוא כל-כך חזק ומשמעותי.
בעמוד הבא, שגם הוא כפול ויפה מאוד, אנחנו מקבלים שחזור של פאנל קלאסי מהקרב המקורי של לופי ולוצ׳י באניס לובי – רק שהפעם שניהם בטופ של הטופ, ועם התעוררות מלאה של הפירות שלהם. לצד השחזור היפה הזה, וגהפאנק ממשיך לתת לנו מידע ענק על פירות שטן, והוא שהסיבה לחולשתם בפני הים היא סלידתו של הים, התגלמות הטבע, מפני הפיתוחים המלאכותיים האלה שמשחקים בחוקי הטבע עצמם.
סנטומארו מופיע יחד עם השרפים, ומופתע לגלות כי וגהפאנק רוצה שהוא ילחם בסוכני הממשלה, שאמורים להיות שותפיהם. אנחנו מגלים פרט קטן על העבר של סנטומארו דרך הלחץ הרגשי שווגהפאנק מפעיל עליו (לא מגניב שלו), אבל הפרט הזה מאוד כללי ומשאיר יותר מידיי מקום לניחושים בשביל שבאמת יהיה אפשר להסיק ממנו משהו בעל משמעות או ביסוס רב, אז נמשיך הלאה.
אנחנו מקבלים את סדר דרגות הסמכות של הפוקדים על הפציפיסטות, ששם בראש ומעל כולם את הגורוסיי, ובאותו הפאנל בדיוק גם לומדים מסטוסי שגם הגורוסיי לא יכולים לשלוט עליהם דרך דן דן מושי… למה? הדיבור דרך דן דן מושי מוריד בדרגת הסמכות…? את זה לא ממש הבנתי, אז אשמח להסבר.
בכול מקרה, הקרב ממשיך עם הפציפיסטות שתוקפים את CP0 ולופי שמתשמש באקדח חפרפרת (שהיא מתקפה ממש מגניבה) על לוצ׳י, אבל בדיוק כשחשבנו שהכול טוב והמצב תחת שליטה. הצ׳אפטר מסתיים עם לוצ׳י שמוריד את סנטומארו בעזרת שוּגאן (שימו לב, אקדח יד ולא אקדח אצבע – הרבה יותר חזק ורציני) כדיי להשיג עליונות בשליטה על הפציפיסטות… ופה אנחנו מסיימים.
ראיתי מישהו פה מעלה את הרעיון שקיזארו לא יהיה מרוצה לראות מה קרה לסנטומארו… אז אולי תהיה לזה משמעות? למרות שמאוד בקלות אפשר להפיל את זה על לופי, זה יראה לו אמין. בכול מקרה, הצ׳אפטר החדש כבר יצא באנגלית וצוות מנגה התותח כבר עובד עליו, כך שלא נותר עוד זמן רב עד שנגלה לאן אודה לקח את הסיפור מפה 🙂 .

וזה, זה מה שהיה לי לכתוב על הצ׳אפטר. צ׳אפטר מדהים עם אקשן אדיר, איור מעולה וכמה פאנלים סופר יפים, המון מידע גדול, חשיפות גדולות, ובקיצור הייפ רב. תודה על התרגום, ורק מעדכן כי אתם יכולים לצפות לפוסט החדשות הבא בשני הקרוב 😉 .

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

עדיף מאוחר מאשר לעולם לא! חיכיתי לדעות שלך על הצ'אפטר האגדי הזה! 😉 שמחתי לקרוא!

ספוילר
סטוסי באה ללמד אותנו בפאנל הזה שלפקודות דרך הטלפון אין חשיבות, לא משנה מה הסמכות.
לגבי קיזארו, אני באמת חושב שהוא יכעס על מה שקרה לסנטומארו. את מי הוא יאשים…?! אין לדעת!
ושים לב שלקאידו צצים עננים בצורת הדרקון שלו! הוא ויאמאטו עוררו את הפרי שלהם ב-100%!
לפי דעתי, העננים הללו מופיעים אך ורק אם הדמויות בסנכרון מוחלט עם הפרי שלהם!
גם אני חושב שגיר 4 הוא סוג של התעוררות בחצי קלאץ', ולכן ישנם עננים מסביב לופי גופי 🙂

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

תודה על ההסבר על סטוסי.
וכן, זאת הייתה הכוונה שלי לגבי קאידו ויאמאטו… מקווה שזו תאוריה נכונה, היא תסביר הרבה.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

ספוילר
ממש אהבתי! מאת: Monkey.D_Rock (זה השם שלו באינסטה).
comment image
זה הציור הכי יפה שיצא לי לראות על ההתעוררות של לוצ'י! הייתי חייב לשתף! 🙂

רותם
רותם
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

אני עוקב אחריו, הוא ממש טוב 🙂 צובע את המנגה בכול שבוע.

NAMI
NAMI
1 year לפני

ספוילר
למה כל העננים האלו מזכירים לי את אנאל?????

עוצלי גוצלי
עוצלי גוצלי
1 year לפני

איזה צאפטר
צאפטר כזה היה לי קשה לכתוב פוסט באותו יום היה פשוט מטורף

הצאפטר הזה כמו הקודמים רץ בקצב מטורף בלי יותר מידי דיבורים אבל בכול זאת קצת צוחקים מלופי מתחיל קרב בין לופי ללוצי ושנהם במצב התעוררות עם העננים ללופי לבניםללוצי שחורים טוב ורע
העננים האלו הם מראים על התעוררות של פרי הזואן בשונה מפרמסיה לא ידוע מה הוא מקנה למשתמש מלבד אולי ריפוי מהיר מה שכן לפי ד"רווגאפנק פרות השטן נוצרו מתשוקה של אנשים ואם האמירה הפשוטה הזו התחילו לצוץ אצלי ואצל הרבה אנשים אחרים תאוריות ורעיונות והרבה
לפי דעתי הפירות שטן מחוליקים
ל זואן -רצון הכללי
פרמסיה – דמיון אישי
לוגיה – עזרה לאחר (לא כזה סגור על זה חחח אבל בוא נגיד שזה לא זואן ולא פרמסיה )
כן עם התעוררות היכולת יכולת יכולת להיות מבלבלות
אני לא ידבר יותר מידי על כל התאוריה כי היא די מסובכת
נתמקד בזה בזואן

זואן רצון כללי ואמרו לנו כבר צאפטרים הקודמים שיש לפירות האללו רצון משלהם זאת אומרת הם נמשכים למי שיש את הרצון או היכולת להגשים את את אותו הרצון
אם יש להם גם את אותו רצון וגם את אותה יכולת הפרי שטן מתעורר לדוגמה ……. יאמטו
יאמטו הוא פרי זואן כלב השומר של וואנו וגם יאמטו רוצה את אותו הרצון לשמור על כל תושבי וואנו לא זוכר אם אמרו את זה במפורש או הראו זאת אבל מאמין שהיא קיבל את הפרי שטן רק אחרי שהחליט להיות אודן וקרא את היומן של אודן
ובאצם נהיה בעל אותו רצון ואחרי הרבה מעוד קרבות נגד קאידו יאמטו התחזק ונהיה גם בעל יכולת לעשות זאת לשמור על וואנו ובעצם הפרי שלו התעוררר כי יש לו גם רצון וגם יכולת

דוגמה שנייה לוצי הוא קילר בדיוק כמו נמר הוא נהנה מהרג לכן הפרי הגיע אליו ואבל לא התעורר מכמה סיבות כי הוא רק קיבל אותו וגם לא היה חזק מספיק אחרי הקרב לוצי אמר באצמו ללופי שהוא לא היחיד שהתחזק ולא רק בגלל התעוררות לפי דעתי בגלל שהוא התחזק מקרב שלו עם לופי וכנראה מעוד קרבות (אחרת למה שיקדמו אותו להיות cp0 אם הוא הרגע הפסיד ) ואז הפרי התעורר

דוגמה נגדית קאידו קאידו קיבל את פרי הדרקון שהוא כביכול היצור הכי חזק / החיה הכי חזקה בגלל וקאידו כבר מגיל קטן היה באמת חזק בצורה יוצאת דופן הפרי שלו לא התעורר כי קאידו לא רצה להיות הכי חזק הוא תמיד חיפש איך למות וכן הוא לא התעורר

ועכשיו לופי
פרי הזואן שלו נמשך אליו בגלל הרצון שלו להיות חופשי הפרי לא התעורר כי לופי לא היה עם היכולת להיות באמת חופשי כי לא היה חזק מספיק וראוים את זה במהלך כל הסדרה איך הוא לומד ומתחזק בכל קרב גם עם האקי ובכללי
לפי דעתי הרצון של שבט ה D תמון בתוך פרי השטן הזה
ויש לפרי הזה ולזואן הפקט נוסף ויכולת נוספת שנלמד אלה ם בהמשך אבל של לופי בטוח תופיע שאי שגרם לרוגר לצחוק ופרי של הלוחם שתמיד צוחק יפגשו בלפטל

צפיות לצאפטר הבא
* אההה החל מעכשיו למשך נראה לי חודש יצא צאפטר פעם בשבועיים

*מעניין היה לראות את צ'ופר עם התעוררות

*אני כבר מחכה לראות את קומה כמו שגוקו חזר מדרך הנחש

*אם גם אדמירל קיזרו מגיע אני ממש רוצה מלחמת עולם שיתפוס את רובין יש לי הרגשה שמשהוא רע הולך לקרות לגינבי אין לי הסבר

*מלחמה נגד היונקו החדש זה משהו פיסכי אם לא זה לפחות איזה קלאש בין החרב של זורו לחרב האור של קיזרו

Doron
Doron
1 year לפני

צאפטר מטורף!! תודה רבה לכם!

רותם
רותם
1 year לפני

וואי וואי אודה מגזים
שלוש שנים שהסדרה מתקדמת בקצב מסויים והוא באיזה שלושה פרקים שובר לי את כל התפיסה לגבי וואן פיס

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  רותם

מתחילים להגיע לסוף… 🙂

רונן
רונן
1 year לפני

תגידו אחרי שהסרט ירד מהמסכים הוא יעלה לאתר?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  רונן

התשובה מופיעה בסרגל העדכונים, בדף צרו קשר, מספר פוסטים שפרסמנו בעבר, ואינספור פעמים בתגובות.

אריאל
אריאל
1 year לפני

חזר. למה התחלתי את שיחתנו עם המילה חזר? ובכן תגלו רק אם תראו מה כתבתי בפוסט של סטראק על הסרט רד תקראו הוא השקיע איפה הייתי אה כן צ'אפטר 1069 אח איזה צ'אפטר הכי טוב כרגע בארק אגהד היה בו הכל אקשן אקשן אההההה נו מה עוד היה בו אה כן אקשן מלחמת אגהד התחילה רישמית ולמרות שאנשים חשבו שבשלב הזה היא כבר תיגמר היא רק התחילה אז לפני שאני מאבד את הלהבה שלי לדבר על זה

בוא נעבור לצ'אפטר (התגעגתי לכתוב את זה)
הצ'אפטר מתחיל שהתושבים (שמתברר שיש באגהד) בורחים כי אטלס הובסה סיבה לגיטימית מה אני יכול לומר ולופי שסוחב את בוני פוגש את לוצ'י הוא שואל אותו מה הוא עושה כאן (למרות שוגאפנק כבר אמר לו) לוצ'י אומר לו שזה אי של הממשלה קאקו (שהפך לבדיחה על ארבע רגליים) אומר ללוצ'י לא לעשות כלום ללופי מפני שהוא יונקו לוצ'י מקשיב לעצתו כל אחד הולך איש לרעהו והוואן פיס מתגלה כעין המוסתרת של סאנג'י אה לא מסתבר שאם אקאינו אומר מותר להרוג את לופי לופי בנתיים מבחין באטלס מבקש מצ'ופר לטפל בה למרות שזה יותר התחום של פראנקי ולופי מתחיל לכעוס על לוצ'י כי אטלס נתנה להם אוכל והקרב עומד להתחיל אבל כרגע עוברים למפקדת חיל הים ששם חובב הדונאטסים השנוא על כולנו אקאינו ששם הוא מבין שוגא-קון גילה על למה הסייפר פול הגיעו לאגהד על זה שלופי באי ושככל הנראה תהיה ברית בין ריקודו וגאפאנק לכובעי הקש מה שיפגע להם בכוח הצבאי אבל רגע לא הכל וורוד אחרי הכל אם זאת מלחמה של חיל הים איפה הרמאות הישנה והטובה שבזכותה הם כל כך ידועים והנה הרמאות קיזארו בדרכו לאגהד (אז השגתם עוד כוח אדם סאקאזוקי קון?) אז לוצ'י צריך לחכות עד שקיזארו יגיע אבל מדובר בקמאו של נבל אנימה אז הוא לא מחכה ולוצ'י משתמש בצורת ההתעוררות שלו וגאפנק הגיע למקום מבטחים ושואל את שאקה אם לופי משתמש בצורה הלבנה שלו ועושה לצוות ספויילרים לצ'אפטר 1044 וגאפאנק גם אם אתה דמות בוואן פיס ספויילרים למנגה כותבים בתיבת ספויילר לא משנה ועכשיו הצ'אפטר משתפר כי לופי עולה לגיר 5 ומשגע לחלוטין את לוצ'י כל זה בזמן שוגאפנק רומז שפירות השטן הם מעשה אדם לאחר זה סנטומרו שם שארוך מידי לכתוב אז אני פשוט אקרא לו אונו אסף את השרפים ושאול את וגאפנק מה הוא רוצה שהוא יעשה הוא מנחש שלהעיף את הפיראטים אבל למרבה ההפתעה הוא רוצה להעיף את הסייפר פול אונו בהתחלה לא מסכים אבל לאחר מניפולציה רגשית של וגאפנק אונו מסכים ואנחנו לומדים את שרשרת ההירכייה של השרפים
בראש השרשרת- הגורסיי (לכאורה)
מיד אחריהם- וגא-קון שלנו (עוד פעם לכאורה)
באמצע השרשרת-אונו שלנו
בסוף הכי למטה- בעלי שבב השליטה
עכשיו הCP0 לא יכולים לתקוף את השרפים כי זה יהיה הפסד עצום לממשלה (אבל וגאפנק לא) קאקו מאשים את לוצ'י שלא חשב על זה עד הסוף הוא היה צריך לומר לו את זה מוקדם יותר כי לוצ'י עולף על ידי אקדח החפרפרת של לופי ולופי ואונו נפגשים בשנית יש שיחה קצת מצחיקה אבל אז לוצ'י מעלף את אונו בשביל שהשרפים יהיו שוב בשליטתם ובזאת נגמר הצ'אפטר
צ'אפטר 10/10 עם מלא (כמו שכבר אמרתי) אקשן אין לי מושג על מה הולך להיות הצ'אפטר הבא ונראה לי שהוא עומד לצאת בעוד שבועיים גם אז תודה לנאקאמה שהעלו את הצ'אפטר תודה לכם/ן שקארתם את כל זה ויש עכשיו מונדיאל אז אני צריך לחשוב על תירוצים ללמה אני לא רואה את המשחק אם יש לכם כמה תכתבו וזהו ביי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

תודה על ההרמה, אין עליך 🙂 .

ספוילר
ריקודו וגהפאנק וספויילרים לצ׳אפטר 1044… הרגת אותי הפעם.

מה קורה במונדיאל הזה? בחיים שלי לא ראיתי משחקים עם תוצאות כאלה הזויות… איך מרוקו בחצי?!

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

לגבי המונדיאל ככה חבר שלי ואני היינו כמעט כל משחק https://www.pinterest.com/pin/54676582962263137/

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

משהו שתמיד חירפן אותי לגבי קיזארו בצורת האור שלו הוא יגיע לאגהד בשעה ומקום זה הוא עולה על ספינה שיקח לה יומיים להגיע לאגהד
היגיון היגיון אתה קיזארו כל הקטע שלך זה המהירות המפחידה שלך ובמקום זאת אתה פשוט עצלן

נערך לאחרונה fire fist ido ע"י 1 year לפני
כן כן
כן כן
1 year לפני
בתגובה ל  fire fist ido

כי הוא זקן לכאורה, הוא נשלח לשם כי הוא אחד מהגורסיי.
לא רואים עליו כי הוא יכול להיות יותר צעיר בגלל המהירות שלו

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  כן כן

קיזארו אחד מהגורוסיי…?

עוצלי גוצלי
עוצלי גוצלי
1 year לפני
בתגובה ל  כן כן

ספוילר
קיזארו לא גורסיי הוא אדמירל
ובנוגע ללמה הוא לא השתמש במהירות שלו לפי דעתי רק במצבי חירום הוא מגיע מיד כי זה מעייף להשתמש ביכולתי
שלו
אפשר להגיד שהוא עשה זאת כבר פשוט לא הראו את זה כמו שברגע שלופי תקף דרקון שמימי בשבונדי קיזארו הופיע די מהר

אבל במקרה של הצאפטר הזה פשוט אמרו שקיזארו שט כבר לפני בהטעם לתוכניות הקודמות של חיל הים (מעניין מהם )

חוץ מזה צריך יותר מרק אדמירל אחד כדי להילחם ביונקו

איתי
איתי
1 year לפני

וואי וואי

Akagami
Akagami
1 year לפני

צ'אפטר פשוט שבור ומטורף תודה לכם ותודה על הציור של הגיר 4 הוא שליייייי

PERETZ.D.LIAM
PERETZ.D.LIAM
1 year לפני

אי אפשר לתאר את התרגשות שלי במילים זה היה צ'אפטר מטורףף בין הכי טובים שיצאו מבכמה שנים האחרונות

ספוילר
דבר ראשון ההתעוררות של לוצ'י וואו זה נראה מטורף חשבתי /שהתעוררות של זואן זה ריפוי יותר מהיר או משהו כזה כמו שראינו בשומרים באימפל דאון ויש בסוף עוד כמה דברים מחכה לראות עוד מזה ועכשיו לופי בגיר 5 הוא יכול לשלוט בזה או לא כי הוא נכנס למצב הזה בקלות אני לא יודע מה אני חושב על זה די ציפיתי שיקח לו זמן להתרגל לזה והוא לא ישתמש בזה ישר אחרי שראינו את זה בוואנו אבל זה בסדר והדבר הכי טוב גילינו עוד קצת על פירות שטן שזה ממש מעניים שהרצון של בן אדם יכול ליצור פרי חדש (זה גם שולל טיפה את התאוריה שיש עץ פירות שטן) כבר היה המון תאוריות שהרצון עובר בירושה דרך פירות שטן וזה ממש נחמד לראות שזה נכון אבל השאלה לאן אודה יקח את זה כי עד כמה הרצון צריך להיות חזק כדי ליצור פרי שטן האם גם מישהו מהצוות יצר אחד באחד מסיפורי העבר שלו זה ממש מעניין בנוסף אהבתי את החיבור של לופי וסאנטומרו כי זה מרגיש כאילו הם יותר חברים מאויבים ושמחתי לראות אותו שוב והאם בצ'אפטרים הבאים נראה את קיזארו ונגד מי הוא ילחם או שכמו אני מכיר אותו הוא יגיד שאין לו כוח ויוותר כבר מראש צ'אפטר מטורף וזהו

PERETZ.D.LIAM
PERETZ.D.LIAM
1 year לפני
בתגובה ל  PERETZ.D.LIAM

ספוילר
רציתי להוסיף שגם הדרך שלופי הגיב שהוא ראה שאטלס הובסה היית מעניינת ושלופי היה כל כך כועס רק בגלל שהיא נתנה לו אוכל מראה את ההכרת תודה שיש לו וזה כיף לראות עוד מהצד הזה שבלופי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  PERETZ.D.LIAM

ספוילר
הקטע עם אטלס הזכיר לי את טאמה. לופי קיבל את הרצון האמיתי שלו להלחם בשביל אזרחי וואנו כי טאמה האכילה אותו, ועכשיו הוא נלחם בממשלה העולמית על אי הבית שלהם בשביל ילדה אחרת שהאכילה אותו… הוא חושב עם הבטן, אין מה להגיד.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  PortgasDMor

נקודה טובה, לא חשבתי על זה ככה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  PERETZ.D.LIAM

ספוילר
אם קיד ולואו הם לוחמים יותר מחושבים שישמרו על ההתעוררות שלהם בסוד וישתמשו בה כאפשרות אחרונה בהחלט בקרב נגד יונקו, לופי הוא חסר הזהירות שפשוט יפעיל את זה מייד בלי לחשוב… מתאים לו.
עדיין יכול להיות עץ פירות שטן… פשוט שנוצר על-ידיי בני-אדם. כם הסמיילס של סיזר הם פירות שטן מדרגה ב׳ שנוצרו על-דיי בן-אדם, אבל איך הם גדלים? מעצים רגילים לגמרי – שפוט עצים שהשקו אותם בנוזל SAD במקום מים.

זורו
זורו
1 year לפני

ספוילר
איך קוראים לצורה החדשה של לוצ'י?

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  זורו

ספוילר
כמו שלופי מוסיף לגיר 4 סנייק מן האקי אז לופי מוסיף את התעוררות שלו שלצורה ההיברידית אבל אין שם רשמי אז נכון לעכשיו תקרא לזה צורת התעוררות של פרי החתול חתול מודל נמר

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  fire fist ido

כנ״ל גם לך.

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

חשבתי שאפשר לכתוב ספוילר למנגה בפוסט של מנגה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  fire fist ido

התגובות מופיעות בצד האתר, ועלולות להרוס לצופי האנימה ככה. משתמשים בתיבה על כל ספויילר למנגה (ונכון לעכשיו, גם לסרט).

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  זורו

ספויילר. נא להשתמש בתיבה בפעם הבאה.

Eee3
Eee3
1 year לפני

זה צאפטר מדהיםםםם.
תודה רבה!!!!

אור
אור
1 year לפני

צ'אפטר מטורף!

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

הצ'אפטר האגדי הזה הוא אחד מעשרת הצ'אפטרים הכי גדולים בהיסטוריה של "וואן פיס".
צ'אפטר 1,000,000 מתוך 10. תודה עצומה על התרגום. אין עליכם, נקאמה! כמו תמיד.

ספוילר
אני שמח שצדקתי לגבי גיר 5. ידעתי שלופי ישתמש בגיר הזה. לגבי ההתעוררות של לוצ'י הייתי צריך לנחש שהוא ייראה יותר כמו לופי (או יותר נכון יאמאטו), עם העננים השחורים מסביבו. משום מה חשבתי שהוא ייראה גדול ממדים. אהבתי מאוד את ההתעוררות של לוצ'י, ואיך שאודה צייר אותו (אחרי הכל, הוא האנטגוניסט האהוב עליי). לופי לא מפסיק עם הכינויים הקורעים שלו, "בחור יונה", "גרזן קרב". חחח. עכשיו שקיזארו בדרכו לאגהד, הדברים לא נראים ורודים בשביל כובעי הקש… אבל יש עוד איזה פרט קטן ומפתיע לגבי זה, סנטומארו וקיזארו = מערכת יחסים של דוד ואחיין. אם קיזארו יראה את סנטומארו גוסס (יש מצב שהוא ימות… אין את צ'ופר באיזור, והוא חייב סיוע רפואי), אז הוא יתקוף את לוצ'י. קיזארו ינקום! יכול להיות שהוא יתקוף את כובעי הקש לפני כן, עד שהוא יבין את המצב. הסיטואציה לא נראית טובה בשביל לופי בצ'אפטר הבא! לוצ'י והשרפים (+ קאקו וסטוסי) Vs לופי, זה קשוח. אני מהמר שלופי יפסיד בצ'אפטר הבא, עד שהוא ימצא דרך לגבור עליהם בצ'אפטרים הבאים. צ'אפטר 1070 יהיה הצ'אפטר האחרון לשנת 2022, וכמו שאנחנו מכירים את אודה… כל סוף שנה הוא מכבד אותנו בצ'אפטר מיוחד. אני אומר שקומה מופיע בצ'אפטר הבא, ויעזור ללופי. השרפים חזקים ואין סיבה לזלזל בהם, ואם לופי לא יקבל עזרה… הוא גמור. אני יותר חושש מהשרף של מיהוק (הוק-S). לא יודע למה, אבל יש משהו בווייב שלו, שנראה אכזרי. אני לא יודע כרגע מה אני חושב על התאוריה (השערה) של וגהפאנק לגבי פירות השטן, משהו נראה לי מסריח. מחכה בקוצר רוח לצ'אפטר הבא. חבל שיש הפסקה.

וחדשות לגבי האנימה… ב-1 בינואר 2023 ייצא פרק ספיישל ריקאפ במקום פרק 1046.

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

מסכים עם כל מילה

ספוילר
בהתחלה חשבתי שלוצי מיזג את עצמו אם לופי אם איזה מכשיר הזוי של ואגפאנק אבל לא זה הצורה שלו וגם סוף סוף הסבר על פירות השטן(לפחות על זואן) וזה היה אחד הדברים שהכי רציתי לראות זה הרשימה
עוד פלאשבאק עם רוגר
עוד זמן מסך של שאנקס
עוד זמן לפלאשבקים של וואיטבירד
איך פירות שטן עובדים הבנו שלופי אכל פרי שטן בצאפטר 6 ואנחנו מתחלים להבין איך פרי שטן עובד בצאפטר 1069 זאת אומרת שעברו 1063 צאפטרים משהבנו מה הכוח של לופי ועד שהתחלנו להבין איך הוא נוצר תגידו מה שתגידו זה התעלומה הארוכה ביותר בוואן פיס

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  fire fist ido

לופי אכל את הפרי שלו עוד בצ׳אפטר 1… ובכול זאת, תעולמת הוואן פיס גדולה יותר – כי היא ממש מהעמוד הראשון 😉 .

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

לא אני מתכוון שהבנו מה זה שהוא אמר אני איש גומי שאכל את פרי הגומי גומי זה קרה בצאפטר 6

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

הא לא הוספתי את זה ? רציתי להוסיף עד עכשיו בסוף

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

ספוילר
אין לי מושג למה אתה חושש מ- S-הוק, הוא בכלל לא חצה את ההר באמאזון לילי בלי לנסות…

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

וגם מיהוק האמיתי עשה לא פחות חתך קרחון במארינפורד הפרי שטן לא נופל רחוק מהעץ

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  fire fist ido

נכון.

onepiece.D.unknown
onepiece.D.unknown
1 year לפני

ווואאאאההההה עוד צ'אפטר מדהים!!
תודה על התרגום!!!

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני

יודע שזה מעפן אבל ראשון

עוד פוסטים

Back to top button