וואן פיס צ'אפטר 1083 מתורגם לשפת ארץ הקודש!

היי חברים,

הפעם יש לנו אחלה צ'אפטר! לפני שנעבור אליו, תודה לציירים שלנו: עידו, שחר, Trafalgar Law ובני על הציורים שלהם. ועכשיו לצ'אפטר עצמו:

קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TCB
תרגום: אופיר ותדהר
עזרה ביפנית: יסמין
הדבקת טקסט: יהלי ואוראל
עריכה לשונית, בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בצ'אפטר 1083
להורדת צ'אפטר 1083

קריאה מהנה!

Subscribe
התרע על
guest
10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
11 חודשים לפני

מעתיק לפה מחשבות מעניינות על הצ׳אפטר שעלו לי וכתבתי עליהן בקבוצת הטלגרם:

ספוילר
אבירי האל הוזכרו בעבר בתור מעין "מערכת המשפט" לטיפול בתקריות בין טנריוביטו אחד לאחר (מקור: צ׳אפטר 1054), ועכשיו אנחנו מגלים שהם לוחמים חזקים ומאיימים ברמה שדרגון מפגין להם חשיבות, שזה מעניין…

וקצת לאחר שכתבתי את ההודעה הזו, עלתה לי לראש התיאוריה הבאה, אותה שיתפתי בקבוצה גם-כן:
ספוילר
מה אם דרגון היה אחד מהם פעם? זאת עוד דרך להסביר את החשיפה שלו אל הטנריוביטו שגרמה לו לתעב את השחיטות שלהם, זה יסביר את ההיכרות שלו עם הכוח והאיום של ארגון שלפחות ממה שראינו עד עכשיו בסיפור הוא לא כזה מוכר, ובמידה והתיאוריה על-כך שאמא של לופי הייתה טנריוביטו נכונה, זה גם יסביר איך הוא הכיר אותה.
דרגון גם יכול להיות הגורם שבזכותו צבא המהפכה ידע כל-כך הרבה על מארי ג׳ואה כדיי לתכנן את הפלישה אליה, וראיתי אנשים שטוענים שהצל הקדמי משמאל בפאנל שבו הוא מדבר על אבירי האל דומה לו, למרות שאני לא בטוח כמה אני מסכים עם זה…

מה דעתכם? וכמובן, תודה על התרגום! 🙂

איתן
איתן
11 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
לגבי מה שאמרת על אבירי האל, לדעתי יש שני הסברים הגיוניים מי הם: 1- כנראה שהם קשורים לסקאייפיה, לא יודע אם אנל ספציפית אבל התואר "אל" נמצא בסקאיפיה, כמו שגאן פול היה האל הקודם, לפני אנל. 2- אמרו אבירי האל, לא אמרו איזה אל. יודעים שיש בוואן פיס אלים. אפשר אולי להגיד שהם מערכת המשפט ואולי אפילו מעל הגורוסיי לא בגלל שהם ברמה גבוהה מהם, אלא כי הגורוסיי עובדים עם הממשלה. בגלל שהאל או לא יודע זה נשמע יותר ניטרלי וכללי אני מניח שהם לא עם הפיראטים ולא עם הממשלה.
אבל לא יודע, זה הדעות שלי.

עוד ספויילר
הגיוני שדראגון היה או היה קשור למארינס או לממשלה, זו דעה שהרבה חושבים (אמרו שקראו לו "ינשוף לבן" או משהו כזה). אני יכול למצוא את עצמי מסכים עם המחשבה שלך על דראגון, אבל לדעתי הצל שלו לא מופיע שם בפאנל או לפחות לא הוא מעכשיו.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
11 חודשים לפני
בתגובה ל  איתן

ספוילר
לפי איך שזה הוצג, אבירי האל משרתים את הטנריוביטו – ה״אלים״ של עולם הים הכחול (איי השמיים קיימים בים הלבן, וככה מפרידים בין שני החלקים האלה של העולם). אני בספק שיש לזה קשר ישיר לסקייפיאה, אבל כן קשר ספרותי. סקייפיאה מאוד מזכירה את הסיפור הכללי של העולם של הים הכחול, וייתכן מאוד שהיא משמשת כמעין מיקרו סיפור שמשקף את המקרו ההרבה יותר רחב של העולם שבים הכחול. אנל כמו אימו, אבירי האל שלו לעומת אבירי האל של הטנריוביטו, לופי עם הפאנל המפורסם שבו הוא נראה כמו ניקה, הקטע שבו לופי העלים את ענן הברק האדיר של אנל שאיים להשמיד את כל סקייפיאה וחשף את אור השמש בחזרה לאי (מאוד סמלי בדיעבד)… אני חושב ששם נמצא הקשר בין שני הדברים האלה, אבל לא קשר ישיר בתוך העולם של וואן פיס.
וכן, כמו שציינתי בתגובה המקורית, גם אני לא חושב שזה לא נראה כמו הצל של דרגון. פשוט ראיתי לא מעט אנשים אומרים את זה, אז ציינתי על הדרך. אבל באופן כללי, התיאוריה לא רעה בעייני.

Dhk1234
Dhk1234
11 חודשים לפני

תודה על התרגום

trixama
trixama
11 חודשים לפני

צאפטר נחמד אבל הבא יהיה עוד יותר

eee3
eee3
11 חודשים לפני

תודה רבה על המהירות והתרגום!!!!!!!!
אגב אני זוכר שתרגמתם את המנגה של הנובל של אייס אם אני לא טועה. ואני לא מוצא את זה בדף של הנובל.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
11 חודשים לפני
בתגובה ל  eee3

המנגה באמת לא נמצאת שם. עד כמה שאני יודע, כרגע אפשר למצוא אותה רק ע״י חיפוש באתר (״חיפוש בספינה״).

eee3
eee3
11 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

לא הכרתי את האפשרות של לחפש. תודה!!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
11 חודשים לפני
בתגובה ל  eee3

בכייף 🙂 .

Kuro
נקאמה
11 חודשים לפני
בתגובה ל  eee3

תוכל למצוא אותה על ידי חיפוש: "הפרק של אייס"

עוד פוסטים

Back to top button