וואן פיס צ'אפטר 924 מתורגם לעברית!

היי חברים,

אמצע הלילה, אבל לא הלכתי לישון עד שסיימתי והוצאתי לכם את הצ'אפטר.

שם הצ'אפטר הפעם נקרא "הא", שזו גם קריאת הפתעה, כמו שכולכם מכירים, אבל יש לזה משמעות נוספת לפי האות (קאנג'י) שבה אודה השתמש: המילה מתייחסת לתיאטרון קבוקי יפני מסורתי, המורכב מ-5 מערכות. ציטוט מוויקיפדיה: "בדרך כלל כולל המחזה חמש מערכות. הראשונה, המתאימה לג'ו, נפתחת בסצנה איטית בה מכיר הקהל את העלילה ואת הדמויות השונות. שלוש המערכות הבאות, המתאימות להא, מהירות יותר, המערכה השלישית מגיעה כמעט תמיד לשיאה עם רגע דרמטי או טרגי, והמערכות השנייה או הרביעית מסתיימות לרוב בקרב. המערכה, המתאימה לקיו, היא קצרה לרוב, ומביאה את הסיפור לסיכומו המספק."

כלומר ארק וואנו בנוי כמו תיאטרון קבוקי, אז תוכלו לצפות בקרוב לשני קרבות רציניים, שביניהם סיפור דרמטי. בקיצור, הולך להיות מעניין!

תודה רבה לאשר, ליאל ו-Ye Xiu שנתנו לנו ציורים!

קרדיטים:
תרגום: אורי
מחיקה: יאיר/עידן
הדבקת טקסט: עידן/אני (מור)
שחזורים: אבישי/אלי
עריכה לשונית, בדיקה סופית והעלאה: אני (מור)

לצפייה בצ'אפטר 924
להורדת צ'אפטר 924

קריאה מהנה!

Subscribe
התרע על
guest
24 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
עידו
עידו
5 שנים לפני

יודעים, עלה לי רעיון גאוני בטירוף. למה קאידו כזה עמיד וקשיח? כאילו, מה? אפילו וויטבירד לא כזה קשוח, והוא בשונה מביג מאם קשיח גם כשהוא רוצה לפצוע את עצמו, והיא הרי לא יכולה להיפצע רק כשהיא רוצה בזה או חלשה מנטלית. הרעיון שלי הוא כזה. קאידו הוא ממש כמו צו'פר. הוא במקור איזה דרקון אגדי שאכל את פרי ההיטו היטו (בנאדם). אני יודע מה תגידו, היטו היטו נו מי נאכל ע"י צ'ופר, אבל לכל סוג פרי בזואן יש מודלים. לכלב יש זאב וחורש וכו', לציפור יש פאלקון ונשר ואפילו פניקס, ואפילו להיטו היטו נו מי יש כבר מודל שונה ידוע, היטו היטו נו מי מודל בודהה. סנגוקו אכל אותו. והוא גם קסום כזה. אז אני חשבתי שאולי קאידו אכל את היטו היטו נו מי מודל אוני (שטן, שד ביפנית, וגם ידוע בתור שד יפני), שהוא כמו ההפך מהיטו היטו נו מי מודל בודהה, הבודהה (שידועים בתור משרתים של האלים ואפילו בתור אלים) והשד. בגלל זה, הוא כמו צ'ופר, שומר על חלק מהגוף המקורי שלו כשהוא משתנה, והופך ליוצר קשוח בטירוף, עם קרניים, גוף, חלקים בחזה שנראים מוזר שהם חלק מהשד, והקשיחות היא בעצם מהדרקון. ויש גם את האפשרות הזו, שבגללה קאידו נתן לעצמו להפוך לבנאדם חזרה מדרקון כשלופי התקיף אותו, שבעצם הקשיחות באה מהפרי, ובגלל זה הוא השתנה לחלוטין לבנאדם, כדי לקבל את הכוח הזה (בעצם, בצורת הדרקון שלו, שהיא המקורית, הוא חלש מהצורה של פרי השטן המחוזקת שלו של בנאדם). יכול להיות שבעצם בצורת דרקון קאידו דווקא כן נפגע מהמתקפות של לופי. אחרת למה הוא חזר לצורת בנאדם? אם הוא היה רוצה לעשות מופע או משהו כזה, הוא לא היה מסיים את זה ברגע ואז הולך. אז, זה הרעיון שלי. מה אתם חושבים?

Sabo
קפטן
5 שנים לפני
בתגובה ל  עידו

וואו, תאוריה לא רעה בכלל!
אבל אין לנו ברירה אלא לחכות ולראות…

איתי
איתי
5 שנים לפני
בתגובה ל  עידו

ראיתי את התאוריה הזו ואהבתי אותה אבל לפי דעתי עדיין קאידו אכל את פרי הדרקון מכיוון שלרוב משתמשי הזואן ראינו שהצורה הכי חלשה זה שינוי צורה ואז צורת בן אדם ואז צורה היברידית ואני רוצה להאמין שלא ראינו עדיין כלום מהכוח של קאידו כי הוא לא השתמש עוד בצורה הכי חזקה שלו… אבל נראה מה יקרה בעתיד כי עם אודה אי אפשר לדעת מה יהיה…

עידו
עידו
5 שנים לפני
בתגובה ל  איתי

זאת תהיה הצורה ההיברידית, מה שעוד לא ראינו. חצי דרקון עם פרצוץ וקרניים עם בטן ארוכה של דרקון, זנב, רגלי דרקון, ידיים משולבות בכנפיים ולשון ארוכה כזו. הרי ראינו עד עכשיו צורות מלאות לחלוטין של היצורים, אחד בחור ענקי ומוזר שנראה כמו אוני, ואחד דרקון ענקי. הצורה האנושית של קאידו לא נראית בלל כאילו מעוברים בה מאפיינים של דרקון, למרות שהיא גדולה ומוזרה, זה עדיין לא דומה בשום צורה לדרקון. ככה גם הצורה של הדרקון לא דומה בשום צורה לצורת בן האדם, ככה שההכי חזקה, ההיברידית, עוד לא נראתה. עד עכשיו בדיוק כמו שאמרת, הצורה הכי חלשה היא שינוי הצורה המלא בדרך כלל בפירות הזואן, אבל תזכור שמדובר בפרי שטן קסום. עד עכשיו, כל הפירות הקסומים שראינו הם הרבה יותר חזקים מהצורה המקורית, גם בשינוי המלא וגם בהיברידי, כמו סנגוקו (למרות שראינו רק שינוי צורה מלא, אבל גם זה מספיק כדי להוכיח את זה) ומרקו. ככה גם בפירות העתיקים, כמו של אקס דרייק או ג'אק, כשרמות הכוח הולכות בהן ככה בדרך כלל (מהחלש לחזק) הצורה האנושית, הצורה המלאה והצורה ההיברידית.

lord of the pizza666
lord of the pizza666
5 שנים לפני
בתגובה ל  עידו

אני מסכים אם התאוריה שלך

I need a name
I need a name
5 שנים לפני

צ'אפטר מדהים!

Dvir
Dvir
5 שנים לפני

תודה ענקית!!!

בר-כרסנטי
בר-כרסנטי
5 שנים לפני

תודה על הצאפטר

למי משנה השם?
למי משנה השם?
5 שנים לפני

וואוווו
תודה רבהההה רבהה!!

benjamin
benjamin
5 שנים לפני

תודה

אייס
אייס
5 שנים לפני

למה קוראים לארק הא אם הוא מערכה ראשונה והא זה השם למערכות שניה עד רביעית?
בנוסף זה אומר שזהיגמר בחמש צאפטרים או שכל מעככה זה יותר מצאפטר אחד?

אוזמאקי די אוריה
אוזמאקי די אוריה
5 שנים לפני

תודה

asif
asif
5 שנים לפני

אני מריח איחוד בין קיד לופי ולאו
כמו בארק שאבודי

איתי
איתי
5 שנים לפני
בתגובה ל  asif

האמת שהאיחוד אף פעם לא קרה במנגה אלא רק באנימה… אבל הלוואי שהם יתאחדו!

פז כהן
פז כהן
5 שנים לפני

חחח בדיוק לפני רגע בדקתי ואני כזה אוף ממש בא לי שזה יצא שומע שיר שאני ממש אוהב פתאום התראה יצא צאפטר חדש XD
ממש תודה משקיעים בשעות בקטנות של הלילה לא ברור מאליו ממש תודה

עוד פוסטים

Back to top button