וואן פיס ריקאפ על היונקו הישנים והחדשים בתרגום לעברית!

אהלן כולם,
באיחור קל אנחנו מוציאים היום את הריקאפ ששודר ביום ראשון על היונקו, ריקאפ חמוד ביותר מומלץ לצפייה אם אתם שואלים אותי.

הדובדבן שבקצפת זה הקדימון לפרק הבא – נראה שהולך להיות מטורף!
עכשיו לריקאפ (פרק ריקאפ = פרק שמציג אירועים קודמים בסדרה ולא מעבד חומר חדש).

קרדיטים:
תרגום – יסמין.
עריכה לשונית – מור.
עיצוב דפוס – יצחק.
בקרת איכות, קידוד והעלאה – שמעון.

וואן פיס ריקאפ מתורגם לצפייה והורדה דרך טלגרם

וואן פיס ריקאפ מתורגם לצפייה והורדה דרך דרייב

וואן פיס ריקאפ מתורגם לצפייה והורדה דרך מגה

Akagami no Shimon

אין מילים בפי, רק שאריות בורקס...
Subscribe
התרע על
guest
15 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ליאור
ליאור
3 חודשים לפני

תודה רבה על הפרק!!!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני

ניתוח לפרומו ומה שאפשר לצפות מהפרק הבא – ספויילרים, כמובן:

ספוילר
אז… כידוע (מאחר ואני מניח שצפיתם בו אם אתם קוראים את התגובה הזאת), הפרומו של פרק 1109 מפוצץ באנימציה מרשימה ממגוון סגנונות ואמנים שונים, ומבטיח פרק איכותי במיוחד בשבוע הבא. לכן, בואו נעבור על כל השמות שאנחנו כבר יודעים/ יכולים לשער שעבדו עליו.

תחילה, יש לנו את הבמאי: על-פי רוטציית הבמאים של צוות האנימה, האפשרות הסבירה ביותר לזהותו של במאי הפרק היא טושינורי פוקוזאווה (Toshinori Fukuzawa) – הבמאי הראשי לשעבר של האנימה מתקופת הול קייק, והבמאי של פרקים כמו 856, 1078, ו- 1098. במידה וזה לא הוא, אני חושב שהאפשרות השנייה הכי סבירה היא שו אינוצוקה (Shō Inuzuka) – הבמאי של 1069, 1082, 1093, ועוד, ויש גם כאלה שמשערים כי אולי מדובר דווקא בסאטושי איטו (Satoshi Itō) – הבמאי הראשי העכשווי של האנימה והבמאי של, לדוגמה, פרק 1076 – אבל בעיניי הסיכויים לכך הם די נמוכים.
באשר לבמאיי האנימציה (אני מאמין שיש שניים/ שלושה), בהתחשב בכך שהוא לא נראה כבר די הרבה זמן, ובכך ששוט אחד של לופי בפרומו הזכיר לי אותו, אני נוטה להאמין כי שואיצ'י איטו (Shūichi Itō) – במאי האנימציה של סצנת הפתיחה של 1089 עם השיחה בין כובעי הקש, לדוגמה – הוא אחד מהם.

ועכשיו, לחלק המעניין ביותר בפרומו הזה – האנימציה עצמה, והאנשים מאחוריה:
קודם כל, כמובן שניתן לראות בפרומו הרבה קאטים של S-הוק וקאקו אשר צוירו על-ידי וינסנט צ'אנסארד (Vincent Chansard) האגדי, אז אתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה אני נרגש לקראת עבודתו הבאה בהתחשב בכך שהוא האנימטור האהוב עליי.
שנית, יש לנו את נאוטושי שידה (Naotoshi Shida), אותו אני בטוח שרבים מכם זיהיתם מסוף הפרומו בתור האחראי לסצנת המתקפות המשולבות של לופי עם לוצ'י וזורו עם קאקו על השרפים (סצנה שהייתי בטוח שתתחלק בין שני אמנים, אבל באופן טיפוסי ביותר לשידה בהיותו סוס עבודה, כמובן שהוא עשה את כולה בעצמו חחחחח).
שלישית, יש לנו את השוטים של קיד ושאנקס. שני השוטים של קיד מציגים איור שמאוד נראה כמו שילוב בין הסגנונות של מאסאמי מורי (Masami Mori) ואקיהירו אוטה (Akihiro Ota), ולכן, למרות שזה יהיה הזוי לגמרי בשבילו כבר לחזור לאחר הסצנה הארוכה והמדהימה שלו מפרק 1104, אני חושב שמדובר בעבודתו של שינוסוקה טנאקה (Shinnosuke Tanaka). באשר לשאנקס, מאסאיה האסגאווה (Masaya Hasegawa) שיתף את הפרומו (מה שרומז על מעורבותו בפרק), והשוט הזה הכי מזכיר לי את האיור שלו, אז בעיניי הוא צייר אותו. בנוסף, כתבתי את ההשערה הזאת לגבי האסגאווה בטוויטר והוא עשה לי לייק עליה, מה שאני חושב שדי מאשר שאני צודק (עדיין לא בטוח ב- 100%, אבל קרוב לכך).
לסיום, הקאט האחרון שאני רוצה לציין הוא זה של היד של S-הוק נעה בכיוון זורו ולופי. הקאט הזה ממש הזכיר לי את הסצנה של שוטארו באן (Shōtarō Ban) מפרק 1095, אבל הוא עשה קטע אנימציה ארוך ומושקע מאוד לפרק 1105, אז זה לא נראה לי סביר שהוא יופיע שוב כל-כך מהר – בטח ובטח שעם משהו מטורף ומורכב כל-כך לציור כמו הקאט הנ"ל מהפרומו (למרות שזו כן אפשרות). לכן, הניחושים הבאים שנראים לי אפשריים הם או כריס (Chris) או יי פאן (Yi Pan), אבל אלה השערות שאני לא בטוח לגביהן בכלל.

בנוגע להנרי ת'ורלואו (Henry Thurlow), עליו כתבתי כי הוא משתתף בפרק הזה בשבוע שעבר, ההשערה שלי הייתה מבוססת על-כך שהוא כתב לפני כמה שבועות כי יש לו סצנת אקשן של 40~ שניות שתופיע ממש בשבועות הקרובים, אבל מאחר והוא כתב בראשון כי הוא לא עבד על 1109, כנראה שמדובר בפרק אחר (יתכן מאוד ש- 1110, אבל נחכה ונראה).

ו… זהו. הרבה זמן שלא כתבתי מגילה כזאת, חחחחח. מקווה שעזרתי להלהיב אתכם לקראת ראשון הקרוב, ומצפה בעצמי בקוצר רוח להגעתו – גם כדי לצפות בפרק, וגם כדי לראות כמה מההשערות שלי יתבררו כנכונות. 🙂

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 3 חודשים לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אגב, סתם כפרט טריוויה, אני כתבתי את המגילה הזאת באיזו נסיעה באוטובוס עוד ביום שני וחיכיתי ליציאת הפרק כדי לפרסם אותה פה חחחחח. 😉

רודי
רודי
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

תודה ענקית על הניתוח זה מוסיף המון מידע וכמובן מוסיף המון הייפ על ההייפ שכבר יש, אז תודה רבה ונתראה בראשון בפרק המדהים הזה.
וסתם שאלה מי היה הבמאי הראשי של ארק וואנו? כי שם ממש הורגשה עלייה באנמציה.

נערך לאחרונה רודי ע"י 3 חודשים לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  רודי

בשמחה. 🙂

לשאלתך, כשארק וואנו התחיל התחולל מהפך שלם בתפקידים המובילים של צוות האנימה, כאשר הגדול שבשינויים היה בהפיכת הבמאי הראשי לתפקיד המתחלק בין 3 אנשים: אחד מרכזי, ושניים שהם ״סגנים״ שלו ותומכים בו (על-מנת לחלק את עומס העבודה).
בתחילת הארק (פרק 892), טאצויה נגאמינה (Tatsuya Nagamine) – שהוא הבמאי של הסרט זי ומי שמגיע לו הכי הרבה קרדיט על המהפך ההפקתי של הסדרה – קודם לתפקיד הבמאי הראשי, כאשר קוהיי קורטה (Kōhei Kureta) ואייה קומאקי (Aya Komaki) קודמו לתפקיד סגניו כעוזרי הבמאי הראשי. מאז, התרחשו לאורך הארק כל מיני שינויים בתפקיד זה: קומאקי עזבה בתום אקט 2 של וואנו, ובמקומה קודם לתפקיד סאטושי איטו (Satoshi Itō); לאחר-מכן, בפרק 1031, קורטה עזב גם הוא, ובמקומו קודם יאסונורי קוייאמה (Yasunori Koyama), כאשר במקביל נגאמינה ירד לתפקיד הסגן השני ואת מקומו תפס איטו בתור הבמאי הראשי החדש – מה שיצר את מבנה השלישייה שיש לנו כרגע.

ראוי לציין כי קומאקי וקורטה לא באמת עזבו את האנימה מייד לאחר ירידתם מתפקידיהם המובילים בצוות, שכן שניהם ביימו ועשו את הסטוריבורד לעוד מס' פרקים לאחר-מכן בתור פרידה מהסדרה, אבל כיום שניהם כבר לא מעורבים בוואן פיס בכלל, ואחד מהם (קומאקי אם אני לא טועה, אבל לא סגור על זה לגמרי) מוביל כרגע את הצוות של דרגון בול דאימה בתור הבמאי הראשי שלה.
כמו כן, כמובן שהיו גורמים נוספים לשינוי הקיצוני באיכות האנימה עם תחילת וואנו, ובהמשך גם לעלייה ההתמדתית באיכות ככול שהשנים עברו, אבל התמקדתי בתפקיד הבמאי הראשי של האנימה משום שעליו שאלת. 🙂

רועי
רועי
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אחחח סטארק באמת שאחת הסיבות שאני נכנס לאתר הזה כל שבוע זה בשביל התגובות שלך

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  רועי

ואני משתדל להקפיד על כתיבתן בשביל אנשים כמוך שנהנים לקרוא אותן 🙂 תודה!

Kesk
Kesk
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

השניות הראשונות בפרומו הן של וינסנט ככל הנראה? למען האמת, לא ידעתי. לא חשבתי עליו בכלל. זה לא היה נראה כמו איור שלו, אולי רק הקטע הקצר של קאקו שראינו. מעניין.
אני חושב שטאנאקה יעבוד אולי על קטע מאוד קצר בקרב בין

ספוילר
s הוק לבין לופי, שורו, קאקו ולוצי.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

נא להקפיד על השימוש בתיבת הספויילר.

ספוילר
לוצ׳י וקאקו עדיין לא שוחררו בפרק הקודם.

בנוגע למה שכתבת, כן, השניות הראשונות הן חד-משמעית של וינסנט. האיור על S-הוק אכן קצת שונה מהרגיל שלו, אבל אפשר לזהות בקלות שזה הוא לפי התנועה המאוד תלת-מימדית ולפי הטשטושים על היד של השרף כשהיא מתקרבת ל״מצלמה״. בנוסף, האיור על קאקו הוא בדיוק כמו האיור הרגיל שלו, מה שהופך את הזיהוי לאפילו יותר קל. כמו כן, יש לציין כי השניות הראשונות הן לא כל האנימציה של וינסנט שמוצגת בפרומו – יש גם קאטים נוספים של S-הוק בהמשך שהם בבירור שלו.
באשר לטנאקה, זה תיאורטית אפשרי, אבל לא הוצג בפרומו משהו מהקרב הזה שנראה שלו, אז אני בספק. אם הוא מעורב בפרק, זה כנראה בסצנה שכתבתי עליה במגילה.

Kesk
Kesk
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אבל בפרומו רואים שהם שוחררו. זה למקרה שהאנשים שלא ראו מהפרומו או מהריקאפ עדיין לא יחשפו למידע הזה?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
3 חודשים לפני
בתגובה ל  Kesk

בדיוק כפי שיש להכניס ספויילרים מהפרק השבועי לתיבת ספויילר תחת הפוסט של אותו הפרק, על אחת כמה וכמה ברור שיש להכניס ספויילרים מהפרומו…

David
David
3 חודשים לפני

אני יכול לראות רק דרך דריב אתה יכול לתת קישור גם לריב בבקשה

David
David
3 חודשים לפני
בתגובה ל  David

הכוונה לדריב לא לריב וכי מגה ודרייב לא עובדים אצלי

David
David
3 חודשים לפני
בתגובה ל  David

סליחה תיקון אוטומטי כי מגה וטלגרם לא עובדים לי עם יש קישור בדרייב אני ישמח תודה

PortgasDMor
קפטן
3 חודשים לפני
בתגובה ל  David

הוספתי קישורים לדרייב. 🙂

עוד פוסטים

Back to top button