מונקי די דרגון

שם ביפנית: モンキー・D・ドラゴン

שם באנגלית: Monkey D. Dragon

שם בעברית: מונקי די. דרגון

כינוי: דרגון המהפכן, האיש המסוכן בעולם, האיש המבוקש בעולם

גיל: לא ידוע

תאריך לידה: 5 אוקטובר

הופעה ראשונה: פרק 52   

באונטי: לא ידוע

מונקי ד. דרגון, הידוע בכינויו "דרגון המהפכן", הוא אביו של לופי ובנו של גיבור הנחתים מונקי ד. גארפ. הוא המנהיג ידוע לשמצה ומייסד הצבא המהפכני שמנסה להפיל את ממשלת העולם. הוא האויב הגדול ביותר של הממשלה העולמית, והוא נחשב לאדם המסוכן ביותר והמבוקש ביותר בעולם.

מראה:
דרגון נראה לבוש בגלימה ירוקה המכסה את כולו כולל את הראש,כאשר הגלימה אינה מסתירה את גופו רואים את דרגון לובש חולצה כחולה ומכנסיים כחולים ,נעליים שחורות ובעל קעקוע בעין שמאל.
כוח ויכולות:
יכולותיו של דרגון הן כל סוגי ההאקי ופרי שטן לא ידוע (במידה ויש לו פרי שטן).
שונות:
האישיות של דרגון לא ידועה בגלל המסתורין הרב שלו. הוא רציני לגבי מסעו להשגת מטרותיו, ומזהיר את פקודיו כי הסכסוך נגד ממשלת העולם יהיה ממושך ומפרך.
דרגון נלחם נגד הדיכוי של ממשלת העולם כלפי אנשים לדוגמא כשחילץ את תושבי המסוף האפור והציע להם תפקיד בצבא המהפכני.
אופי:
על דרגון לא ידוע לנו הרבה, הוא שקט רוב הזמן אך מדבר עם אנשיו ובנוסף כחלום דרגון רוצה להפיל את הממשלה העולמית
עבר:
דרגון נראה כבעל שנאה כלפי אצילי גואה שהרסו את האזור האפור, והציל את תושבי הר האשפה כמעשה של התרסה על האצילים שניסו להרוג אותם. נראה כי שנאתו של דרגון לאצילים אינה כוללת את סאבו. למעשה, דרגון היה המום לשמוע את הבושה של הילד על היותו נולד אציל, והקשיב למה שהיה לו לומר- "אז סוף סוף את מאלצת את הילדים שלך לומר דברים כאלה, ממלכת גואה! "

כאשר נראה על ולצדו אמפוריו איוונקוב, הבחין איוונקוב כי יש לו הרגל להסתכל תמיד לכיוון האיסט בלו כאשר הרוח משתנה. איוונקוב, סבור כי הסיבה לכך היא שיש לו משפחה במזרח הרחוק.
ההיסטוריה של דרגון נותרה בעיקרה מסתורין, מלבד היותו נולד בממלכת גואה. לכן, לא ברור למה לופי נשאר להיות אחראי בידי סבו. עם זאת, ניתן להסיק כי מתישהו לפני או אחרי הלידה של לופי, הוא התחיל את התנועה המהפכנית ולהיות מנהיג שלה. האידיאלים שלו החלו להתפשט לאט ברחבי העולם. בזה אחר זה החלו מדינות לתמוך בו לאט, אם כי לעתים באמצעות מלחמה.

מערכות יחסים:
אמפוריו איוונקוב, שלא ידע על משפחתו של דרגון עד לאחר שנפגש עם לופי, אך נאמנותו לדרגון הובילה לכך שיגן עליו בכל מחיר.
גם ברתולומיאו קומה שהיה פעם חבר בצוות הצבא המהפכני, כפי שמוצג בפלאשבק כאשר דרגון חילץ את אנשי הר האשפה בממלכת גואה. מערכת היחסים שלו עם דרגון היא עדיין בגדר תעלומה, אם כי הוא יודע שלופי הוא בנו של דרגון, עובדה שאפילו איוונקוב לא ידע עד שפגש את לופי..
סאבו היה היחיד שנראה כיצד הקשר בינו לבין דרגון התחיל. כשדרגון הגיע לממלכת גואה, הוא היה המום לשמוע את הבושה של הילד על היותו נולד אציל, והקשיב למה שהיה לו לומר. בעקבות הודאתו של סאבו למזימה, חילצו דרגון וצבא המהפכה את אזרחי האזור האפור. מאוחר יותר הוא הציל את חייו של סאבו והניח לו להצטרף לצבא המהפכני, שם הוא בסופו של דבר מתפקד כיד ימינו של דרגון. סאבו מתייחס לדרגון כאל "דרגון-סאן", כלומר, בכינוי כבוד, נראה שהוא נאמן לו, והוא אמין מספיק כדי להוביל את החקירה של הצבא המהפכה בסחר הנשק של דרסרוסה. הוא גם העניק לסאבו רשות להשיג ולאכול את פרי השטן מרה מרה נו מי של אייס. עם חזרתו של סאבו לבלטיגו בעקבות שליחותו בדרסרוסה, סאבו הודיע לדרגון אישית על האופן שבו היה לופי בדו"ח שלו.
גם ממשפחתו של דרגון ידועים שני קשרים בלבד.
הראשון מבניהם הוא אביו, מונקי ד. גארפ סגן האדמירל המפורסם, אם כי לא נראה קשר ישיר בין השניים. גארפ סיפר ללופי מי הוא אביו בווטר 7 וצחק כשהבין שהוא לא צריך לספר לאנשים מידע כזה. גארפ ציין שהסיבה שבגללה דרקון נמצא בלוגטאון הייתה לראות את לופי יוצא ל"גראנד ליין", ודרגון בסופו של דבר הציל את לופי מסמוקר.
נראה כי לגארפ ודרגון יש הערכות שונות על האיסט בלו. בעוד גארפ תופס אותו כמקום שליו למדי, דרגון מביע את סלידתו מהשקפתו של גארפ על "שלום", שכן זה היה לא יותר מאשר צורה של דיכוי שהוסמך על ידי החוק- הממשלה העולמית.
לופי ,בנו של דרגון. אף על פי שהוא עדיין לא הציג את עצמו בפני לופי, דרגון תומך במעשיו של בנו עד כה. הוא הופיע בלוגטאוון לראות את לופי חוצה לגראנד ליין ועצר את סמוקר מללכוד אותו.
דרגון גם נראה גאה מאוד בלופי שגורם לצרות עבור הממשלה העולמית.
מנהגו יוצא הדופן של עמידה ברוח ופניו אל האיסט בלו, שם עזב את לופי, כנראה אומר שהוא מתגעגע לבנו.
כאשר נודע לו על החדירה השנייה של לופי במרינפורד, הוא החליט להתמקד במטרותיו שלו, מתוך מחשבה שלופי היה מבוגר דיו לטפל בעצמו.
ההיסטוריה של דרגון נותרה בעיקרה מסתורין, מלבד היותו נולד בממלכת גואה. לכן, לא ברור למה לופי נשאר להיות אחראי בידי סבו. עם זאת, ניתן להסיק כי מתישהו לפני או אחרי הלידה של לופי, הוא התחיל את התנועה המהפכנית ולהיות מנהיג שלה. האידיאלים שלו החלו להתפשט לאט ברחבי העולם. בזה אחר זה החלו מדינות לתמוך בו לאט, אם כי לעתים באמצעות מלחמה.
מידע כללי:
לכל בני משפחת מונקי יש סימן בצד שמאל של פניהם. בזמן שללופי ולגארפ יש צלקת, לדרגון יש קעקוע די גדול באותו צד.

 

Back to top button