מי הולך למות?! | חדשות וואן פיס

שלום וחג שמח לכולם! איך היה חנוכה? אלה מכם שהיה להם חופש נהנו? אלה מכם שלא התגעגעו למתי שהיה? (טוב ביאסתי, סליחה)
אכלתם כמו שצריך? סופגניות? לביבות? אישית, אני מעדיף בהרבה לביבות (וכשאני אוכל לביבות אני אוכל עשרות שלהן חחחחח), אבל תעדכנו מה אתם!
בכול מקרה, לשם מה התכנסנו כאן היום? ובכן, כפי שאתם יכולים לראות בעצמכם, כבר עבר לא מעט זמן מאז פוסט החדשות האחרון שלי, אבל זאת לא הסיבה העיקרית. הסיבה העיקרית היא, כמובן, ג'אמפ פסטה (Jump Festa)!
לאלה מכם שלא יודעים, ג'אמפ פסטה הוא כנס האנימה הגדול בעולם, שנערך בכול שנה בחודש דצמבר, ובו מוכרזים מלאאאאאאא דברים גדולים להמון סדרות אנימה ומנגה, וביניהן, וואן פיס. במקרה של וואן פיס, כבר נהייתה מסורת ובה בכול שנה אודה מפרסם באירוע הזה מסר למעריצים, ובו הוא רומז לנו על מה שאפשר לצפות לראות בשנה הקרובה במנגה, ו… בואו רק נגיד שהמסר השנה… וואי וואי, מטורף. אבל זה יאלץ לחכות להמשך.
אז כן, יש לנו היום מידע על עתיד הסדרה, עדכונים חשובים על רד ומתי הוא יגיע לאינטרנט, המון מידע על המשחק המושקע ביותר של וואן פיס אי-פעם, ואפילו דברים שקשורים למונדיאל, אז בלי עוד אף מילה מיותרת – בואו נתחיל.
ונפתח עם המנגה.

עדכוני מכירות המנגה, ציור מאודה:

אז למקרה שאתם לא יודעים, שנת כספים (פרק הזמן ובו נספרים נתוני מכירות ורווחים) נספרת מדצמבר עד נובמבר ולא מינואר עד דצמבר, ולכן, למרות ששנת 2022 עוד לא באמת נגמרה, כבר יש לנו את נתוני המכירות של המנגות הנמכרות ביותר בכול השנה.
על-פי אותם נתונים, וואן פיס הגיעה למקום הרביעי בדירוג המנגות הנמכרות ביותר ביפן בשנת 2022, לאחר שמכרה 10,364,102 עותקים בשנה האחרונה. מעל וואן פיס נמצאות אך ורק מרגל×משפחה (SPY×FAMILY), נוקמי טוקיו (Tokyo Revengers), וג'וג'וטסו קאיזן (JUJUTSU KAISEN) – שאם אתם רואים אפילו מעט אנימות מעבר לוואן פיס, אני בטוח ששמעתם את השמות שלהן, כי הן 3 מהסדרות הגדולות ביותר של השנים האחרונות. למקום החמישי, אגב, הגיעה אקדמיית הגיבורים שלי, ומספר העותקים שוואן פיס מכרה שווה לכמעט פי שניים מזה שלה.
בנוסף, בדירוג הווליומים הנמכרים ביותר של השנה, וואן פיס תפסה את מקומות 7, 4, 3, ו- 2.
למקום השביעי הגיע ווליום 104, שמכר 1,609,752 עותקים (והוא יצא בנובמבר, שלהזכירכם, הוא החודש האחרון של השנה הכספית).
למקום הרביעי הגיע ווליום 102, שמכר 1,946,333 עותקים.
למקום השלישי הגיע ווליום 103, שמכר 1,976,427 עותקים.
ולסיום, למקום השני הגיע ווליום 101, שמכר בשנה האחרונה 2,007,590 עותקים.
נתון מכירות נוסף של המנגה ביפן מ- 2022 מספר על מכירות הווליומים הישנים, ולפיו, המכירות שלהם חוו עלייה של 220% ביחס לשנת 2021. הסיבה המרכזית לכך היא הצלחתו האדירה של רד, שדחפה קהל רחב של אנשים סוף-סוף לנסות את הסדרה ולהיכנס אליה.

אבל פה זה לא נגמר, כי יש לנו גם נתונים על צרפת. למקרה שאתם לא יודעים, צרפת היא המדינה השנייה הכי רווחית של וואן פיס בעולם, והצרפתים ממש אובססיביים לסדרה – ברמה שאפשר לראות פרסומות שלה במקומות כמו הרכבת התחתית, בכול חנות של גיקים תמצאו דברים שקשורים לוואן פיס, והמנגה אפילו הוזכרה בחדשות הטלוויזיוניות של צרפת לאחר שיצא צ'אפטר 1044 ההיסטורי.
אז כמה וואן פיס מכרה בצרפת? לא פחות מ- 4,900,000 עותקים. לצורך ההשוואה, בשנת 2019 המנגה מכרה בצרפת 1,300,000 עותקים, אז אפשר לראות בבירור שהסדרה רק ממשיכה להתגבר במדינה.
בנוסף, התפרסם כי מכירות המנגה הכוללות בצרפת מאז שהתחילה להתפרסם שם עומדות על 34,600,000 עותקים, ששוב, זה המון, והכי הרבה בכול העולם אחרי יפן עצמה (למרות שיש פער של מאות מיליונים בין יפן לצרפת).

אוקיי, אז אלה המכירות, אבל מה לגבי הציור של אודה שהבטחתי? אל תדאגו, לא שכחתי. הציור הוא ציור שפורסם לקראת ג'אמפ פסטה מספר ימים לפני שהאירוע התרחש, ולמען ההבהרה, לא, אודה לא טעה עם ה- 2023. כנסי ג'אמפ פסטה נקראים על-שם השנה הבאה לזו שהם נערכים בה, מכיוון שמוכרזים בהם תמיד דברים שנוגעים לשנה הקרובה. לכן, לדוגמה, האירוע שנערך ב- 2022 נקרא ג'אמפ פסטה 2023 – כי מוכרזים בו דברים על 2023.

ומאחר וכבר דיברנו על מכירות ורווחים, בואו נמשיך אל הפינה הקבועה של החדשות מאז שהסרט יצא ביפן…

הרווחים של הסרט רד:

הפעם יש לנו את הנתונים על לא מעט מדינות, אז הבה נעבור עליהן אחת-אחת.
נתחיל עם יפן, ובה, כרגיל, יש לנו את כל הסופ"שים שעברו מאז הפוסט הקודם:
בסופ"ש ה- 13 – במקום הראשון בקופות, לאחר שמכר 224,000 כרטיסים והרוויח 303,513,150¥ (2,040,000$).
בסופ"ש ה- 14 – במקום הראשון בקופות, לאחר שמכר 90,000 כרטיסים והרוויח 122,947,620¥ (838,000$).
בסופ"ש ה- 15 – במקום השלישי בקופות, לאחר שהרוויח 147,225,740¥ (1,040,000$). [אין נתוני מכירות כרטיסים מפה]
בסופ"ש ה- 16 – במקום הרביעי בקופות, לאחר שהרוויח 80,532,700¥ (567,000$).
בסופ"ש ה- 17 – במקום הרביעי בקופות, לאחר שהרוויח 65,391,250¥ (471,000$).
בסופ"ש ה- 18 – במקום השביעי בקופות, לאחר שהרוויח 39,196,700¥ (287,300$).
בסופ"ש ה- 19 – במקום השביעי בקופות, לאחר שהרוויח 43,654,510¥ (316,900$).
בסופ"ש ה- 20 – במקום התשיעי בקופות, לאחר שהרוויח 37,656,260¥ (274,200$).
אז כן, אפשר לראות מגמת ירידה (מן הסתם, חייבת להיות), אבל הסרט עדיין מרוויח המון. העובדה שרד עדיין היה המקום הראשון בסופ"ש ה- 14 שלו, בעוד שסרט שיצא ממש לאחרונה ביפן מהבמאי האהוב ביותר בכול התעשייה כיום ירד מהמקום הראשון בסופ"ש הרביעי שלו, היא פשוט מטורפת, ומראה כמה הסרט הזה באמת ענק.
אבל זה לא נגמר פה, כי בחזרה של מעט זמן אחורה, 93 ימים לאחר יציאתו ביפן, רד הגיע ל- 18,000,000,000¥ (122,400,000$) לאחר שמכר 13,000,000 כרטיסים, מה שרשמית הפך את כמות הכרטיסים שהוא מכר לגדולה מעשירית מאוכלוסיית יפן. כמובן שזה לא אומר שעשירית מאוכלוסיית יפן הלכה לצפות בסרט, כי יש אנשים שהלכו יותר מפעם אחת, אבל זה עדיין מספר כרטיסים מטורף למכור.
לכבוד ההגעה של רד לרווחים אלה פורסמו שני ציורים חדשים, אחד של צוות האנימה ואחד של אודה:
הציור של צוות האנימה.

הציור של אודה.

ומיפן בקצה המזרח לארה"ב בקצה המערב, ביום הראשון שלו רד הרוויח 4,799,825$, והיה הסרט הרווחי ביותר בכול המדינה באותו היום – אפילו מעל בלאק אדם שהיה מאוד חדש באקרנים גם הוא. לצורך ההשוואה, נהירה, הסרט הקודם של וואן פיס, הרוויח ביום הראשון שלו בארה"ב 1,308,517$, אז רואים בבירור את העלייה האדירה בפופולריות של וואן פיס גם שם.
בתום סופ"ש הפתיחה שלו, רד עמד על רווחים של 9,475,251$, והיה הסרט השני הכי רווחי במדינה באותו הסופ"ש. בסופ"ש השני שלו בארה"ב, רד הרוויח 1,447,807$, מה שהביא אותו לרווחים כוללים במדינה (כולל גם את הימים שבין הסופ"שים כמובן) של 12,768,073$. עם ההגעה לרווחים אלה, רווחיו הבינלאומיים של רד רשמית עברו את ה- 150 מיליון דולר, ועמדו על סכום מדוייק של 151,771,841$.
אז הסתכלנו על אסיה, והסתכלנו על אמריקה. רוצים עד את אירופה? מקווה שכן, כי בסופ"ש הפתיחה שלו בבריטניה ואירלנד רד הרוויח למעלה מחצי מיליון יורו (קרוב ל- 600,000$).
ובהמשך של המסע מזרחה… למקום שאני מעוד הופתע שיש לי בכלל נתונים עליו, אבל יש אז למה לא לכתוב, ערב הסעודית. בסופ"ש הפתיחה שלו שם, רד מכר 61,000 כרטיסים והרוויח 1,050,000$. עם רווחים אלה, רד הפך לסרט האנימה עם סופ"ש הפתיחה הטוב ביותר בהיסטוריה של המדינה.
לסיום, המדינה האחרונה בהחלט שיש לנו היא סין. בסופ"ש הפתיחה שלו בסין, רד הרוויח 56,000,000RMB (המטבע הסיני, שווה לכ- 7,900,000$) – מה שהביא אותו למקום הראשון בקופות באותו הסופ"ש. בתום היום הרביעי ליציאתו, רווחיו של רד במדינה עמדו על 10,500,000$.
אגב, כתוצאה מהצלחתו האדירה בקופות, רד הוא הסרט הראשון של וואן פיס שיוצא באולמות הקולנוע של למעלה ממאה מדינות ברחבי העולם.
ומאחר ואנחנו כבר מדברים על רד, בואו נעבור על הדברים האחרים שפורסמו לגביו.

רד יורד מהאקרנים ביפן:

כן, שמעתם נכון. למרות ההצלחה הרבה שרד עדיין חווה ביפן, אודה פרסם מסר ואמר כי הוא והצוות שלו לא חושבים שזה רעיון טוב למשוך את ההקרנות של הסרט "רק כדיי להרוויח כסף", והחליטו כי הוא ירד מהאקרנים בעתיד הקרוב.
אישית, אני לא ממש מבין למה, ודיי חבל לדעתי לפגוע באפשרות של הסרט לעלות עוד יותר בדירוג הסרטים הרווחיים ביותר ביפן – משהו שממש הייתי שמח לראות. עם זאת, מהצד של חצי הכוס המלאה, לפחות זה אומר שאנחנו מתקרבים לפרסום של רד לצפייה ביתית, ובהתאם, גם ליציאתו באתר 🙂 .

ספויילר לסרט רד

במסר נוסף, ונפרד לגמרי מהקודם שציינתי, אודה רמז כי מקורו של "מלך השדים" טוט מוזיקה קשור למקורם של פירות השטן. הוא אמר כי מקורותיהם קשורים, שכן השטן הוא "התגלמות ההצטברות של רגשות שליליים של אנשים", וזה מאוד מעניין. בנוסף, באותו המסר, אודה אישר כי מלך השדים הוא קאנוני לחלוטין לסיפור של וואן פיס… מה?!

[collapse]

על המסר הזה יש לי משהו לציין, אבל הוא כולל ספויילרים למנגה, אז…
Spoiler

אם אתם קוראים את המנגה, אתם בוודאי זוכרים את הרגע הענק הזה שהיה לאחרונה, ובו וגהפאנק חשף כי פירות שטן נולדו מהתשוקות והדמיון של אנשים… אם משלבים את האמירה הזאת עם המידע מהמסר של אודה, נראה יתכן מאוד שאלה לא בהכרח היו תשוקות חיוביות ויפות כמו אל השמש ניקה… אבל נחכה ונראה.

[collapse]

דבר נוסף שפורסם לסרט הנהדר הזה הוא ה- SBS שלו, שהוא סרטון קצר (מעט יותר מדקה) של שאלות ותשובות על הסרט עם הבמאי גורו טאניגוצ'י ואודה עצמו. הצוות התותח שלנו תרגם לנו את הסרטון הזה ישירות מיפנית כדיי שכולנו נוכל לצפות בו, אז מוזמנים לצפות. שימו לב – הסרטון כולל ספויילר קטן מהמנגה, וכמובן שספויילרים ענקיים לרד.
קרדיטים לתרגום ה- SBS:
תרגום מיפנית – מור.
עריכה לשונית – מעין.
קידוד – ניצן.
לצפייה ב- SBS של רד

על ה- SBS של רד

האמת שאודה וטאניגוצ'י לא ממש ענו על שאלות אלא יותר דאגו להשאיר אותן פתוחות… אבל אלה הפרטים המעניינים שקיבלנו:
• מעין הסכמה שקטה על-כך שהצללית הקטנה בצ'אפטר 1055 באמת הייתה של אוטה. זה היה דיי ברור, אבל תמיד טוב לקבל אישור רשמי ולסגור את ההתלבטות בנושא.
• אישור רשמי כי אוטה היא הסיבה שלופי היה אובססיבי כל-כך ללמצוא מוזיקאי לצוות מתחילת המסע שלו.
• רמיזה מאודה כי יתכן שאוטה עודנה בחיים… בבקשה שלא… המוות שלה היה מושלם ומצמרר בסרט, ואני באמת חושב שעדיף להשאיר אותה ככה (ואני לא מאלה ששונאים את הנטייה של אודה להחזיר דמויות לחיים).

[collapse]

לסיום בפינת המידע על רד, זוכרים את הסרטונים מהקרנות הבכורה של הסרט? אז יש שלושה חדשים, והם מספרד, וייטנאם, וקוריאה.
מאירוע הקרנת הבכורה של רד בספרד
מאירוע הקרנת הבכורה של רד בווייטנאם
מאירוע הקרנת הבכורה של רד בקוריאה
ומהסרט האחרון למשחק החדש ביותר…

המון, ואני מתכוון המון, מידע על המשחק "וואן פיס: אודיסאה":

כמו שאתם מבינים מהכותרת, יצאה כמות פסיכית לגמרי של מידע על המשחק החדש של וואן פיס הקרב ובא, אז בואו נעבור על הכול.
קודם כל, יש לנו טריילר למשחק, שהפעם מציג את חזרתם של כובעי הקש לסיפור של ווטר 7 ואניס לובי דרך עולם הזכרונות של המשחק.
לצפייה בטריילר ווטר 7/ אניס לובי של המשחק
הטריילר מראה כי השחזור של הארק הזה ייעשה עם אלמנט בולט אחד ששונה מאוד, והוא שרובין אינה בצד הנחטף הפעם. במקומה, זה נראה שכובעי הקש יגיעו להציל את אוסופ. וואו… איזה רעיון מיוחד ומגניב זה לחדש סיפור כל-כך מכונן של רובין, כנראה הארק שבו היא הייתה המרכזית ביותר, רק שהפעם היא בצד שבא לעזור ולהציל את חבריה עם ביטחון מלא בעצמה ובהם… זה ממש יפה.
אגב, לא יודע לגביכם, אבל אני חשבתי על העובדה שהרעיון של להפגיש את כובעי הקש של אחרי הטיימסקיפ עם נבלים מלפני הטיימסקיפ כמו בארוק וורקס ו- CP9 זה מאוד בעייתי, כי זה יהפוך את הקושי בקרבות לחסר היגיון בשל פערי הכוחות שאמורים להיות. עם זאת, אז חשבתי על-כך שאותם סוכני בארוק וורקס ו- CP9 נוצרים לגמרי מאיך שכובעי הקש זוכרים אותם, כי המשחק מתרחש בעולם שנוצר מהזכרונות של כובעי הקש. במילים אחרות, לוצ'י, למשל, של אותה התקופה, הוא כלום בשביל לופי של אחרי הטיימסקיפ, אבל בגלל שלופי לא נלחם בלוצ'י של אותו הזמן, אלא באיך שהוא זוכר שלוצ'י היה באותו הזמן – אויב קשה וחזק שהביא אותו לקצה גבול היכולת שלו ומעבר אליו – הקרב עדיין יהיה קשה ללופי, כי רמת הכוח של לוצ'י נובעת מהזיכרון של לופי של כמה קשה היה להביס אותו. אותו הדבר תקף גם לשאר כובעי הקש ולכול הקרבות שלהם – בגלל שרמת הכוח של האויבים שלהם נובעת מאיך שכובעי הקש זוכרים אותם מאז, ובאותו זמן האויבים האלה היו ממש חזקים בשבילם, גם הקרבות של כובעי הקש בעולם הזכרונות יהיו קשים. חייב לציין שזאת דרך ממש מתוחכמת וחכמה להכניס אלמנט כזה של הפגשת כובעי הקש של היום עם החוויות שהם עברו בעבר, וזה מראה על כתיבה יפה וחכמה במשחק (כיאה למשחק שפותח במשך למעלה משש שנים).
פורסם גם טריילר גיימפליי לארק ווטר 7 של המשחק, אז מוזמנים לצפות.
לצפייה בטריילר גיימפליי של ווטר 7 במשחק
הלאה, יש לנו "טריילר זכרונות" למשחק, החושף כי הוא יכלול גם שחזור של הארקים מארינפורד ודרסרוזה.
לצפייה בטריילר הזכרונות של המשחק
הטריילר חושף בנוגע למארינפורד כי למרות שלופי יודע שמדובר בעולם הזכרונות ושזה לא ישנה כלום, הוא רוצה להציל את אייס ולתקן את מה שהוא לא יכל לעשות בפעם הקודמת. כל הצוות כמובן מסכים, והמבצע להצלת אייס יוצא לדרך – רק שהפעם כל כובעי הקש נמצאים.
בנוגע לדרסרוזה, הטריילר חושף כי קוראזון יחזור לחיים בעולם החלומות?! מה??? זה ממש סקרן אותי.
ולטריילר האחרון שלנו, יש לנו "טריילר מערכת" המציג את מערכת המשחקיות של אודיסאה.
לצפייה בטריילר המערכת של המשחק
מידע נוסף שפורסם על המשחק מספר כי הוא לא יכלול אפשרות לשחק כמה אנשים ביחד – לא מאותו המשחק, ולא אונליין. בנוסף, משקל המשחק הוא 35 ג'יגה, ונכון לעכשיו, לא מתוכננות לו הרחבות (DLC) עתידיות כלשהן.
אוקיי, ועכשיו כשסיימנו עם זה, בואו ניכנס למידע המסיבי האמיתי שפורסם על המשחק… קיבלנו המון מידע על דמויות ומקומות מקוריים מתוך המשחק, אז בואו נעבור על הכול:

אליזה (Eliza), סוכנת סמויה. היא מתחזה לחברה בארגון המארינס, אבל זהותה האמיתית היא זו של סוכנת סמויה המשתפת פעולה עם "ארגון מסויים".
היא הדליפה מידע מתוך המארינס, עד שזהותה נחשפה. כעת היא נרדפת.

סוכן סמוי נוסף במארינס (שמו לא נחשף). היה אמור להדליף מידע סודי ומשמעותי מאוד לאליזה, אבל איבד קשר איתה. (ככול הנראה משום שהיא במילוט).

חתולה ושני ילדיה, החיים במארינפורד. הם איבדו את ביתם במהלך מלחמת הפסגה, וחיפשו מקום לישון בו. ממש לאחרונה, הם מצאו אחד כזה.

ג'וד (Jude), אסיר שנמלט מאימפל דאון. הוא התכוון לעקוב אחרי באגי לשארית חייו כמו כולם, אבל ננטש מאחור, וכעת מתחבא במארינפורד. שם, הוא מטפל בסבתו המתגוררת בעיירה על האי, ומחפש הזדמנות לברוח.

ג'ו הלוזר. הוא תושב העיר ננוהאנה, ונאנק מכאב בגלל מחלה כלשהי, אבל במה בדיוק הוא חולה?

מסעדה בננוהאנה הידועה בשימוש שלה בתבלינים חומרי גלם המיוחדים לאלבאסטה. המנות המיוחדות שלה כוללות חומרי גלם כה נדירים ומיוחדים מהמדינה שאפילו סאנג'י לא הכיר אותם.

שף מהמסעדה הנ"ל. הוא רואה בכישורי הבישול של סאנג'י תחרות לשלו, ומבקש משהו מהצוות.

זונא (Zona), ילדה מסתורית שהיא למעשה חוקרת. בשל היותה מומחית בצפייה וניתוח ההתנהגות האנושית, אומרים כי היא טובה בניחוש מקום הלידה של אנשים.
היא חוקרת את האקלים והתרבות העתיקה של מקומות שונים בעולם, ומציעה משהו ללופי וחבריו.

זארזה (Zaraza), מומחה למדבר של אלבאסטה. הוא מדריך אנשים שנאבדים במדבר, היכן ששודדים אכזריים מופיעים.

פזזאזה (Fazazaaza, וכן, זה שם מטופש בדיוק כמו שהוא נראה), מנהיג של קבוצת שודדי מדבר. הוא לא מראה שום רחמים, אף לא לילדים, בניסיון להשיג כסף.
במהלך קרבות עם הנשדדים, הוא נותן לאנשיו להילחם בזמן שהוא נמלט עם השלל שלו.

לאניה (Laniya), בתו של אחד הסוחרים החשובים באלובארנה. בגלל עסקי המשפחה שלה, היא עוברת הרבה במדבר, ולעיתים נתקלת בסכנה.
עם זאת, יש לה עבר כלשהו, אבל מה הוא בדיוק?

צמד אחים שהם ציידי באונטי. למרות מקצועם הטוב לכאורה, הם ביצעו מספר קטן של פשעים, והבכור מביניהם קיבל באונטי של 3,000,000 ברי.
מה הם מתכננים לעשות עכשיו?

אוטוגין (Otogin), סוחר העובד בננוהאנה. הוא מוכר פטריות מיוחדות שהוא מוצא במדבר.
הוא מכיר את כובעי הקש, וביקש מזורו עזרה במשהו.

אניקין (Anikin), אחיו של אוטוגין. היה חזק פיזית מלידה, ולכן עוסק בצייד באונטי ולא בסחר כמו אחיו.
מה הוא יעשה הפעם…?

חדר האוכל של חברת גאלי-לה. הגברת הוצובה (Hotsuba) מנהלת את חדר האוכל, והיא מאוד פופולרית בקרב חרשי הספינות של החברה. תמיד יש טור של אנשים שמחכים בכניסה לחדר.
לאחרונה, היא החלה להשתמש בפחות מלח.

סבתא הוצובה, מנהלת חדר האוכל (למה היא כל-כך מלחיצה?).
היא אדם מעט מיוחד…
יש לה שתי נכדות – יוקה (Yuka), ונינה (Nina) – שפעם נהגו לעזור לה עם חדר האוכל.

יוקה, עבדה עם אחותה נינה בחדר האוכל, עד שלאחרונה היא החלה להזניח את עבודתה בשל "בעיה" כלשהי.
מהי הבעיה?

נינה, עובדת יחד עם אחותה יוקה. היא בחורה שאוהבת להתבונן בדברים.
גם היא מודאגת ממשהו, ובגלל אותו המשהו, היא כל הזמן נכשלת בעבודתה.
מה מדאיג אותה?

קומודור גייג' (Gage), קצין במטה המארינס ששומר על מגדל הצדק באניס לובי.
הוא אדם חרוץ שקודם לתפקידו בשל יכולות הסייפות שלו, אך למרות שהוא חמום מוח שמזנק על פושעים עם חרב ביד מבלי לחשוב, הוא לא מסוגל לאלתר אף-פעם.

רב-סרן במטה המארינס (חסר שם) השומר על מגדל הצדק.
הוא בעל אופי מאוד ביישן ומתגונן.

אדמירל משנה (חסר שם) השומר על מגדל הצדק.
הוא מהלוחמים העזים שמכריזים בביטחון "אני עברתי הרבה יותר מהם", אפילו כשאויביו תופסים אותו לא מוכן.

אדמירל משנה (חסר שם) האחראי על הבטיחות במגדל הצדק.
הוא ידוע ביכולתו להגן על מקומות חשובים, אבל הוא לחלוטין חסר יכולת לשמור על סודות.
למרות סגנון הלחימה הבוטה והמראה הקשוח שלו, הוא אדם שלא מפחד לדבר ולהביע את עצמו.

כריז (Creese), קפטנית פיראטי הריקוד.
מסיבה כלשהי, היא רודפת אחרי צ'ופר ומאתגרת אותו לקרב. צ'ופר לא מכיר אותה.

העכבר שחור הלב הוא מכרסם גדול שחיי בביביי העיר ווטר 7.
שמו ניתן לו בשל "טבעו האינטליגנטי ביותר, ונטייתו לרדת על בני-אדם".

סוחר חיות מושחת (חסר שם) שצד דגים במקומות שונים.
עשה עסקים עם אנשים משפיעים בשוק השחור, ושמועות אומרות כי יש לו קשרים אפילו עם הטנריוביטו.

איש אשר נוטה כל הזמן להבין דברים ממש לא נכון (חסר שם), ומתעצבן מאוד כשחוסר ההבנות שלו נדחות.
הוא חושב שרובין אחותו, אבל היא מסלקת אותו בטענה שהוא זר לה לגמרי. (מעניין למה זה יוביל…)

אמילי (Emily), אישה שמחפשת את בן-זוגה שנעלם, גאלף (Gulf).
על-פי עדותה לזמן שלפני היעלמותו, גאלף נהג לבצע עסקות חליפין עם סוחרים בביוב.

גאלף, מעצב תכשיטים מתחיל.
הוא נעדר כבר כחודש, האם יוכל להתאחד עם אמילי בבטחה?

לוחות אבן המפוזרים בהריסות שסביב ווייפורד (Waford, האי שאליו כובעי הקש מגיעים במשחק).
לא ידוע מי כתב את הקטסט שחרוט עליהם, מה מטרת התוכן הכתוב, או מה הוא אומר.

מערה הנמצאת בקרבת האגם שבמרכז האי ווייפורד.
בתוכה מתגוררות חיות בר פראיות רבות, התוקפות את כל אשר נכנס אליה.
נראה שבתוכה קיים מבנה הרוס כלשהו…

אייסר (Acer), יצור מסתורי עם אופי כן ותמים, שלרוב נופל לשקרים ומגיב להם בהגזמה.
ניתן למצוא אותה על האי ווייפורד, אבל מסיבה כלשהי, היא מופיעה גם בעולם הזכרונות.

שרידי "רעם", אחד מהמקומות ששרידיהם קיימים על ווייפורד.
העמק ובו השרידים נמצאים מלא בסופות ברקים, ו"מסרב" לאפשר לאף-אחד להגיע אליו.
מי בדיוק בנה אותו, ולאיזו מטרה?

מרג'ין (Margin), עוסק בתיווך בין הממשלה העולמית לציידי באונטי, ומתנהל באלבאסטה.
יש לו קשר חזק עם הממשלה העולמית, שכן הם סומכים עליו להתמקח ולשלם על הבאונטים של פושעים.
ככול הנראה, זהותו האמיתית אינה ידועה.

קווין, המנקה של פעמון האוקס (הפעמון המיוחד במארינפורד שלופי צלצל בו לפני הטיימסקיפ). הוא אחראי על ניקוי וחיטוי הפעמון כבר במשך דורות.
אולם, הוא איבד את מטלית הניקוי שלו, וכעת נמצא בבעיה. מטליות ניקוי אחרות פשוט לא עובדות משום מה.

וזהו, אלה כל הדמויות/ מקומות שקיבלנו מידע עליהם. לסיום, פיסת המידע האחרונה שיש לי בשבילכם היום על המשחק היא כי בתאריך ה- 12/01/2023 ייצא ספר מיוחד למשחק בשם "תיעודי ההרפתקה" (Adventure Record). מעבר לעובדה שהוא יהיה באורך 160 עמודים, אנחנו לא יודעים עליו כלום כרגע, אז נחכה ונראה אם יש משהו מעניין עם הספר הזה.
ועכשיו באמת זהו בנוגע לחדשות על המשחק. חלק מהמידע שנחשף פה מספר על דברים דיי קטנים ואולי לא מאוד מלהיבים (למשל, החתולים), אבל לדעתי זה דווקא מאוד מגניב. במקום סתם לעשות העתק-הדבק של סיפורי הארקים שאנחנו חוזרים אליהם בעולם הזכרונות, אנחנו מקבלים עוד הרבה סיפורי רקע קצרים וקטנים שפשוט מרחיבים את הידע שלנו על המקומות האלה. אני לא יודע אם הדברים האלה באמת קאנוניים לסיפור הראשי, אבל דברים כמו חדר האוכל של גאלי-לה, העכבר מווטר 7, הפושע מאימפל דאון שחיי עכשיו מתחת לרדאר במארינפורד, ועוד, הם הרחבות ממש מגניבות לבניית העולם של האיים האלה – במיוחד מארינפורד, שלא באמת הכרנו לעומק אלא פשוט חווינו מלחמת ענק עליו.
בקיצור, המשחק הזה נראה מאוד מגניב ונחמד. באופן אישי אני לא משחק במחשב, אבל אם אחד מכם מתכוון לקנות אותו כשהוא ייצא, אני יותר מאשמח לדעת איך הוא 🙂 .
אוקיי, זה היה רציני… אז בואו נעבור למשהו קצר ומגניב שבטוח לא הייתם מצפים לראות בפוסט הזה. זוכרים את המונדיאל שבדיוק נגמר?

וואן פיס במונדיאל:

כן, זאת לא בדיחה. הגענו למונדיאל. קודם כל דרך הקהל, עם שתי תמונות שיש לי בשבילכם מהקהל של משחקי מונדיאל שונים, ובהם אנשים עשו צדק והפיצו את אהבתם לסדרה הנפלאה הזאת באירוע הספורט הגדול ביותר בעולם. הדבר השני שיש לי בשבילכם… נגיע אליו בעוד רגע, הוא ממש מגניב.

דגל כובעי הקש.
לופי בקימונו שלו מתחילת וואנו (קרדיט לאילון, התותח שמעלה את הפרקים לערוץ הטלגרם שלנו, על מציאת הרפרנס הזה).

הדבר הנוסף שציינתי קודם הוא מידע ממש מגניב. נחשף על-ידיי גוף החדשות NHK כי מאמן נבחרת יפן, האג'ימה מוריאמסו (Hajime Moriyamasu), הראה לקבוצתו את הסרט רד בלילה שלפני המשחק מול גרמניה. משחק, שלהזכירכם, נגמר בניצחון הסופר מפתיע של היפנים… אם זה לא מוכיח את טענתי שרד הוא הסרט הטוב ביותר של וואן פיס כעובדתית נכונה, אני לא יודע מה כן חחחחח.
ועכשיו, בהמשך למונדיאל, לכמה דברים קטנים ונחמדים שאין לי הרבה מה לכתוב עליהם אבל עדיין חשבתי שיהיה כייף לשתף עם כולכם.

דברים קטנים ונחמדים שאני דוחף בפינה הזאת כי אין לי הרבה מה לכתוב עליהם:

האנימטור האגדי טקאשי קוג'ימה (Takashi Kojima, שאתם יכולים להודות לו על סצינת הרד רוק מפרק 1015) פרסם ציור מדהים של זורו לכבוד יום הולדתו בתאריך ה- 11/11.

באופן דומה, קוג'ימה פרסם גם ציור חמוד מאוד ליום הולדתו של צ'ופר בתאריך ה- 24/12. הציור מציג את צ'ופר במעין תחפושת של סנטה קלאוס, וזאת משום שהתאריך הנ"ל הוא ערב חג המולד.

אגב, מאחר וכבר ציינו את קוג'ימה, הוא פרסם בכול חודש השנה ציור של וואן פיס למעריצים, ומאחר וזה דצמבר וכבר יש לנו את כל הציורים של 2022, חשבתי שזאת תהיה הזדמנות טובה להראות לכולכם את כל הציורים המדהימים שלו. החל מינואר 2023, אנחנו אמורים להתחיל סבב שנתי חדש עם אנימטור שיפרסם ציורים חודשיים שלו, ואז אני פשוט אצרף את אותם לפוסטים האלה.

ינואר – יאמאטו.

פברואר – בארוק וורקס. (חחחחח תראו את מר. 3)

מרץ – ג'רמה 66. הם מצויירים בסגנון של חוברת קומיקס, כמובן כרפרנס לחוברת הקומיקס של סורה אביר הים בה הם מככבים בתור הנבלים.

אפריל – כובעי הקש בלבוש הקלאסי של אחרי הטיימסקיפ.

מאי – ריילי עם השתייה הקבועה שלו מהבר של שאקי.

יוני – סוכני CP9 של סאגת ווטר 7.

יולי – שלישיית האחים: אייס, סאבו, ולופי.

אוגוסט – פיראטי השיער האדום. כמובן שהוא בחר דווקא בהם חחחחח, כי בתחילת אוגוסט רד יצא ביפן.

ספטמבר – האנקוק.

אוקטובר – משפחת דון קיחוטה. שימו לב לחוטים של דופי שמכסים את כל הציור (כמו תמונה שמצולמת דרך סורגים של כלוב – כרפרנס לטכניקת "כלוב הציפורים שלו", ולאחיזת הברזל הלוכדת והאכזרית שהייתה לנו על דרסרוזה).

נובמבר – פיראטי רוג'ר.

ספויילר מהמנגה

דצמבר – לופי רוכב על מומו הדרקון לקרב.

[collapse]

הלאה, ידיעה קטנה נוספת שלנו נוגעת בלייט נובל של לואו (ספר המספר עוד על עברו, ואיך הוא הכיר את בפו, פינגווין, ושאצ'י – חברי הצוות הראשונים של פיראטי הלב). ובכן, אותו הנובל הגיע ל- 100,000 עותקים שלו שנמכרו ביפן, שזה לא המון, אבל כן מכובד ויפה.
ידיעה נוספת היא כי "עידן חדש" (New Genesis), שיר הנושא המרכזי של רד, עבר את המאה מיליון צפיות ביוטיוב, שזה כמובן הישג ענק ופסיכי.
לסיום, הדבר האחרון שיש לנו לפינה הזאת הוא סרטון קצר שעלה לערוץ היוטיוב הרשמי של טואי אנימיישן (Toei Animation, הסטודיו של האנימה). בכנות, אין לי טיפת מושג מה הוא אמור להיות או מה ההקשר לפרסומו, אבל הוא נראה לי מגניב, והזכיר לי את הפתיח של ארקיין (Arcane [לחיץ], שהיא סדרה מדהימה בנטפליקס שאתם חייבים להשלים אם לא ראיתם), אז החלטתי לשתף את כולכם בו – כי למה לא?
לצפייה בסרטון
ולפני שנגיע למסר של אודה, ידיעה קצרה על הלייב אקשן.

קאסט חדש ללייב אקשן:

הוכרז קאסט אחד חדש ללייב אקשן של נטפליקס, אז נעבור עליו מהר:

ועכשיו… לידיעה הגדולה ביותר של הפוסט הזה, ומה שהבטחתי לכם עוד מתחילתו,

המסר השנתי של אודה בג'אמפ פסטה:

המסר של השנה היה מטורף כתמיד, ואודה דאג להתייחס בו לכול דבר שאפשר לצפות לו בשנה הקרובה… אז אתן לכם לקרוא אותו, ואז אציין נקודות מעניינות. לצופי האנימה מביניכם, המסר לא כולל ספויילרים מהמנגה, אבל הוא כן רומז במילים כלליות מאוד מה יהיה בשנה הקרובה במנגה… אז אני לא אכניס את הכול לתיבת ספויילר, אבל תחליטו אתם אם לקרוא את זה.
אז יאללה, למסר:
"לכול הנוכחים בג׳אמפ פסטה, ולכול הצופים בלייב, שלום. זוהי הדיווה הידועה בעולם, אייצ׳ירו אוטה. סתם צוחק.
ובכן, השנה ארק וואנו סוף-סוף הסתיים, ובזמן שהמנגה בהחלט הייתה עסוקה בהתקדמות העלילה, הסרט רד גם הוא הפך להצלחה אדירה בקופות, כך שזו הייתה חתיכת שנה מטורפת. כל חברי הצוות של וואן פיס חגגו באושר.
ההופעה הטלוויזיונית של אוטה-צ׳אן, ״רד אנד וויט״" (אדום ולבן) "תשודר גם היא בימים הקרובים בלבד, אז אני מקווה שתהנו ממנה. בנוסף, משחק הקלפים התברר כמהנה ביותר. ממש לפני רגע, ביקשתי מהעורכים שלי ״תנו לי את הקלפים הנדירים״, אבל הם ענו לי ״זוהי שאיפה שאפילו לנו אין גישה אליה״… מה לעזאזל?!
הסיפור הארוך הזה נמשך כבר למעלה מ- 25 שנים, ולאחרונה שמתי לב שיותר ויותר קוראים צעירים נכנסים אליו, מה ששימח אותי. אני יודע שאמרתי ״הסאגה האחרונה זה״ ו״הסאגה האחרונה ככה״, אבל היא לא תיגמר מהר כמו שאני גורם לזה להישמע, אז אני ממליץ לא להילחץ ופשוט לקרוא בהנאה.
בשנה הבאה, המשחק שהיה בפיתוח במשך 6 שנים, ״וואן פיס אודיסאה״, סוף-סוף ישוחרר! ובנוסף, הלייב אקשן של הוליווד מתקדם. כרגע יש לנו את הצילומים של עונה 1. כל-כך הרבה קרה מאחורי הקלעים, אבל בכנות, האדם המודאג ביותר בעולם האם הוא ייצא טוב הוא אני חחח… אבל הוא באמת נראה מדהים!!!
ולסיום, בנוגע לעתיד המנגה של וואן פיס, אין מצב! האיש הזה והאיש ההוא ילחמו?! זהו סוג הסיפור שאתם יכולים לצפות לו! אם הייתי מתבקש לתת לו כותרת, הייתי קורא לו ״קרב כולל של כולם על כולם״! אני מקווה שאף-אחד לא ימות~!
בבקשה תצפו לוואן פיס בשנה הקרובה כמו תמיד!
– אייצ׳ירו אודה"
אז קודם כל ולפני הכול, הקרב הכולל. כמו שאתם יכולים להבין מתמונת הפוסט, התאוריה שלי (שעוד הייתה לי לפני המסר הזה, והוא פשוט חיזק לי את המחשבה הזאת) היא שהקרב המדובר הוא קרב בין שאנקס לבלאקבירד. פיראטי השיער האדום נגד פיראטי בלאקבירד – הקרב בין הצוות נטול פירות השטן, לצוות שמבסס את כוחו על פירות שטן. הקרב בין שני היונקו – האחד שגודל על-ידיי רוג'ר, והשני שגודל על-ידיי יריבו הגדול וואיטבירד, ושייתכן מאוד שיש לו קשר לאויבו הנורא ביותר של רוג'ר אי-פעם – רוקס. הקרב הענק הזה ירעיד את כל העולם, ולתוצאתו תהיה השפעה אדירה על עתיד העולם. קרב שבאמת ראוי לציפייה שאודה בונה… אבל מי הולך למות? לדעתי, שאנקס. אני תמיד ראיתי, ועכשיו בכלל רואה, את האפשרות ששאנקס ימות מבלי להיפגש עם לופי ולקבל את כובע הקש בחזרה, כמאוד סבירה. ראשית כל, כי עצם הרעיון של לקחת מ"כובע הקש לופי" את כובע הקש שלו פשוט נראה לי משהו חסר היגיון. שנית, בתור מעין "דמות האב" של הדמות הראשית, לשאנקס תמיד היה דגל אדום מסויים על הראש… אז כן, אני מאמין ששאנקס עלול מאוד למות בשנה הקרובה במנגה, ואז אולי בסוף הסדרה לופי יוכל לבקר בקבר שלו ולהשאיר שם את הכובע כשהוא כבר מלך הפיראטים – הרמה היחידה שמעל יונקו כמו שאנקס, בדיוק כפי שהם נשבעו זה לזה אי שם בצ'אפטר 1. או, לחלופין, אולי לופי יבקר בקבר ויקבל סגירת מעגל עם המוות של שאנקס, ובכך יוכל להמשיך הלאה עם הכובע ובסופו של דבר להוריש אותו למישהו אחר בסדרת ההמשך של וואן פיס (שלא משנה כמה אתם שמחים או עצובים מכך, היא תקרה, כי המפיצים לא יוותרו על הסדרה הרווחית ביותר שלהם אי-פעם).
דבר מעניין נוסף שחשבתי עליו בהקשר למסר הזה הוא האזכור של הלייב אקשן, שכן המסר של אודה אמור להתייחס לכול מה שאפשר לצפות לו בשנה הקרובה. עכשיו, זה לא מבטיח או מאשר בשום צורה רשמית שהלייב אקשן עתיד לצאת ב- 2023, אבל זה כן עלול לרמוז באופן כלשהו שאנחנו כן נוכל כבר לצפות בו בשנה הקרובה. זה לא איזה דבר ענק, כי כפי שאודה גם ציין במסר, הצילומים כבר הסתיימו, אבל עדיין אין לנו שום מידע אמיתי על תאריך היציאה של הסדרה הזאת, אז כרגע אפשר רק לקוות שהיא באמת תצא ב- 2023.

וזהו, אלה כל החדשות להפעם. היו לנו כמה דברים גדולים מאוד בפוסט הזה, אז אשמח לראות מה דעתכם בתגובות 😉 .
זה הכול להיום, אז עד לפוסט הבא, נתראה בתגובות 🙂 .

 

נ.ב – לאלה שתוהים מה עם הפרק השבועי, הפרק השבוע הוא ריקאפ החוזר על קרבות הטובי רופו ולא פרק חדש, ולכן יש עליו פחות דחיפות והוא מתעכב מעט. תקבלו אותו בימים הקרובים, אל תדאגו.

Subscribe
התרע על
guest
26 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Turi
Turi
1 year לפני

שאלה מה המקור שלכם לגבי מה שנרשם בתגית הספוילר השנייה זו שקשורה למידע שהופיעה במנגה?
אני לא אומר שזה לא מידע אמין.

Turi
Turi
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

כבר היו לי אי אלו הבנות בעבר כאשר שאלתי דברים דומים בעבר ורציתי להימנע ממצב כזה…
בנוגע לשאלה הכוונה שלי היא לחלק שמופיע בתגית ואומר

מידע שעשוי להיחשב כספוילר מהמנגה!

אני מתכוון לחלק שבו נאמר שה-"Tot Musica" (אני מתכוון לדמות (אם אפשר להגיד שהוא כזה) ולא לשיר) הוא חלק מהמנגה אני שואל על זה כי לא ראיתי אזכור למידע המדובר בשום מקום אחר ובניגוד למידע האחר שפרסמתם שהמקור שהוא הוא ה-SBS RED כאן אין מקור.


תודה על המענה!

Turi
Turi
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

הכוונה שלי הייתה למקור שמימנו המקור שלך לקח את המידע. כלומר האם המידע נלקח ממדריך שפורסם בנוסף לסרט ראיון עם היוצר או משהו אחר.

NAMI
NAMI
1 year לפני

מצד אחד הוא מאוד הרגיע אותי מבחינת הסאגה האחרונה, מצד שני ממש הלחיץ לגבי הקרבות כוללים. אולי אפילו נצפה קרב שלופי נגד לאו?????סתם לא נראלי שזה יקרה

דולב
דולב
1 year לפני

מה עם היעני פרק של השבוע

LUFFY
LUFFY
1 year לפני

האם יש גם סטטיסטיקה להצלחה של רד בישראל?

אופק
אופק
1 year לפני

מתי יוצא 1046 היום?

אריאל
אריאל
1 year לפני

אני באופן אישי לא אוהב לא סופגניות ולא לביבות ואני לא שומר בקטע של תזונה אני פשוט לא אוהב את זה טוב אז לעניינינו בלמר נראת נחמד הציורים של טוקשי קוג'ימה (לא בטוח שככה קוראים לו ) נראים מטורפים כמצופה ממי שעשה את הרד רוק בפרק 1015 אני הכי אהבתי את של אפריל ונקווה שייתן לנו ציורים מטורפים שאלה גם ב2023 עכשיו בנוגע למוות של שאנקס די הרבה אנשים חזו את זה כי מכל השונן שראיתי במלואם (בערך עשר) הדמות אב של הגיבור מתה וזה לרוב על ידי נבל שנחשב לפיינל בוס אז גם די הרבה אנשים חזו שזה יהיה מול בלאקבירד כי הם דורשים קרב חוזר בנוגע לזה שלופי לא יוכל להחזיר לשאנקס את הכובע יש מצב ודרך אגב אם באמת תהיה סדרת המשך לוואן פיס איך אתם חושבים שהיא תקרא

ונחתום במידע החדש שקיבלנו על הסרט רד (סופיילרים לסרט)
מלך השדים הוא קאנון!? מה דאפק האם הוא האויב האמיתי? האם הוא אים? האם ההתעוררות של פרי האפלה קשורה לזה כי תעשו אחדד ועוד אחד לבאלקבירד יש את פרי השטן המרושע ביותר ולמלך השדים יש קשר למקור של פירות השטן אין זה מופרך לחשוב ככה לא ולא
טוב זהו סיימתי תודה רבה לסטארק שאסף עבורנו את הידיעות האלו ויש לי עוד שלוש שעות עד הדדליין של הפרויקט הסופי באדם ויצירה אז אני חייב לעוף ביי

שולי
שולי
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

אם אתה שואל אותי לא תהיה סדרת המשך בדיוק כמו שלתנך אין המשך (אם לא מחשיבים את הברית החדשה XD) הסדרה וואן פיס היא מטאפורה אחת גדולה לאיך העולם עובד וממש עכשיו במנגה מתחיל הארק שמסביר איך העולם עבד בעבר בדיוק כמו בתנך ההבדל בין השניים הוא הוא העידן החדש המעבר בין עידן הדגים לעידן הדלי השין סקאי הוא בדיוק המטאפורה
כל אחת ואחת מה"תעלומות" של וואן פיס מדברת על נושא כזה עמוק ברמת הקבלה עמוק ברמת המתוקשר אודה עושה עבודה נהדרת והוא מפיץ אור ענק יש לי תיאוריה לגבי הסוף של וואן פיס אחת רחוקה שנות אור מכל תאוריה שנתקלתי בה ביוטיוב וכל צאפטר מטלטל מבחינת חשיפת מידע של אודה רק מאשר אותה יותר
יש הרבה למה לצפות ראשים הולכים להתפוצץ כאן :):):):):):)

fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני

עדיין מחכה שהסיכום שלי אל הפרי של קאידו יגיע לאתר

נערך לאחרונה fire fist ido ע"י 1 year לפני
fire fist ido
fire fist ido
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

תודה גבר

Eee3
Eee3
1 year לפני

תודה על העידכונים!!!

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

אם שאנקס ימות זה ייקח עוד הרבה זמן, לא נראה לי שזה יקרה בעוד שנה או אפילו בעוד שנתיים!
אם אודה יהרוג אותו זה יקרה בארק האחרון, ככל הנראה. רוב הסיכויים שזה יקרה במלחמה האחרונה.
הכובע לא יחזור לשאנקס, עם זה אני מסכים איתך במיליון אחוז! לופי יעביר אותו למישהו אחר.
וחידשת לגבי הדגל של "כובעי הקש" במונדיאל, לא ידעתי את זה! איך לא שמעתי על זה?!
וחבל שלא קיבלתי מתנה מסנטה קלאוס צ'ופר, הרי אני סוחב את שמו ביחד איתי! אני שוקל לשנות את השם.
תודה, ניוז מאסטר 🙂 אתה באמת משהו מיוחד! נכס צאן ברזל למעריצי "וואן פיס" בישראל!

נערך לאחרונה !Get to the Chopper ע"י 1 year לפני

עוד פוסטים

Back to top button