מנגה נוספת של אודה מקבלת אנימה! וגם, לאחר 17 שנים… | חדשות וואן פיס

שללללללללום חברים! וואו, כמה זמן כבר עבר מאז הפעם האחרונה שהתראינו בפורמט הזה… היום יש לנו פוסט עמוס במיוחד בחדשות ענקיות – עדכניות מהימים האחרונים, וישנות שאני מדווח עליהן באיחור אופנתי – אז אנחנו נקפוץ ישירות לחדשות, אבל קודם, הבהרה קצרה:
אני כבר כמה זמן עובד על פוסט שמסכם את כל המידע שקיים על הלייב אקשן של וואן פיס. ההתקדמות שלי עם הפוסט הזה מעט נתקעה, אבל אני אחזור לעבוד עליו לאחר פרסום הפוסט הזה שאתם קוראים עכשיו ואסיים גם אותו בהקדם האפשרי. מסיבה זו, המון ידיעות ענק על הסדרה הזו של נטפליקס – ובהן ניתוחים מלאים של שני הטריילרים שכבר יצאו – לא יצוינו בפוסט זה כלל, שכן אני ארחיב על כל מה שקשור ללייב אקשן בפוסט המיועד לכך.
ועם ההבהרה הזאת מאחורינו, בואו נתחיל עם

השנה הטובה ביותר של וואן פיס:

בהמשך לדבריו שסיקרתי בפוסט החדשות הקודם, הנרי ת'ורלואו (Henry Thurlow, הבמאי של פרק 1066) כתב בתחילת חודש מאי כי פרקי הסיום של ארק וואנו יהיו (לטענתו, בהתחייבות) הפרקים עם האנימציה הטובה ביותר בסדרה (בזה הם כבר עמדו לגמרי עוד לפני השיא האמיתי X__X) – וייתעלו אפילו על בליץ', דימון סלייר, וכול דבר אחר שישודר השנה.
למען האמת, הוא צודק. שוב, עוד לפני השיא האמיתי, האנימציה של וואן פיס השנה כבר הגיעה לשיאים שמתעלים על כל מה שדימון סלייר הוציאה בעונה השלישית שלה (הקומפוזיציה בדימון סלייר עונה 3 פרק 11 שוברת כל קומפוזיציה שנוצרה אי-פעם, אבל מעבר לכך וואן פיס התעלתה עליה בהכול השנה), ובהתחשב בכך שההפקה של בליץ' בחלק הראשון שלה הייתה סבבה כזאת עם מספר פרקי שיא שלא מגיעים לרמת השיאים של וואן פיס, אני לא מאמין שהיא תעבור את וואן פיס בחלק השני שיוצא עכשיו. האתגר האמיתי של וואן פיס (לא באמת, כי אנחנו לא אשכרה חייבים להיות עם האנימציה הכי טובה, כמובן…) הוא להתעלות על ג'וג'וטסו קאיזן, ואם היא תעשה את זה, אני באמת אהיה בשוק. לא כי זה לא אפשרי, הרי אנחנו יודעים שאחד האנימטורים הטובים של סטודיו ג'יבלי, האנימטור של הקרב האייקוני עם מומושיקי בפרק 65 של בורוטו, ועוד, עומדים לעבוד על הפרקים הקרובים, אבל בכנות, זה לא סביר בעיני. בכול מקרה, תרימו את ההייפ, כי חודש אוגוסט עומד להיות החודש הטוב ביותר אי-פעם באנימה של וואן פיס.

הקרבות האחרונים:

לקראת הכניסה לארבעה הקרבות הגדולים האחרונים של מלחמת אוניגאשימה, פרסמו לנו לפני מספר חודשים צמד פוסטרים אשר אוירו על-ידי אחד מבמאיי האנימציה הראשיים של האנימה, במאי האנימציה הטוב ביותר של האנימה, האדם שהכי השפיע על זהותו הוויזואלית של פרק 1017 האגדי, וכנראה האנימטור המשמעותי ביותר בכול צוות האנימה – צ'ו יונג סה (Tu Yong Ce):

כפי שניתן לצפות מצ'ו, הפוסטרים מטורפים – עם איור סופר יפה לכול הדמויות, ובמיוחד לסאנג'י. אני גם אוהב את המיקום של לופי וקאידו – הקרב האחרון – מקדימה, ומאחוריהם קיד ולואו מול ביג מאם, כאשר בסוף נמצאים הסגנים (או הכנפיים) של לופי וקאידו. מותאם בדיוק לסדר הקרבות, ולחשיבותם במלחמה.
אגב, לאחר שפרק 1062 יצא הפוסטר השני פורסם שוב בגרסה מעודכנת אשר מציגה את פניו של קינג:
השיווק המסיבי לסוף הארק לא נגמר שם (כמובן, אחרת הוא לא היה מסיבי). לפני פרקי סיום הקרבות הגדולים של סאנג'י, זורו, קיד, ולואו – פרקים 1061, 1062, ו- 1067 בהתאמה, פורסמו פוסטרים וטיזרים קצרים להרמת ההייפ לקרבות, אשר במהלך כל השבוע שלקראת שידור הפרקים הללו הוקרנו ברכבות בכול רחבי יפן, ושווקו ממש כמו קרבות גדולים באיזה טורניר אגרוף ברחבי המדינה.
סאנג'י נגד קווין, הקרב הסופי, ישודר בתאריך ה- 07/05/2023 בשעה 09:30 שעון יפן:

לצפייה בטיזר לסוף של סאנג'י נגד קווין
זורו נגד קינג, הקרב הסופי, ישודר בתאריך ה- 21/07/2023 בשעה 09:30 שעון יפן:

לצפייה בטיזר לסוף הקרב של זורו נגד קינג
קיד ולואו נגד ביג מאם, הקרב הסופי, ישודר בתאריך ה- 02/07/2023 בשעה 09:30 שעון יפן:

לצפייה בטיזר לסוף הקרב בין קיד ולואו לביג מאם
אז כן, כפי שאתם יכולים לראות, השיווק של האנימה בחודשים האחרונים ביפן הוא באמת פסיכי – ובצדק. הפרקים לגמרי ברמה הראויה לכך.

האנימטור הטוב ביותר בוואן פיס במשרה מלאה:

האנימטור האגדי (והאהוב עליי אישית בכול התעשייה), ווינסנט צ'נסארד (Vincent Chansard), אשר קוראי החפירות שלי – שרובכם כנראה בהם אם אתם קוראים את הפוסט הזה – אמורים להכיר בתור האדם מאחורי הקטע המרשים ביותר וויזואלית בכול וואן פיס (מפרק 1062), הודיע במרץ השנה כי הוא נכנס לחוזה של עבודה במשרה מלאה עם טואי אנימציה, הסטודיו של וואן פיס. מה זה אומר? זה אומר שעד לפרק 1062, כל תרומותיו המדהימות של צ'נסארד לסדרה היו במשרה צדדית – שזה לא נורמלי, כי כבר אז הוא היה אחד הטובים על האנימה, והפיק עליה כמות פסיכית של אנימציה. עכשיו, דמיינו מה קורה כשאתם לוקחים על-אנושי כזה ושמים אותו בפוקוס מוחלט של משרה מלאה אך ורק על וואן פיס. אה, רגע, למה לדמיין? כבר קיבלנו את התוצאות, והן מאוד מרשימות. דקה ו- 40 שניות של האנימציה הטובה ביותר בסדרה על פרק 1062; דקה ו- 4 שניות של אנימציה מעולה על פרק 1066; 41 שניות של אנימציה מטורפת על פרק 1067; ואפילו 41 שניות נוספות של אנימציה פסיכית על פרק 1069. זה, חברים, נקרא קצב עבודה לא נורמלי. בשיא הרצינות, אין לי טיפת מושג איך הוא עושה את זה.
חשוב לציין, עם זאת, שצ'נסארד לא מתכוון להישאר במשרה מלאה על וואן פיס באופן קבוע, והוא נכנס לחוזה הזה רק למספר חודשים – ספציפית עבור השיא של וואנו.
ואם כבר העלינו את ווינסנט צ'נסארד… זו הזדמנות מצויינת למלא את הבטחתי ולנתח את האנימציה שלו מפרקים 1067 ו- 1069 כמו שצריך. במידה ואתם פה רק בשביל החדשות, מוזמנים לדלג לכותרת הבאה. אז הבה נתחיל עם 1067:
הקטע של ווינסנט הוא ירי הפאנק הארור השני (לחיץ). הקטע מתחיל עם זום-אאוט מתוך העין של קיד, אשר נעשה עם טשטושים מאוד מגניבים על העין שלו שמציגים אותה בתור לוע התותח שאיתו הוא יורה על ביג מאם.
ה"מצלמה" ממשיכה עם הזום-אאוט דרך תותח הפאנק הארור בקטע שהוא רפרנס מאוד ברור להצגה הראשונה של המתקפה פרק אחד לפני-כן. אנחנו מגיעים לרגע הפגיעה עצמו, והוא מלווה במספר אימפקט פריימס מדהימים של ווינסנט. הראשון מאוד מזכיר לי את האווטאר שלו שהוא מצייר לפעמים על-מנת לייצג את עצמו, שזה מגניב.
האימפקט פריים השני הוא יפה בטירוף, הודות לשילוב המדהים של הפרצוף המפלצתי בו עם המכניקה שבצדדים. עם זאת, הפרט הכי מגניב בו הוא העובדה שהמילה "PUNK" כתובה בו.
הפריים הבא הוא… אוי אלוהים, אני אפילו לא אנסה לתאר את זה. אני פשוט אתן לכם לראות בעצמכם.

האימפקט פריים הרביעי והאחרון לבינתיים הוא אחד אשר מציג לנו באופן צבעוני ומאוד יפה את תותח הפאנק הארור של קיד.
הסצנה ממשיכה עם ה"מצלמה" היורדת לאורך הירייה של קיד לעבר ביג מאם, מסתובבת 180 מעלות במקום, ואז עושה זום-אין על פניה של ביג מאם כדי להראות לנו קצת אנימציית שפת גוף של הכאב שהיא חווה. להזכירכם, אנחנו עדיין באותו קטע וואן-שוט, ועוד לא היה קאט אחד, שזה סופר מרשים. האופן שבו ווינסנט מצליח לשלוט על כל האלמנטים הנפרדים – הלייזר הזה או איך שלא תקראו לו של קיד, ביג מאם עצמה, והאדמה שעליה היא שוכבת, הוא גם-כן ראוי לציון, שכן לא קיים שלב שבו האנימציה מרגישה מבולגנת מדי ונהיה קשה לעקוב אחר מה שקורה. יש לנו קטע עם הדבר הזה שנראה כמו אש שיוצא מתוך פניה של ביג מאם ומכסה את המסך לרגע קצר, ואז מייד חוזר לתוך הפה שלה, שלא ממש הבנתי את המשמעות שלו או הרעיון מאחוריו, ואז אנחנו מקבלים עוד זום-אאוט על-מנת להציג את כל גופה של ביג מאם אשר עדיין נפגע מהמתקפה של קיד. בשלב הזה, סוף-סוף, יש קאט, ואנחנו עוברים ללואו, אשר חותך איזו אבן שעמדה בדרכו ומתכונן לחסל את מיזרי. שימו לב לאיך שככול שהקטע הזה מתקדם, החרב של לואו מצויירת באופן יותר ויותר מטושטש ומעוות, ולאחר-מכן גם מתכסה באפקטים – מה שמחזק את תחושת המומנטום שנצברת בתנועה של לואו. ניתן גם לראות מעין צמידי אפקטים כאלה סביב ידיה של מיזרי, שאני לא בטוח מה הרעיון מאחוריהם, אבל זה פרט מעניין שקלטתי אז למה לא לציין אותו.
החיתוך של ביג מאם מגיע, והוא כולל חמישיית אימפקט פריימס איכותיים נוספים של ווינסנט שנראים פשוט מצויין:

מגיעים לשוט המרכזי של הסצנה, אשר משחזר את הפאנל הטוב ביותר מצ'אפטר 1040 – אותו הפרק עיבד.
בהשוואה של תמונה ליד תמונה, אין ספק שהפאנל של המנגה נראה טוב יותר. עם זאת, אנימציה נועדה להיצרך בתנועה ולא כתמונות בודדות (זאת בדיוק הסיבה שבגללה לעצור אנימציה על פריים מעוות ולצחוק שזו אנימציה רעה זה דבר לא נכון ומביך שאנשים צריכים להפסיק לעשות), וכאשר מתחשבים בכול האלמנטים אשר זזים במקביל בשוט הזה, הוא מאוד מרשים. בחזית התמונה יש לנו את לואו, את המעיל שלו שנע בנפרד ממנו, את שני חצאיה של מיזרי, ועוד אפקטים פה ושם של חלקים קטנים ממנה שעפים מסביב. ברקע, יש לו את קיד, את הלייזר שלו, את ביג מאם, את האדמה שנשברת תחת הלחץ של המתקפה של קיד שדוחפת אותה מטה, ואת האפקטים של הברקים הסגולים מהכוח של קיד. נוסף על כל אלה, יש את הסופר-רקע – מושג המתאר את הרקע המרוחק, במקרה זה המבנים שמאחורי קיד. כל אלה מצויירים פה בפירוט גבוה, וכולם גם זזים בהתאמה ובמקביל – שזה מאוד מרשים, במיוחד כי התזמון המדוייק של הקטע מונע ממנו להפוך למתקפה על העיניים שלנו. מה שקורה על המסך הוא מאוד ברור, ששוב, זה מרשים בהתחשב באלמנטים הרבים שזזים במקביל.

יש לנו את השוט הרחב, אשר גם מציג את הפיצוץ שקיד גורם, וכמובן שהפיצוץ מלווה בעוד אימפקט פריימס יפים, והאנימציה של ווינסנט מגיעה לסיום עם מספר שוטים של ביג מאם נופלת – אשר כוללים אנימציית שפת גוף ורקע יפות, ומלווים באפקטים יפים  (הן על הירייה הסגולה של קיד והן על ברקי האקי המלכים שניתן למצוא בקטע) ותוספת של אבנים שעפות באוויר לצידה כי למה לא להוסיף דברים שצריך לצייר אם אפשר.

ו… זה מסיים לנו את הניתוח של, להזכירכם, 41 שניות בודדות של אנימציה. אתם מבינים למה ווינסנט הוא האנימטור האהוב עליי, ולמה אמרתי שזה יהיה פשע מצידי לא לכתוב לכם על כל זה?
בכול מקרה, יש לנו עוד 41 שניות של אנימציה לנתח… והפעם מפרק 1069 (לחיץ).
הקטע מתחיל עם אנימציית שפת גוף יפה מאוד של קאידו ולופי, כאשר קאידו מצוייר בצורה מאוד מחודדת (ללא ספק הודות לתיקוני האיור של במאי האנימציה מאסאיוקי טאקאגי, שכן זה הסגנון שלו) שעוזרת בהצגתו כאויב מאיים במיוחד, ולופי כולל אנימציה משנית על התנועה של בגדים והעננה שלו, אשר מתואמים מצויין לתנועות גופו. לופי מכריז כי במידה והמתקפה הזו תיכשל הוא יפסיד, וה"מצלמה" עושה זום-אאוט לאנימציית רקע מעולה המלווה באפקטים יפים. בשלב הזה מגיעים האימפקט פריימס הראשונים של הסצנה:

הפריים השני עלול להיות עוד רפרנס ל… אתם יודעים מה (ואם אתם לא, טוב שכך), והבחירה בהילה ירוקה עבור לופי היא מאוד מוזרה, אבל עובדת פה טוב לדעתי. בנוסף, קאידו מצוייר בצורה סופר יפה ומאיימת לאורך כל הקטע הזה (ווינסנט הוא בכללי האדם שעושה את קאידו הכי טוב באנימה בפער), והפריים הרביעי פה הוא דוגמה מצויינת לכך.
אנחנו עוקבים אחד לופי בעודו עף בכיוונו של קאידו – קטע הכולל אנימציית רקע פסיכית, אפקטים מעולים, ותנועה דינמית סופר מרשימה של ה"מצלמה". בשלב הזה מגיעים האימפקט פריימס הטובים ביותר של הפרק, ובהם ווינסנט צייר רפרנס מדהים שלצערי הוא גם ספויילר ענק לצופי האנימה, אז הוא יוסתר בתיבת ספויילר.

ספויילר גדול מהמנגה

האימפקט פריימס של ווינסנט מציגים את התפתחות הגירים של לופי – החל מהשני, ועד לחמישי שיגיע בקרוב.

יתכן גם שהאבק שעף סביב לופי יוצר כמה פעמים את הצורה V בגלל שזו הכתיבה הרומית העתיקה לספרה 5, כרפרנס לגיר 5 כמובן, אבל זה גם סביר עוד יותר שסתם מדובר בפרט שאני מעמיק יותר מדי לתוכו. על כל מקרה, רציתי לציין אותו פה בשבילכם.

[collapse]

שאר הקטע שלו כולל אנימציה פסיכית לגמרי של ה"מצלמה" נעה הלוך-ושוב בין לפי וקאידו, מקיפה אותם, מתרחקת מהם, נצמדת להם לפנים… אין לי באמת מה לנתח פה, אבל כל התנועה המטורפת והבלתי-פוסקת הזאת היא באמת מדהימה, והיא נותנת לאנימציה תחושה דינמית שמשאירה אותנו כצופים בשיא המתח וההייפ – מה שעבד מושלם בשביל הקטיעה הפתאומית של הרגע על-ידי הופעתו של גרניקה (סוכן ה- CP0).
לסיום, ברצוני לשתף פה כמה פריימים מדהימים של קאידו, כי כפי שכבר כתבתי, ווינסנט הוא האדם שעושה את קאידו הכי טוב בכול האנימה.

שימו לב לפרספקטיבה המטורפת על היד של קאידו בתמונה השנייה ועל הקרניים שלו בתמונה השלישית. ההקצנה הזו של הגדלים שלהן היא פרט מכוון באיור של ווינסנט, שכן היא מציגה אותו כמפלצתי, וכתוצאה מכך – כחזק ומאיים.

הפרק הטוב ביותר בוואן פיס:

אזהרה ממש ממש חשובה לצופי האנימה שקוראים את הפוסט: הידיעה הבאה תתייחס לספויילר ענק לאחד הפרקים הקרובים. תסמכו עליי, אפילו אם לא איכפת לכם לרוב מספויילרים, אתם רוצים להגיע לפרק הזה בלי לדעת כלום. בקצרה, רק כדי שתדעו בכלליות: יצא טיזר מדהים לפרק קרוב מאוד שיעבד את הצ'אפטר אולי האייקוני ביותר בכול המנגה, יחד עם עוד כל מיני פרטים על ההפקה שלו שנראים סופר מבטיחים, ובתיבת הספויילר הבאה אני אסקר ואנתח את כל המידע הזה. אני חוזר, גם אם ממש לא איכפת לכם, תעשו לי טובה ואל תפתחו את התיבה הזאת אם אתם לא קוראים את המנגה.

ספויילרים ענקיים לאנימה - ניתוח לטיזר של פרק 1071

לאלה מכם שלא יודעים, בשבת ה- 22/07/2023 אנחנו ציינו את יום הוואן פיס השנתי לשנת 2023, וחגגנו 26 שנים ליציאת המנגה האייקונית של אייצ'ירו גודה. לכבוד המאורע, בדומה לשנה שעברה, התרחש אירוע ענק בלייב בערוץ היוטיוב הרשמי של הסדרה (שיהיה זמין לצפייה עד ה- 23/10/2023, למי שאולי מעוניינים), ובו היו מלא פעילויות והכרזות מדהימות. אל חלקן אנחנו גם נגיע בהמשך, ובאלה שקשורות ללייב אקשן – שהיו מדהימות – אנחנו אפילו לא ניגע פה, כפי שכבר הסברתי, אבל ללא שום ספק הידיעה הגדולה ביותר שקיבלנו היא אחת הנוגעת לפרק 1071 – פרק הבכורה של גיר 5 באנימה. נעבור על הכול בסדר שבו המידע נחשף.
זכינו לראות סרטון של הצצה לעבודה מאחורי הקלעים על הפרק. בסרטון הזה, במאי הפרק, טאצויה נאגאמינה (Tatsuya Nagamine) – שהוא גם הבמאי של הסרט זי, של דרגון בול סופר: ברולי, הבמאי הראשי של האנימה בפרקים 892-1030 כולל, וסגן הבמאי הראשי מפרק 1031, אמר כי לאחר הסצנה של "לוחם החירות", הפרק "משתחרר מחוקי הפיזיקה", שזה בדיוק מה שרציתי לשמוע על גיר 5.
לאחר-מכן, קיבלנו הצצה לשלב הקלטת הדיבוב של הפרק, ובה ראינו את נאגאמינה מנחה את מאיומי טנאקה (Mayumi Tanaka), המדבבת של לופי, איך לבצע את הדיבוב: "דמייני שהעיניים שלך יוצאות ממקומן ואת תופסת אותן, אבל את עושה זאת כל-כך חזק שאת בטעות דוחפת אותן אחורה לתוך הראש שלך". זה. נשמע. מושלם.
הדבר הבא שקיבלנו הוא הצצה לסטוריבורד של פרק 1071, מה שאני בשוק מוחלט שהם הראו לנו. אנחנו מקבלים סטוריבורדים של וואן פיס באמת פעם במלא מלא זמן, אז לראות חלק מתוך זה של פרק 1071 זה אחד הדברים שהכי הלהיבו חולי אנימציה כמוני.
וכן, ככה סטוריבורדים לרוב נראים. האיור המבולגן והלא ברור הוא לא איזה סימן מדאיג, למי שאולי חושבים ככה.
פרט מעניין נוסף שהתגלה לנו מנאגאמינה הוא שבמהלך העבודה על הפרק נעשה שימוש בארבע שפות שונות באותה ישיבת הצוות על-מנת לתקשר עם כל האנשים השונים מרחבי העולם שעבדו עליו, שזה מדהים, וגורם לי ממש לתהות אילו שמות מפתיעים הם עוד עלולים להפיל עלינו.
גם תחילת הפרק, או לפחות גרסה ראשונית של האנימציה שלה, הוצגה לנו בלייב. הפרק ייפתח בזום-אאוט קצר של המצלמה מהירח אל הגג עליו שוכב לופי, ואז כותרת הפרק – "השיא של לופי – הושג! גיר 5" – תופיע.
שימו לב שניתן לראות את השיער הלבן ומלא הספירלות של לופי, מה שאומר שהוא באמת כבר מעורר פה. במילים אחרות, פרק 1070 בטוח יסתיים בדיוק איפה שצ'אפטר 1043 הסתיים, כפי שהרוב חשבו שיקרה.
הוצג לנו עוד קטע אנימציה קצר ולא מוגמר מהפרק, והוא נראה מאוד מרשים. הוא מופיע ב- 01:23:35 בלייב, לאלה מכם שרוצים לצפות בו בתנועה בעצמכם, והתנועה הרבה ומלאת הכוריאוגרפיה המורכבת שלו הובילה אנשים לשער כי מדובר בקטע של וויילין ז'אנג (Weilin Zhang) – אחד האנימטורים האגדיים והאהובים בכול התעשייה, אשר אושר לנו כי הוא עובד על פרק כלשהו של גיר 5. ז'אנג הוא האדם מאחורי הקרב האייקוני של נארוטו וסאסקה נגד מומושיקי בפרק 65 של בורוטו, שהוא כנראה הדבר היחיד בכול בורוטו שאף נפש חייה על פני כדור הארץ לא ביקרה לרעה, ובנוסף לכך, הוא גם עבד על הפתיח של ג'וג'וטסו קאיזן, ועל 2 פרקים של מוב פסייכו. הוא גם ביים, עשה את הסטוריבורד, עשה את האנימציה, עשה את האנימציה המשנית, ביים את האנימציה, ועשה את הקומפוזיציה של הפתיח של "תעתוע שמיימי" (Heavenly Delusion), שהיא אולי האנימה המרשימה ביותר הפקתית של השנה הזאת עד כה. סגנון האנימציה שלו ידוע ככזה של אקשן מלא כוריאוגרפיה מורכבת, כך שיהיה מאוד מעניין לראות מה הוא עשה בשביל האקשן של גיר 5. בנוגע לאנימציה שהוצגה לנו שמושער כי היא בוצעה על-ידו, מאוד קשה לנתח לעומק גנגה (אנימציה ראשונית) שמוצגת מרחוק ובאיכות נמוכה כמו בלייב (ללא ספק בכוונה), אבל כן הצלחתי לקלוט 4 פרטים מגניבים. אין לי טיפת מושג אם הם מכוונים או סתם מקריים, אבל שוב, אני מצביע עליהם בכול מקרה. הרי אפילו אם הם מקריים, זה עדיין דבר נחמד לראות.

בסוף הקליפ של ההצצה לתוך הפקת הפרק אנחנו קיבלנו עוד כמה מילים מעניינות מבמאי הפרק נאגאמינה, אשר אמר כי הוא חשש שיהיה קשה לבצע את הצחוק של לופי בגיר 5 וחשב לנסות לצמצם את השימוש בו ככול הניתן, אבל מאיומי טנאקה, לדבריו, נתנה ביצוע יוצא דופן שהתעלה על כל הציפיות שלו ושל הצוות.
לאחר הקליפ הזה, טנאקה, אשר נכחה על במת האירוע יחד עם מדבבים נוספים של כובעי הקש, אמרה כי היא ממש התרגשה מהאהבה שניתן היה לראות בעבודתם של האמנים שיצרו את הפרק בזמן שהיא הקליטה את הדיבוב שלו. בזמן שהיא אמרה את זה היא אפילו התחילה לדמוע על הבמה, ואני יכול להעיד לכולכם שזה היה מרגש רצח לראות את זה.
ואז… זה קרה. אנחנו קיבלנו את הטיזר הרשמי הראשון לגיר 5. אחחחח, יש לי צמרמורת רק מלכתוב את זה. אני לא ציפיתי בכלל להצצה כזאת רצינית ומדהימה לפרק 1071, וזה באמת היה מטורף לצפות בטיזר הזה. כל-כך מטורף, למעשה, שהוא עבר את מיליון הצפיות בחמש שעות בלבד, ואם משלבים את הפרסום ביפנית ובאנגלית שלו, נכון לעכשיו הוא כבר נמצא גם הרבה מעל 10,000,000 הצפיות. ובצדק, כי הוא באמת מדהים, ויש כמות הזויה של דברים שאני רוצה לכתוב עליו בהתחשב באורכו הקצר… אבל קודם כל, אתן לכם לצפות בו. אני אצרף שני קישורים: הראשון יהיה לצפייה בטיזר בערוץ הרשמי של הסדרה עם תרגום לאנגלית, שאשמח מאוד אם תיכנסו אליו כדי להפגין תמיכה ואהדה כלפי הטיזר, והשני יהיה לצפייה בטיזר עם תרגום לעברית שיהל מהצוות שלנו עשה בשבילכם.
לצפייה בטיזר בערוץ היוטיוב הרשמי של הסדרה עם תרגום לאנגלית
לצפייה בטיזר עם תרגום לעברית
אוקיי, עכשיו כשכולנו צפינו בטיזר וראינו את היופי הטהור הזה… זמן לנתח.
הקאנג'י של "ג'וי בוי" מופיע בפריימים של פעימות הלב של לופי בגיר 5, שזה פרט רעיון גאוני.
זאת תמיד הייתה נקודת חוזקה אצל נאגאמינה, אז אני לא בדיוק מופתע, אבל תחושת הגרנדיוזיות של הסטוריבורד שלו היא מטורפת. האופן שבו הגוף של לופי מתגמד לעומת היד של עצמו ולעומת קאידו עוזר להמחיש נהדר עד כמה שני האובייקטים האלה הם מסיביים. בנוסף, השוט הזה נראה יפה בטירוף עם תאורת הירח העדינה שברקע, ושימו לב לטשטוש הנחמד על היד השמאלית של לופי – אשר מוסיף תחושה חייה ונמרצת לתנועה שלו. אני אחזור אל הטשטושים האלה בהמשך.

פרט מעניין נוסף פה הוא העובדה שכאשר היד של לופי מכסה חצי מהמסך – היא מצויירת עם כמעט אפס פרטים, ובניגוד מדוייק לכך, כאשר גופו של קאידו מכסה חצי מהמסך – הוא מלא בפרטים עם כל הקשקשים שלו והצבעים השונים. זה כמובן הגיוני והכרחי, שכן קאידו הוא אחד העיצובים המורכבים ביותר לציור בכול וואן פיס, אבל מה שאני אוהב פה הוא שזה גם נותן תחושה שלופי השתחרר אפילו מהפרטים באיור שלו. כפי שנאגאמינה אמר, לופי חופשי לגמרי מחוקי הפיזיקה פה, ואני חושב שהפרט הנחמד הזה מביע את זה בצורה מצויינת.
פרט אסתטי שבולט לאורך רוב הטיזר הוא האיור בסגנון קאגנאשי (Kagenashi, ללא הצללות), שלדעתי עובד כל-כך טוב. מעבר לכך שהוא מבליט את השונות הוויזואלית של גיר 5 ויוצר לפרק הזה תחושה ממש מיוחדת, הוא גם עובד נהדר – שוב – בגלל שלופי משתחרר מחוקי פיזיקה בסיסיים כמו צל. זה גם התזמון המושלם להכניס סגנון איור כזה לסדרה, שכן העונה השנייה של ג'וג'וטסו קאיזן סוף-סוף נרמלה בעיניו של הקהל הרחב את העובדה שאיור פחות מפורט הוא לא סימן לפחות השקעה או אנימציה פחות טובה, מה שאומר שמספר האנשים שיבקרו באופן מגוחך את הפרק הזה כבעל "אנימציה גרועה" בגלל האיור הלא מפורט יהיה נמוך מאוד גם-כן.
בחזרה אל הטשטושים שהזכרתי קודם, הם כל-כך טובים. משוחררים, חסרי גבולות, מעוותים… ש ל מ ו ת .
הם עושים עבודה נהדרת בלהביע וויזואלית את התנועות החופשיות וההזויות של לופי בצורה הזאת, וכמובן שגם עוזרים ליצור תחושה של מהירות.

הפריים השני שציירתי פה כדוגמה הוא ברצינות האהוב עליי מכול הטיזר. אפילו אם נתעלם רגע מקאידו שנראה מדהים, תראו את לופי. הפוזה המדהימה, החיוך המושלם הזה, הטשטושים מאחוריו שנראים כאילו הוא זז כל-כך מהר שחלק ממנו התנתק לו מהגוף ונשאר מאחור, הטשטוש המדהים על היד שלו שאשכרה מפורקת לשלושה חלקים, העובדה שהחלקים המפורקים של היד של לופי נראים כמו בועת מחשבה מספר קומיקס… זה פריים כל-כך יפה, אני ברצינות מת עליו.
בכול הנוגע לקטע האהוב עליי מהטיזר, עם זאת, אני אהיה חייב לבחור את זה שבו לופי מנפח את עצמו למצב השרירי שלו. פשוט תראו כמה חיי, משוחרר, שמח, ויצירתי הדבר הזה מרגיש… :')
גם האימפקט פריימס שמופיעים בטיזר נראים מעולה, במיוחד הראשון מהשלושה שאני אצרף פה, ובהתחשב בעובדה שווינסנט בטוח יעבוד על משהו של גיר 5 (לא יודע באיזה פרק, וזה גם לא ממש משנה), זה גם סוג של רשמי כבר שאנחנו נקבל עוד אימפקט פריימס רבים ומדהימים בהרבה מאלה שניתן לראות בטיזר הזה.
שוט נוסף שמעוד אהבתי הוא אחד אשר מגיע לקראת הסוף. ניתן לראות פה את לופי עוצר ולוקח רגע להסתכל על הירח – אשר, כפי שכבר הסברתי פעמים רבות, מייצג סמלית את וואנו – מה ומי שהוא נלחם עבורו. במלים אחרות, מדובר בתזכורת סמלית של לופי על כל מי שהוא נלחם בשבילם וכול האנשים החשובים לו שהחיים שלהם תלויים בקרב הזה, ולדעתי זה רגע מאוד יפה.
אפשר גם לציין את שפת הגוף המשוחררת בטירוף של לופי, עם תנועות סופר מוקצנות שמביעות באופן נהדר את החופשיות של גיר 5, או את כמה שזה מרשים שהם ציירו לקאידו הבעות פנים כל-כך מיוחדות בהתחשב בעיצוב המסובך בטירוף לביצוע הבעות כאלה של צורת הדרקון שלו, אבל אני חושב שכבר חפרתי מספיק על הטיזר המסכן הזה. בגדול, וגם בקטן כשמעמיקים פנימה, באמת שמדובר בטיזר נהדר שנראה מאוד מבטיח, ומעלה בטירוף את הציפיות לקראת האופן שבו אין לי ספק שהאנימה תעשה יותר מחסד עם הצ'אפטר האייקוני הזה.

[collapse]

לסיום, לפני שנעבור לידיעה הבאה, יש לי סקר חשוב בשבילכם שאשמח אם כמה שיותר מכם תענו עליו. עובדים כרגע על לארגן הקרנה מיוחדת של כמה מהפרקים הקרובים של האנימה, ונשמח לדעת מה אתם תעדיפו. במידה ואתם יודעים שאין בכוונתכם להגיע להקרנה בכול מקרה, בבקשה אל תענו.
מצטערים אין כרגע סקרים להצגה!
ולידיעה היסטורית נוספת מתוך יום הוואן פיס…

פתיח חדש, ולראשונה מזה 17 שנה… גם סגיר?!

בפרק 1071 המצופה והענק, אשר ייצא בתאריך ה- 06/08/2023 אנחנו נזכה סוף-סוף בפתיח וסגיר חדשים עבור האנימה!
הפתיח יבוצע על-ידי הלהקה Sekai no Owari, בעוד שהסגיר יבוצע על-ידי Chilli Beans. בנוסף, הסגיר החדש הזה הוא הראשון שיהיה לאנימה של וואן פיס מאז שנת 2006, בתקופת אניס לובי, מה שאמור להמחיש לכם את גודל המאורע.
אנחנו גם קיבלנו הצצה בת 40 שניות לתוך הסגיר החדש, אשר נקרא "RAISE" (העלאה/ להעלות, קשה לדעת לאיזו משמעות של המילה מכוונים פה). לטובת אלה מכם שרוצים לא לדעת כלום, אני אכתוב את דעתי על ההצצה בתיבת ספויילר, כך שתוכלו לבחור האם לגלות קצת לגביו או לא, אבל קודם כל, כדאי שאתן לכם קישור לצפייה בהצצה הנ"ל:
לצפייה בהצצה לסגיר החדש

ניתוח להצצה אל הסגיר החדש

לפני שנדבר על פרטים מעניינים, אני רוצה לדבר על האסתטיקה הכללית של הסגיר. לפי סגנון האיור המופשט והמעוגל הזה שלו, שיחד עם הקומפוזיציה המאוד עדינה יוצר תחושה וויזואלית "מלטפת" אם אתם מבינים למה אני מתכוון, אני נוטה להאמין שהקליפ נוצר על-ידי מאסאמי מורי (Masami Mori) האגדי, הידוע גם בתור סוטי (Soty). מורי הוא אנימטור מדהים, אשר נמצא על האנימה מאז ימי הול קייק איילנד. עבודתו הראשונה על פרק של האנימה הייתה על לא אחר מפרק 870 (הופעת הבכורה המדהימה של סנייקמן), ובו הוא עשה את האנימציה האהובה עליי אישית מהפרק – הקטע בו קאטאקורי תופס את לופי ומטיח אותו באדמה (לחיץ). מאז הוא המשיך ועשה אנימציה לכול הסצנה של מורגנז מפרק 957 (פירוק השיצ'יבוקאי), הקרב בין פיראטי רוג'ר ופיראטי וואיטבירד מפרק 966 (לא כולל החלק האחרון עם תאורת השקיעה), ואת האקשן המטורף של סאנג'י נגד קינג וקווין ונקו נגד פרוספרו מפרק 1045 (שהוא אחד הפרקים שהכי לא מספיק מוערכים בכול הסדרה אם אתם שואלים אותי) – עליו גם עבד כעוזר במאי אנימציה, בדומה ל- 1054 (קילר נגד הוקינס). עם זאת, עבודתו הגדולה ביותר של מורי על האנימה הייתה ללא ספק בפרק 1015 המפורסם והאהוב (רד רוק), אשר כמעט כל האנימציה של החצי הראשון שלו נעשתה על-ידו בלבד. מורי גם עבד על הפרק כבמאי אנימציה על הפרק, ותיקן את כל החצי הראשון שלו, מה שגרם לקבלת האיור המאוד מיוחד שניתן לראות בחלק הראשון של הפרק. בקיצור, מורי הוא אחד האנימטורים הטובים שעובדים על האנימה, ולמרות שזה יהיה פשע לא לשים אותו על אף-אחד מהפרקים שמגיעים בקרוב רק לטובת הסגיר הזה, אני שמח שהוא ככול הנראה האדם שעבד עליו, כי הסגנון שלו יפה בטירוף ומתאים נהדר לשיר (שגם הוא, אגב, מצויין). אה, ומאחר ואני כבר כותב עליו פה, זו הזדמנות טובה לציין שהוא גם עשה את הקליפ של השיר "לאן שנושבת הרוח" מהסרט רד (זה שביוטיוב, לא בסרט), וזה בפער הקליפ הכי טוב מבין כל השירים.
אוקיי, אז אחרי שהרמתי כראוי לאנימטור שאני כמעט בטוח שעשה את הסגיר הזה, בואו נדבר על קצת פרטים.
הסגיר נפתח עם שוט של סרטן הולך על חוף הים, מה שנעשה ברפרנס מאוד ברור (לפחות אם זוכרים את הסצנה הזאת, ואין לי מושג למה אני זוכר אותה) לסצנה הראשונה של לופי על אדמת וואנו מסוף פרק 892 – ובה סרטן הולך על החוף, מגיע ללופי, וצובט אותו באף. רפרנס מגניב בטירוף בעיני.

בהמשך הטיזר אנחנו מקבלים שוט רחב של מדינת וואנו, ובו ניתן לראות את מה שאני חושב שהיא ההצצה הראשונה שלנו לצורה האנושית של מומו המבוגר באנימה. גם שכחתי לציין את זה, אבל זה נראה שכול הסגיר מוצג ביחסי גובה-רוחב של "תיבת דואר" (זה מושג המקצועי, אל תאשימו אותי בשם המוזר), שהם גם היחסים של סרטים שמוקרנים בקולנוע. פרט מעניין (לא, הוא לא מעיד על הכוונה להפוך את הפרקים הקרובים לסרט או משהו כזה בשום צורה), שככול הנראה נועד פשוט להבדיל אותו מכול הפרק שמתנגן לפניו עבור העין.

הדבר האחרון שאציין הוא לא איזה פרט מעמיק או מעניין כמו הקודמים, אבל רק רציתי לציין אותו כי בהתחשב בכך שלקח לי זמן עד שקלטתי את זה, אני לא אתפלא אם עוד אנשים פספסו את יאמאטו בשוט הזה:

[collapse]

אגב, לפני שהשאלה אולי תעלה (כי היא עלתה בכמויות אדירות בקהילה העולמית), לא – מגומי אישיטאני לא מביימת את הסגיר החדש. היא אמרה את זה בעצמה. היא לא כתבה שום דבר על הפתיח… אז נחכה ונראה, אבל בבקשה אל תסמכו על ה"הדלפות" חסרות המקור שרצות בכול מקום עכשיו. רובן מגיעות מאנשים שסתם מחפשים תשומת לב ומפיצים שקרים עלובים כדי להשיג אותה.
ומהכרזה גדולה של יום הוואן פיס לאחרת…

מנגה ישנה של אודה מקבלת אנימה:

הכרזה גדולה ומפתיעה נוספת שהגיעה אלינו מיום הוואן פיס היא ההכרזה על אנימה ל"מפלצות" (לחיץ לקריאתו בעברית) – וואן-שוט (מנגה של צ'אפטר בודד, ולא סדרה) שאודה פרסם אי שם בשנת 1994, 3 שנים לפני שהמנגה של וואן פיס התחילה. הוואן-שוט מספר על לא אחר מאל החרב המפורסם ריומה, והוא מאוד מהנה ומגניב (אפילו עשו אליו רפרנס בפרק, אם אני זוכר נכון, 933, אגב). אה, ואם זה לא מספיק מלהיב בשבילכם, אודה אישר ב- SBS של ווליום 47 כי הסיפור של "מפלצות" הוא 100% קאנון לסיפור הראשי של וואן פיס, בשונה מכול וואן-שוט אחר שהוא פרסם לפני המנגה המרכזית של הקריירה שלו שכולנו מכירים ואוהבים.
בכול מקרה, האנימה תיקרא "Monsters: Ippyaku Sanjō Hiryū Jigoku" (או "מפלצות: 103 רגשות גיהנום דרקון האש" בעברית), ואם השם הזה מוכר לכם במקרה, זאת משום שמדובר בשמה של המתקפה איתה זורו הביס את קינג… ואם קראתם את הוואן-שוט, אתם אמורים להבין למה זה מאוד הגיוני ומגניב.
אבל נשאלת השאלה החשובה… מי עומדים להביא את סיפורו של אדם אייקוני ודמות כל-כך משמעותית בעולם של וואן פיס כמו ריומה לחיים? ובכן, הסטודיו שמעבד את הוואן-שוט לאנימה נקרא E&H Production, ולמרות שאין להם אף קרדיט משמעותי לשמם, אתם לגמרי צריכים לשמוח מכך. למה? כי מדובר בסטודיו חדש מאוד שהוקם לפני כשנה על-ידי לא אחר מסאנגהו פארק (Sunghoo Park), הבמאי של העונה הראשונה והסרט של ג'וג'וטסו קאיזן, והאדם שיביים את האנימה בת הפרק הבודד הזאת. עכשיו, בכנות ברורה ומלאה, פארק הוא לא במאי מדהים, ולהגיד שלג'וג'וטסו קאיזן היה בימוי יוצא דופן לפני העונה השנייה (שמבויימת על-ידי אדם אחר שהוא גם אחד המוחות היצירתיים בתעשייה כיום) יהיה בערך כמו להגיד שלוואן פיס הייתה אנימציה יוצאת דופן לפני וואנו. זה קרה בהבזקים קצרים פה ושם, אבל הדגש הגדול הוא על "קצרים" ו"פה ושם". עם זאת, חשוב גם להגיד כמה דברים: תחילה, "מפלצות" הוא לא איזה סיפור עמוק או מיוחד בטירוף שדורש בימוי קולנועי ויצירתי שידהים אותנו, והוא לגמרי יהיה בסדר גם עם בימוי רגיל ולא יוצא דופן. דבר שני, לפארק יש שני דברים ספציפיים שבהם הוא ללא ספק מצטיין כבמאי, ואשר גורמים לי מאוד להתרגש מכך שהוא מביים מנגה של אודה: אקשן, וקשרים. נעבור עליהם אחד-אחד.
אקשן הוא ללא ספק הצד החזק ביותר בבימויו של פארק. יש לו כישרון אדיר ביצירת אקשן דינמי, קינטי, ומלהיב – כפי שניתן לראות בעבודתו על ג'וג'וטסו קאיזן, וגם על The God of High School, אותה ביים לפני ג'וג'וטסו. תוסיפו לכך את העובדה שהוא עצמו גם אנימטור מצויין עם יכולת לא נורמלית של תפוקתיות (הוא איכשהו האדם שעשה הכי הרבה קטעי אנימציה בעונה הראשונה של ג'וג'וטסו קאיזן, וזאת למרות שהיה עסוק בבימוי כל הפרוייקט ובימוי פרקים ספציפיים), ועבודותיו בתפקיד זה כוללות כמעט את כל הקרב של גוג'ו נגד ג'וגו מג'וג'וטסו קאיזן, אז אתם יכולים לקבל מושג די ברור של מה שאפשר לצפות מהאקשן של האנימה הזאת.
בכול הנוגע לקשרים, פארק ללא שום ספק אדם מקושר בתעשייה. העונה הראשונה של ג'וג'וטסו קאיזן כללה פחות או יותר כל אנימטור עצמאי שעובד ביפן, מה שאומר שבתור הבמאי הראשי שלה, אמורים להיות לו קשרים כאלה או אחרים עם רבים מהם, ובדומה לאיך שהנרי ת'ורלואו הביא מלא אנימטורים חדשים לוואן פיס לפרק 1066 הודות לקשרים שלו, יתכן שפארק יעשה דבר דומה פה. וכן, לצפות לשמות הגדולים שעבדו (ורובם עדיין עובדים גם על העונה השנייה) של ג'וג'וטסו קאיזן זו ללא ספק ציפייה מוגזמת מהאנימה הזאת, ואני לגמרי לא אומר לכם לצפות לאקשן ברמה של ג'וג'וטסו קאיזן פה – כי אלה יהיו ציפיות מוגזמות לגמרי. מה שאני כן אומר, עם זאת, הוא שאני רוצה להאמין שהוא יצליח להביא כמה שמות מפתיעים לפרוייקט הזה, וליצור משהו באמת מיוחד ויוצא דופן וויזואלית עבור כולנו.
בכול מקרה, יצאו גם טיזר קטן ופוסטר מאוד יפה לאנימה, אז נסיים את הידיעה המגניבה הזאת איתם:

לצפייה בטיזר לאנימה של מפלצות

ווליום 106 של המנגה:

גם הידיעה הבאה כוללת ספויילרים מהמנגה... מחילה, צופי האנימה

ווליום 106 של המנגה יצא ביפן בתאריך ה- 04/07/2023 תחת הכותרת "חלומו של גאון". כריכת הווליום פורסמה גם-כן כמובן, והיא אחת היפות ביותר שאודה צייר אי-פעם אם אתם שואלים אותי. בנוסף, היא גם הראשונה שמציגה את כל כובעי הקש יחד מאז ווליום 64, שזו עובדה הזויה לגמרי.

לצד כריכת הווליום, כמו תמיד, הגרסה היפנית שלו כוללת גם כריכה פנימית שבה אודה מצייר את פנדה־מן איפשהו כבדיחה… והפעם, קבלו את פנדה־רובין!
לכבוד יציאת הווליום יצא גם סרטון שיווקי של אגהד, אשר מציג את אירועי הארק מהמנגה בצבע ועל-רקע שיר שנוצר במיוחד עבורו. הסרטון מאוד נחמד ומגניב, אז אני בהחלט ממליץ לכם לצפות בו.
לצפייה בסרטון לכבוד ווליום 106
מבחינת פרטים מעניינים בסרטון… קודם כל, שימו לב לרפרנס לווגהפאנק בקאנג'י של כותרת הסרטון:
בנוסף, קיבלנו את העיצוב הצבוע הרשמי של כל שבעה הווגהפאנקים, אשר גם כולל פרטים מגניבים עבור עיצוב הקאנג'י של פיתגורס ואטלס:

[collapse]

נקודות חדשות מאודה בנוגע לרד, ועוד:

קיבלנו כמה נקודות ופרטי מידע מאוד מעניינים מאודה בנוגע לסרט רד, אז בואו נעבור עליהם:

  • מקורו של מלך השדים טוט מוזיקה, אשר תואר בסרט בתור "נולד מהדאגות והפחדים של אנשים", עלול להיות קשור למקורם של פירות השטן. אודה גם הוסיף כי מלך השדים אולי, ואולי לא, יופיע בהמשך סיפור הראשי של וואן פיס בדרך כזו או אחרת… כתזכורת, אודה אישר לפני מספר חודשים כי דמותו של טוט מוזיקה היא קאנונית לחלוטין לסיפור, אז…
  • הטכנולוגיה שאוטה השתמשה בה כדי לשיר למעריציה בכול העולם היא אב-טיפוס שווגהפאנק פיתח לדן דן מושי שיוכלו לשדר בכול רחבי העולם. אב-הטיפוס הזה אבד כאשר הספינה שנשאה אותו טבעה בים לייד אלג'יה, מה שהוביל לכך שאוטה מצאה אותו על חוף האי, כפי שראינו בסרט.
    המידע הזה מסביר את הטקסט "SSG", המתייחס ליחידת המדע המיוחדת של וגהפאנק (Special Science Group), המופיע על הדן דן מושי שהיא מצאה בסרט, אז זה נחמד לקבל אותו.
  • חלומה של אוטה ליצירת "עידן חדש" ממשיך להתקיים בלופי גם לאחר מותה. עם זאת, בנוגע לאותו "עידן חדש", שאנקס גם… [סוד].
  • אודה רמז כי כל הפרטים הסובבים את משפחת פיגארלנד (שם משפחתו של שאנקס שנחשף בסרט) יוסברו בעתיד.

בנוסף לכול המידע המעניין הזה מאודה, קיבלנו גם ציור חדש של הסרט שצוייר עבור אריזת הפלדה של גרסת האספנות של הבלו-ריי של הסרט, אשר צוייר על-ידי מאסאיוקי סאטו (Masayuki Satō). סאטו הוא… אוי, זאת רשימה ארוכה…
– אנימטור על ספיישל האנימה הראשון של וואן פיס (שיצא אפילו שנה לפני האנימה עצמה), "וואן פיס: להביס את הפיראט גאנזאק!" (One Piece: Defeat The Pirate Ganzak!).
– מעצב הדמויות ובמאי האנימציה הראשי של הפרק של איסט בלו.
– מעצב הדמויות של הפרק של סקייפיאה.
– מעצב הדמויות ובמאי אנימציה של הסרט עולם חזק.
– מעצב הדמויות, במאי האנימציה הראשי, ואנימטור על הסרט זי.
– מעצב הדמויות ובמאי האנימציה הראשי של הסרט זהב.
– מעצב הדמויות, במאי האנימציה הראשי, ואנימטור על הסרט נהירה.
– מעצב הדמויות ובמאי האנימציה הראשי של הסרט רד.
וכמצופה מאדם כזה מנוסה ומוכשר… יופי של ציור.
גרסת האספנות של הבלו-ריי של רד כוללת גם דן דן מושי פיזי ואמיתי שמנגן את השירים מתוך הסרט. אני כל-כך רוצה את זה…
ולסיום, יש לנו פוסטר (נראה לי) חדש לסרט שפורסם לכבוד יציאת הבלו-ריי:

זה ממש מוזר לי ששאנקס נמצא ככה בשמיים כאילו הוא מת בסרט במקום אוטה… ורק עכשיו אני קולט את זה, אבל החולצה של לופי הילד בסרט היא עם איקס עליה כרפרנס לצלקת האיקס שהוא יקבל בהמשך חייו בגלל אקאינו.

חדשות על המשחקים של וואן פיס:

יצא מעין "טריילר" נחמד באורך קצת יותר מדקה העובר על כל המשחקים שאי-פעם יצאו לוואן פיס. הוא לא משהו משמעותי או שמחדש משהו, אבל זה פשוט נחמד לצפות בו, והעריכה שלו די מגניבה, אז אני משתף אתכם בו כאן:
לצפייה בטריילר לכול המשחקים של וואן פיס
הלאה, הוכרזו הרחבות למשחק "וואן פיס: אודיסאה", עליו כבר כתבתי רבות בעבר. נכון לזמן פרסום הפוסט הזה ההרחבות כבר יצאו, אבל לפני שזה קרה אנחנו קיבלנו שני טריילרים מאוד נחמדים אליהן, אשר נראים די מעניינים. בכללי, ממה שהבנתי כי אני לא משחק במשחקי מחשב כל-כך, מדובר במשחק נחמד עם גרפיקות מעולות, אבל יש בו בעיות, ובדומה לקודמיו גם הוא לא הצליח להותיר חותם אמיתי על הקהילה, ונשכח מהר מאוד לאחר יציאתו.
לצפייה בטריילר הראשון להרחבות של וואן פיס: אודיסאה
לצפייה בטריילר השני להרחבות של וואן פיס: אודיסאה

ידיעות קטנות ונחמדות שאני דוחס פה יחד כי אין לי הרבה מה לכתוב עליהן:

בטקס פרסי האנימה השנתי של קראנצ'ירול (Crunchyroll, שירות הסטרימינג הגדול ביותר של אנימה) לשנת 2023, ובו הוענקו פרסים בקטגוריות שונות לאנימות משנת 2022, האנימה של וואן פיס זכתה בתואר "הסדרה הממשיכה הטובה ביותר".

ספויילרים גדולים מהמנגה

קאצומי אישיזוקה, האדם שאנחנו הכי צריכים להודות לו על הביצוע האגדי של הקרב של זורו וקינג בפרק 1062, הגיב לאנימציית מעריצים של גיר 5, וכתב את הדבר הבא: "קפצתי משנתי באמצע הלילה בגלל התכווצות שרירים ברגל… אולי אעבוד קצת…" אני אתן לכם להגיע לבד למסקנות המתבקשות והמאוד מלהיבות 🙂 .

[collapse]

בשנת 2022 נמכרו 540,000 עותקים של המנגה של וואן פיס בארה"ב.
בצרפת נמכרו באותה השנה 6,742,612 עותקים, מה שרשמית מביא את מכירות המנגה בצרפת מעל לחצי מאלה של יפן ב- 2022, שזה פשוט מטורף.
מקדונלד'ס עשו פרסומת רשמית עם וואן פיס.

רוג'ר אוכל המבורגר זה בהחלט לא משהו שאי-פעם ציפיתי שאני אראה… כמו כן, שימו לב למפת האוצר למקדונלד'ס שזורו מחזיק (די אירוני שזה דווקא הוא) ולנייר שנאמי מחזיקה עם הטקסט "TATSUTA" – שמשמעותו טיגון בשמן עמוק. אה, ויש גם ממש פרסומות ווידאו, אז כמובן שאני מצרף לכם גם קישור לצפייה בהן:
לצפייה בפרסומות של וואן פיס עם מקדונלד'ס
בפוסט החדשות הקודם שיתפתי אתכם בכריכה של ספרון מיוחד בשם "מסע וואן פיס צבעוני" (One Piece Color Walk) כרך 10. ובכן, הפעם ברצוני לשתף אתכם בציור אחד ספציפי מתוך הספרון הזה, אותו אודה אייר יחד עם גושו אאויאמה (Gosho Aoyama) – המנגקה של "קונאן הבלש" (Detective Conan) שאיתו אודה ערך ריאיון מיוחד בשנה שעברה (ריאיון שתורגם במלואו ופורסם פה באתר, למי שאולי מעוניינים [לחיץ]).
האיש עם ראש הדג מייצג את אודה כמובן, שכן זה האווטאר המפורסם והקבוע שלו, ואני מניח שהדמות השנייה מייצגת את אאויאמה. בנוסף, אני לא אתפלא בכלל אם התאורה על הדמות של אאויאמה והצל מאחוריה נעשו כרפרנס לבאטמן, שכן קונאן הוא סיפור בלשות ובאטמן במקור הוא בלש גם-כן.
בצרפת, מבחני הקבלה לטכניון הלאומי כוללים שאלות על וואן פיס! זה אחד הדברים הכי הזויים ומדהימים שיצא לי לכתוב עליהם פה ללא ספק.

החל מתאריך ה- 07/04/2023 החלו להימכר בחנויות הוואן פיס הרשמיות ביפן, הנקראות Mugiwara Stores (או "חנויות כובע הקש" בעברית), כריות רשמיות של פירות שטן שונים מתוך הסדרה.
פרק 1062 של האנימה הוא ההאשטאג השני הכי מצוייץ אי-פעם בטוויטר מכול פרקי האנימה של וואן פיס, עם למעלה מ- 50,000 ציוצים ב- 24 שעות בלבד. במקום הראשון נמצא פרק 1015 (רד רוק, העיבוד של צ'אפטר 1000), אשר זכה ליותר מ- 110,000 ציוצים ביממה בודדה.
צ'אפטר 1044, אגב, הוא כמובן הצ'אפטר שהכי התפוצץ בטוויטר אי-פעם, עם למעלה מ- 236,000 ציוצים ב- 24 השעות שלאחר יציאתו – מספר כל-כך מטורף שהוא היה ההאשטאג הכי מצוייץ בטוויטר בכול העולם באותו היום.
הוכרזה הצגת החלקרח של וואן פיס בשם "וואן פיס על הקרח" (One Piece On Ice) – הצגה שתבוצע במלואה תוך-כדי החלקה על הקרח. ההצגה תספר את סיפורו של ארק אלבאסטה, ואת תפקידו של לופי יגלם שומה אונו (Shoma Uno) – אלוף העולם בהחלקה על הקרח במשך שנתיים ברציפות (2022, 2023), והמחזיק בשלוש מדליות אולימפיות בתחום.
יצא פוסטר להצגה:

חייב להודות שההחלטה שלהם לעבד דווקא את הסיפור המדברי של וואן פיס להחלקה על הקרח היא… מוזרה בלשון מהעטה, וגם העובדה שהלבוש של הדמויות בפוסט הזה אינו תואם אחת לשנייה – לופי, זורו, סאנג'י, ואוסופ בבגדים הרגילים שלהם, נאמי וצ'ופר בבגדי המדבר שלהם, ו-ויוי בכלל בבגדים מטקס ההתבגרות שלה בסוף הארק – היא מאוד מוזרה לי, אבל היי, למי איכפת. אני מלכתחילה לא מעוניין בכלל בהצגות המבוססות על אנימות כמו וואן פיס באופן אישי, כי אם זה כמעט בלתי-אפשרי ליצור את כל האלמנטים ההזויים של הסדרה עם אפקטים ממוחשבים מה הם יעשו בהצגה חייה, אבל אני מניח שזה יכול להיות איזה משהו מיוחד בשביל הקהל היפני…
סרט הודי העתיק את הלוגו של רד:
אני ממש תוהה לעצמי האם ואיך הצלקת של שאנקס, שהיא כל הרעיון מאחורי עיצוב הלוגו הזה, קשורה לסרט… כמו כן, מאוד מצחיק אותי שכתוב למעלה "הסרט האמיץ ביותר שנוצר אי-פעם"… משהו אומר לי שזה לא בדיוק נכון.
יש לנו ציור חדש מאודה בכבודו ובעצמו שהוא צייר בשביל משחק הקלפים הרשמי של וואן פיס:
ואם כבר ציינו את משחק הקלפים, יש לנו גם ציור פסיכי של לופי שפורסם לכבוד חגיגות השנה למשחק. לא הצלחתי למצוא אף מידע לגביו, אבל האמן מאחורי הציור הזה הוא אדם בשם מאקיטושי (Makitoshi).
קנג'י יוקויאמה, אנימטור ובמאי אנימציה מאוד ותיק בצוות ההפקה של וואן פיס, ביקר הקיץ בכנס האנימה הגדול ביותר שנערך בכול שנה בארה"ב – אנימה אקספו (Anime Expo), שבו נערכה הקרנת הבכורה של הדיבוב האנגלי לפרק 1000. יוקויאמה שיתף מספר תמונות מתוך האירוע:
תחילה, יש לנו תמונה שלו עם כמה מחברי הקאסט של הדיבוב האנגלי של האנימה.
מימין לשמאל: יוקויאמה, סאני סטרייט (אוסופ), איאן סינקלייר (ברוק), ופטריק זייץ (פראנקי). כפי שניתן לראות, כל שלושה המדבבים מחזיקים ציורים חתומים של הדמויות שלהם שיוקויאמה אייר עבורם.
התמונה השנייה היא תמונה של יוקויאמה עם ציור של לופי שהוא צייר בכנס כחלק מאירוע שבו הוא צייר ציורים של הסדרה בלייב מול המעריצים.
התמונה השלישית והאחרונה שברצוני לשתף איתכם היא של ציור של יאמאטו שיוקויאמה צייר ביפן כאשר התאמן לקראת הציור בלייב בכנס.
ספויילרים גדולים מהמנגה

פורסמו תמונות מתערוכת "הדרך לגיר 5" שנערכה באירוע יום הוואן פיס:
דבר נוסף שהוא מספיילר ומגניב מאוד הוא תמונה של שדה אורז מסויים ביפן… ואתן לכם לראות אותה לבד.

ולפני שתשאלו או תתהו לעצמכם, כן – זה אמיתי. החשבון הרשמי של המנגה פרסם את התמונה הזאת.

[collapse]

פורסם הציור של אריזת סט 42 של הבלו-ריי של האנימה, שהוא גם הסט העשרים של וואנו… וואו.
הווליום הראשון של המנגה יוצא בצורת מחזיק מפתחות (וכן, כל הווליום מודפס בתוך הספרון הזה).
וידיעה אחת אחרונה לפני שנעבור לכותרת הבאה – פורסמה כריכת ווליום 7 של "וואן פיס אקדמיה" (One Piece Academy), מנגת ספין-אוף של הסדרה:

המנגה שגרמה לאודה לקנא:

הכותרת הזאת אינה ידיעה חדשותית, ההפך הוא הנכון למען האמת, אבל גיליתי על המידע הזה לא מזמן וחשבתי שיהיה נחמד לשתף אתכם בו משום שהוא מאוד מעניין.
מסתבר שבריאיון מדצמבר 2015 לערוץ פוג'י טיוי (Fuji TV, הערוץ שמשדר ביפן את האנימה של וואן פיס, ועוד רבות אחרות), אודה אמר שהמנגה היחידה שאי-פעם גרמה לו לקנא היא "השקר שלך באפריל" (Your Lie in April).
לדבריו של אודה, הדרך שבה המוזיקה באופן ספציפי מוצגת על-ידיי המנגקה ארקאווה נאושי (היוצר של השקר שלך באפריל) היא לא מהעולם הזה. הוא טען כי מוזיקה היא "הדבר הקשה ביותר לכתיבה במנגה", ואמר כי סגנון הכתיבה של ארקאווה הוא "מצויין".
למעשה, אודה הודה, למרבה ההפתעה, כי כאשר הוא החליט פעם אחת לקחת הפסקה קצרה (כי לצייר את אותם הדברים שוב ושוב במשך ימים זה מעייף, מן הסתם) ולקנות את הווליום הראשון של המנגה סתם ככה בהחלטה של הרגע, הוא מצא את עצמו קורא את כל המנגה ברצף, ושכח לגמרי מהצ׳אפטר שהיה עליו לסיים ולהגיש לפרסום באותו השבוע. וכאילו זה לא מספיק, לאחר-מכן הוא גם הכריח את כל הצוות שלו שעובד איתו על המנגה של וואן פיס לקנות את כל הווליומים שלה במטרה לתמוך במנגקה ארקאווה.
חייב לציין שבהתחשב בסרט המוזיקלי רד, ובתאוריה המאוד פופולרית שגם אני אישית אוהב האומרת כי השיר "הסאקה של בינקס" עומד להיות מאוד קשור לוואן פיס והאמת על המאה האבודה, המילים האלה לא מרגישות לי מקריות כל-כך… אני לא חושב שזה מקרי שהדבר האחד שאודה היה מת לדעת להציג באופן מושלם לחלוטין הוא דווקא מוזיקה, חייבת להיות לכך סיבה… בקיצור, זו נקודה מאוד מעניינת למחשבה ששווה לזכור.

וואן פיס מגזין ווליום 17 – "סוף ארק וואנו" באנימה:

כריכת וואן פיס מגזין ווליום 17 פורסמה, יחד עם תאריך יציאתו – ה- 04/09/2023.
אם תשימו לב, על גב העיתון שלופי קורא ניתן לראות ציורים של חברי צוות כובע הקש ממתי שלופי פגש אותם. ספציפית, אני הצלחתי לקלוט את סאנג'י במקום לא מזוהה שאני אנחש לפי השאר שהוא בארטייה, את צ'ופר בדראם, את רובין שהציור שלה מוסתר לגמרי לצערי (רואים את השם שלה וככה אפשר להבין שהיא שם), את פראנקי עם משפחתו בווטר 7, את ברוק במקום שלא באמת ניתן לזהות אבל סביר להניח שזו או הספינה של הצוות הקודם שלו או הסאני, ואת ג'ינביי הכלוא באימפל דאון – שכן שם הוא ולופי הכירו לראשונה.
בכול הנוגע למגזין עצמו, הווליום הזה יכלול, כרגיל, את חשיפת העיצוב של שני פירות שטן חדשים, וממש לא כרגיל, ריאיונות עם צוות האנימה על סוף ארק וואנו. הריאיונות יהיו:
– ריאיון משותף של מאיומי טנאקה (לופי) וטשו גנדה (Tesshō Genda, קאידו).
– ריאיון משותף של קאזויה נאקאי (Kazuya Nakai, זורו) והירואקי היראטה (Hiroaki Hirata, סאנג'י).
– ריאיון עם הירושי קאמיה (Hiroshi Kamiya, לואו).
– ריאיון עם דאיסוקה נאמיקאווה (Daisuke Namikawa, קיד).
– ריאיון עם טאצויה נאגאמינה (Tatsuya Nagamine), אחד מהבמאים הראשיים של האנימה.
– ריאיון עם ריוטה נקאמורה (Ryōta Nakamura), הבמאי של פרק 1061 (עפרית ג'מבה).
– ריאיון עם איקיהירו אוטה (Akihiro Ota), האנימטור של החזרה של לופי לגג בסנייקמן מפרק 1049.
– ריאיון עם צ'ו יונג סה (Tu Yong Ce), אחד מבמאיי האנימציה הראשיים של האנימה.
– ריאיון עם ריוסקה טנאקה (Ryōsuke Tanaka), הבמאי של פרק 1062 (מלך הגיהנום זורו).
זה נשמע ממש מסקרן (לפחות בשבילי). אני במיוחד מקווה שנזכה לשמוע על העבודה על פרקים 1061, 1062, ו- 1071 – שכן הבמאים של כל השלושה האלה מופיעים פה (נאגאמינה מביים את 1071, כפי שציינתי בתיבת הספויילר על הפרק), ויהיה ממש מעניין לשמוע אותם מרחיבים בנושא. בכול מקרה, נחכה ונראה.
ועכשיו… בשעה טובה… לכותרת האחרונה בהחלט שלנו לפוסט הזה –

ימי הולדת וציורים חודשיים – פינת האומנות של חדשות וואן פיס:

יום ההולדת של פראנקי הגיע בתאריך ה- 09/03, ולכבוד האירוע פורסם הציור היפהפה הזה של טאקאשי קוג'ימה (Takashi Kojima) – האנימטור מאחורי סצנת הרד רוק מפרק 1015.
יום הולדתו של סאבו הגיע בתאריך ה- 20/03, וגם הוא זכה לציור יום הולדת מדהים מטאקאשי קוג'ימה.
יום הולדתו של אוסופ הגיע, כמובן, בתאריך ה- 01/04, והוא זכה השנה בציור יום הולדת ממש יפה ממואקה אראקי (Moeka Araki, אני לא יכול להפסיק לחשוב על המנגקה של ג'וג'ו בגלל השם הזה).
יום אחד בלבד לאחר אוסופ, ג'ינביי חגג את יום ההולדת שלו, שכן הוא נולד בתאריך ה- 02/04! לכבודו פורסם ציור מעולה של הירומי אישיגאמי (Hiromi Ishigami).
ובהמשך לרצף הימים הצמודים, גם ברוק חגג את יום הולדתו, והוא בתאריך ה- 03/04! גם הוא זכה לציור יום הולדת מצויין של הירומי אישיגאמי לכבוד המאורע.
גם הקפטן האהוב על כולנו ומלך הפיראטים העתידי, לופי, חגג את יום הולדתו בתאריך ה- 05/05, וזכה לציור מדהים של טאקאשי קוג'ימה לכבוד המאורע.
אגב, לופי מציין את יום הולדתו יחד עם דמארו בלאק – שהוא לופי המזוייף.
יום הולדתו של לוצ'י, אשר התרחש בתאריך ה- 02/06 הוא אחד נוסף שזיכה אותנו בציור נחמד, והפעם מלא אחר מקאצומי אישיזוקה, עליו כבר כתבתי מוקדם יותר בפוסט.
יומיים לאחר לוצ'י, בתאריך ה- 04/06, חגג שותפו לעבודה, ג'אברה, וגם הוא זכה לציור יום הולדת מאישיזוקה.
אישיזוקה עבד על פרקי התבוסה של בלונו, ג'אברה, ולוצ'י (273, 298, ו- 309 בהתאמה) כבמאי האנימציה שלהם, אז אני אוהב את העובדה שהוא בחר לצייר את כל השלישייה הזאת פה.
וליום ההולדת האחרון שלנו לפוסט הזה… נאמי! הנווטת האהובה שלנו נולדה בתאריך ה- 03/07, וזכתה לשני ציורי יום הולדת! הראשון הוא ציור יפה של איזומי סגוצ'י (Izumi Seguchi).
השני הוא ציור נוסף של אישיזוקה, והוא עושה רפרנס ממש מגניב לציור של אודה שבו הוא עיצב את נאמי כמשתמשת סגנון 3 החרבות של זורו.
במעבר חד לחלק השני של פינת האומנות… יש לנו את הציורים החודשיים שאני משתף אתכם בהם כבר בפוסט-שניים האחרונים. את של ינואר ופברואר כבר צירפתי לפוסט החדשות הקודם, ולכן, באופן טבעי, נתחיל ממרץ:
הציור החודשי של מרץ מאת אקיקו סוגיזונו (Akiko Sugizuno) – נאמי ורובין הילדות.
הציור החודשי של אפריל מאת סוטה שיגצוגו (Sota Shigetsugu, הידוע גם בתור HoneHone) – סאנג'י נגד קווין עם עפרית ג'מבה.
הציור החודשי של מאי מאת מידורי מאטסודה (Midori Matsuda) – מלך הגיהנום זורו נגד קינג.
הציור החודשי של יוני מאת אמן לא ידוע :'( – לואו וקיד נגד ביג מאם.
הציור החודשי של יולי מאת טאקאשי קוג'ימה – איזו וקיקו.
מישהו ציין שקיקו גבוהה מאיזו באיזה מטר, אז זה מאוד מצחיק לדמיין איך הם צריכים להסתדר (היא כפופה, הוא על שרפרף…) כדי "להצטלם" בפוזה כזאת… חחחחחח.

ו……….. זהו. זה הכול להפעם (סוף סוף). הפוסט הזה היה באמת עמוס בטירוף, כי זה מה שקורה כשאני לא מדווח על כלום במשך כמה חודשים ומצטברים לי מלא דברים, אבל אל תשכחו שכול זה היה בלי הלייב אקשן – ועל הסדרה הזאת יש מספיק דברים לפוסט נוסף שיגיע בהקם האפשרי… אז תצפו לזה, כי יש לי המון על מה לכתוב.
אוקיי, אני אסיים פה. מקווה שלכול האנשים שצמו היום היה צום מועיל ומשמעותי, ועד לפעם הבאה, אנחנו נתראה בתגובות 🙂 .

Subscribe
התרע על
guest
35 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
איתי
איתי
8 חודשים לפני

כולי צמרמורות

נערך לאחרונה איתי ע"י 8 חודשים לפני
TDlaw
TDlaw
8 חודשים לפני

מתי יוצא הפרק אני חא יכול לחכותת

אושרי
אושרי
8 חודשים לפני

היי יש מצב מורידים לי באן מהערוץ בטלגרם שמשוחחים בו? לא ידעתי איך לעשות הזהרה של ספויילר והוציאו אותי, אשמח לחזור

PortgasDMor
קפטן
8 חודשים לפני
בתגובה ל  אושרי

תפנה לשמעון בטלגרם: Wonder_ofU

SHANKS
SHANKS
8 חודשים לפני

אם כמה שהפרק הזה הולך להיות מטורף ואני מחכה לו כבר מאז שהוא הופיע במנגה מעריצי וואן פיס קצת (הרבה) מגזימים לגבי הפרק הזה, למרות שהוא עדיין לא יצא…

SHANKS
SHANKS
8 חודשים לפני

ספוילר מהמנגה

ספוילר
אני מחכה בכלל לפרק שבו שאנקס משפיל את ריוקוגיו…

Mugiwara
Mugiwara
8 חודשים לפני

תודה רבה 🙂

MONKEY D NEOR
MONKEY D NEOR
8 חודשים לפני

פוסט מטורף איך באלי את הדן דן מושי הוא נראה מטורף

כפיר
כפיר
8 חודשים לפני

תודה רבה על הפוסט המושקע 🙂
איפה ניתן להזמין את הווליום הראשון של המנגה בצורת מחזיק מפתחות?

נערך לאחרונה כפיר ע"י 8 חודשים לפני
!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
8 חודשים לפני
בתגובה ל  כפיר

אפשר למצוא אותו אך ורק בגרסה האנגלית ב-"אטסי"! מה שסטארק פירסם פה, זו הגרסה היפנית. הכל חוסל! אם אתה לא יודע לקרוא יפנית, אז אין לך צורך בו. ממליץ לך להזמין מ-"אטסי", הוא גם ככה הרבה יותר איכותי מבחינת חומרי גלם (המתכת, הפלסטיק והנייר). זה עולה 20.27 ש"ח, אבל יש רק בעיה אחת גדולה… חחחחח. אין משלוחים לישראל!!!!! אני מצרף לך קישור בכל זאת, אולי תמצא דרך: https://www.etsy.com/listing/1028458994/one-piece-vol-01-manga-book-anime

נערך לאחרונה !Get to the Chopper ע"י 8 חודשים לפני
!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
8 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

נכון, צפיתי בסרטון של הספרון בטוויטר!
https://twitter.com/Eiichiro_Staff/status/1683416965464080385/video/2
אתה צודק, טעיתי. כפיר, שכח מזה!

נערך לאחרונה !Get to the Chopper ע"י 8 חודשים לפני
ניר
ניר
8 חודשים לפני

היה תענוג כרגיל לקרוא!

ZORO
ZORO
8 חודשים לפני

עדיין לא באמת הבנתי אוטה מתה בטוח או שיש סיכוי שהיא תחזור לעלילה עדיין לא ראינו גופה ?

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
8 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

למה לא?! תחשוב על זה ככה: אם שאנקס ימות (לפי הרמזים בפוסטר החדש), ואוטה תהפוך לדמות קאנונית… יש סיכוי שאוטה תבוא לבקר את אביה הג'ינג'י בקברו המפואר להפליא, ונחש מי יהיה שם באותו זמן… הקופיף שלנו (לופי). או יותר טוב מזה, הם ייפגשו בהלוויה! 🙂

Ruby .D. Eyal
Ruby .D. Eyal
8 חודשים לפני

איפה קונים את הסרט של שאנקס שמגיע עם דן דן מושי

אריאל
אריאל
8 חודשים לפני

דבר ראשון תודה על סקרין סייבר חדש דבר שני אני קצת חרד לעתיד כי מאכילים אותנו הייפ בכפית לקראת

ספויילר למנגה
גיר חמש
וקיים בתוכי חשש קטן שאולי הציפיות שלנו גבוהות מידי וזה ייתרסק ולמרות שאני יודע שמי שמאחורי הפרק הוא מי שעשה את הסרט דרגון בול האהוב עליי וסרט הוואן פיס השני האהוב עליי עדיין קיים בתוכי חשש קטן טוב בואו נעבור מחשש לקנאה רשימת הקנאה שלי
אני מקנא בצרפתים שיש להם שאלות על וואן פיס במבחנים
אני מקנא במדינות של שיש בהם את ה Mugiwara Stores
ואני מקנא ברוג'ר שמותר לא לאכול כמה מקדונלס שהוא רוצה בעוד שאני בדיאטה
זאת הייתה רשימת הקנאה שלי נקסט
מפלצות או מונסטרס זה וואן שוט מדהים ואני שמח שהוא מקבל אנימה אני לא מספיילר אבל אני רק אומר שהאישיות של ריומה היא מאין שילוב מאוד מעניין של האישיות של לופי וזורו.
יש לי טיפ קטן בפעם הבאה שתצטרך לכתוב משהו על אדם רב פעלים כמו סאטו במקום לכתוב לכתוב קודם איפה הוא היה ומה הוא עשה שם תכתוב קודם את התפקיד שלו ואז איפה הוא עשה אותו לדוגמה במקום לכתוב
מעצב הדמויות ובמאי האנימציה הראשי של הפרק של איסט בלו.
– מעצב הדמויות של הפרק של סקייפיאה.
– מעצב הדמויות ובמאי אנימציה של הסרט עולם חזק…
פשוט תכתוב מעצב דמויות-בפרק של האיסט בלו, בפרק של סקייפיאה, של הסרט עולם חזק…
ככל שאתה יותר עצלן ככה אתה יותר מתאמץ לא לעשות כלום.
ולסיום בא לי לשאול שאלה קטנה אני עוקב אחרי עמוד יוטיוב שנקרא Doron world ממליץ בחום והוא אמר ש
ספויילר למנגה
גיר חמש
זה הגוקו סופר סאייה של הדור הזה עכשיו אני ראיתי דרגון בול רק לפני שלוש שנים אז אני מרגיש שאני לא האדם המתאים לשפוט בזה אז רציתי לשאול אתכם אנשים שראו את זה בזמן אמת האם
ספויילר למנגה
גיר חמש
זה אכן הסופר סאייה של דורנו או שזאת השוואה פרועה? אני מבקש רק מאנשים שראו את גוקו הופך לסופר סאייה בזמן אמת.טוב זה הכל אני עומד לשאול את השאלה הזאת בדרגון בול ישראל ועוד פעם אחרי 1071 הרבה חדשות הצטברו בחודשים האחרונים והעברת את כולם בצורה הכי מענייינת שאפשר מחכה לפוסט על הלייב אקשן ביי .

דניאל D. קורן
דניאל D. קורן
8 חודשים לפני
בתגובה ל  אריאל

ספויילר מהמנגה

ספוילר
בוודאי שגיר 5 – זו אנקדוטה לסופר סאייה, זהו זה בעולם הפיזיקה בוואן פיס.
האמת, שאני עוד מימיי העליזים בתור צופה אנימה גרידא, הרגשתי שסאגת וואנו דומה 2 טיפות מים לסאגת נאמק בדרגון בול. משהו במלכות של פריזה מזכירה את המלכות של קאידו, בוודאי בתחילת וואנו/נאמק.
אף על פי שקאידו גברי שבעתיים מפריז, ופריז אכזרי עשרות מונים מקאידו, ופריז פסיכופט וקאידו סתם סטלן; משהו בכתר נבל-האופל שלהם מזכיר זה את זה.
ואני מאז ומעולם הבנתי שלופי זאת סוג של גירסת אודה לגוקו; שהרי אודה תמיד טען שקיבל וחווה השראה מיוצר דרגון בול.
וגם לופי מזכיר את גוקו רק עם רבדים עמוקים כפול 1000 ממנו. ומחילה עם כל הערצה שלי לגוקו כגיבור, שגבוהה מלופי כגיבור (שגם גבוה כשלעצמו), אין לי ספק שלופי זו הדמות הפסיכולוגית הכי יפה בכל תעשיית האנימה. המיכלול שלו הוא פשוט קסם מהלך.
ודרך אגב – גם סון-גוקו מקסים.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
8 חודשים לפני

הפוסט הזה כל כך רציני, קראתי אותו שורה שורה ואז… "זה ממש מוזר לי ששאנקס נמצא ככה בשמיים כאילו הוא מת בסרט במקום אוטה…" – חחחחחחחחחח, פיפי…! זהו, הרגת אותי! חחחחחחחחחח. לא חשבתי על זה, האמת. הם פשוט אוהבים להציג אותו בענק! ולא היה איפה לתקוע אותו, אלא בשמיים. למען האמת… ידעתי 80% מהמידע בפוסט הזה, אבל רק בגלל שרציתי להכין את עצמי לחודש הקרב ובא עלינו לטובה (טובה זו לא מילה). בדרך כלל אני לא חורש באינטרנט בשביל מידע, אבל הפעם חרגתי ממנהגי. אוגוסט הולך להיות טרפת!!!!! יא ווארדי, מה שעובר לי בגוף רק מלחשוב על זה… ויפה שהרמת לפרק 1067, אני בטוח שה-"שונאים" שלך יעריכו את זה מאוד. ואני מה-זה מסכים עם אודה, המוזיקה של "השקר שלך באפריל" לא מהעולם הזה. אחת האנימות האהובות עליי, באמת.

ספוילר שיא: טיזר לפרק 1071
אני מתפלא עליך שלא כתבת כלום על הצבע החיוור של קאידו, אני המום! אתה יודע למה צבעו אותו ככה? כי הוא מאבד צבע עור, בגלל מה שלופי עושה לו. הוא נכנס לסטרס, ולא מבין מה לעזאזל קורה. אהבתי מאוד את הבחירה הזו, כי זה לא דבר שרואים במנגה. תשמע, הם גאוניים. אין דרך אחרת לתאר את זה!

נערך לאחרונה !Get to the Chopper ע"י 8 חודשים לפני
!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
8 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

מאוד מעניין מה שאתה אומר, עכשיו אני רץ לקרוא את המנגה… השארת אותי סקרן! יש עוד דברים שאודה מקנא בהם? זה מדהים בעיניי שהוא מוריד את הכובע (חשבתי שהוא מסוגל להכל). תגיד, זה נכון שאודה מעוניין לצייר תחתים (ישבנים) בצורה טובה יותר? שמעתי שזו אחת מהסיבות שהוא עבר את הניתוח. שמים לב לתחת בצ'אפטר 1087… ואמרתי לעצמי: "וואלה? אודה הצליח הפעם לצייר תחת סקסי, כל הכבוד לעיני לייזר שלו". חחחחח. אני עדיין מחכה לקפיצה בחבל באוגוסט, האם אתה מבין את המשמעות בדבריי? 😉

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
8 חודשים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אחלה סאנדמן! קראתי, תודה רבה 🙂 קראת את התגובות? נשפכתי מהן! חחח.
למי שמעוניין לקרוא, הנה קישור: https://twitter.com/sandman_AP/status/1675648454574608385

נערך לאחרונה !Get to the Chopper ע"י 8 חודשים לפני

עוד פוסטים

Back to top button