פרק 1026 מתורגם לעברית!

מה קורה חברים? איך עבר עליכם השבוע? אני פה כדי להביא לכם את הפרק החדש של השבוע!! (פרק מטורף)

אגב, אני ממליץ לא לצפות בתקציר לפרק הבא כי הוא מספיילר מאוד.

אז בלי יותר מדי חפירות מיותרות נעבור לקרדיטים ולפרק!!

תזמון – Crunchyroll

תרגום – שמעון
בקרת איכות – יהל
אפקטים למתקפות – יהל
קידוד והעלאה – יאיר

 

לצפייה ישירה או להורדה במגה לצפייה ישירה או להורדה בדרייב 1 לצפייה ישירה או להורדה בדרייב 2 לצפייה ישירה או להורדה בדרייב 3 לצפייה ישירה או להורדה דרך יאנדקס
Subscribe
התרע על
guest
64 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

זה כבר אושר ע"י טואי שהפילרים יתחילו מפרק 1029! כרגע ידוע רק על 3 פרקים!
מה יקרה בפרק 1032 נגלה רק בהמשך!!!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

נכון, מוזר שהם מפרסמים את זה אחרי הסרט… אולי פשוט כי הם הבינו שאי אפשר לקטוע עכשיו את הסיפור של וואנו, ובגלל זה הם רוצים לסיים קודם עם צ׳אפטר 1010 החשוב והמטורף.

ליאור
ליאור
1 year לפני

תודה רבה על הפרק!!!!!!!!!!!!!!!

אבי
אבי
1 year לפני

פרק מעניין ונחמד

ספויילרים לפרק הבא
הפרק הבא לעומת זאת, סוף סוף האקי מלכים של זורו והקאמבק של אשורה של זורו

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אבי

בפעם הבאה שאתה כותב ספויילרים למשהו שהוא לא הפרק העכשוי, תציין בבקשה שהם כאלה. רוב תיבות הספויילר פה הן לספויילרים על הפרק הזה, אז כשאתה כותב ספויילרים לפרק הבא מישהו עלול לפתוח את זה בציפייה למשהו על הפרק הז ושיהרס לו לגמרי כל הפרק הבא.
תיקנתי לך, רק מבקש לפעמים הבאות.

עפרי
עפרי
1 year לפני

למה לא שומעים כלווםםםם בדקתי אלף פעם זה לא אצלי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  עפרי

בעיה של מגה עם אפל. אפשר לצפות בדרייב, או להוריד.

אריאל
אריאל
1 year לפני

החוק הלא כתוב של ארק וואנו ואולי גם של וואן פיס על כל צ'אפטר מטורף מגיע פרר מטורף עוד יותר (ולהפך)

ספוילר
מתחילים עם אורצ'י שבעוד שבמנגה נתנו לו מוות מהיר (בשני הפעמים) פה מרחו את זה אבל בקטע טוב מאוד, הדבר הרע היחיד היחיד שיש לי לאמר על הקטע הזה זה שפחות אהבתי זה הפרצוף של קינמון אבל חוץ מזה הכל היה מושלם הפלאשבק הקרב האנימציה הכל היה מושלם ומפה מגיעים לקרב הכי טוב וארוך במנגה של וואן פיס ראיזו נגד פוקורקג'ו אה וגם יש איזה עניין על הגג עם אנימציה של גוקו נגד ג'ירן ומפני שמדרגון בול באתי אז מאוד אהבתי את הקרב וזה רק חיזק את הקרב הזה בראש רשימת הקרבות האהובים עליי וקשה להאמין שלופי נגד קאידו יצליח להעפיל עליו קיבלתי וויבים של 1017 ולפי דעתי הroof piece בפרק הזה זה הroof piece הכי טוב שהיה עד עכשיו הייתה הרבה יותר תזוזה של ההומיז בקטע עם ביג מאם וגם המתקפה של קאידו נראתה טובה והקטע (הפילרי יש לציין) של זורו מדבר על ללכת לגיהנום ביחד עם לופי היה כל כך טוב וכל קטע פילר בפרק הזה רק הוסיף בנושא אחר לפני כמה שבועות שאלתי מי הוג'יטה/סאסקה של לופי והפרק הזה גרם לי להבין שאלה קיד ולאו ביחד עם הקטע שהם דחפו את לופי לקרב מול קאידו היה מטורף וגם עזר להבין את החלק בפתיח שקיד ולואו דוחפים את לופי והפרק נגמר בהייפ ענקי של ביג מאם נופלת אל הים
בנוגע לתקציר של הפרק הבא אני לא ראיתי שם ספויילרים יותר מידי כבדים אבל אני הייתי יותר סומך על שני נאקמה שאחד מהם הוא Mugiwara no Tony D. stark אז עדיף לא לראות את הפרומו אני לא אזרה מלח על הפצעים אני רק אומר שמעריצי זורו (שאני נמנה בניהם) מאוד ישמחו

נערך לאחרונה אריאל ע"י 1 year לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

החוק הלא כתוב של וואנו הוא כל-כך מדוייק.
ולגבי הפרומו לפרק הבא, (ספויילרים לפרק הבא)

ספוילר
האשורה של זורו תהיה הרגע הכי גדול בפרק (החלק של לופי מצ׳אפטר 1010 יהיה רק ב- 1028), אז לשים אותה בפרומו ממש הורס את גורם ההפתעה שהיה במנגה – והפתעה זה תמיד משהו שמוסיף הייפ, אז חבל.

yaniv
yaniv
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

טואי זה טואי

Luffytaro
Luffytaro
1 year לפני
בתגובה ל  אריאל

מהו החוק הלא כתוב של ארק וואנו  ?

אריאל
אריאל
1 year לפני
בתגובה ל  Luffytaro

שעל כל צ'אפטר מטורף מגיע פרק מטורף עוד יותר(ולהפך)

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני

איזה פרק… הצצה קטנה ל״מאחורי הקלעים״ (עאלק) לכולם, אני כתבתי בצוהריים פוסט חדשות בכוונה לפרסם אותו עוד לפני הפרק, אבל לצערי יצא שבגלל אילוצים כלשהם הייתי חייב לעצור באמצע העבודה עליו. אז יצא הפרק, וכמובן שברגע שהתפניתי הייתי חייב קודם כל לצפות בו ולכתוב את מגילת הפרק השבועי שלי.
אז אחרי שהפרק הקודם נתן לנו הצצות קטנות למה שאפשר לצפות לראות בפרק הבאים אחריו, בפרק הזה נכנסו עמוק בחזרה להייפ של פרקים כמו 1015 או 1017 עם עוד אחד מהפרקים החזקים בהיסטוריה של האנימה, לכול הפחות מבחינה וויזואלית. ולמען האמת, אני לא מופתע, כי מעבר לכך שהוא עושה אדפטציה לחלק מאוד משמעותי במלחמה, הפרק הזה גם זכה לביום וסטוריבורד של האיש והאגדה ריוֹטה נקאמוּרה (Ryōta Nakamura, היה הבמאי הראשי של דרגון בול סופר בטורניר הכוח יחד עם מי שהוא עכשיו הבמאי הראשי של וואן פיס, ובוואן פיס עבד על פרקים 850 ו- 1013), התסריט של היטוֹשי טנאקה (Hitoshi Tanaka, פרקים 484, 487, 489, 706, 726, 743, 875, 958, 965, 972, 1006, 1019), ובימוי האיור (שאגב, למי שלא יודע, במאי האיור הוא האחראי על הרקעים בפרק – לא על האיור של הדמויות עצמן, זה תפקיד של במאי האנימציה [כן, מבלבל, אני יודע]) של טוֹנגניאן צ׳ן (Tongnian Chen, פרקים 913, 933, 957, 962, 972, 995, 1000, 1004, 1015, 1020). אבל זאת רק ההתחלה, כי לפרק הזה יש, שימו לב לזה, ארבעה במאיי אנימציה, וכול אחד ואחד מהם הוא שם אגדי: החל מהירוֹטקה איטוֹ (Hirotaka Ito, פרקים 855, 907, 914, 957, 966, 989, 1009, 1015), דרך צ׳וּ יוֹנג סה (Tu Yong Ce, פרקים 963, 966, 972, 982, 1000, 1017) וטוּשיוֹ דגוּצ׳י (Toshio Deguchi, פרקים 482, 554, 743, 875, 933, 956, 974, 1009, 1019), ועד למסאהירוֹ קיטזאקי (Masahiro Kitazaki, פרקים 841, 856, 864, 982, 1001) – כל אחד מהשמות האלה לבדו היה מספיק כדיי להרים מאוד את הציפיות מהפרק, אז כולם ביחד… אני חושב שאתם מבינים.

ספוילר
אחרי ריקאפ שאני חייב להודות שהיה ארוך מידיי הפעם, אנחנו מתחילים את הפרק עם קטע של הנדנים וארוצ׳י. כל החלק הזה מוארך מאוד באנימה, אבל אני חושב שלפחות רובכם יכולים להסכים איתי שהדיאלוג בניהם ממש לא הרגיש נמרח, נכון? הקרדיט על-כך הולך ב- 100% לסטוריבורד של נקאמורה, שלאורך כל הפרק לא מפסיק לשחק עם זוויות המצלמה, הצבעים, הסטייל שבו הרקעים מצויירים, ועוד – כדיי כל הזמן לתת לפרק תחושה מיוחדת ויפה שתופסת את העין, ונותן תחושה מאוד דומה ליצירתיות המטורפת של אישיטאני בפרקים שלה. כאילו זה לא מספיק, הוא גם נותן לנו את הדבר האהוב עליי ביותר בסטוריבורד בכללי – visual storytelling. החל מהפלאשבאק של קינמון, שבו אנחנו רואים את עלי הסאקורה עולים לשמים כסימול לעלייתו של אודן לעולם המתים, ועד להמשך על הגג שבו אנחנו רואים את לופי עם העלים האלה כסימול לאיך שהוא פועל למען הנדנים שמקדמים את הרצונות של אודן. אלה דברים קטנים, שהרוב לעולם לא ישימו לב אליהם, אבל הם תמיד שמים לנו בתת מודע את ההבנה והתזכורת הזאת של מה שאנחנו נלחמים בשבילו ומה אנחנו מנסים להשיג, וזה פשוט עובד באופן יפהפה.
אח״כ אנחנו רואים את הנדנים מחסלים את אורוצ׳י בסצינה הרבה יותר ארוכה ורצינית מהמנגה – שבה הוא ממש הוצג כבדיחה, ולמען האמת אני דיי אוהב את 2 הגישות. מצד אחד, האנימה נותנת לרגע הגדול הזה בשביל הנדנים את הכבוד הראוי לו בכך שהיא מתייסחת אליו ברצינות כל-כך. מצד שני, במנגה אני חושב שמה שאודה ניסה לעשות היה להראות כמה אורוצ׳י הוא באמת אוויר, ואפילו הנדנים לא שמים עליו. בזמן שהקרב שלהם מול קאידו היה כל-כך רציני ומשמעותי להם, לחיסול של אורוצ׳י הם מקדישים אפס תשומת לב במנגה, ולדעתי זה מאוד יפה. בקיצור, אלה 2 גישות הפוכות לחלוטין, אבל שתיהן טובות בעייני.
משם אנחנו עוברים לגג, ומתחילים עם האקשן המטורףףףףףףףף של הפרק הזה. אחרי אקשן מטורף של לופי נגד קאידו, ואז כולם נגד כולם, קאידו וביג מאם מתעלים לחלוטין על הדור הנורא ביותר, ונקאמורה שוב מראה לנו את זה עם visual storytelling – ע״י החלפה ל״פילטר״ אפור-ירוק על הסצינה, מה שנותן לה תחושה אפלה ועצובה, כאילו כבר הפסדנו. עם זאת, לופי מראה לנו שהמצב עוד לא אבוד, בכך שהוא מעיף את קאידו לאחור וצובע את הסצינה באדום הנחוש שלו (יחד עם, כמו שציינתי, עלי סאקורה). לופי וקאידו מסתערים זה אל זה, ומתחילה לנו סצינת אקשן הישר מתוך דרגון בול סופר עם פיצוצים, קרני אנרגיה, תעופה לאורך זירת הקרב, וכ׳ו, וזה תוך-כדיי שברקע מתנגן OST שקוראי המנגה בנינו אמורים להכיר טוב מאוד… ולא ארחיב מעבר.
אחרי שהקטע הזה נגמר, התוכנית להפלתה של ביג מאם סוף-סוך מוכנה, והיא מבוצעת בהצלחה מוחלטת ע״י קיד, לואו, זורו, וקילר (יכולתי לכתוב כולם חוץ מלופי… אבל אני לא מוחק את זה, אז אתם תתמודדו) – מה שמסיים את הפרק בשיא מטורף, ומשאיר את כולנו בהתרגשות מוחלטת לראשון הבא.

בנוגע לפרומו של הפרק הבא, הוא באמת מאוד מספיילר, אז לא ממליץ לצופי האנימה לצפות בו, אבל בתור מי שצפה בו, בתור קורא מנגה שיודע כמה מה שיהיה בו הוא אירוע גדול, ובתור מי שיודע מי האנשים שעבדו על הפרק הזה, אני יכול להבטיח שהוא יהיה מטורף.
תודה לצוות על התרגום, ואני הלכתי להמשיך את הפוסט שלי כי אני מרגיש צורך לפרסם אותו עוד עכשיו לפני שאלך לישון.

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

מלך בלי כתר אתה!

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

מנין לך שאין לי כתר? הוא נסתר כמו של אים, אבל עדיין קיים 😉 .

yaniv
yaniv
1 year לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

שמע נראה לי אתה הג'וי בוי האמיתי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  yaniv

וואי וואי… חתיכת מחמאה, מעריך.

Idan
Idan
1 year לפני

מה הצאפטר של הפרק הזה?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Idan

סיימנו בפרק הזה את 1009.

PERETZ.D.LIAM
PERETZ.D.LIAM
1 year לפני

אשמח אם תשנו את הסימן האדום בדף של המנגה של הצ'אפטרים יוצאים לצ'אפטר 1009 וואו האנימציה של הפרק הזה עלתה על כל השיאים נראה לי של וואן פיס

ספוילר
והפרק הבא של צ'אפטר 1010 זה הצ'אפטר המטורף עם זורו נגד קאידו והאקי מלכים ואוו כמה אני מחכה לזה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  PERETZ.D.LIAM

פרקים 1015 ו- 1017 היו עם אנימציה יותר טובה, אבל כן, זה היה בטופ של הטופ.

TOM
TOM
1 year לפני

היונקו האלה מטורפים תודה על הפרק ובמיוחד על אזהרת התקציר לפרק הבא

yaniv
yaniv
1 year לפני

יגברים מלכים סוסים

צוקו
צוקו
1 year לפני

לא יכול לחכות לפרק של שבוע הבא, האנימה פשוט אדירה עם כל האפקטים אמנם עשות את זה כמו דרגון בול בקרב של גוקו נגד גירן אבל עדיין זה פשוט אדיר כל האפקטים והאנימציה פשוט נהיה מטורף מה שהולך עכשיו

Monkey d Naruto
Monkey d Naruto
1 year לפני

במגה אין סאונד

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Monkey d Naruto

בעיה של מגה עם אפל.

NOAM
NOAM
1 year לפני

ספוילר למנגה
פרק מטורף אני מחכה לGEAR 5 כל כך

נערך לאחרונה PortgasDMor ע"י 1 year לפני
צוקו
צוקו
1 year לפני
בתגובה ל  NOAM

ספויילר לפרק הבא:

ספוילר
קודם באלי לראות האשורה של זורו אחכ להגיע לזה, זה פשוט מטורף

נערך לאחרונה Mugiwara no Tony D. Stark ע"י 1 year לפני
PERETZ.D.LIAM
PERETZ.D.LIAM
1 year לפני
בתגובה ל  צוקו

זה יהיה בפרק הבא

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  צוקו

ספויילרים… כן, זה היה בפרומו, אבל הוא ממש רע השבוע ויאיר אפילו הזהיר בפוסט לא לצפות בו.
הוספתי, בפעם הבאה מנסה להשתמש בה.

Kuro
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  NOAM

יקח לזה קצת זמן.

משה
משה
1 year לפני

למה לא עובד ??

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  משה

עובד מעולה, נסה שוב.

luffy
luffy
1 year לפני

וואן פיס זה פשוט מטורף

גוני
גוני
1 year לפני

צמרמורותתתתת בגוףףףףףף

Zoro
Zoro
1 year לפני

עדיין לא עובד

לידור
לידור
1 year לפני

אחלה פרק מה שכן בקרב של לופי נגד קאידו כשהם היו "באוויר" קיבלתי וייב של דרגון בול רצח

Roronoa zoro
Roronoa zoro
1 year לפני

פרק מדהים כרגיל

אורי
אורי
1 year לפני

הקישור לא עובד

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  אורי

לדרייב לוקח זמן לעבד את הקובץ לצפייה.
היה אפשר לצפות במגה, או להוריד. עכשיו גם נפתח כבר, אבל עדיין לא עיבד לאיכות מקסימלית.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

פרק עוצמתי ביותר!!! מי שילכלך על הפרק הזה הוא לא גבר!
אני מעריך את כל מי שנתן יד ביצירת המופת הזו… כולל אתכם, נקאמה!
הרגשתי כאילו שאני נשאב לפרק 1017 האגדי! (האחווה שיש ביניהם מרגשת).
בפרק הבא אנחנו נכנסים סוף כל סוף לצ'אפטר 1010 וחיכיתי לרגע הזה למעלה משנה!

man
man
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

הפרק היה חמוד

Shaman
Shaman
1 year לפני
בתגובה ל  man

כן ציפיתי ליותר

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Shaman

מה יש יותר מזה? אני ברצינות אשמח לדעת.

oshri_madar
oshri_madar
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

מה הולך להיות בצ"אפטר הזה?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  oshri_madar

אתה רוצה ספויילרים?

שרוליק
שרוליק
1 year לפני

וואן פיס לא מפסיקים להזכיר לי למה זאת האנימה האהובה עלי, פרק מטורף כרגיל

Shriki
Shriki
1 year לפני

מישהו יכול להגיד לי באיזה פרק האנימה לעומת המנגה?
אם עכשיו אנחנו בפרק 1026 באיזה צאפטר זה במנגה? וזה כל פרק שווה לצאפטר אחד?

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני
בתגובה ל  Shriki

הפרק הזה מסיים את צ'אפטר 1009! בפרק הבא אנחנו נכנסים לצ'אפטר 1010 האגדי!

Shriki
Shriki
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

וכל פרק זה צ׳אפטר אחד?

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני
בתגובה ל  Shriki

שני הפרקים הבאים יעסקו על צ'אפטר אחד (1010).

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  !Get to the Chopper

סביר להניח שגם תחילת 1011 או משהו כזה תהיה ב- 1028, אבל כן.

Monkey d Naruto
Monkey d Naruto
1 year לפני

קודם כל תודה ימלכים ודבר שני רשום שהפרק בעיבוד מתי יהיה אפשר לראות?

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Monkey d Naruto

נפתח 🙂 .

Monkey d Naruto
Monkey d Naruto
1 year לפני

זה מראה שהפרק עדיין בעיבוד מתי יהיה אפשר לראות אותו

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
1 year לפני
בתגובה ל  Monkey d Naruto

נפתח לצפייה. ויכולת גם לצפות במגה, או להוריד כדיי לצפות ואז למחוק.

!Get to the Chopper
!Get to the Chopper
1 year לפני

יש!!!!!!!!!!!! תודה רבה XOXO.

עוד פוסטים

Back to top button