צ'אפטר 1024 מתורגם לעברית!

שלום לכולם? איך אתן? צ'אפטר 1024 יצא!

הודעה משמעון:

היי, שלום לכולם, חלקכם בטח שמעתם שאתמול יצא ווליום 100 למכירה בחנויות ביפן. זהו אירוע היסטורי בשביל מעריצי וואן פיס, אבל אנחנו במערב עדיין לא נוכל ליהנות מזה. בינתיים תרגמתי לכם את ההודעה המרגשת של אודה לכבוד ווליום 100:

הגענו לווליום 100. עכשיו תוכלו לסדר על מדף הספרים שלכם 100 ווליומים מיוחדים של וואן פיס! אני מצטער בפני כל מי שקנה את כולם והם תופסים לו הרבה מקום. תאמינו לי, אני מכיר את התחושה!

אבל מנקודת המבט שלי אני אומר ״וואו, זה כל החיים שלי, הא?״. האמת שזה יותר כמו ״רגע… זה הכל?!״.

יום אחר יום ב־24 השנים האחרונות ציירתי כמו משוגע! אז נו, בזה זה מסתכם?!

אולי עדיף לי לתת לכל קורא להחליט לעצמו מה 100 הווליומים האלה מייצגים בשבילו. מה דעתכם? תופס יותר מדי מקום? מעט מדי מקום? כך או כך, הם מייצגים עולם שלם שבנינו. עולם שהתחיל בדימיון שלי ושלכם.

הסיפור שלנו נמצא כרגע בשלביו האחרונים ואעשה כל שביכולתי להעביר לכם אותו בצורה הטובה ביותר עד ליום שבו נגיע לסוף שלו.

100 הווליומים האלה הם דלת לעולם של פיראטים שכולנו מכירים. אם תואילו בטובכם, תנו לספרים האלה להיות חלק ממרחב המחיה שלכם.

מעתה ואילך, ההרפתקה רק תמשיך להתחמם! אז הצטרפו אלינו לחגיגות ולאירועים לכבוד ההגעה לווליום 100! מקווה שתיהנו מהמסיבה!

– אייצ׳ירו אודה, 2021

ועכשיו לצ'אפטר:

תודה לציירים שלנו: journo ו-Awsd122!

קרדיטים:
מקור, ניקוי ומחיקה: TCB
תרגום: תדהר
עריכה לשונית: מור/עידן
הדבקת טקסט: אוראל/מור
בדיקה סופית והעלאה: מור

לצפייה בצ'אפטר 1024 להורדת צ'אפטר 1024
Subscribe
התרע על
guest
45 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
קאי
קאי
2 שנים לפני

זה רק אני או שכל דמות שנייה עכשיו מחזיקה בהקי מלכים? זה לא היה אמור להיות משהו נדיר?XD

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  קאי

זו יכולת של אחד למיליון שקיימת אמל אנשים שנועדו להיות ״מלכים״ או ״מנהיגים״. אם להתחשב בכמה עובדה שעל כדה״א יש כמעט 8 מיליארד אנשים והעולם של וואן פיס משמעותית יותר גדול מכדה״א (ראיתי פעם מישהו שמחשב את הגודל של העולם של וואן פיס לפי זונישה, אם אני אמצא את זה אני אוסיף את הקישור) זה נראה לי מאוד הגיוני שיש ״כל-כך הרבה״.

נארוטו
נארוטו
2 שנים לפני
בתגובה ל  קאי

איך לכל דמות שנייה. בסרטון שנעשה לאחרונה על ידי GLR הוא ספר את כל משתמשי ההאקי מלכים בסדרה – 20 משתמשים(אם מחשיבים את יאמאטו ו-2 דמויות פילר) – ממש ממליץ לך לצפות בו הוא יוטיובר מאוד מפורסם אם חצי מיליון מנויים ביוטיוב. בעולם של וואן פיס יש מיליארדי אנשים. אני מבין שנראה לך שיש הרבה משתמשי האקי מלכים אבל שלא תטעה זה נטו בגלל שאנחנו בשלבים המאוחרים של הסדרה ובהתאם לכך גם הרמה של הדמויות שכובעי הקש נלחמים בהם ככה זה לופי נאבק מול האנשים החזקים ביותר כדי למצוא את הוואן פיס ולהיות מלך הפיראטים ואני בטוח שגם הרשימה הזאת תתארח עם דמויות כמו אוסופ אולי או עוד כמה שלא גילינו עליהם. וגם תחשוב על זה עם תעבור אחד אחד אתה תראה שלכל אחת מהדמויות בעל האקי מלכים יש את זה מסיבה וזה הגיוני שלאותה דמות תהיה את ההאקי. וקצת מתמטיקה נגיד שבעולם של וואן פיס אין אפילו כמה בליונים אלא רק בליון אחד זה כבר אומר שצריכות להיות אלף דמויות כאלה אז 20(פלוס כאלה שפשוט עוז לא גילינו על האקי המלכים שלהם) זה ממש לא מוגזם. אני יודע שזאת תגובה חופרת אבל מקווה שתקרא.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני

ספוילר
אוקיי כולם תתכוננו לזה שייתפוצץ לכם המוח.
ב- SBS כלשהו אודה אמר שההורים של זורו הם "nobody important״. בשלב הזה אני כבר לא עומד ברמת הפורשאדווינג.

רועי
רועי
2 שנים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

איזה SBS ?

נארוטו
נארוטו
2 שנים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
כן שמעתי על זה מן הסתם שאודה פשוט רומז לנו שזה מישהו חשוב וזה ממש מתחת לאף שלנו. אושימארו כמעט בוודאות אבא שלו בשלב הזה עכשיו אני רק צריך להבין כמה מידע לזורו יש בנושא ומתי היוגורו וקאוומאצו הולכים לדבר איתו על זה. דרך אגב ראית שפורסם גם שאושימארו נהרג על ידי קאידו? לדעתי הוא הולך למות בסצנת המשך לזאת שראינו בצ׳אפטר שהוא בורח מהכלא. לדעתי זורו פשוט נשלח לאחר המוות של אושימארו ומה שקרא לוואנו אל האיסט בלו לשאר השימוצסקי שכבר היו בשלב זה באיסט בלו כי הם הגיעו לשם כבר לפני 40 שנה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  נארוטו

ספוילר
הסיבה שכתבתי את זה היא שמי שהוא כנראה אושימארו בצ׳אפטר הזה קורא לעצמו ״nobody important״.
וכן אושימארו נהרג ע״י קאידו ואני חושב שלא הראו את זה בכוונה כי זה כבר ידוע לנו מה קרה.

נארוטו
נארוטו
2 שנים לפני

ספוילר
אושימארו ניראלי קוראים לו או מי שזה לא יהיה נראה כמו זורו בגיל 40 שאודה צייר קשר משפחתי חייב להיות בטוח ב99% שהוא מקורב אליו. 100% מהתאוריות שראיתי באינטרנט אומרות שהוא אבא שלו אבל נראה אולי אודה הכין משהו הרבה יותר מעניין אבל גם זה שהוא אבא שלו נשמע אחלה עכשיו רק צריך הסבר ברור שיאמר אחת ולתמיד איך זורו מצא את עצמו באיסט בלו. דרך אגב זורו אז כבר היה בן שנה(זה פלאשבק ללפני 20 שנה וקאידו נראה פצוע מה שמרמז שזה זמן קצר לאחר האירועים עם אודן) ואם זה אבא שלו זה אומר שהוא כבר הוליד אותו ובגלל שאבא שלו בוואנו אז כנראה שזורו באמת הגיע מוואנו לאיסט בלו וכנראה לא נולד שם כמו שאני אישית חשבתי בהתחלה שזה שיש לו קרובים מוואנו לא אומר ששם הוא נולד. גם אהבתי את הקטע שריומה הוא סייף בסגנון חרב אחת, אבא של זורו או מי שזה לא יהיה בעל סגנון 2 חרבות וזורו בעל סגנון 3 חרבות וששניהם הביאו לילדה קטנה אורז. כל עניין הזורו בצד אהבתי את הפלאשבק של יאמטו לראות ואת איך שאפשר להתחבר אליה יותר והשימוש בפלאשבק הקטן הזה להעצים את הקשר שלנו אליה ילדה קטנה שרוצה להיות כמו אדם אחר שאבא שלה שונא אבל במקביל גם רוצה שאבא שלה יאהב אותה , לקאידו שלמרות שאכפת לו מהבת שלו הוא נפגע(גם אם הוא לא אומר את זה במילים) מזה שהבת שלו רוצה להיות כמו אודן ולסמוראים של וואנו ששוב מראים כמה אנשים טובים הם שלמרות שיש בניהם הזדמנות להרוג את הילדה הקטנה של האדם שהרג את השוגן שלהם הם מראים אליה יחס חם ואוהב בגלל שהיא בדיוק כמוהם מעריצה את השוגן שלהם. פלאשבק קצר וקולע אבל האמת אני עדיין רוצה להבין מאיפה כל ההערצה של יאמטו לאודן התחילה ממש לראות מתי היא התחילה לקרוא לעצמה ככה ולהתחבר אליו אז מקווה שזה לא הכל ומחכה לפלאשבק שכולו של קאידו. האקי המלכים שלה זה אחלה ראיתי את זה בא מקילומטרים השאלה זה אם יש לה האקי מלכים מתקדם את זה עוד לא הבנתי בדיוק אבל אם כן זה לא יפריע לי זה יסביר מעולה איך היא שורדת למעלה כל כך הרבה זמן. דרך אגב נראה שהקרב כמעט נגמר היא מדממת לא מעט ונראות גמורה אבל נתנה קרב מצויין לקאידו מעניין איפה אפשר למקם אותה מבחינת כוח. יאללה עכשיו שלופי יעלה למעלה ויסיים את זה. אבל הקטע זה הפעם יהיו הרבה קרבות במקביל? בהתחלה חשבתי ששאר הקרבות יהיו חייבים להסתיים לפני שהקרב של לופי וקאידו מתחיל אבל נראה שהולכים לעקוב אחרי כל הקרבות באותו זמן. אחלה של צ׳אפטר לא קרוב להייפ של 1023 אבל אין בו דבר רע אחד. אהבתי שכובעי הקש מתחילים להתעדכן בניהם ואת הבדיחה של האקי המלכים של אוסופ(שקר שיהפוך למציאות מספר מליון ואחת????) ואת העדכון על ביג מאם מחכה להתפתחויות שם ועם איך שזה מתקשר לקרב של קילר והוקינס.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  נארוטו

ספוילר
אושימארו השתמש בסגנון 3 חרבות. זה נאמר. הוא לא נלחם עם שתיים.
אנחנו יודעים מאיפה ההערצה של יאמאטו לאודן התחילה – ההוצאה להורג שלו. הוא עמד בקהל וצפה בה וכמו כולם התמוגג מכמה שאודן היה אגדי שם (באנימה אפילו ממש הדגישו את הנוכחות שלו).
ליאמאטו יש שליטה על ריואו עם האקי מלכים, ואפשר להבין את זה לפי זה שבעמוד האחרון כתוב שזו התנגשות של ברקים שחורים והעובדה שהקלאש היה ללא מגע.
לגביי אוסופ אני לא אכתוב את זה שוב מחדש כי זה ארוך אבל אתה יכול ללכת לתגובה שלי על הפוסט ולראות את דעתי על זה, יצאתי שם תאוריה מעניינת 🙂 .

נארוטו
נארוטו
2 שנים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
אה סליחה לגבי אושימארו כנראה פספסתי שאמרו את זה עליו פשוט בצ׳אפטר הראו אותו משתמש ב-2 חרבות והסקתי מזה את המסקנה שהוא נלחם הסגנון 3 חרבות. הבנתי שבמידע נלווה לווליום פורסם שקאידו נהרג על ידו לאחר שהוא ניסה להילחם מולו ולנקום על מה שקרה לוואנו זה מתחבר למה שראינו גם בצ׳אפטר כנראה אחרי שהוא שבר את הקיר ההוא עם החרבות הוא נלחם בקאידו ומת. זה יכול להתחבר נחמד לתיאוריה שלי שזורו ינחית לקאידו תמכה הסופית. קאידו הרג גיבור של וואנו סמוראי גדול עם 3 חרבות והבן שלו סייף שמשתמש באותו סגנון 3 חרבות חוזר להרוג אותו אני מקווה שזה ייקרה אבל האמת ככל שהזמן עובר אני כבר פחות מתחבר אליה. זה נכון שההערצה של יאמאטו התחילה מההוצאה להורג אבל אני רוצה ממש לראות איך היא התחילה לקרוא לעצמה ככה משהו קצת יותר מפורט מראיתי אדם טוב נרצח ויאללה אני מתחילה להעריץ אתו ולקרוא לעצמי בשם שלו זה מרגיש תיאור כללי מדיי ואני מרגיש שאנחנו צריכים לקבל קצת יותר מידע על התהליך שהיא עברה. אני גם לא מבין למה אנשים מתייחסים אליה בתור הבן של קאידו למרות שפורסם שהיא עצמה מתייחסת לעצמה בתור נקבה(כאילו היא כן אודן אבל אודן נקבה) אז זה מוזר וגם היא נולדה אישה אז זה אפילו יותר מוזר אני מקווה לפירוט על הנושא הזה או התייחסות מסוימת מאודה. שמתי לב בקריאה החוזרת להאקי המלכים המתקדם שלה עכשיו זה יכול להיות אפילו יותר מדהים עם היא תצטרף לכובעי הקש. קראתי את התגובה על אוסופ אהבתי.

Mf אריאל
Mf אריאל
2 שנים לפני

נייס

יגל
יגל
2 שנים לפני

מתי יוצא הפרק הבא?

רועי
רועי
2 שנים לפני
בתגובה ל  יגל

כל יום ראשון

אבי
אבי
2 שנים לפני

תרגום מהיר ומדהים כרגיל

זורו
האם בקרוב תהיה סוף סוף התייחסות לזורו, וואנו והקשר ביניהם? והאם אל החרבות באמת קרוב המשפחה של זורו? בנוסף האם זורו הוא התפתחות של חרבות?(ריומה חרב אחת, הסמוראי בפרק 2 וזורו 3)

oryan
oryan
2 שנים לפני
בתגובה ל  אבי

זה יקרה עוד מעט באנימה במנגה זה קורה עכשיו

נערך לאחרונה oryan ע"י 2 שנים לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  אבי

מה זאת אומרת התפתחות של החרבות?

אבי
אבי
2 שנים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
התפתחות האדם עם החרב שעם כל דור מתווספת חרב
אז הנכד של זורו יהיה סגנון 5 חרבות

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  אבי

ספק.

ספוילר
נאמר בצ׳אפטר הקודם שאושימארו השתמש בשלוש חרבות.
בנוסף, אודה צייר את זורו בגיל 40 ובגיל 60. בגיל 40 הוא משתמש בסגנון ארבע חרבות ובגיל 60 הוא משתמש בסגנון חמש חרבות.

Loki
Loki
2 שנים לפני

מז אודה אמר זה ספוילר כי אני לא רואה צ׳פטרים??

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  Loki

לא נראה לי שיש ספויילרים, זה פשוט מעיין סיכום של כל השנים האלה שהוא עבד בשביל להגיע לווליום 100, והבטחה שהסאגה האחרונה שאנחנו נגיע אליה אחרי וואנו תיעשה ברמה המקסימלית והעלילה רק תשתפר מפה.

איתי
איתי
2 שנים לפני

אתם מוחרים ווליומים? אם כן אני אשמח לקנות

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  איתי

לא.
אפשר לקנות באינטרנט, אבל אין בעברית.

תה עם קינמון
תה עם קינמון
2 שנים לפני

צ'אפטר מדהים!

ספויילר
נתחיל עם הטרול של אוסופ, אחלה דבר 🙂 יהיו אולי אנשים שיחשבו שבאמת יש לו האקי מלכים, אבל זה קצת מוגזם לדעתי
אחר כך יש כמה פאנלים של הצוות, הדבר היחיד שלא הבנתי זה למה רובין התעלפה… אולי זו הוכחה לכך שהיא השתמשה בבוסו מקודם, וקרה למה מה שקורה ללופי אחרי גיר 4? אם יש לכם הסבר אחר אשמח לשמוע
חוזרים לקרב של קאידו עם יאמאטו, אני אישית מאוד מאוד התרשמתי מיאמאטו, אני חושב שהוא עבר את הדרגה של סגן ראשון כבר, או במינימום ברמה של סגן ראשון. הוא ליטרלי נלחם מול קאידו כבר כמה דקות ושורד יותר טוב אפילו מלופי
בעבר שלו רואים מישהו שדומה לזורו, זה כנראה שימוצקי אושימארו, האיש שהזכירו בצ'אפטר הקודם ולדעתי הוא אבא של זורו, אבל מי יודע. ובסוף כמובן הקלאש המדהים של קאידו ויאמאטו, פשוט מדהים
הדבר היחיד שהתבאסתי ממנו זה שלא הראו את הקרבות של סאנג'י וזורו, אחרי ההייפ של שבוע שעבר ציפיתי אולי שיראו לפחות משהו

ותודה כמובן על התרגום, שהיה מעולה כמו תמיד 🙂

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  תה עם קינמון

ספוילר
על רובין – אנחנו ראינו בצ׳אפטר שבו היא השתמשה בזה שאפילו ה- Giganto Fluer מעיחף אותה בטירוף והיא לא יכולה להשתמש בו לזמן רב, אז כמובן שה- Demonio Fluer יהיה אפילו יותר מזה. מה גם שראינו בסוף הקרב שלה ושל ברוק שהיא כמעט התמוטטה. מה שכן, אני לא אופתע אם יש גם קשר להאקי הקשחה.

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני

המסר של אודה היה צפוי ויפה, ואני לא אומר שהיה צריך להיות משהו אחר אבל חייב להודות שאני אוהב יותר דברים כמו המסר האגדי מווליום 44 XD. טוב יאללה, לצ׳אפטר.

ספוילר
אז נתחיל עם הכריכה של שונן ג׳אמפ. קודם כל, ציור ממש יפה. עכשיו לצעצועים האלה, אני סקרן אם יהיה צעצוע של הפרי של יאמאטו כמו שרואים שם עם לופי, ואז ככה נגלה איך הפרי נראה… זה יהיה מיוחד בלשון המעטה.
עכשיו לציור של השבוע לכבוד הסקר של הדמויות, ההההווווולללללללייייייייי ששששששש********טטטטטטטטטטט. לזה לא ציפיתי. אין לי איך לתאר כמה שזה מדהים. אגב מי עוד מצא את וופ סלאפ?
טוב עכשיו סוף-סוף לצ׳אפטר עצמו. איזו התחלה חחחחחחחחחח טרול של החיים, ברצינות חשבתי בהתחלה. לג׳יט התפוצץ לי המוח. למרות שאגב, כבר כתבתי את זה פה למישהו אבל יש מצב שזה אומר בדיוק ההפך ממה שנראה לנו. יש סיכוי, שבדיוק כמו עם זורו כשהוא צעק על קווין וכולם חשבו שזה ההאקי מלכים שלו אבל זה לא היה, אודה מנסה להטריל פה את כולם למחשבה שאין לו רק כדיי לחשוף קצת מאוחר יותר שיש לו. וזה מוביל אותי באופן מצויין למחשבה שהייתה לי היום על הטובי רופו. הרי ראינו לא ״אישור״ שהם הובסו, אבל זה עדיין נראה קצת מוזר… אז בלאק מריה, סאסאקי, ומי זה מי (XDDDDDD) שהוצגו כשזה נאמר והיו חסריי הכרה לגמרי כנראה לא יקומו. עוד מישהי שאני פוסל היא אולטי, שכבר חטפה יותר מידיי. אז עם מי נשארנו? פייג׳ וואן. מה אם דווקא הוא יהיה האחד שיקום בצ׳אפטרים הבאים ויילחם באוסופ, וככה נקבל את האקי המלכים של אוסופ כמו עם זורו בצ׳אפטר 1010? זה גם מסתדר דיי טוב כי אוסופ הוא דיי החלש בצוות, ופייג׳ וואן הוא 99% הטובי רופו החלש ביותר, אז יש את ההתאמה הזאת. וכן, אני יודע, זו תאוריה מגוכחת שכנראה לא תקרה, אבל היא עדיין גם מחזיקה רמה מסויימת של היגיון, אז למה לא להרים אותה לאוויר? הרי שה הכייף בקריאה שבועית 🙂 . אגב למרות שאני לא מאמין שפייג׳ וון יקום, אני עדיין דיי בטוח בתאוריית האקי המלכים של אוסופ, אז אם הסיפור עם פייג׳ וואן לא ייקרה אני מהמר שהארק הבא (שלדעתי יהיה אלבאף) יהיה המקום שבו זה ייקרה. אגב אגב, אם תחשבו על זה לאוסופ גם יש כריזמה מאוד גבוהה (גוד אוסופ בדרסרוזה), אז גם זה תומך בתאוריית האקי המלכים שלו. אגב אגב אגב, יש גם את הסיפור שכול השקרים של אוסופ תמיד מתגשמים, ובדרסרוזה הוא שיקר לטונטאטה שהוא מרעיד את גרין ביט עם האקי המלכים שלו. אז כן, זה יכול להיות שהגשמת השקר קרתה על זה שהוא העיר בדרסרוזה האקי תצפית, אבל זה יותר יתאים שזה יהיה האקי מלכים כי זה יותר ספייציפי. בקיצור, כמו שאתם רואים, אני דיי נעול על התאוריה הזאת, כי ככול שאני ממשיך לחשוב עליה עולות לי עוד הוכחות.
טוב הלאה, אהבתי את זה שקיבלנו *סוף-סוף* קצת אקשן מפיראטיי הלב ופיראטיי קיד במקום שהם סתם יעמדו כמו בובות תפאורה ברקע (חוץ מבפו כמובן שכן עשה משהו אבל אף פעם לא באמת ראינו אותו נלחם במנגה למיטב זכרוני), ואני סקרן לראות את האנימה מרחיבה את זה. כנ״ל על קאוואמצו, שכבר צ׳אפטר שני ברציפות קיבל פאנל שלו תוקף איזה אויב אקראי, קדימה אנימה, אני מחכה לפילרים :)))))))))).
עכשיו אנחנו עוברים לחלק האחרון והמרכזי מהצ׳אפטר, יאמאטו נגד קאידו. הקרב ממשיך ורק מראה לנו עד כמה הפירות שלהם הם הפכים מושלמים אחד לשני, ובמיוחד אהבתי את העמוד האחרון הכפול בסוף עם ה- Raime Hakke שהיה אדיר, אבל החלק הבאמת חשוב הוא כמובן הפלאשבאק של יאמאטו. קודם כל, אנחנו מקבלים אישור לזה שליאמאטו יש האקי מלכים, ואם להתחשב בזה שבעמוד האחרון שציינתי קודם כתוב ״התנגשות של ברקים שחורים״ אני גם אנחש שהוא שולט בריואו עם האקי מלכים, למרות שזה לא בטוח כי היה את זה גם בקלאש הקי מלכים של לפי ודופלמינגו למשל בדרסרוזה. הדבר השני שאני רוצה לדבר עליו בנוגע לפלאשבאק הוא הסמוראי שאמר שקוראים לו ״סתם מישהו״. הוא מזכיר את זורו באופן חשוד, אז אני הולך להניח את מה שאני בטוח שעוד רבים הניחו ולהגיד שאני כמעט בטוח שזה לא אחר משימוצוקי אושימארו שבדיוק דיברנו עליו בצ׳אפטר האחרון.

וזהו, תודה רבה כמו תמיד לנקאמה על התרגום.
ספוילר
נ.ב אני יודע שלא ציינתי דברים כמו זה שרובין איבדה הכרה, פשוט לא היה לי משהו מיוחד להגיד עליהם.

Uhciha
Uhciha
2 שנים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

ספוילר
אני גם חושב שאותו סמוראי הוא שימוצקי אושימארו בגלל המידע מצ'אפטר קודם ובגלל שקאידו כלא עם יאמטו את שלושת הסייפים הכי חזקים בוואנו חוץ מאודן

נערך לאחרונה PortgasDMor ע"י 2 שנים לפני
רובוטריק של קיד
רובוטריק של קיד
2 שנים לפני

וואלה מה שאודה כתב ריגש
אבל לא נראלי אני יצליח להכיל את זה שהדברים רק ישתפרו מפה
זה היה יותר מדי בשבילי

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני

מחזק.

uchiha
uchiha
2 שנים לפני

איך עושים תיבת ספויילר?

נערך לאחרונה uchiha ע"י 2 שנים לפני
Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  uchiha

(spoiler=")טקסט מספיילר(/spoiler)
תחליף את הסוגריים () בסוגריים מרובעים [] ותכתוב את הטקסט המספיילר איפה שכתבתי ״טקסט מספיילר״.

ASXCE
נקאמה
ASXCE
2 שנים לפני

ספוילר
שמתם לב שבעמוד 18 בפאנלים התחתונים יש חרב ענקית? יכול להיות שהיא הייתה שם כבר קודם וסתם לא שמתי לב אבל למה שתהיה שם חרב כל כך גדולה?

רועי
רועי
2 שנים לפני
בתגובה ל  ASXCE

כן, זה שם מאז שראו את או יגאשימה לראשונה

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  ASXCE

היא הייתה שם תמיד, כנראה החרב של הענק שזו הגולגולת שלו.

רועי
רועי
2 שנים לפני

‘’מעתה ואילך, ההרפתקה רק תמשיך להתחמם’’

תמשיך להתחמם?!! וואו לא טוב לי אני אקרוס אם זה ימשיך להיות יותר טוב מעכשיו

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  רועי

כנ״ל.

moshe d luffy
moshe d luffy
2 שנים לפני

ספוילר
שיאמטו היה ילד הוא היה ממש חמוד

Go .d. usopp
Go .d. usopp
2 שנים לפני

לא הבנתי לאוסופ יש האקי מלכים?

Yuval
Yuval
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

ספוילר
לא, אמרו שביג מאם נלחמת בקומה הזאת וזה ההאקי מלאכים שלה

trixama
trixama
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

לא, זה ההאקי של ביג מאם

Zoronew
Zoronew
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

לביג מאם כנראה

Ace
Ace
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

ספוילר
לא, זה היה האקי מלכים של ביג מאם

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

קודם כל, שים בתיבת ספויילר. ועכשיו לשאלתך,

ספוילר
רוב הסיכויים שזו ביג מאם, אבל לא בטוח ב- 100%. הרי היה המקרה הזה שזורו צעק על קווין וכולם חשבו שזה האקי מלכים וזורו היה כזה ״על מה אתה מדבר???״ כשברוק שאל אותו אם זה היה זה, אז יכול להיות שאודה שוב מטריל לקראת החשיפה… לך תדע.

Go .d. usopp
Go .d. usopp
2 שנים לפני
בתגובה ל  Mugiwara no Tony D. Stark

אני לא יודע איך לשים בתיבת ספוליר

Mugiwara no Tony D. Stark
נקאמה
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

ככה: (spoiler=")טקסט מספיילר(/spoiler)
תחליף את הסוגריים () בסוגריים מרובעים [] ותכתוב את הטקסט מספיילר איפה שכתבתי ״טקסט מספיילר״.

יונתן
יונתן
2 שנים לפני
בתגובה ל  Go .d. usopp

לא זה של ביג מאם הוא סתם העמיד פנים

עוד פוסטים

Back to top button