סקאיפיה

סקאיפיה

מיקום:

סקאיפיה נמצאת בגובה 10,000 מטרים בשמים, מעל פראדייס (השם של החצי הראשון של הגראנד ליין), והוא האי השישי שהצוות ביקרו בו מאז שנכנסו לגראנד ליין.

מידע כללי:

בסקאיפיה משתמשים במכשירי דיאל למגוון שימושים, החל מהקלטת קול ועד מתקפות. לרוב האנשים בסקאיפיה יש כנפיים קטנות בגב שלא נאמר למה הן משמשות. רוב האנשים בסקאיפיה נחמדים מטבעם ובעלי גישה חיובית, למרות שהם נהיו קצת מרירים עקב התקפות השאנדיאנים, התקפות פיראטים שהגיעו מהים התחתון ועקב השלטון הנוקשה של אנל. כרגע השליט הנוכחי בסקאיפיה הוא גאן פול.נאמר שסקאיפיה הוא אי שמיים אחד מיני רבים ושישנם מס' דרכים להגיע אליו, הדרך המסוכנת ביותר היא זרם הנוק אפ. בעבר עיר הזהב האגדית עפה דרך זרם נוק אפ עוצמתי לסקאיפיה ושם נשארה חבויה. ישנם מס' מקומות שהופיעו בסקאיפיה: שער גן-עדן, אי המלאכים, כפר השאנדיאנים ואפר יארד שזהו אי שעשוי מאדמה, אי זה עף מהים הכחול דרך זרם הנוק אפ ונחשב לקדוש לתושבי סקאיפיה, באי זה נמצאים מגורי האל (אנל וגאן פול).

הופעה:

הסאגה של סקאיפיה התחילה כשלופי והצוות שלו הגיע לאי על ידי זרם הנוק אפ. באותה עת, סקאיפיה נשלטה על ידי האל (הקאמי) והכפופים לו וכשלופי והצוות שלו הגיעו הם נרדפו בהתחלה על ידי הכפופים של אנל, ובהמשך הם הצטרפו לשאנדיאנים, הדיחו את אנל ושחררו את האי משליטתו.

 

 

 

 

 

Back to top button