
וואן פיס צ'אפטר 1182 מתורגם לעברית!
היי חברים,
קבלו עוד צ'אפטר מבית מדרשו של מורנו וסנסיינו אייצ'ירו אודה!
שימו לב: בשבוע הבא תחול ההפסקה הרגילה של אודה.
תודה רבה לציירים שלנו הפעם: יובל ורון! ולצובע הקבוע שלנו: OsherB!!!
קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TBC
תרגום: מור ואופיר
עזרה ביפנית: יסמין
עריכה לשונית: מור
הדבקת טקסט: עידו
בדיקה סופית והעלאה: מור.




מאאומ
אבל יש לי שאלה. אם הצאפטר היה מודלף שבוע שעבר זה אומר שהצאפטר היה יוצא להפסקה של שבועיים?
יאפ
שתי צאפטרים בחודש זה ממש מבאס
החודש של הגולדנוויק תמיד עושה את זה, אודה לוקח הפסקה כל 3 צ׳אפטרים ורוב הזמן זה בזמן הגולדנוויק
אנחנו פה כמה חברה בבסיס צמאים לפרק מתי הוא יוצא יש לנו יום חופש ואנחנו מזמינים פיצה לכבוד הפרק מתי הוא יעלה
וואו איזה צ'פטר מטורף קטלני חזק משוגעת
הצ׳אפטר שאני לא מתבייש לומר שהוא יהיה בטופ 3 לפחות השנה, פשוט אגדה!
בדיוק מה שעבר לי בראש
תודה ענקית!!