
צ'אפטר 1184 מתורגם לעברית!
היי חברים, השבוע צ'אפטר קצר, ובשבוע הבא יש את ההפסקה הרגילה של אודה
תודה לציירים שלנו הפעם: יהלי ובניצ די שחר!
קרדיטים:
מקור, ניקוי, מחיקה ושחזור תמונה: TBC
תרגום: יסמין
עזרה ביפנית: יסמין
עריכה לשונית: מור
הדבקת טקסט: עידו ויהונתן
בדיקה סופית והעלאה: מור.




תודה ענקית!!
אין בעד מה 🙂
איזה בלאקסטורי משמעם
מצחיק, בלאקסטורי נקרא ככה כי הדפים בין הפאנלים נהיים שחורים? ;D
בעיניי הוא לא משעמם בכלל:
לא יכול לחכות לצ'אפטר הבא מקווה שאני הכי יסכמו את הבק סטורי הזה לפרק 1-2 כי זה צ'אפטרין קצרים
גם אני מקווה שאת הצ'אפטרים הקצרים יכניסו יותר מצ'אפטר לפרק. 🙂
למה הפרקים בוואן פיס ישראל לא עובדים כבר שבוע??? תתקנו בבקשה.
נראה שלא שילמו על הדומיין של האתר
זה לא האתר שלנו. לנו יש רק קישור אליו, ואיבדנו קשר עם בעלי האתר כבר לפני כמה שנים.
מוזמנים לחפש בינתיים בגוגל אתרים אחרים. אם תמצאו משהו טוב, ויסכימו לנו לתת קישור, נחליף אותו בחדש.
כרגע עובדים אצלנו על העלאת כל הפרקים לטלגרם.
תוכל לרשום את השם של הקבוצה שם את מעלים את הפרקים בטלגרם?
תיכנס ללשונית אנימה -> לכל הפרקים בטלגרם
פרק קצת משעמם אבל מרגש
ראשון!